Aihe: Kamatestausrinki, uusi yritys.
1 2 3 4
Order
26.09.2006 22:26:24
Kylläpä sai jo monta sivua selata että löysi tämän (haku, pyh). Nostellaan nyt, että ei homma ainakaan huomion puutteen takia kuihtuisi. Itseltä ei kyllä liikene sijainnin ja kamojenkaan puolesta kovasti testausartikkeleita, mutta ainakin jotain efektejä voin mahdollisuuksien mukaan käydä Tampereellakin testauttamassa mikäli on muuten asiaa sinne päin. Kohta toivon mukaan asun siellä itsekin :)
Always room for one more S.M.A.K.
Twinkle
26.09.2006 22:33:06
Kun nuo avasi tuon kamatestaus-koppinsa niin minä ainakin laitoin tuon oman ajatukseni jäihin.
Order
26.09.2006 22:38:26
Kun nuo avasi tuon kamatestaus-koppinsa niin minä ainakin laitoin tuon oman ajatukseni jäihin.

Musta tuo sun idea oli oikeinkin hyvä. Jonkinlainen alaotsikointi siihen (kitarat, efektit jne, tai ehkä merkeittäin?) niin homma olisi oikein toimiva mielestäni. Tuo huone nyt on periaatteessa ihan ok juttu, mutta toisaalta se on ihan perhanan "inside" tuntunen, ja tämäkin threadi tuntuu tippuvan älyttömän nopeasti, joten moni kiinnostunut jää varmaan tiedottomaksi koko hommasta. Mielestäni ehdottamasi tyyppinen listaus palvelisi paljon useampia, kuin tuollainen huone-menettely. Tämä on tiety vain oma näkökulmani asiaan, ja onhan listan pitämisessä omat vaivansa.
oiva tumpeloinen
26.09.2006 22:44:17
Musta tuo sun idea oli oikeinkin hyvä. Jonkinlainen alaotsikointi siihen (kitarat, efektit jne, tai ehkä merkeittäin?) niin homma olisi oikein toimiva mielestäni. Tuo huone nyt on periaatteessa ihan ok juttu, mutta toisaalta se on ihan perhanan "inside" tuntunen, ja tämäkin threadi tuntuu tippuvan älyttömän nopeasti, joten moni kiinnostunut jää varmaan tiedottomaksi koko hommasta. Mielestäni ehdottamasi tyyppinen listaus palvelisi paljon useampia, kuin tuollainen huone-menettely. Tämä on tiety vain oma näkökulmani asiaan, ja onhan listan pitämisessä omat vaivansa.

Mun mielestä toi huone ei taas ole yhtään inside-juttu niin kauan, kuin siellä on tilaa uusille jäsenille. Kieltämättä tämän ketjun putoaminen saattaa tehdä pientä unohdusta aiheen ympärillä, mutta en ymmärrä, että miten johonkin muuhun ketjuun/muualle nettiin kirjoitettu lista pysyisi pinnalla sen paremmin.
Order
26.09.2006 22:49:57
Mun mielestä toi huone ei taas ole yhtään inside-juttu niin kauan, kuin siellä on tilaa uusille jäsenille. Kieltämättä tämän ketjun putoaminen saattaa tehdä pientä unohdusta aiheen ympärillä, mutta en ymmärrä, että miten johonkin muuhun ketjuun/muualle nettiin kirjoitettu lista pysyisi pinnalla sen paremmin.

No, ajattelin, että kun tuo lista jonkin verran paisuisi, sen saisi vaikkapa pysyväksi. Näin se pysyisi pinnalla aika hyvin :)

Ei tuo huone varmasti paskempi juttu ole, mutta itse kun en ainakaan hoksannut miten voisi edes selata olemassaolevia huoneita, niin tuonne löytäminen voi olla aika hankalaa jos ei satu tätä ketjua äkkäämään. En mä sano että mulla olisi asiaan mitään hyvää ratkaisua, kunhan totesin.
Les Fender
27.09.2006 00:50:31 (muokattu 27.09.2006 00:52:18)
Ei sen toteutuksen tässä vaiheessa nyt niin väliä ole, kunhan nyt harjoitellaan. Jos tuo vaikuttaa kovin inside jutulta niin se on epäonnistunut. Toivottavasti me osataan tuota ideaa sitten muokata oikeampaan suuntaan. Kehitysvinkkejä kuunnellaan Isoilla Korvilla.

E: Siis tästä on puhe: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=110
"Living is easy with eyes closed!"
Joees
27.09.2006 12:42:14
Nostellaampa vähäsen taas.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
cruel_destiny
31.10.2006 21:07:50
Nostampa tämän ketjun ylös:

Olin kysellyt mustikkamuffinsilta ibanezin fl-301dx flanger pedaalin saundeista hänen kama-artikkelinsa välityksellä. Tänä iltana tuli tarinaa pikaviestin välityksellä. Parin pikaviestin jälkeen hän TARJOSI (en siis ite kysellyt mitään tälläistä ennen tätä) minulle, että haluanko lainata pedaalia kokeiltavaksi. Hän on tulossa huomenna helsinkiin käymään ja lainaan sitä ja lähetän takaisin maanantaina.

Uskomatonta touhua, tällä tavalla kaikkien pitäisi toimia. Omalta osalta isot plussat ja pointsit mustikkamuffinsille. :))
I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands!
Twinkle
31.10.2006 21:13:19
Uskomatonta touhua, tällä tavalla kaikkien pitäisi toimia. Omalta osalta isot plussat ja pointsit mustikkamuffinsille. :))

Ei ole poikkeuksellista, joskus muinoin jäsen Niskamies (muistaakseni?) lainasi minulle, täysin tuntemattomalle ihmiselle 800 euron Mesa/Boogien etusta. Ei miellyttänyt se laite, niin palautin etusen omalla kustannuksella.

Joka tapauksessa helvetin hyvää kaupankäyntiä edusti ja propsit hälle.
Härski
31.10.2006 21:25:03
Mitäs helvettiä? Joo, saa tulla kokeilemaan tota 15 W cratea! Eiku tota, ehkä mun pitää sivistää itteeni ja kattoo, mikä tän ringin niinkö tarkotus on.
cruel_destiny
31.10.2006 22:09:34
Eikun siis, en ole millään tavalla ostamassa häneltä, eikä hän myymässä... :)
I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands!
kunnasja
20.01.2007 12:02:08
Bump. Eli nosto.

Huoneessa on melko runsaasti kaikenlaista kalustoa tarjolla testattavaksi. Kyselijät vain ovat hiljaisia tai vähälukuisia. Ollaan kovasti ihmetelty, kun ei enempää tapahdu.

Aika paljon näkee torillakin sellaisia ilmoituksia, että on ostettu joku pedaali tms, ja todettu se viikon käytön jälkeen turhaksi/itselle sopimattomaksi. Tai vaikkei olisi vielä juuri nyt hankkimassakaan kitaraa, mutta mietteissä pyörii "minkälainen sen pitäisi olla", mikäs sen helpompaa kuin kokeilla paria sopivaa vaihtoehtoa.

Nyt on saatu tämmöinen kohtuullisen kattava näyttely pystyyn, niin hyödyntäkää toki sitä enemmän. Muutaman vuoden kokemus jonkin pedaalin käytöstä antaa omistajalta testaajalle paljon enemmän tietoa kuin pelkät myyjän kaupantekopuheet.
Joees
20.01.2007 12:11:22
Bump. Eli nosto.

Huoneessa on melko runsaasti kaikenlaista kalustoa tarjolla testattavaksi. Kyselijät vain ovat hiljaisia tai vähälukuisia. Ollaan kovasti ihmetelty, kun ei enempää tapahdu.

Aika paljon näkee torillakin sellaisia ilmoituksia, että on ostettu joku pedaali tms, ja todettu se viikon käytön jälkeen turhaksi/itselle sopimattomaksi. Tai vaikkei olisi vielä juuri nyt hankkimassakaan kitaraa, mutta mietteissä pyörii "minkälainen sen pitäisi olla", mikäs sen helpompaa kuin kokeilla paria sopivaa vaihtoehtoa.

Nyt on saatu tämmöinen kohtuullisen kattava näyttely pystyyn, niin hyödyntäkää toki sitä enemmän. Muutaman vuoden kokemus jonkin pedaalin käytöstä antaa omistajalta testaajalle paljon enemmän tietoa kuin pelkät myyjän kaupantekopuheet.

Aivan samaa mieltä. Tuolla on jo iso määrä roinaa testattavana. Pitäisi alkaa löytymään kamaa vähän joka lähtöön. Turha sitä rahaa on hukkaan heittää kun noita rojuja voi testata ilmaiseksikin.
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)