Aihe: Hei, ostin jälleen kerran kitarakamaa!
1 2 3 4 5262 263 264 265 266497 498 499 500 501
Stalkah
02.08.2013 22:39:22

Gabe: Itse odottelen että tu 68cm versio tulee taas myyntiin. Mittailin kuumeisesti olisinko saanut tuota 55cm lautaa riittämään, mutta ei niin ei.

Isommalla pedaalikatraalla tuo 55 jää tosiaan vajaaksi, vaikka äkkiseltään paljolta kuulostaakin. Miultakin meinas kuuden pedaalin, virtalähteen ja jalkakytkimen kanssa loppua tila (ja varsinkin leveys) kesken, mut sain kuitekin lopulta mahdutettua ton miun efektiketjun uutukaisen laudan päälle. Onhan tossa vielä optiona koittaa patentoida virtalähde pohjan puolelle kiinni, mut en ainakaan vielä jaksa ruveta moiseen kun tila kerran riitti. Tilan riitosta puheen ollen, vielä ois tosin virtalähteessä sijaa neljälle pedaalille - erinäisellä säädöllä useammallekin... ;)
"Mikään ei ole käytännöllisempää kuin hyvä teoria. Mikään ei myöskään ole teoreettisempaa kuin hyvä käytäntö."
amatöörivalen
03.08.2013 23:12:00
Kyllä toi tori sitten on vaan petollinen. Siellä on niin paljon kaikkea tarpeellista mitä ei edes tiedä tarvitsevansa mutta tarvitsee kuitenkin. Ostin EHXn crying tone wahin.
AngieRainbow
03.08.2013 23:43:11
amatöörivalen: Kyllä toi tori sitten on vaan petollinen. Siellä on niin paljon kaikkea tarpeellista mitä ei edes tiedä tarvitsevansa mutta tarvitsee kuitenkin.

Joku vois tarvita ton mun telen, koska tarvitsen itse taas vähän kaikenlaista.
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men.
Muovinen
03.08.2013 23:57:08

AngieRainbow: Joku vois tarvita ton mun telen, koska tarvitsen itse taas vähän kaikenlaista.

Sama vika täällä, paitti että keppi on Airline. Eihän tästä kamarunkkauksesta tuu mitään ku ei wanhoista pääse millään eroon :(
jniska
04.08.2013 10:40:18
Muovinen: Sama vika täällä, paitti että keppi on Airline. Eihän tästä kamarunkkauksesta tuu mitään ku ei wanhoista pääse millään eroon :(

Mä olen tullut siihen tulokseen, että mitään ei oikeastaan kannattaisi myydä pois.
Varaston hyllyyn vaan odottamaan sitä päivää kun tulee taas tarve.
Kai sitä saa jonkinlaiset kitarakamat omistaa sentään !!
Gabe
04.08.2013 11:04:10
jniska: Mä olen tullut siihen tulokseen, että mitään ei oikeastaan kannattaisi myydä pois.
Varaston hyllyyn vaan odottamaan sitä päivää kun tulee taas tarve.

Itse olen myös kallistumassa tähän.
Stalkah
04.08.2013 12:05:45

Gabe: Itse olen myös kallistumassa tähän.

Tulee vaa vähän turhan kalliiks tollanen, että vanhoilla päivillä vintiltä löytyy kymmenittäin laatikoita jotka on täynnä kitararojua :P Mie oon liian funktionalisti (tai joku sellanen) että kehtaisin hamstrata kallista tavaraa nurkkiin lojumaan. Esim. kolme kitaraa (joista yks on akustinen) tuntuu olevan välillä jo liikaa sekin, eihän niitä ehi kaikkia soittamaan.

Tosin niitä ylimääräisiähän soittoroippeita voi sitten tulevaisuuden dystopiassa käyttää vaikka kodinpuolustukseen, nimittäin kyllähän se varmasti sattuu aika perkeleesti jos kuuppaan kajahtaa lingolla heivattu Phase 90.
"Mikään ei ole käytännöllisempää kuin hyvä teoria. Mikään ei myöskään ole teoreettisempaa kuin hyvä käytäntö."
JaaGeRMaisTeR
04.08.2013 12:13:49
Stalkah: Tosin niitä ylimääräisiähän soittoroippeita voi sitten tulevaisuuden dystopiassa käyttää vaikka kodinpuolustukseen, nimittäin kyllähän se varmasti sattuu aika perkeleesti jos kuuppaan kajahtaa lingolla heivattu Phase 90.

:D varmasti sattuu
*Maailma on potta*
Gabe
04.08.2013 12:13:58
Stalkah: Tulee vaa vähän turhan kalliiks tollanen, että vanhoilla päivillä vintiltä löytyy kymmenittäin laatikoita jotka on täynnä kitararojua :P Mie oon liian funktionalisti (tai joku sellanen) että kehtaisin hamstrata kallista tavaraa nurkkiin lojumaan. Esim. kolme kitaraa (joista yks on akustinen) tuntuu olevan välillä jo liikaa sekin, eihän niitä ehi kaikkia soittamaan.

Tosin niitä ylimääräisiähän soittoroippeita voi sitten tulevaisuuden dystopiassa käyttää vaikka kodinpuolustukseen, nimittäin kyllähän se varmasti sattuu aika perkeleesti jos kuuppaan kajahtaa lingolla heivattu Phase 90.

Jepulis, tämä toki edellyttää että on hankinnoissaan hieman harkitsevaisempi ja välttää heräteostoksia. :) Myyminen on vain jotenkin todella kuluttavaa puuhaa.
Vilpur1
04.08.2013 14:11:59
Hei, ostin jälleen kerran kitararahoilla muuta romua!

Myin kitaran ja ostin luistimet :) kerralla rytkäsin kunnon skrinnarit Bauerin Vapor APXät. Asialle vihkiytyneet tietää. Viä kun tulis pakkasta :D
I got myself a Cadillac But I can't afford the gasoline
Laulava Kylätohtori
04.08.2013 14:33:58
Vilpur1: Hei, ostin jälleen kerran kitararahoilla muuta romua!

Myin kitaran ja ostin luistimet :) kerralla rytkäsin kunnon skrinnarit Bauerin Vapor APXät. Asialle vihkiytyneet tietää. Viä kun tulis pakkasta :D

Voi, mitä haaskausta... ;)
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
MikaHekkanen
04.08.2013 14:36:04
Torilta löytyi pari EMG-aktiivimikkiä.
Tästä tulee ensimmäinen seikkailuni aktiivien maailmaan.
Zombiekoirat joutuvat helikopterin roottorin lapojen pyörteisiin, jolloin niiden päät katkeavat veren iloisesti tirskahdellessa - rheinone
Gabe
04.08.2013 15:18:52
Vilpur1: Hei, ostin jälleen kerran kitararahoilla muuta romua!

Hyi, kitarakamaa urheiluvälineisiin! :-)
Vilpur1
04.08.2013 17:26:29 (muokattu 04.08.2013 17:27:38)
Laulava Kylätohtori: Voi, mitä haaskausta... ;)

Gabe: Hyi, kitarakamaa urheiluvälineisiin! :-)

Kävin juuri uimassa ja otetaan sen verran rakasin ettei pakkasten vielä tarvii tulla :)
E: lasketaanko kalliiden harrastusvälineiden hamstraus harrastukseksi?
I got myself a Cadillac But I can't afford the gasoline
TTV
04.08.2013 17:50:45
Ei kesää ilman uutta kitaraa; tänään poistin Torilta 2002 vuoden PRS CE22 Tortoise Shell kitaran. Meikäläisen eka PRS ja heti lunasti kaikki ne kuvitelmat mitä merkille olin ajan saatossa kehitellyt, ei taatusti jää viimeiseksi PRS:ksi tässä talossa :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
julkke
04.08.2013 23:53:10

JL caseshopin 4U räkki. :)
Muovinen
05.08.2013 09:06:07

jniska: Mä olen tullut siihen tulokseen, että mitään ei oikeastaan kannattaisi myydä pois. Varaston hyllyyn vaan odottamaan sitä päivää kun tulee taas tarve.

Tuo ois totta kai ihanteellinen tilanne, mutta eipä tässä työttömänä revitä rahaa uusiin peleihin mistään. Sitä paitsi priorisointi pitää kamaosaston järkevän kokoisena eikä rahat mene pelkkään huoltoon ja ylläpitoon.

Ite oon jo valmis vähän erikoisempaankin vaihtokauppaan, että sais vaan kamaverenkierron päälle ;)
Laulava Kylätohtori
05.08.2013 09:15:48
Muovinen: Tuo ois totta kai ihanteellinen tilanne, mutta eipä tässä työttömänä revitä rahaa uusiin peleihin mistään. Sitä paitsi priorisointi pitää kamaosaston järkevän kokoisena eikä rahat mene pelkkään huoltoon ja ylläpitoon.

Ite oon jo valmis vähän erikoisempaankin vaihtokauppaan, että sais vaan kamaverenkierron päälle ;)

Eipä sitä työllisenäkään rahat riitä kaiken säilytykseen, vaikka se toisaalta hauskaa olisikin. Toisaalta taas kyllä niitä vehkeitä aina saa uudestaan ostettua (jos ei nyt mikään erikoisuus ole), joten onko siinä sitten järkeä säilyttää vehkeitä, joita ei käytä...

Itse lopetin kamarunkkauksen, koska tavaraa ei saa enää myytyä torilla (tai saa varmaan, jos jaksaa odottaa viikkoja, mutta minä en jaksa). Nyt täytyy vain ostella harkittuja ja loppuun mietittyjä täsmäostoksia...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Gabe
05.08.2013 09:42:06
Laulava Kylätohtori: Itse lopetin kamarunkkauksen, koska tavaraa ei saa enää myytyä torilla (tai saa varmaan, jos jaksaa odottaa viikkoja, mutta minä en jaksa). Nyt täytyy vain ostella harkittuja ja loppuun mietittyjä täsmäostoksia...

Tai jos haluaa päästä äkkiä eroon tavarasta niin pitää laskea myyntihinta ihan törkeän alas, eikä sekään aina näytä toimivan.
Kivijalka
05.08.2013 09:56:39
Gabe: Tai jos haluaa päästä äkkiä eroon tavarasta niin pitää laskea myyntihinta ihan törkeän alas, eikä sekään aina näytä toimivan.

Loppujen lopuksi ihan hyvä juttu: Ei tarvitse katua ihan niin usein hyvän kaman myymistä ja huonon ostamista. :)
"Once again the gods spread the cheeks to ram cock in fucking ass!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)