Väsynyt Atlas 01.02.2008 20:38:34 | |
---|
Xotic BB Preampin ostin käytettynä, ensivaikutelma ainakin todella hyvä. RC Boosterin kanssa vahvistimen clean-kanavan päällä käytän sitä, todella erottelevat säröt saa. Kuvittele vahvistimen oma clean, mutta vain lisää säröä, ei siis väritä saundia ollenkaan, ellei sitä halua ( bass-ja treble-säätimet löytyy ). |
Jucciz 01.02.2008 20:45:10 (muokattu 01.02.2008 20:46:24) | |
---|
Heh, mustat piuhat taisi loppua kesken. =) Joo. Mustia ois ollu vielä muutama, mut lyhyempää mallia, jotka eivät yletä Fuel Tankista niin pitkälle kuin tarvitsisi. No, onpahan väriläiskää... menee se virta punaisessakin piuhassa. :) Niin ja... OCD kuulosti kyllä hyvältä, mutta aika ärhäkältä/purevalta/rosoiselta verrattuna moniin muihin putiikkityyppisiin od-pedaaleihin Tuo on oikeastaan vain hyvä juttu, koska Buddan oma särö on varsinkin reippaammilla asetuksilla aika siisti, paksu ja suorastaan "kermainen". OCD:lla saa vähän sitä toista ääripäätä, rouheampaa osastoa. Lisää soundipalettia taaskin. Itse olen ollut todella tyytyväinen Metal Zoneen vaikkei vertailukohtia muihin säröpedaaleihin hirveästi ole. -Salamimaker
tuo särö vaan aivan ihana tässä spiderissä ja fenderin (Twin Reverb) oma särö aivan kaameaa kuultavaa -Louhimo |
forrester 01.02.2008 21:51:25 (muokattu 01.02.2008 21:51:48) | |
---|
OCD on varmaan v3? tuleeko sopivasti alapäätä? V2sta tuntuu tulevan vähän liikaakin, Hyvä pedaali kyllä muuten. Dynamiikkaa kyllä on hienosti. ...siis per naama? -Yhteensä. |
Guitaristi 01.02.2008 22:27:57 (muokattu 01.02.2008 22:28:39) | |
---|
Ostin aivan tautisen hienon Jackson Soloist Pron. Siis japanissa tehty jenkkispekseillä kasattu soitin 90-luvun alusta. H-S-S mikit, runko poppelia, 24 nauhaa, neck-thru, eebenotelauta, schallerin floikka ynnä muuta kivaa. Ulkonäkö on jonkinlainen helmiäisenvalkoinen. Aivan tajuttoman hieno sointi, sustain on loputon (pidempi kuin tokain lespassa jonka omistan), ulkonäkö aivan saatanan hieno :D Kuvia tulee myöhemmin. Pari kolhua kitarassa on mutta saahan niitä olla. Niin ja kova laukkukin tuli mukaan. Ja mitäkö maksoi? No 800e. Halvalla selvittiin. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
iiöö 02.02.2008 00:51:57 | |
---|
Hei, n00b osti kitarakamaa! M.netin suosittelema setti: Ibanez RG321 & Roland MicroCube. Toistaiseksi hyvin tyytyväinen, tähän asti soitellut suvussa pyörineellä epämääräisellä sähkiksen irvikuvalla. Hei, täähän kuulostaa oikeesti hyvältä, ei rämise vaan soi! |
Joystick 02.02.2008 05:03:45 (muokattu 02.02.2008 05:05:09) | |
---|
Hei jee. Tästä olis kiva kuulla enemmänkin. Kokemuksia, tuntemuksia, analysointia. Noita olen itsekin katsellut harkitsevalla silmällä. Tosin hieman erilaista, mm. passiivimikeillä. Ite oon tykänny kovasti. Ainakin tuo oma Indie on puhdasverinen raskaanmusiikin työkalu. Luontuu kyllä mukavasti kaikenlainen muukin. Mikit omassa on Indien M-8 passivimikit, jotka ovat "huonoimmat". Tosin nekin kuullostavat aika namilta, kuvitella miltä ne kalliimmat Indiet kuulostavat :P Toimii omasta mielestä parhaiten matalemmilla vireillä. Kitara on aika "pieni" tai ainakin tuntuu stratoon verrattuna. Omassani on kaulan takaosa mattapintainen, joten nihkeätä ei käden liikkuminen ole. Itse en ollut kuullut koko merkistä, ennen kuin liikkeessä kokeilin. Enkä ole katunut hetkeäkään, suosittelen :) Live fast, die young! |
