Kylyma 18.03.2018 21:38:41 | |
---|
jhlamm: Perhaps. Noi block inlaylliset oli uusina sen 500e halvemmat ja kalliimpi malli joku 700e. Tuo näyttää siltä halvemmalta. Kun huomioi mikit ja laukut niin ei ehkä turvahtanut kuitenkaan. Kyllä silti huvittaa lause "Ny on HINTA viimesen päälle!!!". Huh.. On vissiin Epiphone hinnat turvonnu listahinnoiltaanki, tai sitte nämä on jotain hyvinki erikoisia malleja joista mulla ei oo hajuakaan. Viimeksi ku luthmanin kuvastosta kattelin nii epiphone lp standard oli 299€, en muista minä vuonna mutta ei nyt hirvän montaa aikaa sitte. |
VIPMetal 19.03.2018 03:10:47 | |
---|
Kylyma: Huh.. On vissiin Epiphone hinnat turvonnu listahinnoiltaanki, tai sitte nämä on jotain hyvinki erikoisia malleja joista mulla ei oo hajuakaan. Viimeksi ku luthmanin kuvastosta kattelin nii epiphone lp standard oli 299€, en muista minä vuonna mutta ei nyt hirvän montaa aikaa sitte. Pelkän parin prosentin inflaation mukaan n. 14v sitten... miksei ne oo nostanu sitä hintaa muutenkin. |
jhlamm 19.03.2018 15:32:51 | |
---|
Kylyma: Huh.. On vissiin Epiphone hinnat turvonnu listahinnoiltaanki, tai sitte nämä on jotain hyvinki erikoisia malleja joista mulla ei oo hajuakaan. Viimeksi ku luthmanin kuvastosta kattelin nii epiphone lp standard oli 299€, en muista minä vuonna mutta ei nyt hirvän montaa aikaa sitte. Onhan noista se dot inlaylla olevakin malli joka on sitten parinsadan luokkaa ollut uutena. Taitavat siis olla panostaneet myös muutamaan laadukkaampaankin maalliin. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Kylyma 19.03.2018 18:38:48 | |
---|
jhlamm: Onhan noista se dot inlaylla olevakin malli joka on sitten parinsadan luokkaa ollut uutena. Taitavat siis olla panostaneet myös muutamaan laadukkaampaankin maalliin. On joo, mutta en minä niitä tähän ole sekottamassa. Ihan vastaavanlaisesta puhun. Piruuttani katoin hinnan uudelle tommoselle, 479€ luthman kuvastossa. Sitte on se plustop mikälie versio joka oli vissiin n.550€. Jos toi on ihan normi stankku ilman mitään plussia/toppeja niin ohan tuo melko tyyris vaikka mikit on vaihettu ja case mukana. Ja korjatkaa jos oon ihan hakoteillä tosta mallista, onko tossa mitään erikoista? |
kojones 19.03.2018 20:31:29 | |
---|
Kylyma: Ja korjatkaa jos oon ihan hakoteillä tosta mallista, onko tossa mitään erikoista? Jos se on tsekkiläinen niin hinta on erittäin perusteltu, vuosimallin perusteella vois olla. Tunnistaa sarjanumerosta. |
Kylyma 19.03.2018 21:37:05 | |
---|
kojones: Jos se on tsekkiläinen niin hinta on erittäin perusteltu, vuosimallin perusteella vois olla. Tunnistaa sarjanumerosta. Tämä selvä. Tuossa tapauksessa, jos siis tsekkipeli, perun pahat puheeni. |
zedder 20.03.2018 10:09:21 | |
---|
Jokaisella on oikeus kieltäytyä aikuisten kitaroista. |
Perza 20.03.2018 10:35:10 | |
---|
|
BulletFace 20.03.2018 11:46:40 | |
---|
zedder: Tässä saattaa olla hiukan ilmaa hinnassa, vaikka olisikin kuinka hyväkuntoinen yksilö tahansa: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1346888 Joo, kyllähän tuosta saa ainakin tonnin repäistä pyynnistä pois jos haluaa eroon päästä vaikka kova kepukka onkin kyseessä. Get the best and fuck the rest. |
