Aihe: No GAS
1 2 3 4 5 6 7
aleksi
12.01.2007 13:11:41 (muokattu 12.01.2007 13:12:24)
Kitarakamat eivät kaasuta ollenkaan tällähetkellä (paitsi stratoon pitäisi laittaa uusi tallamikki..).

Tulikin mieleen, että pitäisi kai Teleen laittaa vähän kuumempaa mikkiä tallaan.

No GAS ketjuhan tämä on, joten sanotaan vaikka, että kitaroita en nyt enempää tarvi.
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you like it, as long as it's good and has passion."
mylaroti
12.01.2007 14:29:50
Oon päässyt suht kaasuttomaan tilaan hankittuani Studiotonen... Äsgeen soitettavuuden kun saisi vielä säädätettyä optimiksi, niin täydellinen mielenrauha olisi taattu! Pieni futsi -himo tosin taitaa olla tuloillaan... apua keltään?
(tässä lukee jotain romantisoitua paskaa kitaransoitosta)
J.Hollström
12.01.2007 14:50:09
Oon päässyt suht kaasuttomaan tilaan lopetettuani hernekeiton syönnin.
"Kekkulissa ei seiso, rapulassa vaan." -hemmo
Jormaz
12.01.2007 14:53:53
Ihmeen GASittomassa tilassa ollaan. Ehkä vaikuttaa se että ryhdyin opiskelijaksi :)
Miees...
Invader
12.01.2007 15:07:20
Ihmeen GASittomassa tilassa ollaan. Ehkä vaikuttaa se että ryhdyin opiskelijaksi :)

Mä oon ollut opiskelija nyt neljä vuotta ja ei ole gasitonta hetkeä vielä ollut. Hieman pelottaa jo ajatella että mihin mittasuhteisiin tää kamarunggaus paisuu kun tästä pääsee työelämään. :)
Tai sitten ei..
Lancelot
12.01.2007 15:09:40
Olisit huutanut sen kitaran, mitä ilmeisesti huuto.netissä huusit. Ihan kivasti näyttäisi soivan ja sopuhinnalla se loppupeleissä irtosi. =)

Lämpimikseni lähinnä huusin sitä tonne 420€ asti ku tiesin ettei se sillä irtoa..Jos se sillä 650€ lähti ni ei mikään ihan mahoton hinta sinänsä..
Stalkah
12.01.2007 15:30:17

onneks täältä löyty tälläne ketju, nyt GASitus lisääntyi 250 percenttiä! Marsua, dimarziota, kaapelia, plekua, jam-mania, kaiken maailman poljinta ja pedaalia, kromaattine viritin, kasoittain kieliä... tämä ei lopu ikinä!
Masturbate est Humanum- Damnd'oh!
Jormaz
12.01.2007 15:44:18
Mä oon ollut opiskelija nyt neljä vuotta ja ei ole gasitonta hetkeä vielä ollut. Hieman pelottaa jo ajatella että mihin mittasuhteisiin tää kamarunggaus paisuu kun tästä pääsee työelämään. :)

Toisaalta, käyttämätöntä roinaa on ehtinyt kertyä nurkkiin sen verran että siinä on oivallinen GAS-rahasto :)
Miees...
oiva tumpeloinen
12.01.2007 17:47:51 (muokattu 12.01.2007 17:48:46)

Tai sitten siihen vaikuttaa se, että sulla on se uusi kaappi. :)

Lämpimikseni lähinnä huusin sitä tonne 420€ asti ku tiesin ettei se sillä irtoa..Jos se sillä 650€ lähti ni ei mikään ihan mahoton hinta sinänsä..

Ei kai kukaan siitä niin paljon menisi maksamaan...

Ei kyllä maksanut mitään siihen suuntaankaan.
Jormaz
12.01.2007 17:52:58 (muokattu 12.01.2007 17:54:30)
Tai sitten siihen vaikuttaa se, että sulla on se uusi kaappi. :)

No hei siitä on jo monta viikkoa. Kyllä GASin pitäisi jo kolkutella. Itse asiassa kaappia en ole päässyt vieläkään testaamaan, tuossa se jököttää. Eikä kaappiakaan oikeastaan GASin valloissa ostettu, se vaan oli välttämätön paha koska oma kaappi puuttui kokonaan.. (kyllä kaikelle selitys keksitään jos on pakko)
Miees...
Lancelot
12.01.2007 18:00:04
Ei kai kukaan siitä niin paljon menisi maksamaan...

Ei kyllä maksanut mitään siihen suuntaankaan.

Säkö sitä kepakkoo myit:) No paljollako se lähti?
oiva tumpeloinen
12.01.2007 18:11:34
Säkö sitä kepakkoo myit:) No paljollako se lähti?

