Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5257 258 259 260 261444 445 446 447 448
Gary the pine
17.07.2018 20:06:26
Menkää nyt jumalauta tonkimaan niitä vinttejänne ja verkkokellareitanne, eihän mulla voi olla ainoat kaks siistiä Selmeriä tässä maassa?

https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1374349
Tulin, näin, paskoin housuun.
iec
17.07.2018 21:53:58

Harmittavasti ei ihan natsaa, vaikka on tullut ehdotuksia ja olen myös itse ehdotellut vaihtoja välirahan kanssa ja ilman. Iso Blackstar odottaa vieläkin uutta omistajaa. Melkein jo tuli kaupat mutta ei ihan... Nyt on selvästi ostajan markkinat ja torilla liiankin paljon vaihtoehtoja.
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
BugBadWolf
17.07.2018 23:21:10
Aä... Se nyt on vaan sillä tavalla että juhannuksen ja elokuun ensimmäisen tilin välissä 90% ihmisistä tuhlaa rahansa muuhun. Sama tilanne iät ja ajat, kauppasi sitten soitinta, mopoa tai koslaa. Vain muutamilla viljelykasveilla olisi festariaikaan kysyntää, mutta ne eivät kuulu tuotevalikoimaani.

Silti vähän kummalliselta tuntuu, ettei väki halua edes myydä mitään. Kosiskelin dadassa G-Systemsin omistajia luopumaan vanhanaikaisesta roinastaan, vaan nada. Ehtisihän nekin sataset vielä juomaan jollain festarilla, jos nopeasti liikkuisi.
En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D
Jukka Häikiö
18.07.2018 11:08:51

Sillees hintoja polkemalla varmasti saa romunsa kaupaksi, ne vaan pitää hinnat polkaista niin hävyttömän alas, ettei siinä monastikaan ole mitään tolkkua.
Kysynnän ja tarjonnan laki määrittelee edelleen pelin hengen. Tietyt artikkelit käypäseen hintaan, ei Torilla kauaa happane, esimerkkinä nyt vaikka Strymonin pedaalit, perushuttu mitä on useampi samaan aikaan myynnissä, on hinnan polkaisu melkein ainoa keino, tahi sijainti.
Edelleen se aika on paras torikauppias, jos itsellään on kaupan jotain, mitä ei montaa kappaletta ole tyrkyllä, sehän vaan odottaa sitä hetkeä, että jollain tulee tarve.
Jos kampe käyvän hintainen, ei sitä tarvitse polkuhintaan myydä.

Se lienee jo faktan asteella, että tämä maa on kyllästetty kitarakamppeilla, sieltä vuosituhannen vaihteesta alkanut buumi on täyttänyt markkinat niin tehokkaasti, että tilanne alkaa vissiin vaan "normalisoitumaan". Kaikkea on tyrkyllä yllin kyllin, on varaa mistä valita, toisin kuin ennen nettiaikaa.

Olematta sen enempiä tuomiopäivän pasuuna, myynnin kannalta tilanne tuskin tulee merkittävästi paranemaan, vaikkei tässä mitään kristallipalloa olekaan.

Edelleen, MNet lienee paras myyntifoorumi, jossa kamppeet on selkeästi esillä, tarjonta laajin, jne...Toki jokainen kauppaa romppeitaan, minkä kanavan parhaaksi kokee.

Tähän mennessä on kaikki mennyt kaupaksi täällä kaikki, mitä myyntiin on laittanut ja ihan käypäseen hintaan, toki joskus on ottanut aikaa, vaan eipä sillä väliä, tässä mikään kiire ole. Vaihtokauppojen kautta, siis fiksujen sellaisten, saattaa monesti päästä haluamaansa, tyydyttävään lopputulokseen.
Pelimanni pizzerian nurkasta päivää...
hallu
18.07.2018 11:16:59
Jukka Häikiö: Sillees hintoja polkemalla varmasti saa romunsa kaupaksi, ne vaan pitää hinnat polkaista niin hävyttömän alas, ettei siinä monastikaan ole mitään tolkkua.
Kysynnän ja tarjonnan laki määrittelee edelleen pelin hengen. Tietyt artikkelit käypäseen hintaan, ei Torilla kauaa happane, esimerkkinä nyt vaikka Strymonin pedaalit, perushuttu mitä on useampi samaan aikaan myynnissä, on hinnan polkaisu melkein ainoa keino, tahi sijainti.
Edelleen se aika on paras torikauppias, jos itsellään on kaupan jotain, mitä ei montaa kappaletta ole tyrkyllä, sehän vaan odottaa sitä hetkeä, että jollain tulee tarve.
Jos kampe käyvän hintainen, ei sitä tarvitse polkuhintaan myydä.