Perza 20.03.2018 12:48:13 | |
---|
BulletFace: Joo, kyllähän tuosta saa ainakin tonnin repäistä pyynnistä pois jos haluaa eroon päästä vaikka kova kepukka onkin kyseessä. Mut sithän se olis jo tuossa "Torilla halpaa just nyt ketjussa"? Ehkä se 2,2-2,3kiloa olis hintana sellanen, että ei taervis köyhien vielä vittuilla? |
Lifelover 20.03.2018 13:00:13 | |
---|
Jacksonien hinnat tuntuu olevan vähän mitä sattuu. Thomanniltakin saa CS-Jaskoja melkein samaan hintaan. No love for killer babies |
mungiisi 20.03.2018 14:35:00 | |
---|
USA Jacksonit eivät juuri liikahda yli 1500 euron, ellei niissä ole oikeasti jotain erikoista (todella, todella harvinaiset speksit tai San Dimas). Nytkin torilla on suurimmassa osassa jenkki-Jacksoneista todella optimistinen hintapyyntö. Ja kauanhan siellä on monet notkuneetkin. |
JohnnyLee 24.03.2018 15:58:09 | |
---|
Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael |
BulletFace 24.03.2018 16:30:11 | |
---|
Perza: Mut sithän se olis jo tuossa "Torilla halpaa just nyt ketjussa"? Ehkä se 2,2-2,3kiloa olis hintana sellanen, että ei taervis köyhien vielä vittuilla? Tjaa, kyllä noi vastaavat USA jaskat mitä on torilla pyörinyt ollut kyllä aika lailla reippaasti alle 2 tonnin. Get the best and fuck the rest. |
Lego 24.03.2018 16:42:45 | |
---|
BulletFace: Tjaa, kyllä noi vastaavat USA jaskat mitä on torilla pyörinyt ollut kyllä aika lailla reippaasti alle 2 tonnin. Ja tietty ainahan voi ostaa uuden jos käytetyn hintatason keppi ei vastaa omaa käsitystä. |
Mr. Speed 27.03.2018 22:30:04 | |
---|
Perza: Mut sithän se olis jo tuossa "Torilla halpaa just nyt ketjussa"? Ehkä se 2,2-2,3kiloa olis hintana sellanen, että ei taervis köyhien vielä vittuilla? Ei kyllä perus USA Jacksonista maksa kukaan kakkosella alkavaa hintaa. Kuten tuossa sanottiin, 1500 euroa alkaa olla jo melko paljon Torilla USA Jacksonista, kun Custom Shopitkin menee tuohon 1800-2500 euron luokkaan, jos ei ole erikoisempaa speksiä. En tiedä kuka maksaa 3200 euroa Thomannille noista. Ehkä joku. |
high_society 29.03.2018 20:15:09 | |
---|
Torilla on muutama Soloist jotka kuumottaa, mut ei tulis mieleenkään ostaa uutta usa jaskaa Tomanilta tai mistään muualtakaan. Olispa muutama touhutonni ylimäärästä. Tulosta Merkitse muistiin + Vastaa lainaten |
ibnz 29.03.2018 20:27:50 (muokattu 29.03.2018 20:29:20) | |
---|
Juuroopan hintatasoon nähden on aika maltillista, tosin hajontaa on valtavasti. Osa sielläkin selvästi sellainen "vaimolle lupasin laittaa myyntiin, joten siellä on hintaan 2,5k" ;) Mahonkien valmistus loppui vuonna 2012 (nyk custom select) vink vink Huomenna sitten! |
MaxDamage 01.04.2018 17:30:31 | |
---|
LaMotta: Sillä yhellä on ne kaikki Gibsonit ihan diu diu tilulilulei-hintaisia. Mun mielestä on huikeaa ja hienoa miten se vielä välillä uusii ilmoituksia jostain tietystä kepistä ja nostaa skitan hintaa. |
fhtagn 02.04.2018 15:54:27 | |
---|
MaxDamage: Mun mielestä on huikeaa ja hienoa miten se vielä välillä uusii ilmoituksia jostain tietystä kepistä ja nostaa skitan hintaa. Tämä kieltämättä jaksaa kyllä ihmetyttää ja huvittaa vuodesta toiseen. |