Ochmo 09.04.2019 20:10:50 (muokattu 09.04.2019 20:11:58) | |
---|
Kamojen kaupaksi saaminen on yhtä hankalaa kuin beduiinille hiekan myyminen. |
hallu 09.04.2019 21:17:22 | |
---|
Mä olen katsellut toria, niin näyttäisi pyyntihinnat alkaneet monien artikkeleiden kohdalla kohota. Olisiko lama vihdoin ohi ja kauppa taas käy? "voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?" |
mikki73 10.04.2019 07:05:13 (muokattu 10.04.2019 13:02:57) | |
---|
Tuntuu olevan vahvistimien ja pedaalien kanssa ihan ok, kitarat on hankalampi juttu. Oma japsijaakko ei lähe edes alta 300, mikä on melko outoa verrattuna aikaisempiin aikoihin,laatusoitin kuitenkin. Mesan combo lähti kyllä saman tien. Edit. Menihän se jackson lopulta. Pitäis varmaan 100e myydä et herättäis suurempaa innostusta ostajissa. |
Jeszse 10.04.2019 11:09:51 | |
---|
En tiiä oonko malttamaton vai mikä homma mutta aamukahvia hörppiessäni laitoin pikaviestiä tuotteesta että oon kovasti kiinnostunut, mut sivustolle kirjautumisista huolimatta myyjä ei oo vastannu mitään. Pitää varmaan kaupasta hakee sit ku ei kiinnosta myydä. |
Gary the pine 10.04.2019 11:47:50 (muokattu 10.04.2019 11:49:26) | |
---|
Hämmentävä tilanne; muistiinmerkkauksia on varmaan enemmän kuin koskaan mistään torille laittamastani kamppeesta yhteensä, mutta silti ei realisoidu yhteydenottoon asti. Tulin, näin, paskoin housuun. |
Jeszse 10.04.2019 12:21:08 | |
---|
Juuh malttamattomuutta. |
mikki73 10.04.2019 13:05:40 (muokattu 10.04.2019 13:07:35) | |
---|
Gary the pine: Hämmentävä tilanne; muistiinmerkkauksia on varmaan enemmän kuin koskaan mistään torille laittamastani kamppeesta yhteensä, mutta silti ei realisoidu yhteydenottoon asti. Luulenpa et tuo muistiinmerkkaus ei tarkoita yhtikäs mitään kauppojen suhteen. Paras mittari on ollut itsellä katsojamäärä. Jos se on yli 100 ekana päivänä tuote menee pian kaupaksi. Jos 50, kestää viikon tai kaksi.jos 20-30 tuote ei mene kaupaksi vaan vastaa persrättiä saunan jälkeen.Kitaroita on NIIN paljon myynnissä, et jengi nyt merkkailee niitä vain löytääkseen oikean brandin kepit, kattoo joskus viikon päästä onko niistä hinta tippunut ja sen jälkeen ehkä heittää jonkun tarjouksen. |
parek 10.04.2019 14:35:49 | |
---|
Nyt vasta huomasin, että tori tosiaan on vetänyt tosi hyvin viimeisen n. kuukauden sisällä. Mulla oli aiemmin loppuelämän pitopeleinä erittäin customoitu strato ja Princeton reverb klooni. Nyt kk myöhemmin tuosta omaan käyttöön täydelliseksi tuunatusta setistä on jäljellä enää yksi kitarapiuha. Kaikki muu on vaihtunut. Kolme viikkoa sitten en omistanut mitään pedaalivälineistöä. Sen jälkeen tavaraa on tullut ja mennyt seuraavasti: -Bogner Ecstacy Blue -> on jo myyty -Pedaltrain lauta ja virtalähde -> on jo myyty -Keeley kompura -> on jo myyty -Keeley aurora reverb -> on jo myyty -Boss BD-2 -> on jo myyty -Voodoo Lab Giggity -Keeley Super Phat mod Ja uutta reverbiä, kompuraa ja virtalähdettä on jo postin kyydissä tulossa minun suuntaan. |
Gary the pine 10.04.2019 17:25:06 | |
---|
mikki73: Luulenpa et tuo muistiinmerkkaus ei tarkoita yhtikäs mitään kauppojen suhteen. Paras mittari on ollut itsellä katsojamäärä. Jos se on yli 100 ekana päivänä tuote menee pian kaupaksi. Jos 50, kestää viikon tai kaksi.jos 20-30 tuote ei mene kaupaksi vaan vastaa persrättiä saunan jälkeen. No ei tuokaan tunnu nyt korreloivan, kun ilmot on avattu sen tuhannen kertaa ja hakutuloksissa näkynyt pari tuhatta kertaa, niin luulis nyt että joku noista olis muutenkin kun ikkunaostoksilla. Tulin, näin, paskoin housuun. |
mikki73 10.04.2019 18:03:00 | |
---|
