Aihe: Explorerilla soittavat kitaristit
1 2 3 4
Artist
23.11.2006 14:25:53 (muokattu 23.11.2006 14:26:19)
Firebird on tosin vähän samantyylinen, mutta tykkään ehkäpä enemmän Explorerista.

Firebird on kyllä hyvin vähän samantyylinen. Siis oikeesti. Tuntuu, näyttää ja soundaa erilaiselta, ja rakennekin on ihan erilainen. Ainakin mun mielestä. :D
"I want everything in this whole world, all the money, all the girls"
Juzpe
23.11.2006 15:23:50

Off-Topic:
Tuo kyllä herättää ihmetystä, että sieltä löytyy pari kammellistakin kitaraa. Olen tähän mennessä assosioinut Friedmanin vain kiinteätallaisten soittajaksi.

Marty-sedän "signature" Kellystäkin löytyy kaksi versiota, toisessa on string-thru-body tuneomatic ja toisessa orkkisfloikka. Tuo signature sen takia lainausmerkeissä, että martyn oman mallin ja USA-standardin ero oli siinä että martyn omassa ei ole kaulamikkiä. Tosin monissä livepätkissä setä vetelee ihan vaan perusjenkkijaskoilla. Se, että käyttääkö mies kampea on taas eri juttu.....
Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
Swan
23.11.2006 15:30:41
Off-Topic:

Marty-sedän "signature" Kellystäkin löytyy kaksi versiota, toisessa on string-thru-body tuneomatic ja toisessa orkkisfloikka. Tuo signature sen takia lainausmerkeissä, että martyn oman mallin ja USA-standardin ero oli siinä että martyn omassa ei ole kaulamikkiä. Tosin monissä livepätkissä setä vetelee ihan vaan perusjenkkijaskoilla. Se, että käyttääkö mies kampea on taas eri juttu.....

Mä olen nähnyt semmoisia vaan, jossa on Kahler Pro, elikkä Kahlerin kiinteä talla. Meinasikko floikalla sitä, vai onko ihan oikeasti floikallinenkin olemassa?
Once lady Yuna fixes her hair, we leave.
>-)))> #26
S.M.A.K.
Juzpe
23.11.2006 15:37:56

Tuota noin....

Tästä löytyy:

http://www.martyfriedman.com/media_gallery_detail.php?id=13

Tuolta se mainos jossa on giveaway-rig

Marty friedman signatur guitar features...... Khaler non tremolo bridge, Symour Duncan TB-4 pickup in the bridge position available with original Floyd Rose Tremolo.....

Esim. tästä voi päätellä.
Rusettiluistelusta anaaliseksiin - Suomen nuorison seksuaalikäyttäytymisen kehitys 40- luvulta nykypäivään.
Swan
23.11.2006 15:42:13
Tuota noin....
Tästä löytyy:
http://www.martyfriedman.com/media_gallery_detail.php?id=13

Jahas, okke. Tosiaan optio vain lienee, Friedman kun on sanonut, ettei kammista hirveästi perusta. Sen gear-sivun superstratot enimmäkseen hämmensivät.
Once lady Yuna fixes her hair, we leave.
>-)))> #26
S.M.A.K.
Epi
30.11.2006 19:24:06

Danko Jones ja Motörheadin Phil Campbell rässivät myöskin Explorerilla.
Kun miehet rumenee niin soitto kovenee!
Timesby
30.11.2006 20:15:51

Danko Jones ja Motörheadin Phil Campbell rässivät myöskin Explorerilla.

Ei hitto. Miten mie nyt Dankon unohdin.
"Mr Rusk, You're not wearing your tie."
Jormaz
30.11.2006 20:18:42
Miees...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)