Se lienee jo faktan asteella, että tämä maa on kyllästetty kitarakamppeilla, sieltä vuosituhannen vaihteesta alkanut buumi on täyttänyt markkinat niin tehokkaasti, että tilanne alkaa vissiin vaan "normalisoitumaan". Kaikkea on tyrkyllä yllin kyllin, on varaa mistä valita, toisin kuin ennen nettiaikaa.

Olematta sen enempiä tuomiopäivän pasuuna, myynnin kannalta tilanne tuskin tulee merkittävästi paranemaan, vaikkei tässä mitään kristallipalloa olekaan.

Edelleen, MNet lienee paras myyntifoorumi, jossa kamppeet on selkeästi esillä, tarjonta laajin, jne...Toki jokainen kauppaa romppeitaan, minkä kanavan parhaaksi kokee.

Tähän mennessä on kaikki mennyt kaupaksi täällä kaikki, mitä myyntiin on laittanut ja ihan käypäseen hintaan, toki joskus on ottanut aikaa, vaan eipä sillä väliä, tässä mikään kiire ole. Vaihtokauppojen kautta, siis fiksujen sellaisten, saattaa monesti päästä haluamaansa, tyydyttävään lopputulokseen.

Juuri näin se on +
Hintoja polkemalla sen kaman saa sellaiselle joka sitä ei tarvitse eikä erityisemmin halua (ja siksi ei myöskään ole valmis siitä maksamaan). Odottamalla, että joku tarvitsija osuu kohdalle voi kaupan saada onnistumaan tyydyttävämmin. Mutta kun markkinat on kamaa täynnä niin voi joutua odottamaan pitkäänkin. Jos kukaan ei tarvii sitä rompetta, niin silloin se on sama kenen komerossa se pölyä kerää.
Kitaroista ja kaikenlaisesta soittamisesta pahasti riippuvainen AK:lainen (AK= anonyymit kitaranistit)
Dropped C
18.07.2018 13:36:07
Huonosti menee nyt kaupaksi. Tosin halvalla voi löytää kaikkea kivaa nyt, jos tarvetta on.
Y3J
18.07.2018 18:40:51
Yleisesti ottaen kitarakamat tuntuu liikkuvan hitaammin kuin vaikka 10 vuotta sitten. Tietysti kuvioissa on monta tekijää, kuten mitä kuukautta eletään. Kesällä porukka käyttää rahaa mieluummin lomailuun ja veronpalautuspäivänä kauppa käy kuumana.

Eikä nykynuoriso tietenkään kitaroita osta, Ableton Livet menis paremmin kaupaksi ennen kaikki oli paremmin niin kerta!
hallu
18.07.2018 18:51:09
Y3J: ............

Eikä nykynuoriso tietenkään kitaroita osta, Ableton Livet menis paremmin kaupaksi ennen kaikki oli paremmin niin kerta!

Kyllä nykynuoretkin kitaroita ostaa ja soittaa, mutta kitarakamoja on vaan tarjolla niin paljon enemmän ja markkinat ovat niin paljon kyllästyneemmät kuin silloin kun itse olin nuori. Nykynuorista voi todeta, että erityisesti tyttöjen kitarointi näyttää lisääntyvän kun tytöt ei enää suostu olemaan rocksomisteita vaan ottavat aikaisempaa aktiivisempaa roolia musiikin tekijöinä ja esittäjinä.

Kitara on niin ylivoimaisen ilmaisuvoimainen soitin, että on vaikea kuvitella mikä instrumentti sen voisi lyödä laudalta?
Kitaroista ja kaikenlaisesta soittamisesta pahasti riippuvainen AK:lainen (AK= anonyymit kitaranistit)
pappasfin
18.07.2018 19:02:35 (muokattu 18.07.2018 20:04:53)
Joo, vähän menee ehkä huonommin kaupaksi, syitähän on täällä jo mainittukin.

