ÄrGee 15.10.2015 12:46:27 | |
---|
calluna: "puhdistuu hienosti volumella" Kaikki puhdistuu hienosti volumella, etenkin korvat. Volume ja tone on aina täysillä... |
Jucciz 15.10.2015 12:47:29 | |
---|
speech: Aina kun sanotaan, että myöhemmin julkaistaan ääninäytettä/kuvaa/arvostelua/tai mitä tahansa, koskaan niitä ei tule. Minä oon pistänyt monestikin kun olen luvannut - usein jopa saman tien. Entropia666: - Aikuisten kitarat Katso Kitaraklubi-sarjan eka jakso. Lausahdus on Marzi Nymanin suusta. - Tele on ratkaisu kaikkeen Kukaan ei ole pystynyt todistamaan päinvastaista väittämää todeksi. |
Sarko 15.10.2015 12:51:44 | |
---|
"Makuasioita, paitsi Telecaster" loihe Doge lausumaan kun nyyttejään nuoli. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Vladi 15.10.2015 12:53:06 | |
---|
Jucciz: Kukaan ei ole pystynyt todistamaan päinvastaista väittämää todeksi. Näin on. Kun vaihdoin teleen vaimo lakkasi valittamasta, kissat oppi paskomaan maton sijasta astiaan ja töissä tuli välittömästi palkankorotus. En tajua, miksei kaikilla oo teleä. Harashoo tovaarish! |
Sarko 15.10.2015 12:56:48 | |
---|
Vladi: Näin on. Kun vaihdoin teleen vaimo lakkasi valittamasta, kissat oppi paskomaan maton sijasta astiaan ja töissä tuli välittömästi palkankorotus. En tajua, miksei kaikilla oo teleä. Telellä on kyllä kumma vaikutus. Kun ekan telen laitoin niin vedin poliisiautoa turpaan, voitin leopardin juoksumittelössä ja pelastin orpokodin palopommitukselta. Thanks Leo Fender! "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Entropia666 15.10.2015 12:58:40 | |
---|
Mulla oli tele lainassa kolme viikkoo, olikohan se jotenki viallinen (oli kyllä vimosen päälle ammattiäiän väsäämä) kun en herännyt aamulla 10cm pitemmällä kullilla ja 10 miljoonaa enemmän painetta tilillä. |
Sarko 15.10.2015 13:00:12 | |
---|
Entropia666: Mulla oli tele lainassa kolme viikkoo, olikohan se jotenki viallinen (oli kyllä vimosen päälle ammattiäiän väsäämä) kun en herännyt aamulla 10cm pitemmällä kullilla ja 10 miljoonaa enemmän painetta tilillä. Olen kuullut että epäonnisessa tapauksessa 10 miljoonaa painetta saattaa olla nivusissa herätessä. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Entropia666 15.10.2015 13:55:08 | |
---|
Sarko: Olen kuullut että epäonnisessa tapauksessa 10 miljoonaa painetta saattaa olla nivusissa herätessä. No tää nyt on iha normipäivä sunnuntaina darrassa. |
petteri m 15.10.2015 21:58:51 (muokattu 15.10.2015 22:00:13) | |
---|
Jucciz:Kukaan ei ole pystynyt todistamaan päinvastaista väittämää todeksi. Ei tarvitse. Todistustaakka on väitteen esittäjällä, se on täysin selvää ja kaiken järkevän argumentaation lähtökohta. |
hallu 15.10.2015 22:03:26 | |
---|
petteri m: Ei tarvitse. Todistustaakka on väitteen esittäjällä, se on täysin selvää ja kaiken järkevän argumentaation lähtökohta. Tarkoitatko, että jos joku väittää, että tele ei ole ratkaisu kaikkeen, niin hänen on myös todistettava se eli esitettävä ongelma, jota ei voi telellä ratkaista? ei muuta kuin soitto Sipilälle, niin hän todistaa, että ainoastaan palkkojen alennus on ratkaisu kaikkeen, mikä automaattisesti sulkee telen pois, koska suomen hallituksen mielestä minään aikana ei koskaan ole mihinkään ongelmaan voinut olla kahta ratkaisua. Ratkaisuja on aina vain yksi ainoa ja mahdollinen, siihen on alistuttava. Kyse on vain siitä voiko se olla tele? Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
