Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 5273 274 275 276 277419 420 421 422 423
PIM
17.05.2020 14:19:50
Kävin äsken hakemassa melkein naapurista Vintage merkkisen soololovella ja minihumbukkerilla varustetun puuresonaattorin .
Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän.
Laulava Kylätohtori
17.05.2020 14:31:56
Pitihän se MP:n Forest Green Compressor hankkia testiin. Ei sitä muuten unta saa iltaisin, kun miettii, jos se onkin SP Compuraa parempi...
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
jarkki
17.05.2020 17:28:23
Mielenkiintoinen viikko takana. Tuli hankittua 3 stratomallista kitaraa. Yhden torilta ja kaksi kivijaloista. Kiitos jäsenelle BUTKUS vielä loistavista kaupoista. Ibanez taisi jäädä työttömäksi. Suhr on omiin näppeihin parhautta.
rautapieru
17.05.2020 18:02:11 (muokattu 17.05.2020 18:22:43)

Tässä kuussa osteltuja leikkikaluja. Harley bentonin keinokuorma Tohmajärven valinnasta. On muuten järkevin ostos kautta aikojen.

Pedaltrain nano+ laukkuineen ja siihen cioks dc5 virtalähde. Vähän pedaaleja boss ds-1, bd-2, MXR phase 90, TC electronics dark matter, miksi? En tiedä, hävettää. Hall of fame mini, flashback mini, corona chorus mini ja kaiken kruunaa bad monkey. Apina on kyllä positiivinen yllätys.

Nyt voisi alkaa keskittyä jo myös soittamiseen.
Soittakoon se huilua, jolta ei harpun soitto suju.
jpaa
17.05.2020 21:43:23 (muokattu 17.05.2020 22:30:06)
Hetken hulluuksissani ostin toisen Splawnin, nimittäin Quick Rodin. Nitro minulla on jo ennestään päänuppina ja se on ollut omaan korvaan niin hyvä että tuo piti saada. Quick Rodia katselin tosissaan jo silloin joskus vuosia sitten ja nyt oli toimittava. Jännä päästä huomenna kokeilemaan miten paljon rujompi se on Nitroon verrattuna.

Edit: Nyt tekis jo mieli etsiä Splawnin 4x12 kaappi noille kaveriksi. Taitaa olla vaikeampi rasti kotimaasta löytää?
"To be is to do" - Socrates "To do is to be" - Jean-Paul Sartre "Do be do be do" - Frank Sinatra
Metalrock
18.05.2020 07:24:37
jpaa: Hetken hulluuksissani ostin toisen Splawnin, nimittäin Quick Rodin. Nitro minulla on jo ennestään päänuppina ja se on ollut omaan korvaan niin hyvä että tuo piti saada. Quick Rodia katselin tosissaan jo silloin joskus vuosia sitten ja nyt oli toimittava. Jännä päästä huomenna kokeilemaan miten paljon rujompi se on Nitroon verrattuna.

Edit: Nyt tekis jo mieli etsiä Splawnin 4x12 kaappi noille kaveriksi. Taitaa olla vaikeampi rasti kotimaasta löytää?

Saksasta saa tilattu

https://www.loopersparadise.de/en/index.php?k=139
JuSu
18.05.2020 07:58:20
Metalrock: Saksasta saa tilattu

https://www.loopersparadise.de/en/index.php?k=139

Näyttäis olevan halpennuksessakin.
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
Metalrock
18.05.2020 08:34:58
JuSu: Näyttäis olevan halpennuksessakin.

joo,mutta aika kovat postikulut :)
Laulava Kylätohtori
18.05.2020 08:43:53
Metalrock: joo,mutta aika kovat postikulut :)

En tiedä, mitä Suomeen maksaa, mutta vähemmän tuo Saksan kotimainen 99 € on, mitä paikallinen Matkahuolto ottaa 4x12" kaapista.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
Shredator
18.05.2020 08:51:35

Laulava Kylätohtori: En tiedä, mitä Suomeen maksaa, mutta vähemmän tuo Saksan kotimainen 99 € on, mitä paikallinen Matkahuolto ottaa 4x12" kaapista.

4x12-kaappi oli viimeksi jotain alle 40€.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
JuSu
18.05.2020 09:04:13
Shredator: 4x12-kaappi oli viimeksi jotain alle 40€.

Koska oot lähettäny?