Itellä viimeksi meni silleen, että vaikka täällä pudotti hinnan alle jo kipukynnyksen niin ei siltikään menny kaupaksi ja pistin sen kitaran lihoiksi soitinliikkeessä kun ostin vahvaria ja nuppia ja ei menny kauaakaan kun tuo mun vaihdossa antamani meni kaupaksi ja vähän kalliimmalla kuin mitä oli mulla pyynti.

Eli joku olisi saanut sen halvemmalla kun olisi ostanut suoraan minulta mutta nyt sitten sai sen kalliimmalla kuin päälle liike laittoi niitä omia kuluja ;D

Mutta käypä se näinkin kaupat.

Mä en nykyään kauaa täällä myy mitään, jos ei mene kaupaksi niin pistän lihoiksi liikkeeseen, josta sitten joku saapi sen ostaa jos katsoo tarpeelliseksi.
PappaSFin
Y3J
18.07.2018 19:05:34
hallu: Kyllä nykynuoretkin kitaroita ostaa ja soittaa, mutta kitarakamoja on vaan tarjolla niin paljon enemmän ja markkinat ovat niin paljon kyllästyneemmät kuin silloin kun itse olin nuori.

Joo, tämä varsinkin on totta. Kun itse aloitin kitaroinnin, kaikki ostivat Microcuben kun muita vaihtoehtoja ei oikein edes ollut. Nyt on vaikka mitä pieniä ja edullisia putkivahvareita, ja halpoja kitaroitakin on varmaan viisinkertainen määrä saatavilla.
Haeroe
18.07.2018 21:32:56

Jukka Häikiö: aan, ei Torilla kauaa happane, esimerkkinä nyt vaikka Strymonin pedaalit, perushuttu

Näkyykö sun kristallipallossa, koska Strymonin Big Sky:ta alkaa saada puoleen hintaan uudesta? Ja juu, näin se on. Strymonit pitää hintansa paljon paremmin kuin 99% merkeistä. Siitäkin huolimatta heitin Flint on IMHO ainoa, joka on ylivoimainen hinta-laatu-mitäsilläsaan-suhteeltaan muihin merkkeihin.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
Laulava Kylätohtori
18.07.2018 22:38:28
hallu: Kyllä nykynuoretkin kitaroita ostaa ja soittaa, mutta kitarakamoja on vaan tarjolla niin paljon enemmän ja markkinat ovat niin paljon kyllästyneemmät kuin silloin kun itse olin nuori. Nykynuorista voi todeta, että erityisesti tyttöjen kitarointi näyttää lisääntyvän kun tytöt ei enää suostu olemaan rocksomisteita vaan ottavat aikaisempaa aktiivisempaa roolia musiikin tekijöinä ja esittäjinä.

Kitara on niin ylivoimaisen ilmaisuvoimainen soitin, että on vaikea kuvitella mikä instrumentti sen voisi lyödä laudalta?

Vissiin nykyään ostetaan enemmän akustisia. Ja kyllä nykynuoretkin kitaraa soittaa, mutta uskoisin, että kuitenkin soittajia on nykyään merkittävästikin vähemmän kuin vuosia sitten. Kitara ei oikein ole muodissa, eikä varsinkaan musiikki, jossa kitara on pääosassa. Enemmän se taitaa nykyään olla säestyssoitin. Ja nykynuorethan kuuntelevat vaan tubettajia. :)

Nykymusiikkiin ei oikein mahdu kuin laulajia, soittimet vaan komppaa taustalla tai ne on korvattu tuottamisella...
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
hallu
18.07.2018 23:45:44
Laulava Kylätohtori: Vissiin nykyään ostetaan enemmän akustisia. Ja kyllä nykynuoretkin kitaraa soittaa, mutta uskoisin, että kuitenkin soittajia on nykyään merkittävästikin vähemmän kuin vuosia sitten. Kitara ei oikein ole muodissa, eikä varsinkaan musiikki, jossa kitara on pääosassa. Enemmän se taitaa nykyään olla säestyssoitin. Ja nykynuorethan kuuntelevat vaan tubettajia. :)

Nykymusiikkiin ei oikein mahdu kuin laulajia, soittimet vaan komppaa taustalla tai ne on korvattu tuottamisella...