En myynyt. Satun kyllä tietämään, että mitä se maksoi. Tarkkoja summia ei ole kiva levitellä näin netissä, mutta sanotaan, että sopuhintaan se irtosi. Huomattavasti vähemmän se maksoi, mitä se hv oli.
Jungleman
12.01.2007 18:59:55
Tää kaikki tulee hyppysiin ja selkärankaan vasta vuosien jälkeen. Jos vaihtaa radikaalisti settiä koko ajan taito ei luultavasti kehity koskaan. Sitten osaa vaan käyttää kaikkee hiukan.

Jos jaksaa tutustua kamohin syvällisesti ja pitkään niin siinä vasta mitataan että kuka on renki ja kuka isäntä.

Viisaita sanoja. Minulla on 1-kanavainen putkicombo jossa on säätöinä volume, treble ja bass sekä Bright-kytkin. Noinkin yksinkertaisen vahvistimen säätömahdollisuuksiin perehtyminen vie aikaa... eri kitaroiden kanssa soundimahdollisuudet moninkertaistuvat. Vahvistimen lisäksi haen soundini pedaaleilla: laudassa on boosteri, overdrive ja germaniumfuzz joista yksi tai useampi on koko ajan käytössä. Laudassa majailee tällä hetkellä myös kolme muuta fuzzia, kolme erilaista delayta, pari chorusta sekä satunnaisesti muita mulputtimia joita roiskin sekaan pikku mausteiksi tarvittaessa.

Pedaaleita on tullut ja mennyt kymmenittäin. Kitaroita ja vahvistimiakin on ollut muutama. Niiden testailuun olen käyttänyt valtavasti aikaa kotona, bänditreeneissä ja keikoilla. Alan pikkuhiljaa olla tilanteessa jossa tiedän tarkalleen minkälaista soundia haen sekä millä erilaisilla keinoilla voin sen saavuttaa...

Ja aiheeseen: minua inspiroivat erilaiset soundit sekä niiden luova väärinkäyttö. Siksi olen jatkuvasti utelias kuulemaan, näkemään, lukemaan testejä ja arvosteluja, kokeilemaan, ostamaan, myymään ja vaihtelemaan soittokamoja. Soundin olennainen ydin pysyy samana, mutta välillä on kiva heittää soppaan sekaan vaniljasokeria suolan ja pippurin sijasta.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
McNulty
13.01.2007 02:22:17
"Tänään" sain Boss GT-8:n itselleni ja pitää kyllä sanoa että efektien osalta GAS on poistunut talosta. Vaffari + efektit tarjoavat sopivan monipuolisen kattauksen.
"I'm out! Yea, I'm out of the contest!" -Cosmo Kramer
Ziggy Bubba
13.01.2007 02:23:42 (muokattu 13.01.2007 02:23:49)

"Tänään" sain Boss GT-8:n itselleni ja pitää kyllä sanoa että efektien osalta GAS on poistunut talosta. Vaffari + efektit tarjoavat sopivan monipuolisen kattauksen.

Mutta mites käy sen sun Pod XT:n? :)
www.mikseri.net/sigkk My musique
McNulty
13.01.2007 02:28:02
Mutta mites käy sen sun Pod XT:n? :)

Se säilyy talossa... GT-8 reeniksellä ja POD sitten kotosalla rinkutellessa :)
Ziggy Bubba
13.01.2007 02:30:20 (muokattu 13.01.2007 02:34:22)

Se säilyy talossa... GT-8 reeniksellä ja POD sitten kotosalla rinkutellessa :)

Alright, kuulostaa varsin järkiperäiseltä jaolta :)

Just tuohon treenis-käyttöön GT-8 ois varmaan mullekin se juttu, mutta nauhotushommissa se ei vaan pärjää Podille... Olen valintani tehnyt :)
www.mikseri.net/sigkk My musique
Wahi
13.01.2007 10:57:45
Tällä hetkellä olen tyytyväinen kotisoittelu kamoihin. Kämpällä soundit on sitten vähän huonommat kun ei ole putkivahvistinta siellä. Pitäisi hommata kaappi ja viedä tuo combo putkiremonttiin niin sitten onnistuisi.

Sitten olisi kaikki hyvin kun saisi kämpälläkin soundit kuntoon.
Lancelot
13.01.2007 11:30:13
Mä haluun podxt:n, gt-8 on liian "pelottava" tuhansilla ominaisuuksillaan tämmösellä yksinkertaiselle äijälle..
McNulty
13.01.2007 11:43:19
Mä haluun podxt:n, gt-8 on liian "pelottava" tuhansilla ominaisuuksillaan tämmösellä yksinkertaiselle äijälle..

Onpa tuossa PODxt:ssä nippeleitä myöskin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)