niskel 11.04.2006 07:25:38 | |
---|
hesari (helsinginkatu) = suomen vietNAMM Jep, ainut paikka Helsingissä, jossa olen nähnyt poliisin uhkaavan aseella jotain juppia. Ei ole nauhakaiun voittanutta! |
Ocku 13.04.2006 10:10:28 | |
---|
Tuotedemojen aikataulu kasvaa. - Granfeltin Ben vetää muutaman shown (Engl, Skrydstrup...) - Björn Juhl demoa BJF-tuotteitaan pedaalifriikeille - Kämäräinen esittelee Flaxwoodit jne jne...... Löytyy kotisivuilta. |
goose 13.04.2006 10:19:20 | |
---|
Eiköhän keikkarundi aina napsahda tämmösten kivojen juttujen päälle... Käykäähän ahkerasti messuilla että tosta tulis vuotuinen tapahtuma. Pääsis itsekin ensvuonna vihdoin paikalle. Mäntmään Juhaa käytte myös sitten jututtamassa Monsterin ständillä. Juha kertoo myös mielellään tällä hetkellä m.netin torilta löytyvästä Monsterista. Testaatte siellä ja sitten plokkaatte multa valmiiksi sisäänajetun koneen ;). Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa.. |
Mikael 13.04.2006 10:24:44 | |
---|
M.net miittiä kenties? After-Jamit Simonessa perjantai-iltana... Siitä mistä aita on matalin... |
joukov 16.04.2006 12:36:42 | |
---|
Nostan hiukan threadia, ettei pääse unohtumaan ja saadaan lisää jengiä paikalle. |
sus 16.04.2006 14:01:02 | |
---|
Voe kepitys, missähän vaiheessa tonne pitäs ahtautua Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
elbowski 16.04.2006 15:08:51 (muokattu 16.04.2006 17:22:17) | |
---|
22. päivä taidan siis saapua paikalle. Kuinkahan suuri tuo HGS:lle varattu alue on? Raivo määrää nuotin |
Juustonaksu 16.04.2006 15:45:04 | |
---|
22. päivä taidan siis saapua paikalle. Kuinkahan suuri tuo HSG:lle varattu alue on? HSG? HGS? Jos tarkoitat tapahtumatilaa niin se on melko pieni. Itse kävin Kampin avajaisissa siellä ja jonkinsortin kokkiohjelmaa pistivät siitä Event Centeristä. Tulee kyllä tukalaa, jos yli 500 ihmistä änkeää paikalle. Elleivät ne ole sitten laajentaneet aluetta tahi uudelleensijoittaneet sitä parempaan paikkaan. Kiinnostuneita kuitenkin on varmaan lähemmäs tuhansia. No toivotaan parasta, että kaikille on tilaa ja mahd. liput eivät ole kohtuuttoman kalliita. :) Minä päivänä sitä miittiä nyt pitäisi järjestellä? "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa |
Hnry 16.04.2006 15:45:27 | |
---|
Sattuipa hyvin kun satun olemaan juuri Helsingissä tuohon aikaan, että pitääpä käydä kattelemassa. Death arrives with a smile. |
elbowski 16.04.2006 17:22:07 | |
---|
HSG? HGS? Kele, mä aina mokaan nämä. Raivo määrää nuotin |
simon cykkeli 16.04.2006 18:02:47 | |
---|
No voi h*lvetti sentään, miksi tällaisten tapahtumien pitää olla aina jossain Helsingissä? Kuka siellä muka käy/asuu? ...kele Niimpä!! >=( Per.... Playing guitar rocks!! :) |
Ocku 17.04.2006 19:48:59 | |
---|
No toivotaan parasta, että kaikille on tilaa ja mahd. liput eivät ole kohtuuttoman kalliita. :)
Ei pitäisi olla kohtuuttoman kallista. Tapahtuma on yleisölle maksuton.
