antnis 01.10.2015 13:01:39 | |
---|
|
Gabe 01.10.2015 14:21:01 | |
---|
DireZ: Ylärajan olin ajatellut +-1500€ hujakoille. Laatu kitaraa olen hakemassa keikkakäyttöön. Mielelläänhän sitä selviäisi halvalla, mutta toisaalta köyhällä ei ole varaa halpaan :D. American Vintage sarjaan kohdistaisin katseen. :) Tosin jos ei tartte olle F:n tuotos niin torilta voi löytyä yhtä sun toista hauskaa tuohon summaan, kotimaisesta käsityöstä lähtien. |
DireZ 01.10.2015 14:24:14 | |
---|
|
ÄrGee 01.10.2015 14:37:26 | |
---|
|
antnis 01.10.2015 14:39:38 (muokattu 01.10.2015 14:43:17) | |
---|
|
DireZ 01.10.2015 14:59:52 | |
---|
|
kekkuliheikki 01.10.2015 14:59:57 | |
---|
Ei vielakaan mitaan! En ole ostanut mitaan moneen kuukauteen. En allekirjoita. |
Krice 01.10.2015 16:01:39 | |
---|
kekkuliheikki: Ei vielakaan mitaan! Sama juttu täällä. Tosin odottelen sinnikkäästi, että jostakin ilmaantuu super-strato floikalla, jossa on sopivasti asemoitu volume-potikka. |
naavanka_ 01.10.2015 16:53:51 | |
---|
Krice: Sama juttu täällä. Tosin odottelen sinnikkäästi, että jostakin ilmaantuu super-strato floikalla, jossa on sopivasti asemoitu volume-potikka. Mulla ois sulle BC Richin Gunslinger, täyttää kriteerit ja on vieläpä helevetin hieno sekä keltainen. |
Krice 01.10.2015 19:41:21 | |
---|
naavanka_: Mulla ois sulle BC Richin Gunslinger, täyttää kriteerit ja on vieläpä helevetin hieno sekä keltainen. Varmaankin vitsi, koska Gunslingerissä volapotikka on huonossa kohdassa. Käsihän siihen osuu pakostikin jos soittaa vähän rennommin. |
Gabe 01.10.2015 20:09:12 | |
---|
kekkuliheikki: Ei vielakaan mitaan! En ole ostanut mitaan moneen kuukauteen. Jospa se tulisi sillä millä lähtikin? Tieteen nimissä kuukauden ryyppyputki ja katsotaan palaako gas. |
ibnz 01.10.2015 20:16:34 | |
---|
Krice: Varmaankin vitsi, koska Gunslingerissä volapotikka on huonossa kohdassa. Käsihän siihen osuu pakostikin jos soittaa vähän rennommin. Emt meneekö vaikeaksi, mutta sen potikanhan voi heittää ns. mäkeen? Näppärä laittaa esim 1 vol, 1 tone -konfiguraation pelkäksi volumeksi. Mieluummin ei |
Laulava Kylätohtori 01.10.2015 20:20:50 | |
---|
Krice: Varmaankin vitsi, koska Gunslingerissä volapotikka on huonossa kohdassa. Käsihän siihen osuu pakostikin jos soittaa vähän rennommin. Käytätkö volumea on/off-tyylisesti, vai putsailetko sillä myös soundia? Jos se on vain on/off, niin etkö voisi modata pientä vipukytkintä hoitamaan sitä virkaa ja heittää volumea kokonaan pois. Ja sama toneille, jos et niitä käytä... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Laulava Kylätohtori 01.10.2015 20:21:53 | |
---|
Gabe: Jospa se tulisi sillä millä lähtikin? Tieteen nimissä kuukauden ryyppyputki ja katsotaan palaako gas. :D :D :D Nyt oli pakko pistää plussaa ja tietysti vahvaa komppia. Jonkun pitää uhrautua tieteen hyväksi, ota se kunnianosoituksena, että se voit olla sinä, Kekkuliheikki... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Sarko 01.10.2015 20:22:40 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Käytätkö volumea on/off-tyylisesti, vai putsailetko sillä myös soundia? Jos se on vain on/off, niin etkö voisi modata pientä vipukytkintä hoitamaan sitä virkaa ja heittää volumea kokonaan pois. Ja sama toneille, jos et niitä käytä... Eikö tässä ollut se tiede_homma takana että customia ei voi tilata eikä kitaraa tapittaa. Pittää jonkun valmistajan hokata tää juttu ja pistää linjasto laulamaan. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Gabe 01.10.2015 20:36:37 | |
---|
Laulava Kylätohtori: :D :D :D Nyt oli pakko pistää plussaa ja tietysti vahvaa komppia. Jonkun pitää uhrautua tieteen hyväksi, ota se kunnianosoituksena, että se voit olla sinä, Kekkuliheikki... Juuri näin. :D Vaimokin varmasti ymmärtää, kun on näin hyvä syy. |
Jucciz 01.10.2015 22:32:47 | |
---|
DireZ: Ylärajan olin ajatellut +-1500€ hujakoille. Eiks toi oo helpommin sanottu "1500 euron hujakoille" ilman mitään plussia tai miinuksia? |
novo 01.10.2015 22:45:51 | |
---|
Jucciz: DireZ: Ylärajan olin ajatellut +-1500€ hujakoille. Eiks toi oo helpommin sanottu "1500 euron hujakoille" ilman mitään plussia tai miinuksia? Väärin lainattu. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |
Krice 01.10.2015 23:53:38 | |
---|
Sarko: Eikö tässä ollut se tiede_homma takana että customia ei voi tilata eikä kitaraa tapittaa. Kitaran modaaminen voi olla ihan hyvä ratkaisu, mutta ei toimi aina välttämättä kovin hienosti. Jos kitarassa on pleksi niin sitten helpottuu huomattavasti, mutta se rajoittaa vähän valintoja. Joskus näkee artistien malleja, joissa volumepotikka on selvästi siirretty kauas soittamisen tieltä. Tähän mennessä en ole kuitenkaan löytänyt vielä ulkoisesti hienoa tai sitten hintaluokkaan sopivaa mallia. Samasta syystä custom on aika pitkälle pois suljettu mahdollisuus. |
naavanka_ 02.10.2015 00:59:45 | |
---|
Krice: Kitaran modaaminen voi olla ihan hyvä ratkaisu, mutta ei toimi aina välttämättä kovin hienosti. Jos kitarassa on pleksi niin sitten helpottuu huomattavasti, mutta se rajoittaa vähän valintoja. Joskus näkee artistien malleja, joissa volumepotikka on selvästi siirretty kauas soittamisen tieltä. Tähän mennessä en ole kuitenkaan löytänyt vielä ulkoisesti hienoa tai sitten hintaluokkaan sopivaa mallia. Samasta syystä custom on aika pitkälle pois suljettu mahdollisuus. Satkun Squikka, siihen uus pleksi ja pam pam. |