Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5269 270 271 272 273497 498 499 500 501
RaskasMielinen
18.08.2013 23:13:52 (muokattu 18.08.2013 23:14:40)

JaaGeRMaisTeR: Nuo midtown customit koristaa tompankin kärkeä :D Siitä tuli mieleen sesonkikitara.

Ok:D Ite ajattelin, että kun se on ollut aika paljon esillä täälläkin. Muutamien arviointien perustella sen halusin testakin (siis jotain muuta kuin joku pikkuhiplailu jossain musaliikkeen kopissa). En mä sillä mitään niin kovin akustista soundia haekaan, vaan enemmänkin sellaista just joihinkin omiin juttuihini sopivaa akustista vivahdetta, mitä se siis tuntuu ensikokeilemalla tarjoavankin. No tässä ehtii aikaa vierähtää ennen kuin se on käynyt läpi mun kaikki vahvistin- ja kaiutinkaappikombinaatiot sekä muutaman pedaalin. Mutta sitähän tää koko touhu mulle on, tutkimusretkeä ja fiilistelyä:) Nyt saunaan, uimaan ja ehkä yksi bisse.
Jucciz
18.08.2013 23:25:45
Kuha: Mahtava peli, laita joskus clippejä tuosta, kun näitä on aika harvoin liikkeellä!?

Ilman muuta laitan. Aattelin ensi töikseni kumminkin saattaa vehkeen nykyaikaisten sähköturvallisuusnormien mukaiseen kondikseen, ts. elkot vaihtoon ja 3-johtiminen virtaliitin nykyisen suojamaadoittamattoman tilalle. Jospa syksyn mittaan ehtisi... Pikkasen on pukannut kiirettä viimeiset viikot - mut pakko takoa kun rauta on kuumaa.

Raportoin kyllä varmasti. :)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
JaaGeRMaisTeR
18.08.2013 23:27:41
RaskasMielinen: Ok:D Ite ajattelin, että kun se on ollut aika paljon esillä täälläkin. Muutamien arviointien perustella sen halusin testakin (siis jotain muuta kuin joku pikkuhiplailu jossain musaliikkeen kopissa). En mä sillä mitään niin kovin akustista soundia haekaan, vaan enemmänkin sellaista just joihinkin omiin juttuihini sopivaa akustista vivahdetta, mitä se siis tuntuu ensikokeilemalla tarjoavankin. No tässä ehtii aikaa vierähtää ennen kuin se on käynyt läpi mun kaikki vahvistin- ja kaiutinkaappikombinaatiot sekä muutaman pedaalin. Mutta sitähän tää koko touhu mulle on, tutkimusretkeä ja fiilistelyä:) Nyt saunaan, uimaan ja ehkä yksi bisse.

Sun pitää laittaa raporttia esille millanen kitara on. Kunhan olet kaikilla laitteilla testattua.

Nyt vasta.. täällä tuo on hoidettu jo muutama tunti sitten. Sauna ja uinti pelkästää :)
*Maailma on potta*
Aman
19.08.2013 00:30:22

Jucciz: Fender Bassman 6G6-B vuosimallia 1964:
https://www.dropbox.com/sh/axcmzer301si7p7/Yu5zJezu6U

Ihan vaan, koska tämä kitarasoundi:
http://www.youtube.com/watch?v=EoHlcln4Bno

No niin, nyt se on sitten The "A Good Horse" vahvistin penaalissa :) Jään odottamaan klippejä malttamattomana. Jokohan jää traktori kakkoseks rouheudessa! :)
'Naisvetoista poprokkia' Jessica Wolff tai 'to seventies and back' Gonzo Sombrero
Jucciz
19.08.2013 00:34:52 (muokattu 19.08.2013 00:35:08)
Aman: No niin, nyt se on sitten The "A Good Horse" vahvistin penaalissa :) Jään odottamaan klippejä malttamattomana. Jokohan jää traktori kakkoseks rouheudessa! :)

Toiset soundit nyt vaan on vähän parempia kuin toiset. ;)
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
J.Nikkanen
19.08.2013 08:59:07
Ostin. Yamaha PAC 303-12 blueburst 12-kielinen lankku. Ruma lapa, en osaa soittaa. Pitopelin ainekset siis.
Tein itse ja säästin polttopuiden hankinnassa.
Muovinen
19.08.2013 13:40:51

Särömaniaa. MXR Custom Badass Modified O.D. odottelee postissa ja katsastusreissulla keksin kiertää Kaakkurin kautta ja nappasin Verkkokaupasta Joyon Deluxe Crunchin mukaan. Pikaisen POD testin perusteella todella toimiva peli tuokin! Semmonen munakas od.

Näppäilin Verkkokaupassa myös Skujun Classic Vibes stratoa ja täytyy myöntää, että vaikka straton olemus on masentavan keskinkertainen, niin sen soittaminen on aina jotenkin ilahduttava kokemus. Onneksi hieroin sellaisen diilin enon kanssa, että hän tarjoaa mun hänelle myymää mustaa Sguju-stratoa ensimmäisenä mulle, kun on siitä luopumassa. On se kuitenkin mun eka sähkökitara...
jhlamm
19.08.2013 17:58:16
Tullut muutama tallamikki ja seuraavaksi syksymmällä tarkoitus olisikin tehdä pieni bridge boogie ja nauhoitella testit, kunhan saisi koneen nauhoittelu kuntoon. (ostettua uuden :D)

Seymour duncan ahb-1 "blackout"
Seymour duncan sh-6 "distortion"
EMG 81
DiMarzio X2N
Ja jos rahaa on niin joku vielä bare knucklelta olisi kiva tuohon saada...