Jucciz 15.10.2015 23:21:40 (muokattu 15.10.2015 23:22:46) | |
---|
hallu: Tarkoitatko, että jos joku väittää, että tele ei ole ratkaisu kaikkeen, niin hänen on myös todistettava se eli esitettävä ongelma, jota ei voi telellä ratkaista? ei muuta kuin soitto Sipilälle, niin hän todistaa, että ainoastaan palkkojen alennus on ratkaisu kaikkeen, mikä automaattisesti sulkee telen pois, koska suomen hallituksen mielestä minään aikana ei koskaan ole mihinkään ongelmaan voinut olla kahta ratkaisua. Ratkaisuja on aina vain yksi ainoa ja mahdollinen, siihen on alistuttava. Kyse on vain siitä voiko se olla tele? Kyllä se voi olla, mutta kun puhutaan palkkojen alentamisesta, onks tää sit jotain Thinline-meininkiä? Eikös Thinline-Telecasterin syntyhistoria ollut yksinkertaisesti se, että kun Fenderillä oli ainoastaan surkean painavaa puuta tarjolla, ruvettiin Telecastereitakin kovertamaan ontoiksi ja ovelasti "kehitettiin" uusi malli, jotta saatiin niistä surkeista puista ylipäätään suht järkevän painoisia soittimia? |
Gabe 15.10.2015 23:36:14 (muokattu 16.10.2015 10:15:15) | |
---|
Jucciz: Eikös Thinline-Telecasterin syntyhistoria ollut yksinkertaisesti se, että kun Fenderillä oli ainoastaan surkean painavaa puuta tarjolla, ruvettiin Telecastereitakin kovertamaan ontoiksi ja ovelasti "kehitettiin" uusi malli, jotta saatiin niistä surkeista puista ylipäätään suht järkevän painoisia soittimia? Käsittääkseni juuri näin. Ja sama on vissiin nykyisten edullisempien Gibsonien kevennysporausten ja kammioiden taustalla myös. |
Laulava Kylätohtori 16.10.2015 07:29:22 | |
---|
"Pitopeli" Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
TTV 16.10.2015 07:55:42 | |
---|
"tietäjät tietää" "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
toivase 16.10.2015 10:35:05 | |
---|
"... tuli taloon." |
lavaamo 16.10.2015 11:41:41 | |
---|
Entropia666: - Puut vaikuttaa soundiin - Soundi lähtee sormista - Kyllä 5W kurkkupurkki riittää - Käske rumpalin soittaa hiljempaa - Tulppia ei tarvii tai sit pitää käskee rumpalin soittaa hiljempaa ja hommata 5W kurkkupurkki - Floikka on huono talla eikä pysy vireessä - Fenderkiikku on hyvä talla ja pysyy vireessä - Aikuisten kitarat - Tele on ratkaisu kaikkeen - Kannattaako ostaa tämä kitara? Päättäkää mun puolesta mikä kaulaprofiili sopii mun käteen vaikka toi soitinliike ois tossa tien toisella puolella. - Mallitavista ei lähe hyvää soundia - Kilometrin pituiset vastaukset - Dada/mnet-hyväksytty - Lavalla ei saa olla meteliä - Kaiken metelin pitää tulla lavalta - Halpa tappiritsa on yhtä hyvä ku CS Täs tais olla ne pahimmat, + tietysti jos kirjoittajalla on ollut syöpä. ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Rokkitouhuja |
Aurora Borealis 16.10.2015 12:03:05 | |
---|
Torin puolella "kepillä jäätä" "Romut torille. Muuten menee yöunet"
-kekkuliheikki |
darrell 16.10.2015 12:10:22 | |
---|
"yhdys sana on yhdyssana" Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
noon 16.10.2015 12:17:55 | |
---|
Myynti-ilmoituksen aloittaminen sanalla "elikkä" :) |
petrip 16.10.2015 12:23:47 | |
---|
Tavara X myynnissä niin kauan kuin himoitsemani toinen tavara Y on kaupan. |