TamuT 15.02.2008 22:30:47 | |
---|
+1 Xotic RC Booster d'oh |
4-T 15.02.2008 22:57:22 | |
---|
AaCee on kanssa mun vanha suosikki -- Custom Tones Inc.:in Ethos on tosin syrjäyttänyt sen ja voisin kuvitetella että sillä voi tehdä melkein kaikki mitä tuolla RC/AC yhdistelmällä -- eli clean boost / od / od + boost. . Vaikuttaa aika arvokkaalta laitteelta? Onkos näitä jossain testattavissa? |
zädääm 16.02.2008 00:49:28 (muokattu 16.02.2008 00:50:03) | |
---|
Elikkäs ei löytynyt haulla tommosta.. itse olen ainakin törmännyt semmoseen laadukkaaseen pedaaliin nimeltään Tube King. Jos olisi rahaa niin ostaisin tuollaisen. :D Minä kehun parhaaksi särön potkimeksi monien moittiman boss mt-2:sen sen takia että sen soundi on niin moneen suuntaan muokattavissa että sieltä kyllä pitäis löytyä jokaiselle jotain. Monet sitä sirkkeliksi nimittää, mutta mie luulen että se on vain testailun puutetta. e: ja kaiken lisäksi se on melko edullinen! Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani. |
Swan 16.02.2008 01:11:03 | |
---|
On varmaan vähä-klise, jos sanon, että otsikon mukaiset vehkeet yleensä päätyvät meitin lautaan. Kerronpa siis jotain sellaisesta, joka on reservissä juuri nyt. MXR Phase 90. Se on meikäläiselle phaserin määritelmä. Hienosaundinen efekti, joka toimii minkä vehkeen kanssa tahansa, miten tahansa. Huimista kontrolleistaan huolimatta se on myös yllättävän monipuolinen: hidas pyyhkäisy tuo mieleen justiinsa Van Halenin ekan levyn äänimaisemat, keskinopea antaa kivan mausteen arpeggiotyöskentelyyn tai funk-väkätyksiin sekä nopea väpättää nätisti Leslien hengessä, joskin siihen hommaan kannatan enemmän chorusta. Omassa lajissaan ihan ehdoton ykkönen. Käytän vaan sangen harvoin, joten pidän sitä laatikossa toistaiseksi. |
sedative 16.02.2008 02:49:59 | |
---|
Omista romuista löytyy kaks lootaa, josta tuskin tulen vapaaehtoisesti luopumaan: MOOG MF-105 MURF - tän kanssa saa meneen tuntitolkulla aikaa, vaikka sen kautta soittaisi sahaa tai radiota. Kaiken kanssa toimii ja joka vehkeestä se saa jotain uutta irti. Toimii mukavasti myös perusphaserina ja looppailujen kanssa oiva.. Ufolaatikko. RMC3 wahi - Joka kerta tähän vaan rakastuu uudestaan.. Paitsi että se saatanan säätövara. On alkanut mietityttää, josko olis fiksua hitsata pohja kiinni, niin ei tarvis enää pohtia, että noinkohan siitä vähän paremman saa jos vielä yhtä ruuvia/kytkintä sohii... Always remember to pillage BEFORE you burn. |
2randpo 16.02.2008 09:44:33 | |
---|
Paras tai ei mutta ilman Crybaby Wah Classicia ei oikein tule toimeen. I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan; |
Räkkipeli 16.02.2008 11:06:00 (muokattu 16.02.2008 11:06:39) | |
---|
MXR 6-band (blue one) Semour Duncan Pickup Booster Digitech Whammy (Kyllä!!) Paha apina tosiaan on kans hyvä peli. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
tomukka 17.02.2008 23:34:27 | |
---|
Boss RE-20 |
tuluppa 17.02.2008 23:58:02 (muokattu 17.02.2008 23:59:25) | |
---|
- Barber LTD, laudan kiireisin purkki, muuta ei tarvitsisi. Osaa myös rankemman puolen. Yksikelaisten kaveri. - Zvex Fuzz factory, yllättää aina uudelleen ja uudelleen. Soittotuntumaltaan interaktiivinen. muumiii |
WinterMad 18.02.2008 00:43:51 | |
---|
Electro Harmonixin (Sovtek) Big Muff on kyllä todella monikäyttöinen pedaali. Siitä saa sulavat leadit, pörinät ja rokkisäröt samasta pedaalista. Me likes very much. Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka. |