Näistä sitten paras (parhaat) olisi tarkoitus jättää
"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so."
Tawsky
19.08.2013 17:59:39 (muokattu 20.08.2013 10:59:06)
E: ei perse, totaalisen väärä ketju
Mä olenkin välillä haaveillut meidän tapaamisesta. Mielikuvissani on välkkynyt Rush, komeita keppejä, neitien juomia ja karjuntaa. -EvilDead
Shredator
19.08.2013 18:51:34

Mooer Cruncher. Aika yllättävän hyvä.
Musiikissa tärkeintä on se, että nuotteja soitetaan paljon ja nopeasti.
Jucciz
19.08.2013 18:59:54
Shredator: Mooer Cruncher. Aika yllättävän hyvä.

Tämän hetken keikkalaudan isona särönä mulla. Hinta-hupisuhde jokseenkin verraton. Aivan hienosti lähtee rokkisäröt, eikä syö liikaa tilaa laudasta.
JaaGeRMaisTeR
19.08.2013 20:28:34
Kotimatkalta kopattu t-rexin totenschlanger..
*Maailma on potta*
juici
20.08.2013 00:56:40

Lunastin Orange Tiny Terrorin itselleni.
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
Tami
20.08.2013 08:34:11

Jucciz: Tämän hetken keikkalaudan isona särönä mulla. Hinta-hupisuhde jokseenkin verraton. Aivan hienosti lähtee rokkisäröt, eikä syö liikaa tilaa laudasta.

Kuva keikkalaudasta? Kotisivuilla lienee vanha "pimppilauta" ;D
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
JaaGeRMaisTeR
20.08.2013 15:12:50
Joyo ultimate drive ja muutama setti kieliä, gibsonin mustat potikan ja kytkimen nuppi, pleku pidike ja vähän lemon oilia että saa mähmät putsattua.

Vielä pari piuhaa kun hakis pedaleille.
*Maailma on potta*
Jucciz
20.08.2013 23:00:05 (muokattu 20.08.2013 23:02:16)
Tami: Kuva keikkalaudasta? Kotisivuilla lienee vanha "pimppilauta" ;D

Pimppilauta se vieläkin on, Pussy Power on pultattu laudan alle piiloon. Tommosella kattauksella mennään - tai on menty jo miltei 100 keikkaa (lukuunottamatta Sweet Honey Overdriveä, joka on ollut vasta parillakymmenellä keikalla, mutta vaikuttaa pitopeliltä):
https://dl.dropboxusercontent.com/u/4302688/lauta0613.jpg

Kökkölaatuinen iPhone-kuva, mutta idea välittyy. Pieni, kompakti ja hoitaa kaikki normaalit musatyylit yhdessä tuon '62 Fender Princetonin kanssa - äärimetallia kun en veivaa.

Nyt kyllä mietin itse asiassa, että koska Princetonissa itsessäänkin on aivan järkyttävän hyväsoundinen oma tremolo, voisin tuon Cusack Tremolon tilalle hommata Strymon Flintin. Siinä ois muutama erilainen kaiku ja lisäksi kakkostremolo - Brownface Princetonissa kun ei vielä oo jousikaikua.
JuSu
21.08.2013 09:57:20
Ltd ST-213 RW OW tuli kotio... Samaan syssyyn kipaisin TC Electronic G-Major 2:n.

Lisäksi tulossa on Randalliin Eminence Guitar Legend V12 -ämyri ja LTD:een Duncanin 'lil '59 tallaan...

JuSu
JaaGeRMaisTeR
26.08.2013 14:07:56 (muokattu 27.08.2013 20:51:47)
Jekyll & hyde tuli testiin :)

Lyhyen testin jälkeen päätyi laatikkoon odottamaan joskos se sitten bugeralla avautuis paremmin.

Löysi paremman paikan blackstarin vierellä.. alkaa sopivaa soundia löytymään jo.
JuSu
26.08.2013 22:09:41
Ja vielä Zoom G3 laudan täytteeksi.

JuSu
Quill
27.08.2013 08:20:47
Pitkästä aikaa tuli osteltua hieman enemmän kamaa:
Mooer Cruncher, Pedaltrain Two HC, JJ ECC83S -putkia, Elixir Nanoweb -kieliä, Dunlop Jazz III -plektroja ja eripituisia patch -kaapeleita.

Pedaltrainin saaminen onkin ollut unelma jo monen monta vuotta, nyt vain pitäisi löytää hieman aikaa, että saisi pedaalit vaihdettua siihen kiinni ja muutenkin, että lopputuloksesta tulisi hieno. Tarkoitus on esimerkiksi laittaa led -nauha tuonne pohjaan. Katsotaan, miten onnistuu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)