Invader 09.01.2006 00:14:47 | |
---|
Ja mitä Carviniin tulee, Silfverberg tuo niitä maahan. Hinnat vaan lasketaan niiden MSRP-hintojen mukaan, eli niihin rahdit ja verot. Ts, ihan törkyhintaista tavaraa Suomessa, ja Ameriikastakaan ei voi enään suoraan tilata uusia, kun "Silfverberg will take care of Finnish distribution". Carviniahan saa tehtaalta suoraan tilaamalla noin 60% alennuksilla, mutta ei Suomeen. Jeejee. Maahantuonti on hyvä asia. Sanoppa muuta. Täytynee tyytyä kyttäämään eBay:ta... Tai sitten ei.. |
-K- 09.01.2006 00:20:48 | |
---|
Onhan näissä yleismerkeissäkin paljon harvinaisuuksia, itsellänikin on Ibanezin pienen erän tuotannon Ibanez Rg6 Custon Shop Designed 2. Ja tuntuu olevan moni muukin maailmalla peruskitaran maineessa oleva kepukka suomessa vaikea saatavuudeltaan. Sinänsä jännä fakta on se että kun jotain käytettyä kitaraa alkaa etsimään, ei sellaista tahdo löytyä mistään, ja kun olet sijaiskepukan ostanut niin eiköhän pamahda nokan eteen samantien. Yksi mielenkiintoisimmista keräilykohteista olisi varmasti 50kpl tehty jacksonin alumiininen roswell rhoads. Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
Jani The Rock 09.01.2006 00:37:27 | |
---|
Sinänsä jännä fakta on se että kun jotain käytettyä kitaraa alkaa etsimään, ei sellaista tahdo löytyä mistään, ja kun olet sijaiskepukan ostanut niin eiköhän pamahda nokan eteen samantien. Sellastahan se vähän tuppaa olemaan. Vaikka listassa on 15 kitaraa joista minkä tahansa voisi ostaa jos vastaan tulee, niin eipä vaan tule. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
fox 09.01.2006 00:48:36 | |
---|
Sellastahan se vähän tuppaa olemaan. Vaikka listassa on 15 kitaraa joista minkä tahansa voisi ostaa jos vastaan tulee, niin eipä vaan tule. Tuttua tuo.. Sillon joskusmuinoin niitten toimeksiantojen kanssa oli just noin.. jos oli ylikireeks sovittu aikataulu, niin varjele ku joskus oli stressiä. Tai stressiä ja stressiä... ;) Suomen markkinat vaan on melko pikkuset ja joitain malleja ei yksinkertasesti maahantuoja ees harkinnu tuovansa. Sisäänostaja ei nähny markkinoita olevan ja varastoon ei voinu ottaa. |
rijnswand2 09.01.2006 00:50:15 | |
---|
Ellen ihan väärin muista niin hirvittävissä säädöissä oleva Pattrick Eggle löytyy Helsingin DLX-musiikista. Näin on. Roikkunut siellä ilmeisesti jo kauan, väärä malli minulle, varsinkin tuolla hinnalla/kunnolla (en ole itse testannut). Bändikeskuksessa näyttäisi olevan Berlin Pro myös, tonnilla. Mitähän vikaa tuossa sitten on. En ole käynyt testaamassa. Ja Pajalla on ollut pitkään joku yksimikkinen sg-kopio. Siinä ne sitten onkin, mitä olen löytänyt Suomesta. rjnswnd |
Jani The Rock 09.01.2006 00:55:11 | |
---|
Tuttua tuo.. Sillon joskusmuinoin niitten toimeksiantojen kanssa oli just noin.. jos oli ylikireeks sovittu aikataulu, niin varjele ku joskus oli stressiä. Tai stressiä ja stressiä... ;) Suomen markkinat vaan on melko pikkuset ja joitain malleja ei yksinkertasesti maahantuoja ees harkinnu tuovansa. Sisäänostaja ei nähny markkinoita olevan ja varastoon ei voinu ottaa. Näino... Vaikkei mullakaan tossa ostoslistassa mitään tolkuttoman harvinaisia pelejä ole, teardroppi-Voxia, Lace Cybercasteria ja Guild S-200:sta lukuunottamatta. Rickenbacker 481 oli taannoin Torilla myynnissä, mutta siinä kohtaa oli justiinsa sairaspäiväraharuljanssi päällä enkä uskaltanut investoida... Eli vähintään yksi sellanenkin on todistettavasti maassa. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
weetube 09.01.2006 10:56:32 | |
---|
Mä voin kattoo sulle Performerin speksit.. variant of PF300 , valmistettu 79-81..se kirjain sarjanumeron alussa on kuukausi. tyyliin A = tammikuu, kaks ensimmäistä numeroa on vuosi, eli joko 79 tai 80 tai 81.. solidbody, setneck, 2 x humbuckers, tri-sound switch (series-singlecoil-parallel).. tuollasta löyty. Käy www.ibanezcollectors.com osotteessa ja sieltä keskustelu- keyword search niin voit löytää lisää tietoa. Kiitooksia FOXille!!! Eipä oo koskaan tullu sen paremmin selvitettyä...vm.80 näkyis olevan... Blues... |
Jani The Rock 09.01.2006 23:18:57 | |
---|
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
PIM 10.01.2006 09:54:56 | |
---|
Näin on. Roikkunut siellä ilmeisesti jo kauan, väärä malli minulle, varsinkin tuolla hinnalla/kunnolla (en ole itse testannut). Bändikeskuksessa näyttäisi olevan Berlin Pro myös, tonnilla. Mitähän vikaa tuossa sitten on. En ole käynyt testaamassa. Ja Pajalla on ollut pitkään joku yksimikkinen sg-kopio. Siinä ne sitten onkin, mitä olen löytänyt Suomesta. Kuinkas multa on nyt jääny tällänen topikki huomaamatta?? Mulla olis himassa yks lähes uudenkarhea Austrian Carve joka joutais kyllä kiertoon jos jotakuta kiinnostaa. http://www.patrickeggleguitars.co.uk/austriancarve.html ...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS... |
skebajaba 10.01.2006 11:03:26 | |
---|
- WWW.CRANIUMBAND.COM - |
Aki 10.01.2006 13:06:41 | |
---|
mulla on tommonen ibanezin roadstar 1500 custom... Myy se mulle! Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
PLO 10.01.2006 13:41:14 | |
---|
Joskus 80-luvulla haeskelin itelle pitkään hyvää Telecasteria ja lukuisia keppejä testattuani, ostin lopulta Japanissa tehdyn Bill Lawrencen. Tampereen musiikki noita siihen aikaan täällä myi. Mainostivat noitten käyvän Nevalaisen käsittelyssä ennen, kuin tulevat myyntiin. Oli niin tai näin, kitara oli erittäin hyvä. Tais olla mulla viitisen vuotta, ennen kuin sen vaihdoin silloisessa Tammilehdon liikkeessä (Musikeriko se nyt oli nimeltään) akustisiin, bänditouhujen hiipuessa. Nyt, kun on taas tullut aktivoiduttua, niin vähän on ikävä tuota. Onko muilla mitään kokemuksia noista? Ei noita ainakaan paljon tunnu myynnissä pyörivän. Yhden stratomallisen muistan joskus kaupan nähneeni. |
skebajaba 10.01.2006 14:00:43 | |
---|
Myy se mulle! paljon maksat?:D - WWW.CRANIUMBAND.COM - |
Artist 10.01.2006 15:44:30 | |
---|
Sinänsä jännä fakta on se että kun jotain käytettyä kitaraa alkaa etsimään, ei sellaista tahdo löytyä mistään, ja kun olet sijaiskepukan ostanut niin eiköhän pamahda nokan eteen samantien. Tämähän on ihan totta, mutta yleensä se malttaminen kannattaa. Itse tuli tuossa syksyllä ostettua ties mitä delay ja fuzz pedaalia, kun ajattelin, että tarvitsee, ja sitten loppusyksyllä oli Kitarapajalla '59 Danelectro, johon ei sitten ollutkaan rahaa... No, nytten voinee ihan rauhassa etsiä non-reverse birdiä, kun tuntuvat olevan sen verta harvinaisia, että ehtinee korkotulojakin tulla jo mukavasti siinä etsiessä. :) |
rijnswand2 10.01.2006 15:53:33 | |
---|
Mulla olis himassa yks lähes uudenkarhea Austrian Carve joka joutais kyllä kiertoon jos jotakuta kiinnostaa. Kyllähän tuo kiinnostaa, saisinko tarkempia tietoja? Pikaviesti tai jariatrijnswand.com tai tähän threadiin. rjnswnd |
Aki 10.01.2006 17:03:57 | |
---|
Japanissa tehdyn Bill Lawrencen. Omistin taannoin Bill Lawrence -straton. Alkuperää tiedustellessani herra Bill Lawrence kertoi useammankin tahon tehneen laittomasti stratoa Bill Lawrence -nimellä. Laatu voi siis olla hyvinkin keskinkertaista, tai oikein hyvää, tai jotain siltä väliltä. Kaverini jolle Lawrencen möin, soittaa stratohommat nykyään '95 Ibanez Blazerilla, joka on kieltämättä moninverroin parempi soitin kuin se Lawrence. RS1500, paljon maksat?:D Pitäis testata ennenkun tietäis miten paljon kiinnostaa. Jos se tuntuu hyvältä, ni 600€. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
Jani The Rock 10.01.2006 18:34:17 | |
---|
No, nytten voinee ihan rauhassa etsiä non-reverse birdiä, kun tuntuvat olevan sen verta harvinaisia, että ehtinee korkotulojakin tulla jo mukavasti siinä etsiessä. :) Yksi non-non-reverse Birdi tuli testattua tänään Hyvinkäällä... Nättihän se oli kuin karamelli, mutta otelauta oli jälleen kerran kaamean hailakka ja rutikuiva. Virittimetkin klonksuivat miten sattuu. Ei oikein napannut se. Ja roikkuihan siellä seinällä 70-luvun tuplalovinen Gretschikin. Komean oranssi värikin oli, mutta siitä oli napattu Bigsby veke ja asennettu joku tiesmikä talla tilalle. Reikiä oli kuin tahkojuustossa, sano... Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Artist 10.01.2006 18:43:18 | |
---|
Yksi non-non-reverse Birdi tuli testattua tänään Hyvinkäällä... Nättihän se oli kuin karamelli, mutta otelauta oli jälleen kerran kaamean hailakka ja rutikuiva. Virittimetkin klonksuivat miten sattuu. Ei oikein napannut se. Oho! Oliko kyseessä vanhakin yksilö? En tiedä kuinka laadukkaina noita non-reversejä on yleensäkään pidetty (eivät ainakaan yhtä haluttuja kuin reverset), mutta eivätpä nuo hirveän suurilta nuo mainitsemasi viat kuulosta. Ja roikkuihan siellä seinällä 70-luvun tuplalovinen Gretschikin. Komean oranssi värikin oli, mutta siitä oli napattu Bigsby veke ja asennettu joku tiesmikä talla tilalle. Reikiä oli kuin tahkojuustossa, sano... ouch... |
Jani The Rock 10.01.2006 19:03:29 | |
---|
Oho! Oliko kyseessä vanhakin yksilö? En tiedä kuinka laadukkaina noita non-reversejä on yleensäkään pidetty (eivät ainakaan yhtä haluttuja kuin reverset), mutta eivätpä nuo hirveän suurilta nuo mainitsemasi viat kuulosta. Eihän se ollut vanha, olisko ollut vuodelta 2001. Ja siinä se vika varmaan olikin, jos ilkeästi sanois. Tiedä mikä perkele siinä on kun niin monen uuden Gibsonin otelauta on tollanen haalean vaaleanruskea ja rutikuiva. Sama juttu oli myös siinä Flying V:ssä jonka ostin uutena vuonna -99. Ei ton Epin Firebirdin otelautaa oo tarvinnut öljytä kertaakaan, vaikka olis kuinka Koreassa tehty... Ja niin vaan oli vinossa sen Gibsoninkin mikit. ouch... Sanoppa muuta. Saateri, tollasia kitaroita tarttis pitää kuin kukkaa kämmenellä! Soittopelithän on kuin perheenjäseniä... Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Lutkare 11.01.2006 07:14:33 | |
---|
Tulipa tässä mieleen, että minä vuosina Charvel käytti nuissa Model 4 kitaroissa Kahlerin tallaa? Kun kaverilla sattuu olemaan Kahlerin talla Charvelissaan eikä tiedä miltä vuodelta se on. Aadolf Virtanen: "Hevi on paskimmillaankin parasta musiikkia" |