|
sus 17.04.2006 21:45:47 | |
---|
Olisko mitään miitinpoikasta? Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
cruel_destiny 18.04.2006 00:38:43 | |
---|
joo miittiä paikalle! voisko joku valaista, ku en näin pikkuhiprakassa jaksa ruveta kattomaan niin missä päin kampin keskusta tää paikka on? monesko kerros? :) (se pakollinen hymiö) |
Juustonaksu 18.04.2006 07:01:03 (muokattu 18.04.2006 07:06:15) | |
---|
joo miittiä paikalle! voisko joku valaista, ku en näin pikkuhiprakassa jaksa ruveta kattomaan niin missä päin kampin keskusta tää paikka on? monesko kerros? :) (se pakollinen hymiö) Muistaakseni se oli siellä uudessa päädyssä bussiterminaalitasosta sitä pyöreää tilaa ylös katsoessa kolmas tahi neljäs kerros. Sieltä seilaat ylöspäin rullaportaita niin varmaan löytyy melko nopiaan. =) Tuo tapahtuman maksuttomuus vetää aivan jumalattomasti sinne väkeä. Katseli siinä viimeksi sitä piskuista event centerin tilaa niin odotettavissa on mieletön ryysis eikä varmasti suurin osa edes niinkään musiikkia harrasta, kunhan ovat ohikulkijoita. Niin sinne tuntui viimeksi suurin osa ihmisistä eksyvän. :) Mitti voi olla aika vaikea järjestää loppupeleissä, mutta jos jollain on jotain tunnusmerkkejä tahi kokoontumispaikkaa tiedossa niin eiköhän sinne kymmenkunta ihmistä hyvin nopeasti keräänny. Odotettavissa vain sellainen ihmismassa, joka siellä liikkuu päivästä ja kellonajasta riippumatta niin saattaa olla hankala löytää "tuttuja". :) No kahtellaan. Ehdotuksia ihmiset? Edit: http://www.helsinkiguitarshow.com/event_center.html Siinähän sitä on kuvaa. Kuvittelet tuohon vielä niitä pöytiä aimo liudan niin ei tuonne paljoa ihmisiä mahdu, sano minun sanoneen. Se alue ei oikeasti ole tuota isompi. Ja pohjapiirroksestakin sen näkee. Se Event Center on yhden pienen kaupan kokoinen, mitä siinä on vieressä. "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa |
Mikael 18.04.2006 13:51:40 | |
---|
Mitti voi olla aika vaikea järjestää loppupeleissä Tonne jameihin vaan Simoneen pe iltana m-net paidat päällä ja skebat kädessä... Siitä mistä aita on matalin... |
Juustonaksu 19.04.2006 07:04:57 | |
---|
Tonne jameihin vaan Simoneen pe iltana m-net paidat päällä ja skebat kädessä... A.) Missähän päin on ko. paikka B.) Mikäli tuonne on ikärajana täysi-ikäisyys niin en pääse, heh. =) C.) Oletettavasti en ala roudaamaan kitaraani tuolla ympäri Helsinkiä kovin mielelläni, ei sillä, että suostuisin edes käyttämään sitä missään tilanteessa. =) D.) Missasin paitatilauksenkin. Elämä potkii. No, jos näkyy tuttuja niin kerääntykää jonnekin kasaan. Tosin tuolla tulee olemaan varmaan niin paljon porukkaa, kuten aiemmin mainittua, että tuttuja on lähes mahdoton bongata. Mielenkiinnolla odottelen Benin demoilua ENGL:in laitteista. :) "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa |
Lilli 19.04.2006 07:29:10 (muokattu 21.04.2006 06:15:49) | |
---|
Menkäähän kitaravirtuoosit piruuttanne Marcus Hagströmin miehittämälle messuständille kokeilemaan Edgar D-lux-vahvistinta. Niin loppuu se ainainen natina vahvistinten paremmuudesta...=) 'Tärkeintä on dägä-dägä!' - MAN |
weelie 19.04.2006 10:27:52 | |
---|
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Juustonaksu 19.04.2006 13:03:17 | |
---|
Simone on simonkadulla: http://www.ravintolaopas.net/simone/index.asp?eID=76181 Ikä 22v. Näin meitä alaikäisiä syrjitään päivästä toiseen. :) Siksipä mietinkin, että olisi ollut muunlainen miitti. Nuo virallisetkin miitit ovat aina k-18. No eipä voi mitään. Moneltakohan tuo tilaisuus tarkalleen ottaen alkaa? Ilmeisesti ohjelman mukaan kannattaa sinne siirtyä? "Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa |