Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5288 289 290 291 292343 344 345 346 347
hallu
26.10.2016 12:05:42
antnis: Ai mitenniin uutena puolet käytetystä https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1189149

Sitä en tiiä mikä se on mutta ei se nyt kaukana ole, olen kuullut kaulahumpparilla varustettua Telecasteriakin joka kuulostaa essiltä.

Pahoittelen, unohdin että on muitakin ESsejä kuin 335 ja 355 . Perun siis edellisen harhaisen kommenttini ja kiitän sinua tästä oikaisusta.

Minä en ole sitä kokeillut niin en oikeasti tiedä. Olen kokeillut 335 ja japanin vastaavia sekä 339 olen pidellyt käsissäni (se on ihan jees, mutta en kunnolla testannut sitä).
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
Laulava Kylätohtori
26.10.2016 12:19:59
antnis: olen kuullut kaulahumpparilla varustettua Telecasteriakin joka kuulostaa essiltä.

Itse tulin tulokseen, että tele on paras essi ja myin essin pois...
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska.
hallu
26.10.2016 12:37:48
Laulava Kylätohtori: Itse tulin tulokseen, että tele on paras essi ja myin essin pois...

Kävin kuuntelemassa netin ES335 vs midtown videot ja kyllähän ne kuulosta aihan samanlaiselta tai ainakin erot on niin pieniä etten videoilta voinut erottaa mitään.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
antnis
26.10.2016 13:25:31
Laulava Kylätohtori: Itse tulin tulokseen, että tele on paras essi ja myin essin pois...

Essicasteria ei voita mikään!
joku muu sikko
26.10.2016 13:49:47
Saako noita Voxin Night Train nuppeja nyt niiku enää mistään?
Se 15w malli olisi hakusessa.
se on kiliju päivöä -Haitaripartio-
klobasa
26.10.2016 14:58:38
Putkireverb yksikkö gasittais taas vähän, mutta omat gasit on nykyään kaatuneet siihen, ettei vaan tosipaikan tullen ole enää halua laittaa senttiäkään rahaa uusiin romuihin. Ei vaikka raha olis säästetty sitä nimenomaista asiaa varten. Viimeksi kun möin akkarin pois (+750e) niin en lopulta käyttänyt siitä senttiäkään uusiin hankintoihin, vaikka olin jo tarkkaan visioinut mikä tavara tulee tilalle.
Jucciz
26.10.2016 19:51:45
Hirmu vähän on ollu kitarakama-GAS:ia enää vuosiin. Rumpuja ja peltejä, mikkejä ja etuasteita sitten taas...
Attew
26.10.2016 20:02:54

Oon gasitellu Pedaltrain lautaa tässä jonkun aikaa, mutta huomasin ettei mun kattaus vaan istu mukavasti minkään kokoiselle Pedaltrainille, joten intensiivisen tiedonetsinnän tuloksena päädyin gasittamaan Warwickin Rockboard Club lautaa pehmeällä pussukalla. Luulis Cioks Adam Linkin menevän sen alle ihan näppärästi, vai miten on?
Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti.
Åboensis
26.10.2016 20:08:01

klobasa: Putkireverb yksikkö gasittais taas vähän, mutta omat gasit on nykyään kaatuneet siihen, ettei vaan tosipaikan tullen ole enää halua laittaa senttiäkään rahaa uusiin romuihin. Ei vaikka raha olis säästetty sitä nimenomaista asiaa varten. Viimeksi kun möin akkarin pois (+750e) niin en lopulta käyttänyt siitä senttiäkään uusiin hankintoihin, vaikka olin jo tarkkaan visioinut mikä tavara tulee tilalle.

Eikö mitä kun ostat tuollaisen ja myyt sitten mulle halvalla kun kyllästyt. Siinä on tremolo kaupanpäälle!

https://store.tvjones.com/little-kahuna-p168.aspx
"I dont know who they think they are, smashing a perfectly good guitar" - John Hiatt -
Karhukoira74
27.10.2016 00:28:46

Ei helvetti....tää on lähes fyysistä kipua. Epin Brent Hinds Flying-V pitäs saada. En mä sitä TARVII, enkä sillä mitään OIKEESTI tee, mutta silti sormi nykii t-kaupan tilauksen kanssa. Auttakaa!
-So many assholes, so few bullets-
RaskasMielinen
27.10.2016 02:39:20

Karhukoira74: Ei helvetti....tää on lähes fyysistä kipua. Epin Brent Hinds Flying-V pitäs saada. En mä sitä TARVII, enkä sillä mitään OIKEESTI tee, mutta silti sormi nykii t-kaupan tilauksen kanssa. Auttakaa!

Onhan se kyl aika saatanan magee... ;D
Jack of all trades - master of none
Kivijalka
27.10.2016 02:55:18
Karhukoira74: Ei helvetti....tää on lähes fyysistä kipua. Epin Brent Hinds Flying-V pitäs saada. En mä sitä TARVII, enkä sillä mitään OIKEESTI tee, mutta silti sormi nykii t-kaupan tilauksen kanssa. Auttakaa!

Todellinen kaasuttelija ostaisi kaksi. ;)
"Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!"
Joees
27.10.2016 13:32:51

Mun 339 on yks parhaista telecastereista millä oon soittanut. Huikee vehje.

Tuon aiemmin linkatun torilla olevan 339:n perusteella maksoin omastani vuonna 2008 uutena vain 200 rahaa enemmän. Siitähän melkein sais omansa pois jos pistäisi torille, vois vielä laittaa lisähintaa ihan aidosta kulumastakin.
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
s8na
27.10.2016 18:08:23

Tarvitsisin hyvän 2x12 laatikon, suljettu takaa ja vaneria, kahvat sivuilla ja mieluusti neutraali ulkonäkö.

Orangen ppc112 vois kans mennä.
Gabe
31.10.2016 20:01:34
Jaa`a.. eipä ole ollut kaasuja aikoihin. Edellisestä hankinnastakin alkaa olla jo vissiin yli puoli vuotta. Aikamoista.
"Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen."
Jucciz
31.10.2016 20:26:26
Gabe: Jaa`a.. eipä ole ollut kaasuja aikoihin. Edellisestä hankinnastakin alkaa olla jo vissiin yli puoli vuotta. Aikamoista.

Eikö susta tullukaan rumpalia? :(
Gabe
31.10.2016 20:51:15
Jucciz: Eikö susta tullukaan rumpalia? :(

Pitää katsella uudestaan kun on vähän enemmän aikaa paneutua aiheeseen. Vähäinen vapaa aika menee niin tarkkaan kameran ja kitaran kanssa ettei oikein riitä energiaa uuden opetteluun.
"Good music comes out of people playing together, knowing what they want to do and going for it. You have to sweat over it and bug it to death. You can't do it by pushing buttons and watching a TV screen."
antnis
02.11.2016 13:30:52
Hmm Keeley Dark Side...
klobasa
30.11.2016 10:48:40
Gas: http://www.kitarapaja.com/tophat-club-royale-20

Mua kaasuttaa aina tollaset erikoisemmat pelit joista on sitten vaikea päästä eroon jos ei olekaan pitopeli.
Räbbänä
01.12.2016 20:06:06
Pääasialliset kaasut softapuolella, mutta Line6 Helixi alkanut ujosti kiinnostamaan käyttäjäystävällisen käyttöliittymänsä puolesta. Kitarapuolella perinteiset PRS Custom 24 ja uudempana Kieselin 7-kielinen multiscale Vader arctic pink -värityksellä sekä vaahteraotelaudalla.
"50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)