Apaas 11.05.2008 21:33:43 | |
---|
Näin minäkin elän käsityksessä että EMG:t poistaisi kiertoa,ja muuta häiriötä.Samaa mieltä olen,soundin ne tekee tiukaksi,siksi tykkäänkin. Mutta missäs muka vika,jos ei mikeissä tai niiden kytkennöissä koska eri kitara passiivi-invanderilla ei kierrä. No nyt on: -uudet juotokset,on hekeet ja peilit ;) -mikin ja kitaran rungon väliin iskettty kumi(kuten elektroniikkapuolella neuvottiin) -Poistettu koko 18v-kytkentä ja laitettu vakioksi. Nyt jos ei kieroilisi.Maanantaina pääsen kokeilemaan.onko vielä mitään jota huomioida? Mitä? |
Marzi 11.05.2008 21:43:59 | |
---|
Edelleen, mimmonen se sun ESP on? Eihän se oo sattumalta joku hollowbody F-aukoilla tms. :D No yhyy. |
Apaas 11.05.2008 21:59:38 | |
---|
Klikkaappas tuota minun profiilia,ei ole iso vaiva ;) Njoo esp-ltd ex400-bdhän se on.Ensimäisiä tehtyjä,eli 81mikki tallassa ja kaulassa. Mitä? |
Marzi 11.05.2008 22:32:39 | |
---|
Klikkaappas tuota minun profiilia,ei ole iso vaiva ;) Juu ei ko olis hoksannu. Njoo esp-ltd ex400-bdhän se on.Ensimäisiä tehtyjä,eli 81mikki tallassa ja kaulassa. Ok. ihan sillä mietin, et jos kitara ois ollu luonteeltaan tosi resonoiva tms. Hmm. No yhyy. |
Apaas 11.05.2008 22:38:25 | |
---|
Ok. ihan sillä mietin, et jos kitara ois ollu luonteeltaan tosi resonoiva tms. Hmm. Siitä en tiedä..Nuo isot pojat käski laittaa sen kumimaton sinne mikin alle tilkkeeks...laiton,kahtoo huomenna mitä tekeep. Mitä? |
Apaas 13.05.2008 19:16:47 | |
---|
Eipä tuo mihinkään lähtenä.wahi päällä kiertää perkeleesti,pois päällä ihan kuten ennenkin. Mitä? |
Henkka370 13.05.2008 19:37:14 | |
---|
Eipä tuo mihinkään lähtenä.wahi päällä kiertää perkeleesti,pois päällä ihan kuten ennenkin. Kokeiles sun kitaraa vielä enggeli miehehen vahvarissa... Ja voitko heittää vähän saundi näytettä, niin tietää kuin paljon sulla sitä säröä on |
Apaas 13.05.2008 19:40:37 (muokattu 13.05.2008 19:44:06) | |
---|
Tuooootanoin...joo pystyn. Soundi on identtinen Junttiperkele-prokkiksessa mikseri.netissä. http://www.mikseri.net/artists/?id=58574 Sama soundi,kovempi vola.Ei ole säröllä raiskattu,perkele:D Ette usko. Edit:on muuten kovaa rässiä... ;) Mitä? |
Arkka 19.04.2014 15:15:31 | |
---|
Vanha ketju, mutta kerron ratkaisuni nyt kun vielä muistan (jospa joku käyttää hakua tulevaisuudessa). Mulla on kitarassa emg-81, toimi kotisoitossa ihan normaalisti, vein treenikselle ja alkoi armoton vihellys vaikka pidin kielet dempattuna. Testasin eri korkeuksia, ei merkittävää vaikutusta. Testasin toisella 81:llä; ihan sama vihellys. Pitkän pohdinnan ja testailujen jälkeen huomasin, että 1) kun mikkiä heiluttaa sormin, kiertoääni muuttuu 2) kun mikkikehys on irti kannesta, kierto lakkaa ja puolestaan jos kehystä painaa sormilla kanteen, ongelma pahenee. Macgyveroin halkaistusta muoviletkusta siivut kannen ja mikkikehyksen väliin ja tsädäm - kierto katosi. Joku spiritualismiin perehtynyt voi kertoa miksi. |