rosberg 02.02.2008 08:56:27 | |
---|
Ostin valkoisen Gibson Explorerin:
http://www.gibson.com/en%2Dus/Divisions/Gibson%20USA/Guitar%20of%20the%20Week/84Explorer%2DWeek47/ |
koponen 02.02.2008 09:53:48 (muokattu 02.02.2008 09:55:01) | |
---|
Ostin aivan tautisen hienon Jackson Soloist Pron. Siis japanissa tehty jenkkispekseillä kasattu soitin 90-luvun alusta. H-S-S mikit, runko poppelia Uuh..! Onnittelut. En tiedä mikä noissa tuon ajan poppelirunkoisissa Jacksoneissa on, mutta ne kyllä soundaa aivan uskomattoman hyvälle. Laitahan kuvia jakoon!? As long as it says Marshall on the front, you're good to go |
rosberg 03.02.2008 15:38:50 | |
---|
Nyt omissa kuvissa. Ei saa sekoittaa sitten siihen omakuva.org-palveluun vaan ihan tuolla mnetin omissa kuvissa. Hellyeah! |
Guitaristi 03.02.2008 16:08:53 (muokattu 03.02.2008 16:11:39) | |
---|
Uuh..! Onnittelut. En tiedä mikä noissa tuon ajan poppelirunkoisissa Jacksoneissa on, mutta ne kyllä soundaa aivan uskomattoman hyvälle. Laitahan kuvia jakoon!? http://muusikoiden.net/dyn/users/36085.jpg Siinä hieman huonolaatuinen kuva. Säätämistä on aika yllättävän paljon tuon floikan kanssa, muuten aivan helkkarin hyvä soitin. Yksittäisten kielten korkeutta kun ei oikeen voi säätää niin vähän hankalaa tuo on. Taidan viedä jossain vaiheessa jollekkin ammattilaiselle jotta saan säädöt kuntoon. P.S. Mahtaakohan kukaan tietää mikä tuon tallamikin malli oikein on? En jaksaisi sitä auki ottaa, mutta malli olisi kiva tietää... Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
munkero 03.02.2008 20:26:44 (muokattu 03.02.2008 20:30:46) | |
---|
P.S. Mahtaakohan kukaan tietää mikä tuon tallamikin malli oikein on? En jaksaisi sitä auki ottaa, mutta malli olisi kiva tietää... Kielet pois (tai ainakin löysälle) ja neljä ruuvia irti, ei siitä nyt niin paljon vaivaa ole. ;) Mutta mun veikkaus on J-50c http://audiozone.dk/cm/displayimage.php?album=33&pos=34 Mutta on noissa tainnu olla muitakin mikkejä. evt k mo |
Guitaristi 03.02.2008 20:45:50 | |
---|
Kielet pois (tai ainakin löysälle) ja neljä ruuvia irti, ei siitä nyt niin paljon vaivaa ole. ;) Mutta mun veikkaus on J-50c http://audiozone.dk/cm/displayimage.php?album=33&pos=34 Mutta on noissa tainnu olla muitakin mikkejä. evt Jooh, pitänee ottaa. Tuossa mikissä on aika jännä soundi, en tiedä vielä tykkäänkö vai enkö siitä. Helvetin kirkas se ainakin on, ja repivä. Tänään pääsin ensimmäistä kertaa luukuttamaan 6505+:n kanssa jaskaa ja hyvältä se kuulosti, sen vähän mitä ehdin soundeja säätelemään. Mites muuten näihin onnistuu tuo mikkien vaihto, kun tässä on tuo aktiiviboosti? Tuottaako se jotain vaikeuksia, vai voiko mikin iskeä aivan normaaliin tapaan kiinni kitaraan? Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Jucciz 03.02.2008 21:53:14 (muokattu 03.02.2008 21:53:29) | |
---|
Teinpä testipätkän tuolla Sennheiser e606-mikillä: http://mp3.jucciz.com/budda_sd30/sennheiser_e606_testi.mp3 Laitoin mikin vaan roikkumaan Buddan combon eteen mikkipiuhasta noin tuuman verran kartion keskikohdata ulospäin. En eq:ttanut tai kompuroinut kitararaitaa tarkoituksella mitenkään, joten soundi on suoraan se, minkä mikki poimi lukuunottamatta jälkikäteen lisättyä kaikua. Edut vaikkapa SM57:aan nähden: ei tarvitse mikkiständiä ja suuntakuvio on tiukempi (superhertta), eli vähemmän vuotoja ympäröivistä äänilähteistä. Soundi on mielestäni erittäin käyttökelpoinen. Itse olen ollut todella tyytyväinen Metal Zoneen vaikkei vertailukohtia muihin säröpedaaleihin hirveästi ole. -Salamimaker
