Exhausted 26.02.2007 17:30:49 | |
---|
|
atha 26.02.2007 20:07:48 | |
---|
|
Dunga 26.02.2007 20:14:29 (muokattu 26.02.2007 21:07:03) | |
---|
Olen hommaamassa käytettyä Podia ja olisikin kiva tietää, että mitä kamaa paketissa tulee. Johtoja, ojeita, romppuja jne. Voisiko joku jo Podin omistava tehdä pienen koosteen mukana tulevista osista, että tiedän ovatko kaikki tallella sitten? e. tarkennusta, eli siis kyseessä on Pod XT. Ridin´ with the Horst. Ostan Line6 Pod XT:n. Tarjoa! |
Exhausted 26.02.2007 21:06:14 | |
---|
Kiitoksia paketista. Ihan vaan ilmoitusluontoisena asiana, että 15B:n (Whammy nimeltään) vahvistimena on vielä Metal shopista löytyvä Brit J-2000. Kiitos huomiosta, itse asiassa saman vahvarimallin kanssa kävi jo sama kämmi kerran. korjattu jälleen. |
atha 01.03.2007 14:03:04 | |
---|
Olen hommaamassa käytettyä Podia ja olisikin kiva tietää, että mitä kamaa paketissa tulee. Virtalähde, USB-kaapeli ja käyttöohje taitavat olla vakiovarusteet - liekö ohjelmaromppukin mukana (ostin omani käytettynä, ja en muista, oliko mitä tilpehöörejä mukana). Jos ei ohjelmia tule mukana, niin se ei kovin vakavaa ole - ohjelmista kannattaa joka tapauksessa hakea uusimmat versiot netistä. Käyttöohjekin löytyy pdf:nä netistä, joten senkään puuttuminen ei ihan kriittistä ole. |
JohnJ 01.03.2007 14:16:30 | |
---|
Virtalähde, USB-kaapeli ja käyttöohje taitavat olla vakiovarusteet - liekö ohjelmaromppukin mukana (ostin omani käytettynä, ja en muista, oliko mitä tilpehöörejä mukana). Mä ostin uutena. Laatikko on ullakolla joten en ihan varma ole, mutta mielestäni mitään ohjelmisto-CD:tä ei tullut mukana. Tätä tukee myös se, että manuaalissa lukee tyyliin "usb-käyttöä varten lataa ohjelmistot line6.comista" eikä mainita rompusta mitään. Eli itse laite, manuaali, usb-kaapeli ja virtalähde, siinä mielestäni kyllä kaikki mitä mukana oli. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Tympee Huttunen 01.03.2007 14:23:18 | |
---|
Kyllä siinä romppu tulee mukana. Tosin eipä sillä oikein mitään tee, kun Monkeyllä saa kaikki suoraan kätevästi (päivitettyinä) netistä. |
Niknak 01.03.2007 15:23:33 | |
---|
Mites sitten, kun harkitsen ostavani käytettyä podxt. Jos nykyinen omistaja on kerennyt rekisteröidä tuotteen valmistajan sivulla, miten sen rekisteröinnin saa siirrettyä uudelle omistajalle? Tuomo |
atha 01.03.2007 15:30:20 | |
---|
Liekö tuolla rekisteröinnillä niin väliä? Enpä ole itse ainakaan mitään itselleni siirrellyt - tunnukset piti kyllä tehdä Line6:n tukisivustolle, että sai ladattua päivitykset. |
Ze Kink 01.03.2007 15:38:26 (muokattu 01.03.2007 15:39:05) | |
---|
Ostinpa minäkin tosiaan tuollaisen munuaisen. Hieman jo kutittelee päästä leikkimään sen kanssa, mutta pitää ensin odottaa että se tulee postissa... Kuulin muuten että Meshuggah käyttää äänityksissä Pod 2:sta, vaikka muuten käyttävätkin XT:tä ja Vetta II:sta. Jännä juttu. Liekö tuolla rekisteröinnillä niin väliä? Enpä ole itse ainakaan mitään itselleni siirrellyt - tunnukset piti kyllä tehdä Line6:n tukisivustolle, että sai ladattua päivitykset. No modelpackien ostamiseen yms. sitä rekisteröintiä tarvitsee. Who gare`s... |
saastara 01.03.2007 15:48:51 | |
---|
