Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 527 28 29 30 31122 123 124 125 126
Detox
31.12.2008 00:50:30

Ei hitto mitkä hinnat, pakkohan tuolta on jotain tilata kun kerran noin halpa on :P
Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!!
jussimus
31.12.2008 01:11:34
Ei hitto mitkä hinnat, pakkohan tuolta on jotain tilata kun kerran noin halpa on :P

Anna palaa!
Slunkman
31.12.2008 01:36:51
pannaanko heti tulemaan ?

totta maar
Rakkaus on sitä kun kehtaa pierasista toisen seurassa
charvette
31.12.2008 13:29:03
Minkä ajankohdan mukaan tämä firma laskuttaa? Katselin myös soittimien hintoja ja halpoja olivat tällä punnan kurssilla (tosin tänään näkyi notkahdus toiseen suuntaan käppyrässä). Eli jos tänään on hinta n€ ja teen tilauksen tavarasta jonka toimitusaika on esim. 3-12 päivää ja se toimitetaan 12:n päivän kuluttua ja kurssi on silloin huonompi. Onko kokemuksia/tietoa?
duc
31.12.2008 14:04:45
Minkä ajankohdan mukaan tämä firma laskuttaa? Katselin myös soittimien hintoja ja halpoja olivat tällä punnan kurssilla (tosin tänään näkyi notkahdus toiseen suuntaan käppyrässä). Eli jos tänään on hinta n€ ja teen tilauksen tavarasta jonka toimitusaika on esim. 3-12 päivää ja se toimitetaan 12:n päivän kuluttua ja kurssi on silloin huonompi. Onko kokemuksia/tietoa?

Vakiona maksu lähtee heti, tosin tulee sitten maili jossa kysytään että odotetaanko että tuotetta saadaan vai palautetaanko rahat ja tehdään uusi maksu kun se tuote saapuu. Vähän huono systeemi kyllä, ei niiden rahojen saisi lähteä ennenkuin tilaus on lähdössä myöskin...
jussimus
31.12.2008 14:08:34 (muokattu 31.12.2008 14:10:16)

Edit: jöö
Pluto
31.12.2008 14:11:41
Mä luulen että vaikka sulla olis jo tilaus sisällä, niin hinta voi vielä muuttua kurssien mukaan niin kauan kunnes tavara lähtee sieltä liikkeelle.

Toisaalta itse tilasin eilen Tech 21:n vahvistimen hintaan 217 euroa, ja saman suuruinen katevaraus ilmestyi tilitietoihini tänä aamuna, vaikkei tilaus vielä ole lähtenyt.
Dillon, you son of a bitch!
charvette
31.12.2008 14:34:41
Kuinka pian tuo vahvistusmaili tulee?
Tilasin nimittäin äsken tavaraa ja maksoin visalla ja homma eteni niin, että normitiedot kyseltiin ja visa-vahvistus vei Op:n sivuille jonne sisään tavallisesti ja sieltä homma palasi tyhjälle sivulle dv-kauppaan takaisin. Vielä ei ole tullut vahvistusta kun tilauksesta on n. 1.5h.

Vakiona maksu lähtee heti, tosin tulee sitten maili jossa kysytään että odotetaanko että tuotetta saadaan vai palautetaanko rahat ja tehdään uusi maksu kun se tuote saapuu. Vähän huono systeemi kyllä, ei niiden rahojen saisi lähteä ennenkuin tilaus on lähdössä myöskin...
duc
31.12.2008 14:38:45 (muokattu 31.12.2008 14:38:59)
Kuinka pian tuo vahvistusmaili tulee?
Tilasin nimittäin äsken tavaraa ja maksoin visalla ja homma eteni niin, että normitiedot kyseltiin ja visa-vahvistus vei Op:n sivuille jonne sisään tavallisesti ja sieltä homma palasi tyhjälle sivulle dv-kauppaan takaisin. Vielä ei ole tullut vahvistusta kun tilauksesta on n. 1.5h.

Mulla ei tota verified by visa -hommaa ole, vahvistus tuli muistaakseni heti tilauksen jälkeen ja jonkin verran myöhemmin samana päivänä tuli tuo tieto varastotilanteesta ja kysymys että mitä tehdään...
charvette
31.12.2008 14:40:42
Tuo Op:n kautta kierrättäminenkö on se Verified by Visa?

Mulla ei tota verified by visa -hommaa ole, vahvistus tuli muistaakseni heti tilauksen jälkeen ja jonkin verran myöhemmin samana päivänä tuli tuo tieto varastotilanteesta ja kysymys että mitä tehdään...
duc
31.12.2008 14:41:19
Tuo Op:n kautta kierrättäminenkö on se Verified by Visa?

Juu. Sepä se.
Sam Hotman
31.12.2008 14:43:14
Paljonkohan tulisi toimituskuluja jos tilaisin Crybaby 535Qn tuolta?
Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski
duc
31.12.2008 14:44:24
Paljonkohan tulisi toimituskuluja jos tilaisin Crybaby 535Qn tuolta?

Se on varmaan se vakio noin 17 euroa tilasi sitten pedaalin tai rumpusetin...
Eemil
31.12.2008 15:33:19

Joo, tämän huomasin tänään karvaasti. Ostin joulukuun alussa luottokortilla vähän yli tonnin arvosta kamaa, yhden kitaran, efektilaitteen ja 30€ casen. Efektiä oli varastossa tilauksen jättämisen aikaan, kitaraa ja casea arvioitiin, että tulee varastoon "usually" 3-12 päivässä.

No, 12 päivää kului ja kysyin sähköpostilla missä kamat. Arvioitiin, että kitaraa olisi saatavilla tammikuun alussa mutta tuosta 30€ yhdentekevästä casesta ei ollut mitään tietoa koska saadaan.

Nyt tilanne on se, että huomasin tänään yllätyksekseni laskuja maksellessani, että ne tosiaan on jo laskuttanut noista kamoista saman tien kun ne tilasin. Olin hölmönä olettanut että tavara tietenkin laskutetaan vasta sitten kun se lähtee mulle päin tulemaan. Tästä seurasi se, että olen maksanut kamoista tällä hetkellä 120€ enemmän kuin mitä ne nyt valuttakurssien muuttumisen myötä maksaisivat tällä hetkellä. Tästä syystä en ole kovin innokas perumaan kauppaa, koska saisin takaisin 120€ vähemmän rahaa.

Ok, kyselin voiko ne lähettää efektin ja kitaran kun kitara tulee (jos tulee) tammikuussa ja sitten sen casen erikseen myöhemmin sitten joskus kun sitä on saatavilla. Tämä ei onnistu vaan nyt odotetaan että kaikki romut on paikalla ja lähtee liikkeelle suomeen, tai sitten perutaan kauppa ja otetaan takkiin 120€ + armoton vitutus ja luultavasti säätö.

Ikävä tulee sitä aikaa kun sai vielä postiennakolla tilattua tavaraa. Täytyy myöntää, että hyvä bisnesidea kyllä. Hinnat alas ja saadaan tavaraa myytyä rutosti. Ei pidetä varastossa mitään kun ei ole tarvetta, rahat saa asiakkaalta pois joka tapauksessa. Eipä ole toimituksien suhteen mitään kiirettä ja nettisivuillekin voi laittaa että tavaraa tulee varastoon "yleensä" 3-12 päivän sisään mitä ei tietenkään oikeasti koskaan tapahdu. Käytännössä: Rahaa on eikä mitään sen eteen ole tehty. Todella paskat maksuehdot tuossa lafkassa.
19691970
31.12.2008 15:47:18 (muokattu 31.12.2008 15:52:00)

Minulla kävi niin, et tilaukseni eteni juuri tuolla samalla tavalla, normitiedot kyseltiin, visa-vahvistus vei op:n sivuille, missä homma eteni normaaliin tapaan, mut dv-kaupan sivulle palatessa vastassa olikin tyhjä sivu :(
Mitään tilausvahvistusta tms. sähköpostia dv-kaupasta en vielä ole saanut, tuosta on nyt pari päivää aikaa, et ilmeisesti tilaus ei kirjaudu heidän systeemiinsä oikein, jos verified-homman jälkeen ei pääse sinne "tilaus complete"-sivulle asti :(
Ei ole mitään tietoa mistä tuo ongelma johtuu, enkä ole saanut vielä aikaan laitttaa dv-kaupan asiakaspalveluun sähköpostia kysyäkseni tuosta, taidan odotella punnan kurssin laskua vielä viikon-pari ja koittaa tilata sit uudestaan :)
Selaimena käytin Internet Explorerin 7-versiota, koska aiemmin olen törmännyt siihen et Firefoxissa käyttämäni NoScript-extensio aiheuttaa tuon verified-by-visa homman epäonnistumisen.
duc
31.12.2008 15:55:13
Eikö teillä saa sitä verified by visaa pois päältä? Itse olen tuolta Visalla maksanut myös, eikä ole tarvinnut pankin sivun kautta käydä kääntyilemässä.
jussimus
31.12.2008 16:22:59
Selaimena käytin Internet Explorerin 7-versiota, koska aiemmin olen törmännyt siihen et Firefoxissa käyttämäni NoScript-extensio aiheuttaa tuon verified-by-visa homman epäonnistumisen.

Mä käytän selaimena Operaa ja kaikki sujuu kuin tanssi.
19691970
31.12.2008 17:52:19
Eikö teillä saa sitä verified by visaa pois päältä? Itse olen tuolta Visalla maksanut myös, eikä ole tarvinnut pankin sivun kautta käydä kääntyilemässä.

En ainakaan pikaisella hakemisella löytänyt Osuuspankin sivuilta mitään ohjetta, millä tuon ominaisuuden saisi (sellaisesta kortista joka itselläni on) pois päältä, enkä toisaalta välttämättä haluakkaan, kyllä sen tuoma lisä internet-maksamisen turvallisuuteen on minusta kuitenkin isompi hyöyty kun nämä satunnaiset haitat/ongelmat, joita sen kanssa joskus on.
19691970
31.12.2008 17:54:33
Mä käytän selaimena Operaa ja kaikki sujuu kuin tanssi.

Operalla voisi kokeilla juu, mut jos nyt tosiaan hetken malttaisi katsella, kuinka alas tuo punnan kurssi oikein meneekään, kun ei sinänsä ole loppuviimeksi mikään kiirus tehdä noita ostoksia mitä tuolta dv-kaupasta ajattelin tehdä.
jra
31.12.2008 18:05:54
Operalla voisi kokeilla juu, mut jos nyt tosiaan hetken malttaisi katsella, kuinka alas tuo punnan kurssi oikein meneekään, kun ei sinänsä ole loppuviimeksi mikään kiirus tehdä noita ostoksia mitä tuolta dv-kaupasta ajattelin tehdä.

Kannattaa kuitenkin muistaa se että heikko punta toisaalta nostaa tuotteiden puntahintoja briteissä kun nykyiset varastot on myyty. Riippuu tietysti mistä tavara tulee, Aasiasta ja manner-Euroopasta tuleva nousee, dollari taas on myös heikentynyt, joten jenkkitavara saattaa pysyä samoissa, tosin esim. Gibson on hilannut listahintojaan ylös aika reippaasti joulun jälkeen. DV247:n j amuiden brittikauppojen uudet varastot saattavat ollakin kalliimpia, vaikka punnan heikkeneminen muutosta tasaakin.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)