Tony- 05.10.2007 23:29:03 | |
---|
Tällä hetkellä löytyy molemmat, ja on se ero oikeesti huomattava! Kiinalainen on perushyvä putkistyrkkari, mutta reissuesta löytyy se särmä ja loppusilaus, jota soundi kaipaa. Toinen tykkää äipästä ja toinen isästä, mutta mä tykkään britistä enemmän.. Olen tyytyväinen hankintaani, muttei paska ole se kiinalainenkaan. Coverbändi vapaana hää- ja synttärikeikoille ja keikoille. www.malibu.fi |
jussimus 06.10.2007 00:38:49 | |
---|
|
Ziggy Bubba 06.10.2007 00:43:45 | |
---|
Ei vitsi, oiskohan tää kova peli: http://www.thomann.de/fi/vox_ac50cph.htm Ainakin paperilla kuulostaa täydelliseltä vahvarilta...lääh. Jeh, tuossahan on se keskialueen säätömahdollisuuskin ;) Mutta joo, mielenkiintoisen oloinen peli. Vaikuttaa jopa yllättävän monipuoliselta.. "I was a great drummer and now I'm nothing, just like Phil Collins!" -Bart Simpson |
biibob 06.10.2007 01:06:27 | |
---|
Ei vitsi, oiskohan tää kova peli: http://www.thomann.de/fi/vox_ac50cph.htm Ainakin paperilla kuulostaa täydelliseltä vahvarilta...lääh. Noni, tulihan se sieltä kuiteski...GAS. Paperilla kuulostaa todellakin täydelliseltä ( itsekkin jumaloin ac30 soundia). No pitihän noita sekä 50w että 100w nuppeja käydä testaamassa ihan konkreettisesti. Näin pikaisesti voisin sanoa, että chnanel1 on todellakin ac30-tyylinen. Ihan hyvänkuuloinen putkivahvistin soundi tällä kanavalla. Kuitenkin channel2 oli valtava pettymys itselleni. Miedoilla säröillä tämä kanava toimii, mutta jotenkin jo kun gain on puolenpäivän paikkeilla, niin soundi alkaa oudosti puuroutua. Viimeistään siinä viaheessa, kun kytkee "fat" swtichin päälle, niin jotain hirveää tapahtuu. En oikeastaan ymmärrä, miksi tuo switchi on tuohon laitettu, se ei ollut laulavaa liidiä, se ei ollut punchia crunchia eikä oikien mitään muutakaan järkevää. Jotenkin soundi vain oli yhtä puuroa. Kakkoskanava oli myös todella tunkkainen osundillisesti, bassotaajuutta oli valtavasti, ja edes vetämällä bass tasot nollaan, soundia ei saanut kirkastettua. Mutta, jos etsii vahvsitinta tuollaiseen classic rock meininkiin, niin kyllä tämä ihan kelpo peli sellaiseen on. Channel1 toimii todella maukkaasti ac30-tyylisessä menossa ja channel2 toimii kyllä kohtuullisesti, mutta vaatii hetken aikaa sitä soundin hakemista. Fat switchin kun vain jättää käyttämättä niin hyvä tulee :=) "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
jussimus 06.10.2007 01:27:10 | |
---|
Paperilla kuulostaa todellakin täydelliseltä ( itsekkin jumaloin ac30 soundia). No pitihän noita sekä 50w että 100w nuppeja käydä testaamassa ihan konkreettisesti. Näin pikaisesti voisin sanoa, että chnanel1 on todellakin ac30-tyylinen. Ihan hyvänkuuloinen putkivahvistin soundi tällä kanavalla. Kuitenkin channel2 oli valtava pettymys itselleni. Miedoilla säröillä tämä kanava toimii, mutta jotenkin jo kun gain on puolenpäivän paikkeilla, niin soundi alkaa oudosti puuroutua. Viimeistään siinä viaheessa, kun kytkee "fat" swtichin päälle, niin jotain hirveää tapahtuu. En oikeastaan ymmärrä, miksi tuo switchi on tuohon laitettu, se ei ollut laulavaa liidiä, se ei ollut punchia crunchia eikä oikien mitään muutakaan järkevää. Jotenkin soundi vain oli yhtä puuroa. Kakkoskanava oli myös todella tunkkainen osundillisesti, bassotaajuutta oli valtavasti, ja edes vetämällä bass tasot nollaan, soundia ei saanut kirkastettua. Mutta, jos etsii vahvsitinta tuollaiseen classic rock meininkiin, niin kyllä tämä ihan kelpo peli sellaiseen on. Channel1 toimii todella maukkaasti ac30-tyylisessä menossa ja channel2 toimii kyllä kohtuullisesti, mutta vaatii hetken aikaa sitä soundin hakemista. Fat switchin kun vain jättää käyttämättä niin hyvä tulee :=) Huh, GAS helpotti heti, onneksi :) Mulle nimittäin sen särökanavan laatu on enemmän kuin tärkeä. Kohtuukirkasta, rouheaa, särmikästä, botnekasta ja erottelevaa säröä tarvitsen, enkä mitään tunkkaista pörinää. |
superfly 06.10.2007 08:52:36 | |
---|
Huh, GAS helpotti heti, onneksi :) Mulle nimittäin sen särökanavan laatu on enemmän kuin tärkeä. Kohtuukirkasta, rouheaa, särmikästä, botnekasta ja erottelevaa säröä tarvitsen, enkä mitään tunkkaista pörinää. Varmaan samasta syystä joskus päädyn Orangeen. Voxisaundi löytyy suurinpiirtein ja särösaundi on mun korvaan täydellinen. Juuri tuommoinen kuin kuvailit tuossa. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
jussimus 06.10.2007 11:18:56 (muokattu 06.10.2007 11:27:58) | |
---|
Varmaan samasta syystä joskus päädyn Orangeen. Voxisaundi löytyy suurinpiirtein ja särösaundi on mun korvaan täydellinen. Juuri tuommoinen kuin kuvailit tuossa. Oon kuullu vähän juttua että Oranget olisivat aika tummaluonteisia vahvareita soundiltaan...en sit tiiä. Pitäis saada joskus treenikselle pari Orangea testiin, niin sithän sen tietäis. Btw, mun Lanikasta lähtee kyllä täydelliset särösoundit joka lähtöön, ja kliinikin on aika huippu. Ainoo syy miksi edes yritän kartoittaa muita vahvarimahdollisuuksia, on se että tossa Lanikassa on ikävä kyllä aivan liikaa tehoa. Pitäis joskus saada huomattavasti pienempiwattinen toosa, josta kuitenkin lähtis yhtä hyvät ja monipuoliset saundit kuin Lanikasta. Hankalaa. |
stratocaster 06.10.2007 12:46:27 (muokattu 06.10.2007 12:47:16) | |
---|
Oon kuullu vähän juttua että Oranget olisivat aika tummaluonteisia vahvareita soundiltaan...en sit tiiä. Pitäis saada joskus treenikselle pari Orangea testiin, niin sithän sen tietäis. Itse omistan tuon AD30 nupin. Kitarahan nyt vaikuttaa luonnollisesti todella paljon soundin tummuuteen. Alapää Orangessa on tuhti kyllä. Tällainen pörinä lähtee helpolla ulos oikeanlaisella kitaralla (käytetty es335 + ad30) www.myspace.com/wolfmother . Telellä saa yllättävänkin heleää rouheutta. Ikinä en ole soundia liian tummaksi kokenut, ja jos niin kävisi niin keinot löytyisi. "Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream |
Tomtom 06.10.2007 16:36:35 (muokattu 06.10.2007 16:36:55) | |
---|
Oon kuullu vähän juttua että Oranget olisivat aika tummaluonteisia vahvareita soundiltaan...en sit tiiä. Pitäis saada joskus treenikselle pari Orangea testiin, niin sithän sen tietäis.. Mullakin ADTCH- nuppi. Ei voi allekirjoittaa, kyllä sparklea(E:kin) löytyy. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
SURf 06.10.2007 20:45:49 | |
---|
BTW: tuosta realtubesta on tarkoitus laitella hiukkasen kuvia tuonne kotisivulle, kunhan vaan joku viitsisi... Se on/ oli loistolaite... Jatketaan aiheen vierestä, se on toinen luontoni. Pakko kysyä mistä olet Real Tuben käsiisi saanut, noita ei hirveän monta ole tehty. Käsitinkö oikein että olet siitä nyttemmin luopunut? ...opi toisten erehdyksistä, sillä elämä on niin lyhyt että et ehdi tehdä kaikkia virheitä itse... |
Karhukoira74 10.10.2007 23:55:00 | |
---|
Saakos muuten tuosta AC15-vehkeestä miten rautalankasoundia irti....kun tuli tuo venteri tilattua, niin pitäishän se putkivahvarikin olla...ja torilla olis ;) Tarviiko jotain ylimääräisiä polkimia, kaikuja jne..... Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen. |
Tami 11.10.2007 10:42:14 | |
---|
Saakos muuten tuosta AC15-vehkeestä miten rautalankasoundia irti....kun tuli tuo venteri tilattua, niin pitäishän se putkivahvarikin olla...ja torilla olis ;) Tarviiko jotain ylimääräisiä polkimia, kaikuja jne..... Saahan siitä, ihan niinkuin mistä tahansa vahvistimesta joka soi cleanina tai ainakin vähällä säröllä. Enemmän kuin vahvistimen ansiosta tulee se rautalanka sieltä kaikuosastolta... Se notta millainen kaiku pitää olla riippuu enemmän siitä, mitä ymmärrät rautalankasoundilla.... Ventures-tyyppiseen musaan käy jousikaiku ( jopa vahvistimen oma) kun taas agentsiin halutaan orbittia jne jne... Yhtä kaikki vastaan: Kyllä osta tuo ac15 koska se on siedettävän kuuloinen pieni putkivahvistin. Sitten jos ei rautalanka irtoa niin investoit siihen viiveseen.... dl4,re-20,age-1,re-201,orbit..... jne jne En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa... |
Karhukoira74 11.10.2007 10:46:54 | |
---|
Joo..kyllähän tuo vaikuttais siltä että "joutuu" vielä tuon investoimaan. Osaatkos kertoa tarkemmin noista kaiuista ja soundista....yllätysyllätys, kyllä minä sitä pulliaista hieman olisin hakemassa noista vehkeistä....sen olen ymmärtäny että joku(?) orbit on mitä Esa käyttää... Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen. |
rainmaker 11.10.2007 11:18:28 | |
---|
Joo..kyllähän tuo vaikuttais siltä että "joutuu" vielä tuon investoimaan. Osaatkos kertoa tarkemmin noista kaiuista ja soundista....yllätysyllätys, kyllä minä sitä pulliaista hieman olisin hakemassa noista vehkeistä....sen olen ymmärtäny että joku(?) orbit on mitä Esa käyttää... Niin, no jos paalua löytyy, niin ostaa sitte sen echo orbitin. Ite oon tyytyny ihan digitaaliapinointeihin tuosta nauhakaiusta. Digitechin digidelay on käytössä itselläni, ja kyllä siitä ihan riittävät rautalanka-delayt minun käyttöön saa. Tietysti slapback-ominaisuus tuosta puuttuu.. Yhen tutun Carl Martinin delaylaa testailin. Siinä on kyllä perkeleen kova delay vaikkapa juuri rautalankaan. Vähän hinnakkaampi tosin, mutta hyvä. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
Karhukoira74 11.10.2007 11:24:21 | |
---|
Paljos tuommoset echo orbitit maksaa, ja mistä niitä saapi...ei ainakaan thomannin sivulta löytynyt hakusanalla matcia....Nuohan digidelayt jne. on muutaman kympin purkkeja... Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen. |
kari10 11.10.2007 11:37:53 | |
---|
Paljos tuommoset echo orbitit maksaa, ja mistä niitä saapi...ei ainakaan thomannin sivulta löytynyt hakusanalla matcia....Nuohan digidelayt jne. on muutaman kympin purkkeja... Täältä löytyy rautalanka musiikista ja kamoista tietoa: http://www.rautalanka.org/forum/index.php |
Karhukoira74 11.10.2007 12:21:02 | |
---|
Juuh....näyttäs nuo echo orbitit olevan ulkona meikäläisen liigasta....ehkä rakennellaan pienemmillä ja edullisemmilla purkeilla... Mielipiteet ovat kuin persereikiä. Jokaisella on sellainen. |
Lead_Zeppelin 25.11.2007 13:11:29 | |
---|
elikkäs joo nyt on olemaas uudenkarhea "vox amps" huone elikkä kun näitä vox keskusteluita on kymmeniä niin jospas vähän yhdisteltäisiin tosissaan niitä. tervetuloa vaan kaikki jokka omistaa edes kiinnostusta näitä ihania vahvistimia kohtaan :> tai ylipäätään voxiin. on musiikkia.on parempaa musiikkia ja sitten on led zeppeliniä. |
MashGunt 28.11.2007 14:05:11 | |
---|
mitä eroa on vox ac30 cc1/cc2?? |
superfly 28.11.2007 14:07:42 | |
---|
mitä eroa on vox ac30 cc1/cc2?? Voxin sivuiltahan nämä tiedot löytyvät... Toisessa on yksi elementti ja toisessa on kaksi. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |