M4ss3 m/ 19.12.2008 21:36:16 | |
---|
Sieltä kun voi lukea jos osaa. Mutta kun en osaa.(ja jaksa) Three four!!! |
Ukko 19.12.2008 23:49:20 | |
---|
Sieltä kun voi lukea jos osaa. ...ja jaksaa. COVS jäsen nro 6 |
Johann Onn 20.12.2008 05:42:49 (muokattu 21.12.2008 05:40:54) | |
---|
Jos ei jaksa säädellä särö- / OD mallinuksia, niin oikea särkijä laitteen eteen. |
Ziggy Bubba 20.12.2008 09:41:38 | |
---|
Juu, esim. Bad Monkey toimii hienosti Line 6:n vehkeiden edessä - reilusti parempaa soundia irtoaa tuolla kuin sillä firman omalla "tubescreamer" -mallinnuksella. Vinkki siis kaikille pelkkään Podiin jämähtäneille :) |
jra 20.12.2008 09:48:29 | |
---|
Juu, esim. Bad Monkey toimii hienosti Line 6:n vehkeiden edessä - reilusti parempaa soundia irtoaa tuolla kuin sillä firman omalla "tubescreamer" -mallinnuksella. Vinkki siis kaikille pelkkään Podiin jämähtäneille :) Toimiiko sun mielestä BM paremmin kitara-outista vai mixer-outista esim. Podiin tai Toneporttiin vedettynä? Miten, jos käytössä Toneport, siellä päässä onko parempi Normal vai Pad -input`? Olen itse noita välillä testaillut, mutta aina päätynyt, jos Monkey välissä, käyttämään molemmissa päissä normaali out -> in. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
jra 20.12.2008 10:06:17 (muokattu 20.12.2008 10:13:32) | |
---|
On näköjään tullut loppuviikosta Line6:n Pod Farmistakin versio 1.01 ja samalla uudet ajurit. Saapa nähdä mitä tuossa on uutta, vai onko vain tuki jollekin uudelle härpäkkeelle. Tuo Pad Farmi on ollut aivan mukava vaihtoehto Gearboxille. Olen tuota Pod Farmia käyttänyt Toneportin ja Reaperin kanssa. Patchien ryhmittely ja hallinta tuntuu tuota selkeämmältä kuin Gearboxista. Liekö tuolla jotain muuta isompaa eroa Gearboxiin? E: Eipä tuossa Pod Farm 1.01:ssä taida olla mitään varsinaista uutta, päin vastoin jotain usb-avain -virityksiä. Uskaltaakohan tuota edes asentaa, kun aikaisempi versio on toiminut ok, ja ilman mitään avainmia? Onkohan tuo iLok vain näitä lisäoptioita varten ja muuten toimii kuten ennenkin? What's New? This version of POD Farm plug-in adds support for iLok USB Smart Key. POD Farm or POD Farm Platinum iLok licenses are required for use with iLok keys. Activations for iLok keys are included with the retail version of the plug-ins or can be purchased from the Line 6 Online Store. A free 15 day trial of POD Farm iLok is available here. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Ziggy Bubba 20.12.2008 10:09:42 (muokattu 20.12.2008 10:10:56) | |
---|
Öö... Mä soittelin "aikoinaan" Pod XT Liven kanssa tuolla BM:llä, sen kanssa se pelitti hienosti.. Siis XTL:n edessä - muusta ei ole tietoa. Nykyään Bad Monkeyn hommaa hoitaa Fulltone Full-Drive 2 Mosfet ja Barber Direct Drive... XTL toimii vain reverb/delay/tremolo/rotary -vehkeenä Studiotonen efektilenkissä (hyvin muuten toimii) :) Bad Monkeyn myin pois :P |
Johann Onn 20.12.2008 15:31:13 | |
---|
Miten, jos käytössä Toneport, siellä päässä onko parempi Normal vai Pad -input Ittellä on yleensä "Normal" kohdassa, särkijöissä kun on level säätö. Harvoin sitä tarttee, täysillä pitää. |
teukka 20.12.2008 18:42:28 | |
---|
X3 Live kyllä polttelee kohtuu reilusti kokoajan mutta toisaalta miettii että tekeekö sillä lopulta hittojakaan? Mites muut? Moni pistää pian myyntiin tuollaiset. Keksin kyllä pari tarkoitusta tuolle lankulle helposti mutta onko se tarpeeksi... Treeniviritin,äänitys interface kuten mun toneport ja sitten pariin biisiin saisi jotain kevyttä maustetta ja särön vaikka vain sen yhden saisi hiottua kohdalleen. On vaan hiton halpoja jo nykyään DV247Sssa: 309€ plus rahti n.16€! On jo melko ulosheittohinta,eikö? There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |
Ukko 20.12.2008 21:32:58 | |
---|
X3 Live kyllä polttelee kohtuu reilusti kokoajan mutta toisaalta miettii että tekeekö sillä lopulta hittojakaan? Koti tsydeemeissä oiva peli, keikoilla hiukan epäluotettava, ainakin mun kokemuksilla. COVS jäsen nro 6 |
