hollstro 08.08.2008 20:39:02 | |
---|
... Puhumattakaan siitä, että jos myy kitaran, koska vaihtaa soitinta kokonaan, tarkoita sitä, että siinä oli alunperinkin tehtaalta tullessaan jotain pahemman laatuista vikaa, kun se ei sitten kenellekään muulle kelvannut kaupassa, kuin sitä kitaraa tällä hetkellä myyvälle basistille? VITTU. tuota, basistina olen miltei loukkaantunut moisesta halveerauksesta. Keikkailtu tai ei, kyllähän ostajan pitää itse todeta laitteen kunto. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Icy-Sun 08.08.2008 20:50:45 | |
---|
Minusta "ei keikkailtu" jutussa ei ole mitään negatiivista. Käsitän sen niin, että kitara ei ole päässyt roudatessa kolhiintumaan. Juuri näin. Ainakin sen jälkeen mitä on meidän bändin kaappeja nakeltu, on ihan kiva, jos ei ole roudauksen jälkeisiä jälkiä ym. There ain´t noway out tonight |
Henkka370 08.08.2008 21:12:34 | |
---|
Minusta "ei keikkailtu" jutussa ei ole mitään negatiivista. Käsitän sen niin, että kitara ei ole päässyt roudatessa kolhiintumaan. Mun missään kitarassa ei ole kolhuja minkä syynä olisi roudaus. Kovissa laukuissa kitarat aina matkoilla ja lavalle kannettaessa. |
HeavyMachinery 08.08.2008 21:19:09 | |
---|
Minun kitarat on kaikki näitä "ei keikkailtu" -tuotteita. Se ei johdu siitä, ettäkö niissä olisi jotakin vikaa vaan siitä, että keikkaa eijjole. Ei ole ollut edes treeneissä, koska bändiä eijjole. Ei niissä ole naarmuja sen takia, koska pidän niistä huolta ja että ne liikkuu lähinnä telineestä pois ja takaisin. Jos kauemmaksi kulkevat niin ne menee laukussa tai pussissa. Niissä on alkuperäiset osat tallella koska olen niiden kanssa aika tarkka ja yritän pitää osia mitä en tarvitse yhdessä paikassa. Kuitit on, sen takia kun olen niistä maksanut ja vakuutuksen kannalta ne täytyy säilöä. Alkuperäiset dokumentit on, koska säilön ne ihan vaan sen takia että jollekulle tai joskus niistä saattaa olla jotakin iloa. Toisaalta, ei sitä kenenkään tartte tietää miten minä tavaroitani kohtelen, sillä ei luulisi olevan mitään merkitystä jos hinta ja tuote on oikein. En myöskään ymmärrä miksi pitäisi olla epäluuloinen siinä vaiheessa jos eteen tulee ihminen, joka ei pidä soitintaan kuin pellossa. Asiallista tekstiä. Itselläkin on osa kamoista "ei keikkailtuja" koska ne on A:ostettu käytettäväksi kotona B:niitä ei ole koskaa tarvitu keikalla. Esim: nyt minulla on kaappi myynnissä joka ei ole koskaan käynyt keikalla tiedän sen historia 100% vaikka olen ostanut sen itselle kaverilta. En ole vienyt sitä keikalle koska on olemassa jo valmiiksi roudattu casessa asustava kaappi. Helpompaa reeneissäkin kun kaappi on valmiina eikä sitä tarvitse casesta kaivaa :D Kyllä minä ainakin haluan että ostamani kama on selvästi hyvä kuntoista. Monasti keikoilla speduille/vahvareille lentää kaljaa yms muita eritteitä... Mutta verratkaapa rumpu puolella sitä eroa siinnä kun on ei keikkaillut rummut , se on nimittäin ISO ! Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Rämppy 08.08.2008 21:23:52 | |
---|
Mun kitaroille koti on ollut keikkareissuja tuhoisampi ympäristö. Matkojen ja roudausten aikana skitat on laukuissaan ja shöyn aikana lähinnä soitetaan, ei heitellä kitaroita. Kotona on kaikenlaista pöydänkulmaa ynnä muuta, johon skitta saattaa ottaa osumaa. Joskus harvoin skitta on keikalla kaatunut tai sen päälle on kaatunut mikkitelinettä tms tai joku känniurpo yleisön edustaja on könynnyt lavalle kaatuilemaan. En sitten malttanut olla sanomatta. |
Jii-Gee 09.08.2008 00:33:07 | |
---|
Sama homma kuin aikoinaan crossipyörien kanssa pelatessa, monessa myynti-ilmoituksessa ilmoitettiin suurena etuna että "ei kilpailtu". Heh,skitta ilmoituksessa 'ei kilpailtu'...
|
Antti1 09.08.2008 00:41:18 | |
---|
Heh,skitta ilmoituksessa 'ei kilpailtu'... En usko, ellei sillä oo soitettu ainoastaan bluussia ja siinäkin pyritty ainoastaan huonoon ilmaisuun. Vai onko siinäkin kilpailtu huonoudesta? En usko, paskapuhetta kilpailun kieltäminen. Do you believe in words like equal rights? The right to live a more than decent life. |
BigPapa 09.08.2008 00:48:15 | |
---|
En usko, ellei sillä oo soitettu ainoastaan bluussia ja siinäkin pyritty ainoastaan huonoon ilmaisuun. Vai onko siinäkin kilpailtu huonoudesta? En usko, paskapuhetta kilpailun kieltäminen. Niin, blueshan on monille lähes kirosana... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Lego 09.08.2008 00:49:51 | |
---|
Tässä on sellainen aihe jonka vois surutta lyödä lukkoon jo ihan älykkö-huumorityyppien lukumäärästä laskien. Kyllä saa taas ääneen huokaista että missä m.netissä nykyään mennään, ei saatana. |
BigPapa 09.08.2008 00:53:08 | |
---|
Tässä on sellainen aihe jonka vois surutta lyödä lukkoon jo ihan älykkö-huumorityyppien lukumäärästä laskien. Kyllä saa taas ääneen huokaista että missä m.netissä nykyään mennään, ei saatana. Aikalailla samoilla linjoilla... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
jalaluus 09.08.2008 00:58:11 | |
---|
Yksi eniten ärsyttävimmistä asioista on tuo petaamaton sänky (kitara)kuvissa. Eikö ihmiset oikeasti petaa sänkyjä vai mitä helvettiä? Ite en ainakaan edes halua mennä nukkumaan semmoiseen sänkyyn mikä on petaamaton. Vähän offtopikin puolelle. Pedatut sängyt ovat sontiaipesiä, siellä koko päivän muhivat pikku mikroskooppiset mörrimöykyt kivassa pienessä kasvihuone ilmastossa. Tätä ei pääse ilmaantumaan petaamattomaan sänkyyn. Itse haluausin ostaa kitaran nimenomaan petaamattomalta sängyltä. Todennäköisemmin kitaran puut ovat paremmassa kunnossa ! ;) |
-J.- 09.08.2008 18:40:07 | |
---|
Tässä on sellainen aihe jonka vois surutta lyödä lukkoon jo ihan älykkö-huumorityyppien lukumäärästä laskien. Kyllä saa taas ääneen huokaista että missä m.netissä nykyään mennään, ei saatana. Aina voi lopettaa näiden keskustelujen avaamisen. Elä SAAtaanA vaan LyÖ! En MIe pahalla vastaan pistä! Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |