Lego 01.03.2007 11:10:53 | |
---|
EDIT: Mistä te (-K-, JAK) ootte noita baritoni Ibanezeja bongailleet? Jos sellaistakin koittaisi metsästää. Ostoilmoituksella mnetin torilta omani poistin. Kauan siihen meni mutta kannatti. Tätä kiinteetallasta jos rupeet metsästämään niin good luck with that. Näitä ei kyllä kovin montaa kappaletta oo tänne rantautunut. |
-K- 01.03.2007 11:23:51 | |
---|
Olisikohan kierto voinut johtua noista 81-7:sta?
Juu mikeistähän se johtui se kierto. Oman baritonini bongasin käytettynä, ei noita suomessa kamalasti ole ollut, hinnat ovat olleet siinä 750-1000e. Itse jouduin aika suolaisen hinnan maksamaan mutmut, eipä ole miellyttävämpää seiskaa vielä vastaan tullut. Ibanez ja Framus, muuta ei tarvita. |
Paskahattu 01.03.2007 21:07:41 | |
---|
Itteä ainakin kiinnostaa se Iban uusi Munky signature liekkö malli olliu APEX2(kiinteätallainen versio) tjsp. Ihan uskomattoman hienon värinen se ainakin on :P Ainoa miinus mikä on heti havaittavissa on ilmeisesti normaali skaala. Mutta itelle toi on jokatapauksessa lähössä ostoon. Sehän on ihan ruma! Muuten kyllä voisi harkita siihen säästämistä.. |
Ze Kink 01.03.2007 22:05:33 | |
---|
Who gare`s... |
mungiisi 04.03.2007 14:02:09 | |
---|
|
Werde 04.03.2007 14:21:21 | |
---|
On ruvennut Hellraiserikin mielessä pyörimään juu. Mutta tosin vain se punainen malli, tuo musta on karmean tylsä. Kyllä, ja mustan kaula ei ole bindattu kuten punaisessa. Eikö noita muuten melkein tuohon hintaan kannettu laukkujen kanssa uutena liikkeistä kesällä.. I kneel only to God.. I don't see him here. |
Invader 04.03.2007 15:05:59 | |
---|
Kyllä, ja mustan kaula ei ole bindattu kuten punaisessa. Eipä sitä kaulaa ole bindattu punaisessakaan. Tai sitten ei.. |
Ze Kink 04.03.2007 15:07:09 | |
---|
Eipä sitä kaulaa ole bindattu punaisessakaan. Ei minunkaan havaintojeni mukaan. Hellraisereissa on myös mahonkikaula, eikä vaahterakaula kuten Blackjackeissa. En ole kyllä itse testannut kumpaakaan, joten en voi sanoa mitään saundista. Who gare`s... |
Werde 04.03.2007 15:13:30 (muokattu 04.03.2007 15:14:14) | |
---|
Eipä sitä kaulaa ole bindattu punaisessakaan. Minun soittamassani (Tampereen Musiikki) oli musta bindaus. I kneel only to God.. I don't see him here. |
Invader 04.03.2007 15:15:46 | |
---|
Tai sitten ei.. |
oiva tumpeloinen 04.03.2007 15:17:19 | |
---|
Kyllä, ja mustan kaula ei ole bindattu kuten punaisessa. Eikö noita muuten melkein tuohon hintaan kannettu laukkujen kanssa uutena liikkeistä kesällä.. Ei niitä tuohon rahaan varmaankaan uutena kyllä saa laukun kanssa. Mä keskustelin pitkään Soundatassa kuusikielisen hinnasta tuossa vuodenvaihteen jälkeen ja laukun kanssa myyjä pääsi tulokseen 890 euroa. Ei lähtenyt sitten kitara mukaan. Ja eikös seiskat ole yleensä kalliimpia? Katselin Saksasta silloin noiden kuusikielisten hintoja ja tuppasi järjestäen olemaan 800 euroa ilman laukkua. Eräs sankari kyllä hommasi moisen todella halvalla rapakon takaa, mutta kertokoon itse siitä, jos aiheelliseksi kokee. |
Werde 04.03.2007 15:18:50 | |
---|
http://www.sevenstring.org/forum/hosted/8045b6b2776a77c.jpg Kyllä toi reuna mielestäni näyttää bindaamattomalta ruusupuulta. ..ja vaikka sokeaksi väittävät niin soittamassani viininpunaisessa oli musta bindaus. Kysessä tosin oli kuusikielinen malli. Tällä hetkellä samaisessa liikkeessä olevassa mustassa C-1:ssä taas ei ole bindausta. I kneel only to God.. I don't see him here. |
mungiisi 04.03.2007 20:27:43 | |
---|
Olen tuollaista mustaa C7:aa soitellut kaverillani. Ihan pätevä laitos on tuo. Bindauksilla ei ole niin väliä, kunhan kitara ei ole ihan niin tylsän musta. Soitettavuus kuitenkin nyt ajaa kaiken muun tilpehöörin edelle. |
Ze Kink 04.03.2007 20:33:13 | |
---|
Olen tuollaista mustaa C7:aa soitellut kaverillani. Ihan pätevä laitos on tuo. Bindauksilla ei ole niin väliä, kunhan kitara ei ole ihan niin tylsän musta. Soitettavuus kuitenkin nyt ajaa kaiken muun tilpehöörin edelle. Hommaa siis se Hellraiser. Kuten varmaan tuolla Meshforumilla tuli selväksi, se Sc607B ei ole kovinkaan monen mielestä kovin pätevä keppi. Who gare`s... |
mungiisi 05.03.2007 07:17:09 | |
---|
Hommaa siis se Hellraiser. Kuten varmaan tuolla Meshforumilla tuli selväksi, se Sc607B ei ole kovinkaan monen mielestä kovin pätevä keppi. Niin kävi juu. Mitenkäs tuo RG Extreme, onko kenelläkään siitä mitään kokemusta? Onko tuo Japanissa tehty vai onko se jokin Korean tekele? |