Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 5350 351 352 353 354
mpekkanen
01.03.2024 18:53:20 (muokattu 01.03.2024 18:55:10)
Laulava Kylätohtori: Samaa kastia kuin absurdit rakkaushuijaukset. Sitä olen näissä rakkaushuijauksissa eniten ihmetellyt, että miten niihin haksahtava aines on saanut niin usein niin paljon rahaa säästöön kusetettavaksi...

Yöllä tulee katsottua TLC:n 90 Päivää kun en saa nukuttua ja siinä on näkynyt parikin kertaa näitä tyyppejä, jotka on antaneet kusettaa muutamalla valokuvalla itseään usean vuoden ajan ja menettäneet tuhansia dollareita. Sen lisäksi usein vielä matkustettu maailman toiselle puolelle ja ihmetelty kun ketään ei tule, vaikka rahaakin on annettu jne.
Kyllä nuo järjestäin on ollut sellaisia tyyppejä, että tulee mieleen se Kummelisketsi, jossa yksi kysyy, että haluatko vaihtaa elämäsi yhteen pastirolliin :)
askomiko
01.03.2024 19:17:01 (muokattu 01.03.2024 19:23:04)
Se on hirveetä se touhu, hyödyntää kaikkia mahdollisia tsykologisia keinoja. Yksi pahimmista on se upotetun rahan tunneharha: oon jo laittanut tälle naikkoselle 15000e, se menee huklaan jos en nyt anna sille vielä kerran 200e lentolippuun.

Ja viikon päästä ollaan samassa tilanteessa mutta 15200e. Se on tosi vahva juttu, väitän että semmonen höppänä joka alunperin on haksahtanut, ei lähestulkoon edes pysty irtautumaan tuosta koukusta ilman ulkopuolisen interventiota. Esim siinä kohtaa kun suku ihmettelee minne papan omaisuus katosi.
Tästä löytyy musaa - Haamurakastaja
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
harripoika
01.03.2024 20:46:41
Onneksi olen itse kyyninen paska joka pitää muita ihmisiä kusipäinä ennen kuin toisin todistetaan. Näihin huijauksiin lankeaa juuri ihmistyyppi joka uskoo hyvää lähimmäisistään( vi..u, mikä sana). Sama porukka laittaa rahojaan kaiken maailman kehitysmaakeräyksiin ja on plan-kummeina rahoittamassa järjestön pomojen ylellistä elämää.
McLeach
01.03.2024 20:56:40
Pari kertaa kuriiri yrittänyt viedä rahat kitarakaupoilla. Onneksi ovat ulkomaisia veijareita niin jäävät aika nopeasti kiinni ns. virallisten linkkien hoonolla soomella ja juosten kustulla ulkoasulla. Mutta jos on kova kiire päästä tavarasta eroon ja osuu huono päivä niin kai näihin ekalla kertaa saattaa joku langeta.
Laulava Kylätohtori
01.03.2024 21:11:25
McLeach: Pari kertaa kuriiri yrittänyt viedä rahat kitarakaupoilla. Onneksi ovat ulkomaisia veijareita niin jäävät aika nopeasti kiinni ns. virallisten linkkien hoonolla soomella ja juosten kustulla ulkoasulla. Mutta jos on kova kiire päästä tavarasta eroon ja osuu huono päivä niin kai näihin ekalla kertaa saattaa joku langeta.

Joo, eihän näissä kuitenkaan ylimielinen kannata olla. Se on ensimmäinen askel kohti kusetetuksi tulemista.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
mpekkanen
01.03.2024 21:20:29
Kyllä se niin vaan menee, että mitä enemmän tekee käytetyistä kauppaa, niin sen varmemmin se paskaa osuu joskus omalle kohdalle.
Henri Henri Olavi
01.03.2024 21:48:37 (muokattu 01.03.2024 21:49:34)
harripoika: laittaa rahojaan kaiken maailman kehitysmaakeräyksiin ja on plan-kummeina

Meikä laittaa, koska rakastan lähimmäistäni ja sun pomoa, eli saatanaa. Pusipusi.
Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki!
EzmoSolar70
02.03.2024 16:31:28 (muokattu 02.03.2024 16:32:26)
Tämä spede on ostelemassa kamaa . Liittymyt foorumiin tänään.

