Dropped C 06.12.2006 23:25:56 | |
---|
No käytännössä tavallaan kuitenkin neljä kanavaa, kun kumpaankin saa gainibuustin päälle. Mutta kuitenkin sanoisin että tuolla soittaa ihan oikeasti kaikkea humpan ja hevin väliltä. |
kimurantti1 06.12.2006 23:31:55 (muokattu 06.12.2006 23:34:06) | |
---|
Mutta kuitenkin sanoisin että tuolla soittaa ihan oikeasti kaikkea humpan ja hevin väliltä. Njaa. Musta sen soundi on kuitenkin rock. Kaikkein rankimpaan heviin mä keksin muitakin vaihtoehtoja, kuten myös stankkujazziin. Kyllähän melkein kaikilla vahvistimilla voi soittaa ihan mitä vaan humpan ja hevin väliltä - se riippuu ihan siitä missä sun rima menee. Mä luulen tuntevani esim. jazzmusaa sen verran, että voin sanoa siihen käyttöön löytyvän parempiakin vaihtoehtoja kuin VH100R. Mutta se on musta tosi hyvä kompromissi. Hoitaa kevyemmät ja rankemmat rockit älyttömän hyvin, jazzit ja turskahevit ihan ok. |
Nacher 07.12.2006 01:51:10 | |
---|
H&K Switchbladea ei kannata unohtaa. Ihan aikuisten oikeasti monipuolinen peli, ja efektitkin kaupanpäälle. Hintakaan ei ole kohtuuton. Ei siitä nyt ihan Powerball-raskasta metallia lähde tai fenkkujazzia, mutta kuitenkin oikeasti monipuolinen ja eri soundeja omaava vahvari esim verrattuna Screameriin, jossa on ok cleani ja kireä särösoundi vapaavalintaisella määrällä säröä. |
kimurantti1 07.12.2006 01:57:50 | |
---|
Juu, Switchblade on varmaan aika hyvä peli. Mä kokeilin sitä F-Musiikissa Hesan reissulla. En isolla volalla voinut kokeilla, mutta soundi oli aika pehmeä ja muuten miellyttävä, mutta korkeinta yläpäätä oli säröissä vähän liikaa. Totta puhuen en mä osaa kuunnella efektejä niin kriittisesti, omaan korvaan ne oli perushyvän kuuloisia. |
Väsynyt Atlas 14.12.2006 22:49:51 | |
---|
Powerball vai JSX? :) Tarkoitus olisi saada aikaan monenlaista surinaa eri tyyleille, trässistä ( Mokoma, Slayer ) tilutukseen ( Steve Vai, Joe Satriani ) ja sieltä bluesiin ja rockiin ( cleanit ja crunchit ). Haussa siis hyvä ja artikuloiva PUTKINUPPI, jolla tarvittaessa saa rappauksen irtoamaan katosta. Muitakin vahvistimia saa tietty ehdottaa, ainakin Koch Powertone II on kiinnostanut. Testaamaan en pääse vielä vähään aikaan, joten mielipiteitä arvostetaan. Cowboy From Hell |
pekurides 14.12.2006 23:17:31 | |
---|
Powerball vai JSX? :) Tarkoitus olisi saada aikaan monenlaista surinaa eri tyyleille, trässistä ( Mokoma, Slayer ) tilutukseen ( Steve Vai, Joe Satriani ) ja sieltä bluesiin ja rockiin ( cleanit ja crunchit ).
aika pahan pistit...... jcm800 slayerille ja eiköhän siittä bluussit ja tilutkin irtoile. Jsx kumman "muovinen" mitä pari kertaa tyypänny, mutta potentiilia löytyy ainakin kivat tilut ja aika herkkä tatsi.... mutta jotenkin ei kunnolla iskenyt... powerball... prrrrkle. 4kertaa tyyppinyt ja kerran saanut hyvät murinat aikaiseksi.. ei vaan voi uskoa miten siitä ei taho millään löytyä kunnon rouhetta vaikka niin kehuttu peli onkin.(säätäjässä vika?) ....jaa yhtä tyhjän kanssa taas nää miun löpinät...... kun en tykkää kummastakaan vehkeestä ni ei voi muutakun tasapuolisesti haukkua kummatkin paskaksi:) Framuksen Cobra on huva ja Mesan recto tai triaxis päätteen kera. Tunteella päin vittua. |
koponen 15.12.2006 01:45:07 (muokattu 15.12.2006 01:45:55) | |
---|
Ei Powerball huono ole ja hyviä soundeja silläkin on tarttunut narulle, mutta joku syvyys siitä soinnista kyllä puuttuu. Jos pitäisi valita JSX tai Powerball, niin JSX ehdottomasti, vaikka se vähän prosessoidun kuuloinen onkin. http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182 |
mhaarala 15.12.2006 09:42:23 | |
---|
Joo, ei Powerball huono ole, mutta itse pidin kyllä enemmän Richie Blacmore Signaturen murinoista. Se ei ollut ihan niin kireä ja siinä oli sellaista rähisevää rouheutta enemmän... haukkasi kivasti dempatessa. :) Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Juzpe 15.12.2006 12:46:53 | |
---|
Joo, ei Powerball huono ole, mutta itse pidin kyllä enemmän Richie Blacmore Signaturen murinoista. Se ei ollut ihan niin kireä ja siinä oli sellaista rähisevää rouheutta enemmän... haukkasi kivasti dempatessa. :) Blackmore signaturea en ole testannut, mutta tuon fireball/powerball osaston etuasteessa on mielestäni olematon säätövara. Itselläni gain-potikan käyttöalue loppuu klo 9:n kohdalla, sen jälkeen soundissa ei mielestäni ole järjen häivää. Tietysti etuasteputkia vaihtamalla tilanne saattaa muuttua otollisempaan suuntaan. Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään. |