Kuulin muuten että Meshuggah käyttää äänityksissä Pod 2:sta, vaikka muuten käyttävätkin XT:tä ja Vetta II:sta. Jännä juttu. Hmm.. Melko oudolta kuulostaisi jos totta on.. Mutta toisaalta, monien mielestä tuossa 2.0:ssa on paremmat junttasäröt kuin tuossa Xt:ssä. Lisää middleä. |
Mrezzye 01.03.2007 15:53:33 | |
---|
Ostinpa minäkin tosiaan tuollaisen munuaisen. Hieman jo kutittelee päästä leikkimään sen kanssa, mutta pitää ensin odottaa että se tulee postissa... Malta, malta.. kyllä se tulee ;) Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
Dunga 01.03.2007 16:01:31 | |
---|
Mullekin pitäisi ensi viikolla nyt sitten Podi ilmestyä varsin huokeaan hintaankin. Mieli tekisi jo leikkimään sen kanssa. Millaisia kuulokkeita käyttelette Podin kanssa, jotain suosituksia? Kuulostaako ylipäätään hyvältä niiden kautta? Ridin´ with the Horst. Ostan Line6 Pod XT:n. Tarjoa! |
Ze Kink 01.03.2007 16:11:48 | |
---|
Hmm.. Melko oudolta kuulostaisi jos totta on.. Mutta toisaalta, monien mielestä tuossa 2.0:ssa on paremmat junttasäröt kuin tuossa Xt:ssä. Tarkistin äsken, Nothing oli Pod Pro:lla äänitetty, Re-Nothingista ja Catch 33:sta en tiedä. Veikkaisin kyllä Vetta II:sta, mutta voi olla XT:kin. Tai no, samat soundithan XT:ssä ja Vettassa taitaa olla. Who gare`s... |
atha 01.03.2007 16:14:10 | |
---|
Sennheiserin PX100:a olen itse käytellyt - tosin vakiona liian lyhyt piuha (1,4m) jos podia tykkää lattialla pitää - pöydänkulmalta riittää, jos soittelee vieressä. Jatkopiuhalla pääsee siitäkin ongelmasta. Hintaisekseen (cdon.com tällä hekellä 24,95 + 2,95 postit) tosi hyvät. Senukan laadukkaat HD-580:tkin löytyy, mutta kevyempiä PX-100:ia tykkään silti pitää soitellessa. |
Niknak 01.03.2007 16:19:38 (muokattu 01.03.2007 16:28:45) | |
---|
No modelpackien ostamiseen yms. sitä rekisteröintiä tarvitsee. Joo, nimenomaan olis tarkoitus hankkia se hevanderi-pack samantien. Eli rekisteröinnin siirto ei onnistu? Edit: ja ei kai satanen niistä kaikista modelpackeistä ole paha? Eikös siinä tullut päivitysten myötä vielä bassollekin herkkuja? |
Ziggy Bubba 01.03.2007 16:34:54 | |
---|
Millaisia kuulokkeita käyttelette Podin kanssa, jotain suosituksia? Kuulostaako ylipäätään hyvältä niiden kautta? Mun korvaan nuo omat mallintavat (XT Live & V-Amp 2) kuulostavat kuulokkeilla säröjensä osalta todella siriseviltä, en tiedä mistä johtuu. Tykkäänkin soitella noiden Behkun Truthien läpi - nuo kun eivät paljoa soundia väritä. Myspace.com/Crookmachine |
Ze Kink 01.03.2007 16:35:52 | |
---|
Eli rekisteröinnin siirto ei onnistu? Pitäisi sen onnistua niiden sivujen kautta. Who gare`s... |
psalmat 01.03.2007 18:36:02 | |
---|
Miten paljon muuten mahtaa vaikuttaa muut laitteet saundiin tuon Podin kanssa, saako jollain 15W trankulla esim tollasesta hyvää saundia kun vahvistimen oma saundi on melko _heikohko_ ? Olis itelläki se Live hakusessa. Hä?? |
saastara 01.03.2007 18:38:43 | |
---|
Miten paljon muuten mahtaa vaikuttaa muut laitteet saundiin tuon Podin kanssa, saako jollain 15W trankulla esim tollasesta hyvää saundia kun vahvistimen oma saundi on melko _heikohko_ ? Olis itelläki se Live hakusessa. Itse soitan juuri tuommoiseen paskaan 16w trankkuun.. Kyllä siitä irti sangen hyviä soundeja saa, mutta ei se tietenkään sitä soundia auta millään lailla. Kyllä se parhaalta kuulstaa hyvien kamojen läpi.. :) Lisää middleä. |