Jucciz 03.01.2017 16:05:48 | |
---|
Shredator: Mesan Lonestar-gas heräsi uudestaan. Ebaystakin noita saa polkuhintaan...dääm, ostakaapa multa tavaraa pois :) Möisit jotain hyvää, niin ostaisin. ;) |
Shredator 03.01.2017 16:19:20 | |
---|
Jucciz: Möisit jotain hyvää, niin ostaisin. ;) Höpsis, minä myyn VAIN hyvää. Tekisi sunkin soundeille terää kunnon Englin runttaus. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
Jucciz 03.01.2017 16:37:16 | |
---|
Shredator: Höpsis, minä myyn VAIN hyvää. Tekisi sunkin soundeille terää kunnon Englin runttaus. Itse asiassa Engl Classic Tube oli aivan hyväsoundinen kone kun joskus 12 vuotta sitten testasin. Kaikki muut testaamani ovatkin sitten olleet aivan kammottavia. |
Shredator 03.01.2017 16:43:07 | |
---|
Jucciz: Itse asiassa Engl Classic Tube oli aivan hyväsoundinen kone kun joskus 12 vuotta sitten testasin. Kaikki muut testaamani ovatkin sitten olleet aivan kammottavia. Veikkaan aikaisempien juttujesi perusteella että et ole hirveämmin näihin high end -metalli/rockvahvistimiin koskenut...Esim. Screamerin ja Savagen vertaaminen keskenään on sama asia kuin vertaisi vintage-Plexiä Valvestateen. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
ÄrGee 03.01.2017 16:52:04 | |
---|
Shredator: Veikkaan aikaisempien juttujesi perusteella että et ole hirveämmin näihin high end -metalli/rockvahvistimiin koskenut...Esim. Screamerin ja Savagen vertaaminen keskenään on sama asia kuin vertaisi vintage-Plexiä Valvestateen. Kirjoitat käyttäjälle, jolle modernit high-gain soundit itsessään ovat kammotus. Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
Shredator 03.01.2017 16:57:22 | |
---|
ÄrGee: Kirjoitat käyttäjälle, jolle modernit high-gain soundit itsessään ovat kammotus. Juu, kyl mie hänen edesottamuksiaan olen seurannut täällä yli 13 vuoden ajan :) Vaikka vitsinä Jucciz laukoikin, niin olisi hyvä että ko. kamoista olisi jotenkin perillä ennen kuin aletaan patsastelemaan. Sama koskee kaikkia käyttäjiä, itseni mukaan lukien. "If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
Jucciz 03.01.2017 17:19:00 (muokattu 03.01.2017 17:19:31) | |
---|
Shredator: Juu, kyl mie hänen edesottamuksiaan olen seurannut täällä yli 13 vuoden ajan :) Vaikka vitsinä Jucciz laukoikin, niin olisi hyvä että ko. kamoista olisi jotenkin perillä ennen kuin aletaan patsastelemaan. Sama koskee kaikkia käyttäjiä, itseni mukaan lukien. Moderneilla hevisoundeillakin on paikkansa. |
Snapo 03.01.2017 19:44:36 (muokattu 03.01.2017 19:44:55) | |
---|
Jucciz: Moderneilla hevisoundeillakin on paikkansa. Vastaus jäi aika avoimeksi. Kompostissa vai jossain muualla? :) Toisaalta mekaaninen mättösoundi ei taida maatua kovinkaan hyvin. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
BugBadWolf 03.01.2017 20:02:53 | |
---|
Jucciz: Moderneilla hevisoundeillakin on paikkansa. Kuulemani mukaan lakimiehilläkin on. En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Laulava Kylätohtori 03.01.2017 21:32:39 (muokattu 03.01.2017 21:39:49) | |
---|
Eiku yritetään nyt nostaa näiden säikeiden tasoa, ei laskea sitä... Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska. |
sustain65 03.01.2017 22:14:28 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Eiku yritetään nyt nostaa näiden säikeiden tasoa, ei laskea sitä... Joo, yritetään. Iski muuten hirveä kaasutus BBW "Extreme relic" keppiin (tai oikeastaan siis köyteen). |
BugBadWolf 03.01.2017 23:26:47 | |
---|
sustain65: Joo, yritetään. Iski muuten hirveä kaasutus BBW "Extreme relic" keppiin (tai oikeastaan siis köyteen). Voin minä V:hen yhden vaihtaa ;D En usko että minun juttujani kannattaa ottaa ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Shredator 04.01.2017 09:39:44 | |
---|
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking." |
ÄrGee 04.01.2017 11:10:34 | |
---|
Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
heviäijä 04.01.2017 11:23:22 | |
---|
ÄrGee: Premiumeissa rosterinauhoja, ja pimeässä loistavia otelaudan reunamerkkejä :) Tuollaisen kun saisi Prestigenä... Missä Premiumissa oli rosteria? SOTKEMINEN ON KIVAA SIIHEN ASTI KUNNES PITÄÄ ALOITTAA SIIVOAMINEN!ll Wake up dead, in a plywood bed six feet from rest of your life. |
Räbbänä 04.01.2017 11:55:46 (muokattu 04.01.2017 11:57:37) | |
---|
"50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
Savu 04.01.2017 12:01:48 | |
---|
ÄrGee: Premiumeissa rosterinauhoja, ja pimeässä loistavia otelaudan reunamerkkejä :) Tuollaisen kun saisi Prestigenä... Uppercuteissakin on rosterit.. ;) Torilla tavataan! |
ÄrGee 04.01.2017 13:41:14 (muokattu 04.01.2017 13:51:31) | |
---|
heviäijä: Missä Premiumissa oli rosteria? Noissa parissa uudessa kiinteätallaisessa. Kylläpäs muuten taas houkuttelee Ibanez pitkästä aikaa... jotenkin noissa indonesialaisissa on silti aina olemassa sellainen ritsamainen fiilis. Ja niin oli Uppercuteissakin rosteria. Noiden hintaluokka on vain itseni ulottumattomissa tällä hetkellä. Paitsi että jos noita ei saada Euroopan markkinoille, niin voi helvetti sentään. Ibanez-pervo, kamarunkkari kitaristi. |
Åboensis 04.01.2017 19:09:57 | |
---|
Eeeeiiii sssseitana. Hirveä gggaaasssss. Mistä hitosta se aina tulee? Kaikki oli jo niin hyvin. Paremmin kuin hyvin. Ja yhtäkkiä, varoittamatta, iski päähän ajatus: myy kaikki nykyinen ja hommaa tilalle yksi täydellinen kitara ja yksi täydellinen vahvistin. Tällä kerralla ei mitään kompromisseja vaan just ne kamat jotka on aina pitänyt hankkia mutta ovat jääneet ostamatta... Tsiisus. Siellä on jo vahvain torilla. "I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt - |
sustain65 04.01.2017 19:37:52 | |
---|
Åboensis: Eeeeiiii sssseitana. Hirveä gggaaasssss. Mistä hitosta se aina tulee? Kaikki oli jo niin hyvin. Paremmin kuin hyvin. Ja yhtäkkiä, varoittamatta, iski päähän ajatus: myy kaikki nykyinen ja hommaa tilalle yksi täydellinen kitara ja yksi täydellinen vahvistin. Tällä kerralla ei mitään kompromisseja vaan just ne kamat jotka on aina pitänyt hankkia mutta ovat jääneet ostamatta... Tsiisus. Siellä on jo vahvain torilla. No mitkähän ovat ne täydelliset? Kysyn jotta voin sitten ostaa ne sinun nenäsi edestä. ;-) Ei vaan, taitaa olla maku aikalailla eri. |