HeavyMachinery 22.02.2009 19:08:00 | |
---|
Itse olen aiheen aloittanut 20.09.2007 22:59:34 Nyt sitten tuli joku viikko sitten DV247sta tilattua se Pro malli kun ne sen teki. Pikaisesti kuulostaa siltä kuin pitää, paljon on menty eteen päin. Pari kysymystä muille käyttäjille jos joku osaisi vastata. 1: pystyylkö ohjainta konfiguroimaan jotenkin ? 2: miten delay trail offit saa toimimaan / saako niitä ? 3: Pystyykö kaappimallintamattoman signaalin ajamaan toiseen outputtiin 4. Mikä oli se valmiiden patchien aarre arkku josta joissain oli juttua (siis joku tyyppi oli tehnyt hemmetin hyvän setin valmiita patchejä) Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Räbbänä 22.02.2009 19:17:38 | |
---|
HeavyMachinery: Itse olen aiheen aloittanut Nyt sitten tuli joku viikko sitten DV247sta tilattua se Pro malli kun ne sen teki. Pikaisesti kuulostaa siltä kuin pitää, paljon on menty eteen päin. Pari kysymystä muille käyttäjille jos joku osaisi vastata. 1: pystyylkö ohjainta konfiguroimaan jotenkin ? 2: miten delay trail offit saa toimimaan / saako niitä ? 3: Pystyykö kaappimallintamattoman signaalin ajamaan toiseen outputtiin 4. Mikä oli se valmiiden patchien aarre arkku josta joissain oli juttua (siis joku tyyppi oli tehnyt hemmetin hyvän setin valmiita patchejä) Jäsen Exhausted on ainakin Xt:lle tehnyt melkoisen kasan nuita patcheja. "Broadcast yourself into the revolution on YouTube"
"Vanhojen piirroksieni mukaan dinosauruksilla ei ollut eturaajoja, vaan jättimäiset tissit." - Sir Härö |
ceska 27.02.2009 14:33:38 | |
---|
HeavyMachinery: Itse olen aiheen aloittanut Nyt sitten tuli joku viikko sitten DV247sta tilattua se Pro malli kun ne sen teki.
mites DV247:stä tilaaminen, joutuko maksamaan laitteen hinnan päälle muuta? ALV tms? mites virtalähde? "eipä se syödessä vituta=)" |
Alphie 27.02.2009 15:11:41 | |
---|
ceska: mites DV247:stä tilaaminen, joutuko maksamaan laitteen hinnan päälle muuta? ALV tms? mites virtalähde? Laitteen hinnan päälle tulee vain postikulut, jotka on sen noin 20e. Virtalähde on brittimallinen, mutta siihen tulee adapteri mukana, jolla sen sitten saa toimimaan täällä. |
HeavyMachinery 27.02.2009 15:15:01 | |
---|
ceska: mites DV247:stä tilaaminen, joutuko maksamaan laitteen hinnan päälle muuta? ALV tms? mites virtalähde? Pro malissa on sisäänrakennettu poweri eli vaihtaavaan vain sen koje johdon euro malliin. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Snapo 27.02.2009 16:46:58 | |
---|
Räbsä: Jäsen Exhausted on ainakin Xt:lle tehnyt melkoisen kasan nuita patcheja. Missäs näitä? "Heavy kitarat on toinen juttu mutta ne on ohut kaulasia ja sopii lähinnä pelkkään tilitykseen." -zanteri |
ilopertti 28.02.2009 23:08:54 | |
---|
Ukko: Koti tsydeemeissä oiva peli, keikoilla hiukan epäluotettava, ainakin mun kokemuksilla. Rapiat 60 keikkaa vedelly pelkällä podilla, ei ongelmia. "xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars" |
kozzie 02.03.2009 11:06:50 | |
---|
Terve kaikille! hommasin x3 liven briteistä, mukana tuli "temporary use only" adapteri virtalähteelle. Kysyn, onko kukaan modannut/ ostanut uutta virtalähdettä? paljon maksaa vai kannattaako vetää vaan ton adapterin kanssa? |
battery 02.03.2009 11:28:05 | |
---|
kozzie: Terve kaikille! hommasin x3 liven briteistä, mukana tuli "temporary use only" adapteri virtalähteelle. Kysyn, onko kukaan modannut/ ostanut uutta virtalähdettä? paljon maksaa vai kannattaako vetää vaan ton adapterin kanssa? Ostat uuden Euro-mallisen pään vaikka Anttilasta ja vaihdat sen.. maksoo n.3euroa ja aikaa menee 5min.. itse tein näin. |
teukka 01.04.2009 20:09:30 | |
---|
Tietääkö kukaan on jollain kyseinen laite hajonnut totaalisesti? Sillä ajatuksella että uskaltaako käytettyä laitetta ostaa vaan mieluummin takuunalainen ja/tai kokonaan uusi lankku. There´s only one rule of metal...PLAY IT FUCKING LOUD!!! |