BenGlenton 24.12.2005 14:20:35 | |
---|
Eihän se noin mee.. Ben_D osti ZW-Tookkain niin eihän se suinkaan joudu sitä itte modaamaan jostain LC-80:stä.. Täytyy olla jämerä, näissä asioissa.. ;) Takoitin että jos vaikkapa kaikki maailman zw-tokait on tuommoisia venkurakauloja, niin siinä tapauksessa rahat zw:stä takaisin ja sitten lc-80sen kaula klaniksi. www.supremecourtband.fi |
Jebe- 24.12.2005 14:21:39 | |
---|
En oikein pidä tavasta jolla ko. puljua pyöritetään. Etenkään sitä retailstorea. Siellä retailissa jotenkin tuntuu aina, että 'rokkistarat' saa kunnollista kohtelua ja asiat hoidetaan nopeasti kuntoon. Ainakin niitä siellä tuppaa aina pyörimään ja myyjät pyörii mukana. Ja ittellänikin meni tuon kitarantilauksen kanssa sellaiseksi säätämiseksi, että ostin toisesta lafkasta. |
Thule 24.12.2005 14:27:28 | |
---|
Takoitin että jos vaikkapa kaikki maailman zw-tokait on tuommoisia venkurakauloja, niin siinä tapauksessa rahat zw:stä takaisin ja sitten lc-80sen kaula klaniksi. www.selityksiä.com =) "M.netin keskustelupalsta = joukkoääliö (tai tungostietämö tai moniosaamo tilanteen mukaan)." - aikavaikea "Tai pätemö." - Cut off |
Härski 24.12.2005 14:34:38 (muokattu 24.12.2005 14:35:12) | |
---|
OFF TOOPIKKIA! Tuli vain mieleen kysyä, että kuinka hankalia nuo tokait on tinkiä? Onko musamaailma maineensa veroinen paskapaikka? Ikävää, jos niitä kerran sieltä on saatavilla hyvin.. tuleeko noihin japsi tokaihin casea tai edes gig bagia mukaan? |
kimurantti1 24.12.2005 14:34:40 (muokattu 24.12.2005 14:49:17) | |
---|
Täytyy kyllä sanoa, että mä olen pari kertaa Musamaailmassa käynyt, ja molemmilla kerroilla saanut erittäin hyvää palvelua vaikken päätynytkään ostamaan mitään. Toisaalta eipä tuollaista ongelmatilannetta ole vastaan tullut. Vaikka ko. tilanne olisi kelle tahansa aivan hemmetin ikävä, niin varmasti parhaaseen tulokseen pääsee kun ei menetä malttiaan ja toimii sekä puhuu asiallisesti. Pätee luonnollisesti kaikkiin muihinkin tilanteisiin. En mä ymmärrä minkä takia jotkut sanovat, että kauppa on paska paikka jos siellä on liian kallista tai jotain ei saa kaupan päälle jne. Silloinhan on kyse vain huonosta myyntistrategiasta. Tai huonosta ja huonosta, kaipa liikkeen pitäjät tietävät, miten paras voitto saavutetaan. Jos taas palvelu on ala-arvoista, niin voin henkilökohtaisesti nimetä jonkin liikkeen paskaksi. En kuitenkaan osaa sanoa, kun toistaiseksi en ole missään huonoa palvelua saanut - ihan oikeasti, sitä saa mitä tilaa.. "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |
Lego 24.12.2005 14:42:07 | |
---|
OFF TOOPIKKIA! Tuli vain mieleen kysyä, että kuinka hankalia nuo tokait on tinkiä? Onko musamaailma maineensa veroinen paskapaikka? Ikävää, jos niitä kerran sieltä on saatavilla hyvin.. tuleeko noihin japsi tokaihin casea tai edes gig bagia mukaan? Mää sain omasta LS-70:stä melkein parisataa pois. Ei siis musamaailmasta. Ei taida tulla mihinkään casea tai edes gig bagia... |
Ben_D 24.12.2005 14:49:02 (muokattu 24.12.2005 15:05:54) | |
---|
Ainoa vaan että tuo "saat priimaa takaisin" voi tarkoittaa myös sitä että saat hyvin fiksatun soittimen He tietävät, että mulle on ihan turha tyrkyttää vanhaa fiksattua soitinta takasin. Mua ei paskaakaan kiinnosta, onko heidän asiakkainansa rokkitähtiä. Se pääkitarajehu (nimi jääkööt mainitsematta) saa kuulla kunniansa ellei uusi soitin ole mulla ensi viikolla kädessä. PAINOTAN...TOISTAISEKSI palvelu on aina ollut iikkeessä hyvää, mutta tää homma on nyt ihan liipasimella, ettei mulla todella pala hermot kiinni siihen putiikkiin. Sitten niillä ei ole hauskat oltavat. Toivotaan, että ei jouduta turpakäräjille. Eikä jouduta kunhan ensi viikolla saan uuden kitaran. |
Humbucker 24.12.2005 14:52:57 | |
---|
OFF TOOPIKKIA! Tuli vain mieleen kysyä, että kuinka hankalia nuo tokait on tinkiä? Onko musamaailma maineensa veroinen paskapaikka? Ikävää, jos niitä kerran sieltä on saatavilla hyvin.. tuleeko noihin japsi tokaihin casea tai edes gig bagia mukaan? Ite sain Ls-80F kovan keissin kanssa Ls-75:sen hinnalla. Kun eka olin hommaamassa tota 75:tosta mutta sitä ei pahemmin enään tuoda Suomeen, niin sain sitten kalliimman samalla hinnalla. Ja paikka oli Lahden Keskusmusiikki. |
Härski 24.12.2005 15:01:04 | |
---|
En mä ymmärrä minkä takia jotkut sanovat, että kauppa on paska paikka jos siellä on liian kallista tai jotain ei saa kaupan päälle jne. Silloinhan on kyse vain huonosta myyntistrategiasta. Tai huonosta ja huonosta, kaipa liikkeen pitäjät tietävät, miten paras voitto saavutetaan. Jos taas palvelu on ala-arvoista, niin voin henkilökohtaisesti nimetä jonkin liikkeen paskaksi. En kuitenkaan osaa sanoa, kun toistaiseksi en ole missään huonoa palvelua saanut - ihan oikeasti, sitä saa mitä tilaa.. No niinpä niin. Meinaan, että oon siellä monesti käyny ja ilmeisesti alkaa naama jäämään myyjien mieleen, kun viimeisimmillä käynneillä melkein pullakahveja tarjoiltiin. Olen vain kuulluu/lukenut/telepatisoinu/whatever, että siellä ei paljoo ole varaa tinkiä mistään, paitsi laadusta (sarkasm. tulorosm.) Ens kerralla pitää varmaankin mennä sitten niistä hinnoista neuvottelemaan, kun se viittis tokaista maksaa enempää, kuin gibsonista. Laittakaa käytettynne halvalla myyntiin, ihmiset, hehe. |
Da Make 24.12.2005 21:33:53 | |
---|
offari!: Jos haluat saada "huonomaineisesta musakaupasta" hyvää asiakaspalvelua, kannattaa pukea päälle se muusikoiden.net t-paita. Testattu kahdessa "tunnetussa" pääkaupunkiseutulaisessa musiikkiliikkeessä. |
kimurantti1 24.12.2005 22:14:09 (muokattu 24.12.2005 22:14:40) | |
---|
Jos haluat saada "huonomaineisesta musakaupasta" hyvää asiakaspalvelua, kannattaa pukea päälle se muusikoiden.net t-paita. Testattu kahdessa "tunnetussa" pääkaupunkiseutulaisessa musiikkiliikkeessä. Heh, tää oli hyvä:) Itse omista sellaista, mutta voisin kuvitella että toimii. Ihan varmasti ne tyypit tietää, että paska maine leviää täällä todella nopeasti. "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |
Hornanturska 24.12.2005 22:15:31 | |
---|
Mulla on ollu jo muutaman vuoden "musamaailma no-support" linja. Palvelua en ole ikinä saanut ja ostotilanteessakin jouduin vääntämään 15min, että sain edes kielisetin kaupan päälle. Ja kaiken hyvän lisäksi jouduin ostamaan vielä kitaran jota en alunperin edes mennyt ostamaan. Lähetin sähköpostia Tokain Les Paulista "Alpine White" värityksellä ja vakuuteltiin, että kyllä löytyy. Menin paikanpäälle "Joo ei sellasta nyt ole, että pitää tilata. Pari kuukautta menee." Noh piti ottaa musta, kun ei ollut paria kuukautta aikaa odotella. Henkilökunta vaihtoon siitä puljusta. Soittivat sitten Dingossa tai eivät! |
Ben_D 27.12.2005 10:18:25 (muokattu 27.12.2005 11:31:09) | |
---|
Noniin. Tänään lupasivat soittaa joten soittoa odotellessa. Olettaisin, että mulla on tällä viikolla kädessäni uusi Tokai LC-80 S ZW. Seurataan tilannetta. |
Ben_D 27.12.2005 11:25:24 (muokattu 27.12.2005 11:53:28) | |
---|
Pointsit Musamaailmalle. Hoisivat homman niinkun pitikin eli uusi kitaraa tulee viimestään torstaina. Luottamus säilyy eteenpäinkin. Laskeutu Euroopan kokonen kyrpä otsasta ;) Vitutti kun skeba oli romu sillä kyseessä on kuitenkin soitettavuudeltaan erinomaisen hyvä soitin. + |
MarkoA 27.12.2005 11:50:45 | |
---|
Melkein jo lynkattiin Musamaailman tyypit täällä, mutta sitten tulikin asiallinen loppu jutulle. Ja siihen loppu kiinnostus tähän topicciin... vai. ;) Tästä, että jollain nettifoorumilla jaetaan infoa palvelusta/huollosta jne on autoharrastajien puolelta kuultu ikävää, kun on jotain liikettä mollattu (vaikka aiheesta siis) avoimestsi foorumilla niin sieltä aletaan käräjille viemään asiaa loukkauksena ja ties mitä. Varovainen saa olla siitä mitä julkisesti kirjoittaa ja todeksi väittää. Hyvä silti, että asiallinen tieto menee jakeluun ja huono palvelu saa ansionsa mukaan. Kerran menetettyä mainetta on vaikea saada takaisin. Btw, itsellä on musamaailmasta todella hyvät kokemukset (ne yhden käden sormissa laskettavat käynnit...). Palvelua olen saanut ja tavaraa ostanutkin. Ja aloittajalle, hyvä kun saat uuden kitaran. Näinhän sen piti mennäkkin. Nauti hyvästä kitarasta! - I´m so glad, I´m so glad, I´m glad - I´m glad - I´m glad - |
starsailor 27.12.2005 12:16:33 | |
---|
En olisi ennen riemuissani kunnes toimiva ja UUSI kitara on kourassa. Toivottavasti näin tulee tapahtumaan, mutta loppuviikolla tulevaan puhelinsoittoon "Ei se kitara saapunutkaan, menee uuden vuoden yli..." kannattaa henkisesti varautua... ;) Joo, tuo kaulojen taipuminen on aika tyypillistä jopa Gibsoneille, tehtaat kun tekevät liian tuoreesta tavarasta kauloja jotka sitten elävät. En tunne kyseistä mallia, mutta jos kyseessä on joku "musamaailma speciaali" niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä tehtaalla on paiskittu ylitöitä ja liian tuoreita paloja käytetty kitaroihin? Tuolla lämmityksellä saadaan ilmeisesti ihan hyviä tuloksia, mutta onko se kestävä ratkaisu on sitten ihan toinen asia. Nauhat voisi ottaa pois ja otelaudan hioa tasaiseksi jolloin kielien veto tuo vähän koveruutta ja kaularautaa joutuu kiristämään. Jos otelaudassa on inlay-kuvioita, niin tuota hiomista ei voida tehdä loputtomiin... Kuitenkin ostit uuden kitaran, joten kaikennäköiset helpot ratkaisut eivät ole reiluja. Sun pitää saada toinen, uusi ja toiviva keppi! |
Ben_D 27.12.2005 12:19:13 (muokattu 27.12.2005 12:19:31) | |
---|
En olisi ennen riemuissani kunnes toimiva ja UUSI kitara on kourassa. Toivottavasti näin tulee tapahtumaan, mutta loppuviikolla tulevaan puhelinsoittoon "Ei se kitara saapunutkaan, menee uuden vuoden yli..." kannattaa henkisesti varautua... ;) Näin ei onneksi tule käymään, koska kitaraan oltiin just vaihtamassa mikkejä kun Musamaailmasta soitettiin. Tokai LC-80 S tulee tehtaalta perus Tokai mikeillä ja Musamaailma vaihtaa niihin Wyldesetin. Kuitenkin ostit uuden kitaran, joten kaikennäköiset helpot ratkaisut eivät ole reiluja. Sun pitää saada toinen, uusi ja toiviva keppi! Niinhän mä saankin. Tämä (toivottavasti) maanantaikappale jää Musamaailmalle ja mä saan viimestään torstaina täysin uuden kitaran. |
Jii 27.12.2005 12:30:45 | |
---|
Näin ei onneksi tule käymään, koska kitaraan oltiin just vaihtamassa mikkejä kun Musamaailmasta soitettiin. Tokai LC-80 S tulee tehtaalta perus Tokai mikeillä ja Musamaailma vaihtaa niihin Wyldesetin. Eikös noilla kahdella mallilla ole hieman hintaeroa? Verkkokaupan mukaan on, eikä tuo ero ihan täysin kai niillä mikeillä kuroudu. Saatko mitään kompensaatiota? Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Ben_D 27.12.2005 12:32:33 | |
---|
Eikös noilla kahdella mallilla ole hieman hintaeroa? Verkkokaupan mukaan on, eikä tuo ero ihan täysin kai niillä mikeillä kuroudu. Saatko mitään kompensaatiota? Eikun siis...miten sen nyt selittää. Siis perus LC-80 S on lakkakaulainen, mutta öljykäsitelty LC-80 S EBONY on tää malli, joka tulee tehtallta Tokain PAF mikeillä ja johon vaihdetaan Musamaailmassa EMG ZW setti. |
mattim 27.12.2005 12:37:30 | |
---|
Laitappa huvikseen sen kaulavikaisen Tokain sarjanumeron viimeiset numerot näkyville. Testailin tuollaista Customia musamaailmassa ennen joulua ja ihmettelin kitarasta kuuluvaa kolinaa, irtonainen kaularautahan se ilmeisesti siellä kolisi. Matti |