tuo särö vaan aivan ihana tässä spiderissä ja fenderin (Twin Reverb) oma särö aivan kaameaa kuultavaa -Louhimo |
munkero 03.02.2008 21:58:48 | |
---|
Mites muuten näihin onnistuu tuo mikkien vaihto, kun tässä on tuo aktiiviboosti? Tuottaako se jotain vaikeuksia, vai voiko mikin iskeä aivan normaaliin tapaan kiinni kitaraan? Kaipa passivi mikit voi vaihtaa ihan normaalisti. k mo |
trih 03.02.2008 22:04:28 | |
---|
Tää "Hetfield" Explorer tuli tilattua, odotettua ja saatua. Olen todella tyytyväinen. EMG:t ei ihan vielä ole mun suurimmat suosikit, mutta näillä mennään. 400 tehtiin, listahinta ei paha (1595€). http://www.gibson.com/en%2Dus/Divis … f%20the%20Week/84Explorer%2DWeek47/ Pakko tulla taas hehkuttamaan. V jos tuollaisen olisi saanu aikoinaan ;). Tossa on just se puppets-meininki. ESP ei ole aitoa kasarimetallicaa. Just. |
kilkka 03.02.2008 22:54:34 | |
---|
Tuli ostettua pitkästä aikaan uutta kunnon kamaa. Peavey HP special USA. Väri Dark Cherryburst. Rock |
FensonGibder 04.02.2008 11:16:15 | |
---|
Teinpä testipätkän tuolla Sennheiser e606-mikillä: http://mp3.jucciz.com/budda_sd30/sennheiser_e606_testi.mp3 Laitoin mikin vaan roikkumaan Buddan combon eteen mikkipiuhasta noin tuuman verran kartion keskikohdata ulospäin. En eq:ttanut tai kompuroinut kitararaitaa tarkoituksella mitenkään, joten soundi on suoraan se, minkä mikki poimi lukuunottamatta jälkikäteen lisättyä kaikua. Edut vaikkapa SM57:aan nähden: ei tarvitse mikkiständiä ja suuntakuvio on tiukempi (superhertta), eli vähemmän vuotoja ympäröivistä äänilähteistä. Soundi on mielestäni erittäin käyttökelpoinen. Voisko pyytää jotain missä pitempiä voimasointuja? Tossa pätkässä niitä vilahti lyhyinä sointuina ja tosi namilta kuullosti! Alkoi Buddattamaan.. Pipari-Pärsson vs. Loimaan Luiskaotsat |
Joees 04.02.2008 13:22:15 | |
---|
Teinpä testipätkän tuolla Sennheiser e606-mikillä: http://mp3.jucciz.com/budda_sd30/sennheiser_e606_testi.mp3 Laitoin mikin vaan roikkumaan Buddan combon eteen mikkipiuhasta noin tuuman verran kartion keskikohdata ulospäin. En eq:ttanut tai kompuroinut kitararaitaa tarkoituksella mitenkään, joten soundi on suoraan se, minkä mikki poimi lukuunottamatta jälkikäteen lisättyä kaikua. Edut vaikkapa SM57:aan nähden: ei tarvitse mikkiständiä ja suuntakuvio on tiukempi (superhertta), eli vähemmän vuotoja ympäröivistä äänilähteistä. Soundi on mielestäni erittäin käyttökelpoinen. Hyvältä kuulostaa kyllä, erittäin! Toki tuokin vaatii sen hyvän soittajansa, kuten tuossa pätkässä onkin. Herkkua. Alkoi Buddattamaan.. Se on oikein se! Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
jannek 04.02.2008 13:26:32 | |
---|
Tulipas sitten kotiin maailmalta Fender Strat plus '89. On hieno ja soi hyvin. Englannin ebaystä mie sen ostin. Viikossa tuli kotiovelle. ------------ |
Jucciz 04.02.2008 13:59:31 | |
---|
Itse olen ollut todella tyytyväinen Metal Zoneen vaikkei vertailukohtia muihin säröpedaaleihin hirveästi ole. -Salamimaker