pekurides 18.02.2008 02:13:27 | |
---|
Xotic BB preamp , loistava tubescriimerijohdannainen.Buustina käytössä. Tunteella päin vittua. |
Sammo 18.02.2008 08:33:29 | |
---|
Vaikuttaa aika arvokkaalta laitteelta? Onkos näitä jossain testattavissa? On se aika arvokas, joo -- about kahden käytetyn butiikkispedun verran (kokonaissumma oli 370€). Custom Tones Inc. on niin pieni firma että tuskin on jälleenmyyjiä tulossa ainakaan Eurooppaan. Jos joku *oikasti* miettii tilaavansa tuon, niin kokeilu varmaan järjestyy sitä ennen mun spedulla jotenkin. "Oh you are right, the JOE headstock completely SUCKS, but JOE doesn't give a crap. Either you give crap, or you don't." - JOE (eli James Tyler) |
Chemo 18.02.2008 11:23:48 | |
---|
Boss RE-20 Tää on hyvä kyllä. Tonsorttista laitetta oli todella kaivattukin, juuri pedaalimuodossa. Bosseista ton lisäksi mulla on laudassa TU-2. Luottopeli onpi se. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Dunga 18.02.2008 12:04:11 | |
---|
- Barber LTD, laudan kiireisin purkki, muuta ei tarvitsisi. Osaa myös rankemman puolen. Yksikelaisten kaveri. Samoilla linjoilla. LTD on paras od jota mä olen testannut, ja tulee viipymään vielä kauan. Myös MXR Phase 90 on tuollainen kestosuosikki, meikäläisen lemppari-phaseri. Noh, eipä mulla tällä hetkellä muita pedaaleita edes ole, survival of the fittest tai jotain :) |
rosberg 18.02.2008 13:29:04 | |
---|
Kaikki spedut ansaitsevat rakkauteni. Hellyeah! |
Hotlicks 18.02.2008 14:09:05 | |
---|
Maxon ROD881 Laite on siis sama, kuin Ibanezin vanhempi Tube King, mutta lisänä kytkin jolla voi vaihtaa overdrivestä distortioniin ja jalkakytkin gain boostille. Taipuu ihan mihin vaan rankimpia hiivisoundeja lukuunottamatta. Bonuksena yllättävänkin toimiva noisegate. ProCo RAT II Ihme ettei tätä ole mainittu? Viime aikoina todella vähällä käytöllä, lähinnä sekoilussa. Menee täydellä gainilla todella nätisti kyykkyyn. Ainoa fuzz, josta olen tykännyt olematta edes fuzz... Boss SD-1 Ratin kanssa eläköitynyt luottopeli, joka ei ainakaan hinnalla ole pilattu. Parempia on varmasti, mutta tästä ainakin tietää etukäteen mitä saa. MXR Phase 90 Tyhmälle kitaristille tarpeeksi yksinkertainen peli, jossa vielä erittäin hieno soundi kaupan päälle. Yksi hajosi - oli välittömästi hankittava uusi. Boss FV-500H Volapedaali/expressiopedaali. Aina käytössä, useimmiten kaksin kappalein... Kestää mitä vaan ja tuntuma on hyvä. Bubbling under... Olen kovasti tykästynyt noihin Build Your Own Clone -sarjoihin. Hinta on hiukka kova kylläkin, mutta nykyiseen projektiin sopivat loistavasti. KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS. |
tonhat 18.02.2008 14:17:25 | |
---|
Säröpuolella käytössä, Bossin MZ-2 digital metalizer. Varmaankin useimpien mielestä täysi pas.., mutta itselle sopii hyvin. Ostin halvalla ihan mielenkiinnon takia ja jäi taloon. Ennen tuota käytin Jekyll&Hydeä, mutta sai jäädä. 42 |
Räkkipeli 18.02.2008 14:28:47 | |
---|
Kaikki spedut ansaitsevat rakkauteni. Teillä on suuri rakkaus. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Socialite 18.02.2008 14:46:09 | |
---|
Xotic BB preamp , loistava tubescriimerijohdannainen.Buustina käytössä. Khyyl! (liian hyvä pedaali) |
Pasi 95 18.02.2008 14:48:53 | |
---|
Khyyl! (liian hyvä pedaali) Ei liian hyvä, mutta särkee vaan liikaa... "Roots" |