Gary the pine: No ei tuokaan tunnu nyt korreloivan, kun ilmot on avattu sen tuhannen kertaa ja hakutuloksissa näkynyt pari tuhatta kertaa, niin luulis nyt että joku noista olis muutenkin kun ikkunaostoksilla. Sitten kama ei vaan kelpaa tai joku siinä tökkii.Tuhannesta katselukerrasta on jo osuttava.Tai jos tavara on niin hyvää et sitä katsellaan ihan ilokseen. |
Goljatt 10.04.2019 18:14:22 (muokattu 10.04.2019 18:15:48) | |
---|
Itse olen ainakin oppinut ottamaan semmosen mentaliteetin torilla, että jos jotain laittaa myyntiin ja se hinta on kohdallaan, niin ei siinä auta kuin odottaa kaikessa rauhassa. Usein porukka varmaan selaa torin ensin läpi, että sattuisiko olemaan just sillä hetkellä sama tuote käytettynä mitä on meinannut ostaa uutena. Sillon saattaa mennä säkällä nopeasti. Mä olen huomannut kanssa, että nuo muistiin merkkaukset ei meinaa yhtään mitään oikeastaan. Välillä on käynyt niin, että menee jopa kuukausi ja olen unohtanut kokonaan, että joku tuote on myynnissä ja saan siitä ilokseni pyytämäni hinnan sen sijaan, että alan polkemaan sitä alaspäin, että se menisi mahdollisemman nopeasti. Suurin virhe on laittaa jotain myyntiin pahimman kaasutuksen aikana. Muistan kyllä ne ajat, kun torilla meni melkein mikä tahansa tuote kaupaksi melkein viikon sisällä ilmoituksen laittamisesta. Nevör forget. Oh, suits you sir! |
Rämppy 10.04.2019 18:51:56 | |
---|
Mä myyn tavaraa sillä asenteella, että kaupat tehdään 3 kk:n kuluessa. Kertaakaan ei ole tarvinut pettyä eikä myydä polkuhintaan. Eli pää kylmänä ja panikoimatta. In Finland we have this thing called "diu diu". |
Kiksaus 16.04.2019 00:15:58 | |
---|
Ei mee kaupaksi sitten mitään. Liekö johtuu hinnoista vai kamoista. Oletin Bossin pedaalien menevän aika nopeasti, varsinkin virittimen. Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.youtube.com/watch?v=0u4ebGIewTc |
elon arska 16.04.2019 08:02:06 | |
---|
Rämppy: Mä myyn tavaraa sillä asenteella, että kaupat tehdään 3 kk:n kuluessa. Kertaakaan ei ole tarvinut pettyä eikä myydä polkuhintaan. Eli pää kylmänä ja panikoimatta. Neljännes vuotta vs. neljännes kuukautta, ainakin vielä kolme-neljä vuotta sitten. But who am I to judge. no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
Rämppy 16.04.2019 12:12:33 | |
---|
elon arska: Neljännes vuotta vs. neljännes kuukautta, ainakin vielä kolme-neljä vuotta sitten. But who am I to judge. Mulla on yli 1000 euron kamppeissa myyntiaika ollut yleensä se 1-3 kk niin kauan kuin mnetin torilla olen pyörinyt. Hinnat ovat olleet käypää tasoa, ei yli eikä ali. Halvempi tavara, kuten pedaalit menee yleensä huomattavasti nopeammin kaupaksi. Mutta jos on kauhee kiire myynnin kanssa niin nopeuttaahan se reipas halpuutus. In Finland we have this thing called "diu diu". |
Sarko 16.04.2019 12:33:09 | |
---|
Vahvistin liikahti muutamassa päivässä, nice! "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
opel99 18.04.2019 11:37:18 | |
---|
hiukan modattu charvel model4 ei menny vaikka ilmo oli katsottu tsiljoona kertaa ja merkattu muistiinkin useasti,no ei se mitään se on erinomainen kitara ja on aktiivikäytössä mulla ei se ikä vaan asenne |
Shredator 18.04.2019 18:36:05 | |
---|
Seitan, Reverbissä oli Marsun JCM 2000 250€. Yritin ostaa mutta netti tökkäisi ja hetken päästä oli jo mennyt. Kyllä ketuttaa :D Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
VIPMetal 18.04.2019 21:05:18 | |
---|
Shredator: Seitan, Reverbissä oli Marsun JCM 2000 250€. Yritin ostaa mutta netti tökkäisi ja hetken päästä oli jo mennyt. Kyllä ketuttaa :D No huhhuh. Pitäis alkaa seurata aktiivisemmin Reverbiä. =D |
Shredator 18.04.2019 21:39:30 | |
---|
VIPMetal: No huhhuh. Pitäis alkaa seurata aktiivisemmin Reverbiä. =D Siellä on kyllä välillä tarjolla sellasia diilejä että oksat pois. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |