Aihe: Gibson LP Standard hinta käytettynä
1 2 3 4
Texas Oil
05.07.2008 12:48:56 (muokattu 06.07.2008 14:12:07)
Gibsonin 1. yritys tehdä alkuperäisen stankun mukainen kitara. Sitä se ei kuitenkaan ole. Kaulaliitos, bodyn malli ja muoto eivät ole "oikeat". Noi on kovissa hinnoissa.

jep...no jos ei lasketa kaulaliitosta ja/tai terävämpää cutaway:ta (ja mitkä sinänsä ei mua häiritse), niin onhan se muuten aika messevä peli ja eipä noita kukaan kyseisen mallin omistajista/soittajista ole ainakaan kauheasti haukkunut, pikemmin päinvastoin?? Onhan se sijoitusmielessäkin arvokkaampi kuin tavallinen std. stankku,,, katotaan nyt kuin äijän käy, olen lähtöhinnoista saanut jonnin verran tiputeltua,,,

edit; haluanen vielä korostaa, että en ole yrittämässä "pomppua" tai "nousua", vaan tarkoitus olisi tuolla pidemmän aikaa soitella,,,siis ei pelkästään sijoitusmielessä,,,

btw. hollstro, miten JV tele/squju jakselee, vieläkös se on sulla?
the old man is down the road...
hollstro
05.07.2008 13:11:40

jep...no jos ei lasketa kaulaliitosta ja/tai terävämpää cutaway:ta (ja mitkä sinänsä ei mua häiritse), niin onhan se muuten aika messevä peli ja eipä noita kukaan kyseisen mallin omistajista/soittajista ole ainakaan kauheasti haukkunut, pikemmin päinvastoin?? Onhan se sijoitusmielessäkin arvokkaampi kuin tavallinen std. stankku,,, katotaan nyt kuin äijän käy, olen lähtöhinnoista saanut jonnin verran tiputeltua,,,

btw. hollstro, miten JV tele/squju jakselee, vieläkös se on sulla?

Siis onhan noi Heritaget ihan mahtavia kitaroita, eritysiesti jos on sattunut saamaan kevyen pelin.

On se Tele tallella. Hyvin pelaa.
vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen
Texas Oil
21.07.2008 18:22:24 (muokattu 21.07.2008 18:34:16)
no tulipa sitten se heritage elite uuteen kotiin,,,mökillä pari päivää tuolla vetelin ja vaikuttaa erinomaiselta yksilöltä, jep
kitaran kunto on loistava ikäisekseen vuosikerraksi, tosin siellä-täällä ihan pientä ajan patinaa tai normaalia kulumista kuten asiaan kuuluukin,,,
kitaran myyjä sääti "actionin" valmiiksi matalaksi, eli lue; loistavaksi!
ainoa miinus ehkä hieman "yli" painoinen body kaulaan nähden, joten balanssi sen mukainen, kitaran paino kokonaisuudessaan n. 4,3KG.
kaulaprofiilistakin pidän todella paljon, ehkä sitä voisi kuvailla enemmän paksuhkoksi, kuin normaali stankun profiiliksi?
mikkien soundi on paksuhko ja lämmin, en tosin vielä ole kovempaa luukutellut, mutta vaikuttavat kuitenkin erinomaisilta "PAF-jäljitelmiltä".

hyvä mieli/erinomaiset kaupat, kiitos ja kumarrus nipponin maille, arigatooooo!!

EDIT; kuvia kitarasta omat kamat linkistä ;)
the old man is down the road...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)