Harrastelija 23.07.2008 18:26:44 | |
---|
Hyviä hevikitarasoundeja on maailmassa pilvin pimein. Wylden soundi vaan on kaukana niistä. Akustisen varressa mies on paljon enemmän omalla tontillaan. Lause voisi oikeammin kuulua " Omasta mielestäni hyviä..." Ihmiset ovat siitä kummallisia että ovat kehittäneet erilaisia makuja ja mieltymyksiä erilaisten asioitten suhteen. Vaikka itse hallitsisikin jonkin alueen suhteellisen hyvin, se ei silti tarkoita, että kaikki siihen liittyvät omat mieltymykset olisivat niitä ainoita oikeita. Omasta mielestäni se soundi pohjimmiltaan ei ollut ollenkaan huono, vaikkei liian omaperäinenkään ollut. Aika kuivaa olisi jos kaikessa musiikissa olisi vain se yksi hyväksytty oikea soundi. Harrastelija Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen. |
Stradlin 23.07.2008 18:30:44 | |
---|
Akustisen varressa mies on paljon enemmän omalla tontillaan. Olikos tämä nyt sitä sarkasmia? "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
Jorte Kariko 23.07.2008 21:14:12 | |
---|
On tää niin vitun hianoa! oon seurannut tätä keskustelua jo pitempään ja aiheenahan oli "ballaadi liidi saundien salat" pahoittelen heti kärkeen, että asiani nyt ei liity otsikkoon. Menee saatana hermot, kun eräät täällä käy sörkkimässä jotain paskaa silloin tällöin just tämmösiin ketjuihin. Kyl mäkin mietin kaks kertaa ennen kun mä jotain tänne skriivaan. Jos jonkun mielestä joku soundi on kuvottava, niin tarviiko sitä heti tuoda julki kaikille. Ärsyttää tommoset kultakorvat! En mäkään rupea esim. jossain Slash ketjussa esim. dissaamaan jotain Slashin soundia ja purnaamaan, että maailma on täynnä hyviä/parempia kitara soundeja. vitut! pidän mieluiten tuommoiset sisälläni! Se mikä tästä ns. kiukuttelusta vielä tekee hupaisamman on nimenomaan se, että nämä krtisoijat ovat muka aikuisia ihmisiä. Toki jokuhan voisi vetää päätöksen, että minä puolustelen Zakk Wyldeä, kun itseltäni löytyy se Epiphone malli. Paskan marjat! Kyl jokainen kai saa sentään tykätä ihan mistä itse haluaa, jos joku ei tykkää, niin tarviiko se joka helvetin kerta tuoda julki... kun sen jo kaikki tietää... Joskus vois oikeesti miettiä, että mitä sitä kirjoittais tänne esim. ei täs munkaan jutus ole mitn, mutta ajattelin nyt avautua=) Pahoittelen tekstiä heti, ettei siitä tarvi sitten ruveta vittuilemaan, minulla on joo lukihäiriö, paha sellainen! We cant stop here - THIS IS BAT COUNTRY! |
papitsu 23.07.2008 21:47:34 | |
---|
Olikos tämä nyt sitä sarkasmia? Kyllähän se akustisen kanssa kantrijuttuja vedellessään paljon paremmalta kuulostaa, kuin sähkiksellä noita itseään toistavia tiluja soittaessa. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Terry Pantheras 23.07.2008 21:49:15 | |
---|
Juu, kun ketjun aloittaja kysyy kuinka tietynlaisen soundin saisi aikaseksi, niin eräät retardit tulee sanomaan, että se on paska. Näin sitä sitten... Kyseisenlaisen kommentoinnin kypsyystason voi jokainen itse päätellä. Aikaset immeiset... Itse innostuin nuorempana (olen 34) erittäin paljon Wylden soundista ja soittotyylistä, mutta nykyisin kuuntelen vähän erilaisempaa musiikkia, joten se on jäänyt hieman taka-alalle. Myytävänä Ibanez IC400-kitara "Iceman" |
Jorte Kariko 23.07.2008 22:28:51 | |
---|
Juu, kun ketjun aloittaja kysyy kuinka tietynlaisen soundin saisi aikaseksi, niin eräät retardit tulee sanomaan, että se on paska. Näin sitä sitten... Kyseisenlaisen kommentoinnin kypsyystason voi jokainen itse päätellä. Aikaset immeiset... Itse innostuin nuorempana (olen 34) erittäin paljon Wylden soundista ja soittotyylistä, mutta nykyisin kuuntelen vähän erilaisempaa musiikkia, joten se on jäänyt hieman taka-alalle. Täysin samaa mieltä! itselläni soitto taas lähti "enemmän" luistamaan, kun kuuntelin aiemmin Wylden levyjä, mutta nyt on uudet soittajat innoittaneet vielä enemmän, ei sillä etteikö Hra Wylden touhu enään kiinnostaisi, toki kiinnostaa, ja pidänkin häntä yhtenä innoittajanani kitaran soittoon, niin kuin monia muitakin. On vain tullut kuunneltua paljon muitakin. Sanon vieläkin, että kyllä se Wylde silti kova jätkä on! We cant stop here - THIS IS BAT COUNTRY! |
Stradlin 23.07.2008 22:34:26 | |
---|
Kyllähän se akustisen kanssa kantrijuttuja vedellessään paljon paremmalta kuulostaa, kuin sähkiksellä noita itseään toistavia tiluja soittaessa. Ahaa, pitääkin sitten perehtyä tarkemmin... Lähinnä oon kuullut, kun se vetää akustisen kanssa noita itseään toistavia tiluja, which wasn't so nice. "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff |
Kivijalka 24.07.2008 05:13:09 | |
---|
Ahaa, pitääkin sitten perehtyä tarkemmin... Lähinnä oon kuullut, kun se vetää , which wasn't so nice. Book of Shadows on aika mahdottoman hyvä levy kyllä, eikä sitä särökitaraa löydy kuin muutamalta raidalta. Tykkään. I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |