Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5296 297 298 299 300444 445 446 447 448
mikki73
24.07.2019 09:05:51 (muokattu 24.07.2019 17:32:33)
Suurvisiiri69: Ite keittiöremonttia tein ja jäi vanhat, tosin hyväkuntoiset ja toimivat tavarat yli, niin yritin vaihtaa keittiönpöytää tuoleineen ja pakastinta kitaroihin. Ei natsannu kyl yksikään yritys...

Mulle tarjottiin yöllä hoverboardia vaihdossa fenkun 1975 usa kaulaan. Se oli kyl viimeinen niitti :) Toki saishan sitä sillä varmaan välilevyt vielä enemmän paskaks mitä ne nyt on mut oon tyytyväinen tähän tilanteeseen. (Edit: kaulalle löytyi saman vuoden kroppa,ei tartte enää myydä.)
Snapo
24.07.2019 09:26:57
Suurvisiiri69: Ite keittiöremonttia tein ja jäi vanhat, tosin hyväkuntoiset ja toimivat tavarat yli, niin yritin vaihtaa keittiönpöytää tuoleineen ja pakastinta kitaroihin. Ei natsannu kyl yksikään yritys...

Eikö nämä olis helpompi realisoida ensin jossain torissa?
"Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin."
Suurvisiiri69
24.07.2019 09:49:06
Oli ne mul sielläkin ja sitä kautta ne myinkin, mutta oli kiire päästä eroon niin kunhan kokeilin vaan kun sain ilmoitukset niistä näytettyä internettiin. En mä ainakaan pahastu jos joku tarjoaa jotain ihmeellistä tavaraa jostain, mitä olen myymässä. Kestää kuitenkin 5 sekuntia kirjoittaa ei kiitos. Ja enemmän tuo meni ehkä vitsistä itelle ja tuntu uppoavan myös myyjiin.
666 ja heviä saatana.
aape-
26.07.2019 21:13:23
Eipä tunnu liikkuvan, extrakieli ilmeisesti karkoittaa useimmat ostajat..
Jonkun verran on kyselyjä tullut ja vaihdossakin tarjottu ihan yllättävän järkevää tavaraa, vaan eipä vielä mitään mitä oikeasti harkitsisin.
Savu
26.07.2019 22:23:55
aape-: Eipä tunnu liikkuvan, extrakieli ilmeisesti karkoittaa useimmat ostajat..
Jonkun verran on kyselyjä tullut ja vaihdossakin tarjottu ihan yllättävän järkevää tavaraa, vaan eipä vielä mitään mitä oikeasti harkitsisin.

Ei ekstrakieli, vaan floikka :)
Mulle kans tullut pari vaihtotarjousta, mutta ei sitä mitä olen vaihdossa hakemassa.
Hintakin viilattu nyt kohdilleen, mutta silti tuntuu olevan nihkeetä.
Torilla tavataan!
Haeroe
26.07.2019 22:24:07

Vähemmän nimekäs suomalainen custom lähti toisen ostajaehdokkaan matkaan. Hintaa piti laittaa taas reilusti uuden hinnasta alaspäin, mutta käyttöarvoa vasten lopullisen hinnoittelun tein.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
Haeroe
26.07.2019 22:25:45

Savu: Ei ekstrakieli, vaan floikka :)
Mulle kans tullut pari vaihtotarjousta, mutta ei sitä mitä olen vaihdossa hakemassa.
Hintakin viilattu nyt kohdilleen, mutta silti tuntuu olevan nihkeetä.

Jep, vaikka seiskakaan ei ole mun juttu, floikka on ihan no-no. Mitä sun kitaraan tulee, siinä on kyllä hinta kohdillaan. Tuolla hinnalla ei paljon parempaa kitaraa voi odottaa.
munkero
03.08.2019 00:59:47
Eipä tunnu menevän vieläkään, ei menny hetkellisellä alehinnallakaan.

Vaan eipä siellä tunnuta myyvänkään. Ei kellään Hetfield-Exploreria ois?
Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more.
Kiksaus
03.08.2019 13:31:36

5kk yrittänyt myydä Bluetonen Crossroadia ja yksi ainoa vaihtotarjous. Kukaan ei ole edes yrittänyt tinkiä. Onko nää Bluetonet jo ihan pois muodista vai mikä on kun ei tule edes kyselyitä?
Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.youtube.com/watch?v=0u4ebGIewTc
LaMotta
03.08.2019 13:43:39

Kiksaus: 5kk yrittänyt myydä Bluetonen Crossroadia ja yksi ainoa vaihtotarjous. Kukaan ei ole edes yrittänyt tinkiä. Onko nää Bluetonet jo ihan pois muodista vai mikä on kun ei tule edes kyselyitä?

Nou hätä. Itse olen kaupannut sähkökitaraa joko viime loka- tai marraskuusta lähtien ):- ...
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Savu
03.08.2019 14:20:04
Kiksaus: 5kk yrittänyt myydä Bluetonen Crossroadia ja yksi ainoa vaihtotarjous. Kukaan ei ole edes yrittänyt tinkiä. Onko nää Bluetonet jo ihan pois muodista vai mikä on kun ei tule edes kyselyitä?

Se suurin hype on laantunut. Nyt joutuu myymään tuntuvalla persnetolla, jotta saa kaupaksi. Lisäksi mallintavat vaan syö sitä osuutta näissä.

Omaa kauppatavaraa on kyllä kivasti availtu ja merkkailtu, vielä ei ole tullut vaan sitä oikeaa tarjousta.
Torilla tavataan!
Pinewood
03.08.2019 17:05:55

Ei koskene pelkästään Bluetoneja. Stackeja taitaa olla maailmalla enemmän kuin kysyntää. Itsellä on tuntemus, että combot ovat kova sana. Niitä on helppo roudata ja käytännössä suurin osa bändeistä soittaa kuitenkin jonkinlaisen pa:n kautta. Lisäksi moni rahamies soittelee vain kotonaan.
LaXu
03.08.2019 17:19:29

Jos ei kyljessä lue Marshall/Fender/Vox/Mesa tai joku ulkomaan foorumeilla hypetetty pienempi merkki niin vaikeahan noita on saada kaupaksi muuta kuin tyypeille, jotka vahvareista tietää. Niistä ne, joilla on varaa, omistaa todennäköisesti jo yhden tai useamman hyvän myllyn. Tällä hetkellä myös torilla on monta Bluetonea myynnissä jostain syystä.
Haeroe
03.08.2019 17:55:51

Taisi tuossa jo joku mainita, että mallintavat ovat vieneet ostajia perinteisiltä styrkkareilta. Minä ainakin olen siirtynyt täysin mallintavien maailmaan enkä näe itseäni siirtymässä takaisin oikeiden styrkkarien kanssa urheilemaan. Monta Bluetonea olen omistanut, ja nehän ovat mitä parhaimpia vermeitä.
Laulava Kylätohtori
03.08.2019 18:05:07
LaXu: Jos ei kyljessä lue Marshall/Fender/Vox/Mesa tai joku ulkomaan foorumeilla hypetetty pienempi merkki niin vaikeahan noita on saada kaupaksi muuta kuin tyypeille, jotka vahvareista tietää. Niistä ne, joilla on varaa, omistaa todennäköisesti jo yhden tai useamman hyvän myllyn. Tällä hetkellä myös torilla on monta Bluetonea myynnissä jostain syystä.

Ei taida auttaa sekään. Melkoiseen polkuhintaan siellä makaa Mesaa ja muitakin. Näksisin, että ongelma on se iso putkivahvistin, eikä niinkään se, mikä sen merkki on..
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
JuSu
03.08.2019 18:15:38
Haeroe: Taisi tuossa jo joku mainita, että mallintavat ovat vieneet ostajia perinteisiltä styrkkareilta. Minä ainakin olen siirtynyt täysin mallintavien maailmaan enkä näe itseäni siirtymässä takaisin oikeiden styrkkarien kanssa urheilemaan.

Hmm. Onko ne nyt sitten nykyään jo niin hyviä? Itsellä viimeisin kokemus on Eleven Rackista jostain melkein kymmenen vuoden takaa. Ei se huono ollut, mutta myin 'oikeiden' vahvistimien tieltä pois, kun pelkäsin, että kohta on käsissä arvotonta digirautaa.

Kemper, Fractal. mitä näitä on..? Onko Line6 enää ollenkaan mukana kärkitaistossa? Olisiko aika antaa tikitaalille taas mahdollisuus?

JuSu
"I have more faith in my plumber than I do in the eternal being. Plumbers do a good job. They keep the shit flowing." -Charles Bukowski
Jukka Häikiö
03.08.2019 18:32:47

Laulava Kylätohtori: Ei taida auttaa sekään. Melkoiseen polkuhintaan siellä makaa Mesaa ja muitakin. Näksisin, että ongelma on se iso putkivahvistin, eikä niinkään se, mikä sen merkki on..

Menee sykleissä tää homma, sekin päivä taas tulee, kun iso putkinuppi on töspelissä. Kukaan ois uskonut joku vuosi sitten, et vanhat filmijärkkärit ruuls joku päivä.

Dildol ja oikeel meisselil o eroo...
No höh
Haeroe
03.08.2019 19:09:44

JuSu: Hmm. Onko ne nyt sitten nykyään jo niin hyviä?

Kemper, Fractal. mitä näitä on..? Onko Line6 enää ollenkaan mukana kärkitaistossa? Olisiko aika antaa tikitaalille taas mahdollisuus?

JuSu

Jaa-a, tästä aiheesta saa hyvät vänkäykset aikaiseksi. Mulle toimii ihan monestakin syystä. Mulla Line6:n Helix LT. Ilmeinen ilo oikeisiin vermeisiin verrattuna on tietty roudattavuus, mutta on tuossa muutakin. Pedaalilautaratkaisussa joutuu tekemään paljon kompromisseja eri efektien paikalle ketjussa, mutta Helixissä niitä voi laittaa eri paikkoihin ketjussa helposti, ja samaan ketjuun saa vaikka monta samaa efektiä ilman, että tarvitsee ostaa montaa erillistä spedua.

En väitä mitenkään enkä ollenkaan, että mallintavat toimisivat kaikille. En edes väitä, että ne saundaavat absoluuttisesti samalle kuin ne, joita niillä mallinnetaan. Olen vaan laiska mies, ja koska saan tarpeeksi hyvät saundit huomattavasti pienemmällä vaivalla, menen tällä. Nyt voin sitten ostella kitaroita niillä rahoilla, jotka säästyvät speduista ja styrkkareista.
Haeroe
03.08.2019 19:15:58

Jukka Häikiö: Menee sykleissä tää homma, sekin päivä taas tulee, kun iso putkinuppi on töspelissä. Kukaan ois uskonut joku vuosi sitten, et vanhat filmijärkkärit ruuls joku päivä.

Dildol ja oikeel meisselil o eroo...

Dildoista ja meisseleistä en tiiä, mutta en jaksa uskoa, että 20 kg painava putkistyrkkari + 4x12 -komootti ovat enää koskaan kaikkien kitaristien unelma. Tietty jos noi joku muu roudaa mestoille, niin kyllä niillä soittelee. Oikein itteenikin harmittaa, että en tollaista enää halua, kun nyt niitä olis naurettavaan hintaan torilla. Niin on toki kaikkee muutakin.
TTV
03.08.2019 19:24:34
Haeroe: Dildoista ja meisseleistä en tiiä, mutta en jaksa uskoa, että 20 kg painava putkistyrkkari + 4x12 -komootti ovat enää koskaan kaikkien kitaristien unelma. Tietty jos noi joku muu roudaa mestoille, niin kyllä niillä soittelee. Oikein itteenikin harmittaa, että en tollaista enää halua, kun nyt niitä olis naurettavaan hintaan torilla. Niin on toki kaikkee muutakin.

Kerranhan ne vaan sisälle kannetaan ja sitten vaan nautiskellaan :-)

https://muusikoiden.net/dyn/users/161945.jpg

Vaikka olenkin Fractalin AX8 käyttäjä ja FM3 jonossa, niin kyllä nuo oikeat pelit silti tällä hetkellä enemmän soittoaikaa saavat. Uusia putkinuppeja kuolaan koko ajan, enkä plugareihin edes suostu koskemaan...

Eiköhän kaikelle kitarakamalle ole käyttäjäkuntansa nyt ja tulevaisuudessa, M.netin torin "vetävyys" ei kerro oikeastaan paljoakaan suomalaisten soittajien kamarumbasta.
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)