Artyrboo4:_Hei. Jos ilmoituksesi on vielä ajan tasalla, lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen artyrbotov@gmail.com .Haluaisin neuvotella ostoehdoista.
AngieRainbow
02.03.2024 16:34:21
EzmoSolar70: Tämä spede on ostelemassa kamaa . Liittymyt foorumiin tänään.

Artyrboo4:_Hei. Jos ilmoituksesi on vielä ajan tasalla, lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen artyrbotov@gmail.com .Haluaisin neuvotella ostoehdoista.

Myös minä saan häneltä vastaavia viestejä. Mikä homma?
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
EzmoSolar70
02.03.2024 16:37:47
Ei muu kuin että et ota siihe yhteyttä. Ajanhukkaa, pois sekin soittoajasta

Moderaattorit vois lukita ton tunnuksen
ak69
02.03.2024 17:31:06

Toi Spede ei varmasti ostele mitään ja joka ilmoituksen kommentteihin on tullut sama viesti. Laitoin sille pikaveistinä, että v....ako tässä mitään neuvotellaan. Siinähän ne tärkeimmät on ilmoituksessa. Ei muuta ku rahaa käteen, niin kitara vaihtaa omistajaa.
Laulava Kylätohtori
02.03.2024 18:10:10

Liittynyt tänään? Eli tuo jannu on ainakin kerran pari sitten jo poistettu täältä. Mielestäni saman sähköpostin omaavan viestejä spämmättiin jossain kohtaa lähes kaikkiin ilmoituksiin torilla.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
empires
02.03.2024 18:21:43 (muokattu 02.03.2024 18:36:35)

Aika rasittavaa, kun tuo tunkee yksityisviestiä joka tuutista, samoja automaattiviestejä. Ei kai kukaan olisi niin tyhmä että lähtisi mukaan noihin, mutta rasittavaa poistella kokoajan noita viestejä.
Lights are on but nobody is home..
weba-sto
02.03.2024 19:27:57
empires: Aika rasittavaa, kun tuo tunkee yksityisviestiä joka tuutista, samoja automaattiviestejä. Ei kai kukaan olisi niin tyhmä että lähtisi mukaan noihin, mutta rasittavaa poistella kokoajan noita viestejä.

Mulle tuli myös tolta sama pikaviesti.
dbeatmod
02.03.2024 19:44:34

Joo käy näköjään tasaseen kommentoimassa myynti-ilmoituksiin, ei ole vielä yksäriä pukannu. Helvetin rassaavaa kyllä.
"Just put bass in the bass drum, don't be a fucking idiot." - Fenriz
hhm1961
02.03.2024 20:27:30
Sama herra artyrbbo44 olisi halunnut ostaa minulta samoilla ehdoilla kuin muiltakin tässä tyhmässä olevilta. Vastasin venejäksi ja kerroin hänellä olevan hyvin huono maine, niin ei vastannut enää mitään.
empires
02.03.2024 20:48:11
hhm1961: Sama herra artyrbbo44 olisi halunnut ostaa minulta samoilla ehdoilla kuin muiltakin tässä tyhmässä olevilta. Vastasin venejäksi ja kerroin hänellä olevan hyvin huono maine, niin ei vastannut enää mitään.

empäs tuota keksinytkään, venäjä on hyvä peloite nykyään.
Lights are on but nobody is home..
ak69
02.03.2024 23:43:32
Mikä siinä maksaa, että tuota Artturin spammikonetta ei saada pois täältä sivustolta?
Henri Henri Olavi
02.03.2024 23:44:46
Massapommitusta vaan ylläpidolle, niin eiköhän se kohta poisteta.
Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki!
hepeteus
03.03.2024 18:18:32

Minulle tulee artyr339 nimellä samaa paskaa. Profiili luotu 3.3.24

"_Hei. Jos ilmoituksesi on vielä ajan tasalla, lähetä minulle sähköpostia osoitteeseen artyrbotov@gmail.com .Haluaisin neuvotella ostoehdoista"

Ei hyvää päivää näiden kanssa . En ajatellut neuvoitella ostoehdoista. Minun ilmoituksessa on numero niin voi soitella jos siltä tuntuu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)