Nykyinen mediamaisema on täysin erilainen kuin vuosia tai vuosikymmeniä sitten. Yleisöt on pirstaloituneet ja erilaisia musiikkityylejä ja alalajeja on loputtomasti. Saattaa olla, että sellainen maskuliininen kitarasankarointi tai temppukitarointi ei ole muodissa enää (tai sillekin on se oma pikkuruinen yleisönsä), mutta kitara on todella monipuolinen soitin jolla voi tehdä paljon muutakin kuin soittaa leadeja.

Jos puhutaan nykynuorista, niin varoisin yleistämästä että ne ovat semmoisia tai tämmöisiä. Minun nuoruudessa nuoret olivat paljon homogeenisempi massa kuin nämä nykynuoret, jotka sujuvasti saattavat olla ihan mitä vain ja viikon eri päivinä vielä jotain muuta. Minä tunnen parikymppisiä janttereitä jotka soittaa rautalanka ja surfmusaa ja sekoittaa sitä sujuvasti punkkiin. Yleensäkin kun olen nähnyt punkskenen elinvoimaisuuden miten se näyttää liikkuvan edelleen sukupolvelta toiselle, vaikka sitä pidettiin nelkytvuotta sitten ohikiitävänä muotioikkuna, mutta DIY meiningissä on jotain vastaansanomattoman tenhoavaa jonka jokainen sukupolvi näyttää löytävän uudelleen ja uudelleen.

Varsinainen iso muutos musaskenessä näyttää olevan se, että jengi pyörii netissä ja livemusaa lähdetään raflaan katsomaan aika nihkeästi joten neuvokkaat nuoret orkat on keksineet tehdä keikkansa netissä tai voi ne mennä johonkin mestaan soittamaan mutta kuitenkin keikat sriimataan nettiin. Samoin tubettaminen on iso juttu, mutta se on myös median demokratisoitumista eli kuka vaan voi tehdä sisältöjä ja siinämissä minä olen passiivinen sohvaperuna, joka odottaa että minua viihdytetään, niin nää nykypenskat ovat aktiivisia ja vaativat, että median pitää olla tavalla tai toisella vuorovaikutteista. Toinen juttu on että genret pirstaloituu aina vain pienemmiksi yleisöiksi, mutta toisaalta junnut sukkuloivat sujuvasti genrestä toiseen eikä ole niin ideologisesti jonkin musiikkityylin perässä kuin nuorisokulttuurin alkuaikoina. Itseasiassa mitään erillistä nuorisokulttuuria ei ole olemassa, vaan penskoille ei ole mikään ongelma kuunnella samaa musaa mitä vanhempansakin.

Olen aika vakuuttunut, että nämä säännöllisesti toistuvat puheet kitaran kuolemasta, ovat markkinoiden luoma harha. Koska rojua on vaan ihan helvetisti liikaa niin me luullaan, että kuluttajat vähenee ja kauppa ei käy siksi, sen sijaan että nähtäisiin että tavaraa on vaan ihan liikaa. Mutta mistä me tiedetään, että kitaransoitto vähenee??? siitä että uusien kitarakamojen myyntikäyrät ovat laskevia eli kitaratehtaat kertoo, että myynti huononee. Onko kukaan oikeasti pysähtynyt pohtmaan mistä kaikeasta myyntikäyrien lasku voi johtua? siis nykyisin valtaa kastavattaa trendi kuluttaa vähemmän ja nuorilla on semmoisiakin ideoita että kaikkea ei tarvitse omistaa. Kitaroiden myynnin väheneminen voi kertoa myös siitä, että kitaraa soitetaan enemmän, että jengi istuu enemmän himassa soittelemassa niitäkitaroitaan sen sijaan että olisivat kokoajan ostelemassa uusia. Shoppailuhan on kuitenkin sijaistoimintaa joka kumpuaa turhautumisesta. Toisaalta nää puheet kertoo varmaan enemmän meidän keski-ikäisten kitarafanien omista peloista ja ahdostuksesta siitä että jokin meidän diggaama juttu on jäämässä unholaan.

Ei kitara mihinkään katoa ja uudet sukupolvet keksivät uusia tapoja käyttää sitä ja se on osittain kitaran suurenmoisuutta ja monipuolisuutta, mutta myös kertoo siitä että se edelleen on yksi elinvoimaisimmista instrumenteista.
Laulava Kylätohtori
19.07.2018 08:29:55
Joo, ei kitara mihinkään kuole, mutta soittajamäärät vähenee, koska on paljon uusia vaihtoehtoja, jotka vievät mukanaan potentiaalisia kitaransoittajia. Ja kuten sanoin, niin eipä nykyinen radioiden hittikama innosta kitaransoiton pariin, vaikka muutama yksittäinen stara kitaraa kaulalla roikottaakin muutamaa sointua näppäillen. Ja sitä radiokamaahan suurin osa kuuntelee.

Toki aina on se marginaaliporukka, joka harrastaa tanhujakin, mutta kyllä kitara on aika pahan inflaation kokenut 80- ja 90-luvuista, puhumattakaan 60- ja 70-luvuista. Niin se maailma kehittyy, ei mikään ole ikuista, ei edes kitaran suosio, vaikkei kitara ole mihinkään lopullisesti katoamassa. Puheet kuolemasta on höpöhöpöä.
Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina.
hallu
19.07.2018 10:21:19
Laulava Kylätohtori: Joo, ei kitara mihinkään kuole, mutta soittajamäärät vähenee, koska on paljon uusia vaihtoehtoja, jotka vievät mukanaan potentiaalisia kitaransoittajia. Ja kuten sanoin, niin eipä nykyinen radioiden hittikama innosta kitaransoiton pariin, vaikka muutama yksittäinen stara kitaraa kaulalla roikottaakin muutamaa sointua näppäillen. Ja sitä radiokamaahan suurin osa kuuntelee.

Toki aina on se marginaaliporukka, joka harrastaa tanhujakin, mutta kyllä kitara on aika pahan inflaation kokenut 80- ja 90-luvuista, puhumattakaan 60- ja 70-luvuista. Niin se maailma kehittyy, ei mikään ole ikuista, ei edes kitaran suosio, vaikkei kitara ole mihinkään lopullisesti katoamassa. Puheet kuolemasta on höpöhöpöä.

No tuo on kyllä totta. Jengillä on paljon enemmän tekemistä kuin mitä ne kerkiää tekemään.
Jukka Häikiö
19.07.2018 11:47:59 (muokattu 19.07.2018 12:57:54)

Tostapa tuli mieleen joku vanha Ratsian biisin sanat:Lontoon skidit sanoo et niil on tylsää, mut ne ei oo käyny koskaan Pihtiputaalla....

Ei sillä etteikö netti ois saanut aikaan paljon hyvääkin, mut kyllä se aikamoisen overheatin on saanut myöskin aikaan, immeisen pipo kun on melko rajoitteinen käsittelemään infotulvaa, aistit kyllä ottaa vastaan, muttei perkaa välittömästi turhaa roskikseen, vaan iso määrä turhaa varastoituu viemään tilaa ajatteluelimeltä ja muodostuu varsinaiseksi "haittaohjelmaksi" sinne...

Jossain tuolla kaakana, saattaa ainoa leikkiväline olla pallo, eikä kavereilla ole yhtään tylsää, siinä joutuu/saa asettua koko ihmisen kokonaisuus, luonnollisella tavalla aiheen äärelle. Aika pitkälti se on runsaudenpula, mikä riivaa. Erään viisaan sanat meni kutakuinkin näin:Osaan elää puutteessa, osaan elää yltäkylläisyydessä, kaikenlaisiin oloihin olen oppinut tyytymään. Toi jälkimmäinen on omalta osalta muodostunut paljon vaikeammaksi rastiksi, vaikken kyllä ole kuin ihan keskipalkkainen perusduunari, eikä mammonaa sillees ole päässyt kasautumaan, mutta jo muutaman kitaran kanssa on tuohon yltäkylläisyyden ähkyyn joutunut törmäämään, silläpä noita ei ole enää kuin yksi, tai no kaksi, mutta toinen odottaa Torilla ostajaansa.

hallu: No tuo on kyllä totta. Jengillä on paljon enemmän tekemistä kuin mitä ne kerkiää tekemään.
Jukka Häikiö
19.07.2018 11:58:12

Haeroe: Näkyykö sun kristallipallossa, koska Strymonin Big Sky:ta alkaa saada puoleen hintaan uudesta? Ja juu, näin se on. Strymonit pitää hintansa paljon paremmin kuin 99% merkeistä. Siitäkin huolimatta heitin Flint on IMHO ainoa, joka on ylivoimainen hinta-laatu-mitäsilläsaan-suhteeltaan muihin merkkeihin.

Ilman palloa veikkaisin käyvän näin, jossain vaiheessa kun niitä on ostettu tarpaaksi uutena, markkinat on niillä kyllästetty, uusien kauppa ei enää käy niin kiivaana, uusien hinta laskee ja sitä myötä käytettyjen.
Kumma kyllä, yhtään Strymonia ei oo ollu, vaikka muita pedaaleita vähän enemmänkin kanssa, ehkä se on siinä kun oon vanha anti-digital-person. Ja joo, ihan pinttymästä on kyse, varmasti moni digikampe vie 100-0 analogihärpättimiä, enkä edes erottaisi eroa, vaan minä niin mieleni pahoitin, kun putkivahvistimia alettiin sorsimaan;=D
Shredator
20.07.2018 09:01:39

Omat rojut meni nopsaan kaupaksi, mutta torin meininki on kyllä hyvin apaattista. Ilmoitustekstit ovat mitä ovat ja kuvat tuotteista yleensä todella huonot. Lisätietoja ei oikein saa edes nyhtämällä ja ostomekanismit näyttäytyvät todella vanhanaikaisilta verrattuna Ebayhyn tai Reverbiin, puhumattakaan kuluttajasuojasta ja palautusoikeudesta. Voisikohan tässä olla syy myös rojut ei liiku?

Itse olen keskittämässä yhä enemmän kamarunqqua tuonne ulkomaan sivustoille. Hommat pelaa ja tarjonta on runsasta ja kiinnostavaa.
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää
Pinewood
20.07.2018 10:18:26 (muokattu 20.07.2018 10:22:56)
Shredator: Omat rojut meni nopsaan kaupaksi, mutta torin meininki on kyllä hyvin apaattista. Ilmoitustekstit ovat mitä ovat ja kuvat tuotteista yleensä todella huonot. Lisätietoja ei oikein saa edes nyhtämällä ja ostomekanismit näyttäytyvät todella vanhanaikaisilta verrattuna Ebayhyn tai Reverbiin, puhumattakaan kuluttajasuojasta ja palautusoikeudesta. Voisikohan tässä olla syy myös rojut ei liiku?

Tuosta piti itsenikin kirjoittaa. Käsittämätöntä, että joillakin ei ole aikaa käyttää puolta tuntia hyvän ilmoituksen laatimiseen, mutta pakon edessä aikaa on sitten odottaa, josko joku kuitenkin ostaisi... Ei tuo ilmoitusten laatiminen rakettitiedettä ole eikä kenenkään tarvitse ruuneberi olla (paitsi ehkä muutaman nimimerkin mielestä :) ). Jos on epävarma, kannattaa katsoa mallia hyvistä ilmoituksista.

Muusikoiden.net tarjoaa ilmaista tilaa kera valmiin potentiaalisen ostajakunnan ja sitä kannattaa hyödyntää. Tärkeintä on herättää ostajan kiinnostus. Itse luotan positiivishenkiseen, pitkähköön ja asiassa pysyvään esittelyyn, riittäviin kuviin ja muutamiin valmiisiin linkkeihin. Kun lukijalle kaikki olennainen on käsillä helposti houkuttelevassa muodossa, kaupan todennäköisyys kasvaa varmasti. Saattaapa joku innostua, vaikkei olisi juuri tätä tuotetta hankkimassa. Paljon sitä itsekin tulee selailtua ostoilmotuksia ja klikattua demolinkkejä, kun vastaan tulee mielenkiintoiselta vaikuttava tuote, josta ei koskaan kuullutkaan.

Kääntäen - ilmoitukset, jotka hypään helpoiten yli, sisältävät yleensä negatiisista kielenkäyttöä (esim. muiden tuotteiden tai henkilöiden epäasiallista haukkumista), selvää ylihinnoittelua, liian vähän tietoa tuotteesta, paljon tekstiä asian vierestä tai huonot kuvat. Suunnilleen tuossa järjestyksessä.
Krice
20.07.2018 13:56:39

No eiköhän se tavara itsessään aika pitkälle määrittele miten hyvin menee kaupaksi. Ilmoituksen laatuun (esim. oikeinkirjoitus, uh..) keskittyminen on minusta vähän liioiteltua, koska tavalliset ihmiset ja muusikothan niitä tavaroita kaupittelee, aika harva on journalistitason kirjoittaja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)