Matkiksen hinnoittelu oli viimeks vilkaistessa aikalailla muuttunut, mitä tulee toimipisteestä lähetettäviin. Tai lähinnä noi kokorajat on esim. 4x12" -komeron lähettämiseen huonot. Nopsasti vilkaisten perus 412 maksaa rapiat satasen, jos on yli 30 kg, kuten pääsääntöisesti on.
LaMotta
18.05.2020 09:10:14

Jätin ostamatta source audio eqn.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Shredator
18.05.2020 09:21:48

JuSu: Koska oot lähettäny?

Matkiksen hinnoittelu oli viimeks vilkaistessa aikalailla muuttunut, mitä tulee toimipisteestä lähetettäviin. Tai lähinnä noi kokorajat on esim. 4x12" -komeron lähettämiseen huonot. Nopsasti vilkaisten perus 412 maksaa rapiat satasen, jos on yli 30 kg, kuten pääsääntöisesti on.

Tästä on jo pari kolme vuotta, joten varmaan onkin muuttunut. Nehän nosti hintoja tässä postilakon aikana.
Laulava Kylätohtori
18.05.2020 09:37:47
Shredator: Tästä on jo pari kolme vuotta, joten varmaan onkin muuttunut. Nehän nosti hintoja tässä postilakon aikana.

Joo, Matkahuollon hinta 4x12" kaapille on nykyään yli 100 euroa, kuten Jusu kirjoittikin. Vox AC15 keissin kanssa yli 60 euroa. Aika kovia hintoja mielestäni.
juici
18.05.2020 10:11:43

Maya EG-2 ritsan ostin viikonloppuna.
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
Shredator
18.05.2020 10:30:26 (muokattu 18.05.2020 10:31:10)

Laulava Kylätohtori: Joo, Matkahuollon hinta 4x12" kaapille on nykyään yli 100 euroa, kuten Jusu kirjoittikin. Vox AC15 keissin kanssa yli 60 euroa. Aika kovia hintoja mielestäni.

Törkeitä suorastaan. Mutta Posti ei suostu kuljettamaan niin pakko käyttää. Mikähän hinta on yksityisillä kuriireilla? Post Nord, UPS sun muut? Luulen että alkaisi olla parempi operoida näissä heidän kauttaan.

Toisaalta, en ole myymässä vain ostamassa :) Taloon tuli siis Musikdingin -loopperisarja ja Uraltonen Tremolo. Hyviä on nämä.
Pinewood
18.05.2020 13:21:35
Shredator: Törkeitä suorastaan. Mutta Posti ei suostu kuljettamaan niin pakko käyttää. Mikähän hinta on yksityisillä kuriireilla? Post Nord, UPS sun muut? Luulen että alkaisi olla parempi operoida näissä heidän kauttaan.

Minä luulen, että hinnoittelu on tuollainen sen vuoksi, ettei niitä juurikaan haluta kuljettaa. Ovat sen kokoisia ja panoksia, etteivät kovin helposti sovi yhden henkilön käsiteltäviksi ja kuljetettavaksi jossain bussin matkatavaratilassa. Lisäksi käsittely viivästyttää entisestäänkin kireitä aikatauluja noudattavia busseja. En kyllä näe paljon valittamisen aihetta hinnoittelussa.
PIM
18.05.2020 13:42:47
Laulava Kylätohtori: Joo, Matkahuollon hinta 4x12" kaapille on nykyään yli 100 euroa, kuten Jusu kirjoittikin. Vox AC15 keissin kanssa yli 60 euroa. Aika kovia hintoja mielestäni.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin, että kuinka pitkälle sinä olisit valmis kuskaamaan tollasen rohjakkeen satasella?
PIM
18.05.2020 13:45:39
Pinewood: Minä luulen, että hinnoittelu on tuollainen sen vuoksi, ettei niitä juurikaan haluta kuljettaa. Ovat sen kokoisia ja panoksia, etteivät kovin helposti sovi yhden henkilön käsiteltäviksi ja kuljetettavaksi jossain bussin matkatavaratilassa. Lisäksi käsittely viivästyttää entisestäänkin kireitä aikatauluja noudattavia busseja. En kyllä näe paljon valittamisen aihetta hinnoittelussa.

Tässä näette miehen, joka ymmärtään realiteettien päälle.
JuSu
18.05.2020 13:48:09
PIM: Ihan vaan mielenkiinnosta kysyisin, että kuinka pitkälle sinä olisit valmis kuskaamaan tollasen rohjakkeen satasella?

Kuinka kauas veisit kirjeen 1,60 eurolla? =)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)