Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 524 25 26 27 28121 122 123 124 125
Super-Jari
27.02.2006 06:53:25
Mulle kävi viime Lauantaina näin Oulun Soittimessa ja Tarvikkeessa (missäpä muuallakaan :D)

Minä: Näyttäsikkö tota EMG:n mikkisettiä? Kitaraan tarttisin. (Kyseessä oli EMG HZ H4/H4A)
Raimo: Niin kitaraanko piti olla? Nuo on kyllä bassomikit. Eihän EMG:llä edes ole passiivimikkejä, ne on kaikki aktiivejä.
Minä: Nuo on kyllä ihan kitaramikit, mee vaikka kattomaan.
Raimo meni netistä kattomaan ja totes: "Kappas vain, niimpäs onkin!"

No, mikit tarttuivat mukaan 55e hintaan. Juuri kun olin lähdössä, Raimo katsoi Suomi-Venäjä peliä ja totes: "Hassua, pelasivat uudelleen ja sama lopputulos!"

Miksi sanoit erikseen että kitaraan tarttisit jos kyseessä oli kitaramikit?
Pettersson
27.02.2006 12:01:26
Sattui eräälle kaverille. Pori Pihlajamaan musiikki.

-Jotain hyvää bluessäröä tarttisin.
-Meil on täs tää metal zone.

kumpi se niistä äijistä oli? olin meinaan ite ostamassa sieltä toissapäivänä efektejä. :D
Sir Härö
27.02.2006 13:12:34
kumpi se niistä äijistä oli? olin meinaan ite ostamassa sieltä toissapäivänä efektejä. :D

Epäilisin että se pitkätukkainen. Eli nimeltään vissiin Mika.
"Aus einem verzagten Arsch kommt kein fröhlicher Furz. Alakuloisesta perseestä ei tule iloista pierua." V.U.K. #18
WinterMad
28.02.2006 16:18:35
Miksi sanoit erikseen että kitaraan tarttisit jos kyseessä oli kitaramikit?

Se meni itse asiassa niin, et sanoin tuon "kitaraan tarttisin"- homman ensin :)
"menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!!
Tzasi
28.02.2006 18:48:13
Ei niinkään kommentti vaan myyjän käytös. Olin tuossa 5-6 sitten ostamassa itselleni uutta soitinta ja kävelin musiikkiliikkeeseen kouvolassa. Aikani siinä katseltuani pyysiin myyjältä saisinko kokeilla seinällä roikkuvaa Jazzbassoa. Myyjä aikansa muristuaan ottaa basson alas seinältä ja kytkee sen vahvistimeen ja alkaa peukuttelemaan ja släppäämään ja kehuu että aikun on messevä ja hyväntuntuinen soitin. Katselen myyjän soittamista n.20min yrittäen aina välillä saada soitinta omiin käsiini mutta tuloksetta. Poistuin liikkeestä ja ostin soitimen muualta. Kaikki kouvolassa asuvat tietää mistä liikkeestä puhun.

joo tiedän liikkee.. ainakin sillon ku se oli pystyssä!!! :) (ei o enää) IHME!!!
tarzan
28.02.2006 18:59:19
Tänään asioin Joensuussa, Karjalan musiikissa. Sain todella hyvää palvelua ja kauppaa tehtiin. Heitettiin läppääkin siinä myyjien kanssa. Siellä asioin jatkossakin.

komppaan tässä. en ole missään muualla tavannut niin mukavia ja palvelualttiita myyjiä kuin Karjalan Musiikissa. mukava paikka. ja missään muualla ei enää tarvitse asioida.
"Kysymys kuulostaa kysymykseltä."
Markus Y
02.03.2006 12:34:43

"Jos siinä lukee Fender niin se on varmasti hyvä". Näin totesi minulle joskus erään Porilaisen musiikkiliikkeen myyjä kun olin ostamassa ensimmäistä vahvistintani (Fender Frontman 38 wattia).

"Kyllä ne alle kolmen sadan kitarat joissa on kelluva talla on suoraansanottuna ihan paskoja". Kaveri joka itse myi minulle 6kk aiemmin floikalla varustetun kitaran parillasadalla eurolla eikä enää muistanut sitä. Kitara kyllä pelittää erinomaisesti, vaikka sitä myymässä olenkin.

Riihimäellä on ainoastaan yksi musiikkiliike (sijaitsee kätevästi meikäläisen kämppää vastapäätä kadun toisella puolella) ja siellä kyllä palvelu pelaa erinomaisesti.
www.mikseri.net/jpriest
Da Make
02.03.2006 12:54:32
Riihimäellä on ainoastaan yksi musiikkiliike (sijaitsee kätevästi meikäläisen kämppää vastapäätä kadun toisella puolella) ja siellä kyllä palvelu pelaa erinomaisesti.

Huudatko ikkunasta myyjää tuomaan uuden plekun kun edellinen hukkui? Hoho!
Itse vierailen useita kertoja viikossa DLX musicissa vilkaisemassa tarjontaa, jos vaikka sattuisi olemaan jotain herkullista tarjouksessa tai käytettynä.
Markus Y
03.03.2006 17:52:32

Huudatko ikkunasta myyjää tuomaan uuden plekun kun edellinen hukkui? Hoho!

No en nyt sentään, mutta onhan se kätevää kun ei tartte pitää kotona varakielisettiä :)
www.mikseri.net/jpriest
jummijammi
03.03.2006 20:27:10
Olin jouluviikolla helsingissä yhdessä kaupassa, jossa oli mies ostamassa n.360e kitaraa. Miehen ja myyjän keskustelu meni suunnilleen näin:
Mies:"Poika pyysi lahjaksi tälläistä kitaraa"*näyttää kitaraa myyjälle*
Myyjä:"Joo-o tuohan kitara on hyvä kitara, ja hinta taisi olla 360"
Mies:"Niin, Joulu on tulossa ja..."
Myyjä jatkaa lausetta nopeasti ja hassun kuuloisesti:"Ja pitäisi saada kinkku, kuusi ja vaimolle lahja vai?!?!"
*Mies pomppaa hieman taaksepäin pelästyneenä*
Myyjä jatkaa:"Laitetaan kolmeensataan"
Ehkei nyt tässä kuullosta niin tyhmältä tai hauskalta mutta olisittepa ollut paikanpäällä ja nähneet miehen ilmeen, niin olisitte revenneet, niin minä tein.
Da Make
03.03.2006 20:39:03
Ehkei nyt tässä kuullosta niin tyhmältä tai hauskalta mutta olisittepa ollut paikanpäällä ja nähneet miehen ilmeen, niin olisitte revenneet, niin minä tein.

Haha! Loistavaa! Pienellä mielikuvittelulla tuosta sai helkkarin hauskan mielikuvan.

Semi-off topic

Tunnellin levyssä joku random pikkunaski kysyy myyjältä:
"Olisko teillä tämän (bläkkis/death tms) bändin levyä?"
Myyjä: "Ääh, ei mitään sellaisia, menee päivä pilalle, kannattaa kuunella mieluummin vaikka... (tonkii hyllyjä.. mutta ei jatka lausetta)."

Tunnelin levy
Tapaus #2
Asiakas: "Olisko teillä etelä-amerikkalaista musiikkia?"
Myyjä: "Sepultura on erittäin hyvä heavy bändi Brasialasta."
Asiakas: "Ostaisin levyn lahjaksi henkilölle joka ei hevistä ehkä tykkää. Ehkäpä sellaista maailman musiikkia?"
Myyjä: "Ei heviä tykkää? Ei oo semmosta."
adretlan
04.03.2006 00:00:51
Tyhmimmäkki kommentit on ollu tähän asti niin järkeviä, että ne ei oikeen tähän ketjuhun sovi. Asiointipaikkana pidän Markun Musiikkia! Nyt ja aina. Sitten kun joskus saan rahaa, niin tuonne ne aijon kiikuttaa. :)
On kivaa olla kalamies#35 >-)))>
terry
04.03.2006 08:49:59
Välinpitämätön ylimielisyys tuli vastaan eilen Lahden Keskusmusiikissa.
Tilasin tarvikkeita alkuviikosta ja oli puhe että tavara on perjantaina liikkeessa. Kysyin tilatessani, tulenko käymään vai ilmoitatteko, "Ilmoitellaan kyllä...".
Eilen kävin liikkeessa ja kysäisin "tuliko kilkkeet?". Vetelän välinpitämätön myyjä toteaa lakonisesti "tuli väärä talla" ja keskittyy toiseen asiakkaaseen täysillä. "Et sitten ilmoittanut?", jatkoin. Oli kuulemma oletettavaa että menisin kuitenkin käymään...Niinpä tietysti.
Olen törmännyt nimenomaan ylimieliseen välinpitämättömyyteen liikkeessa, ja jostain syystä (kauppias paikkaa myyjien mokia niin hyvin) olen ostanut kuitenkin paljon kamaa (vuosi 2005 noin 5000 €). Eilen oli kyseessä muutakin kuin kilkkeet. OIin hankkimassa elektroakustista kitaraa. Jaloilla äänestäen kävelin suoraan Salpausselän Soittimeen ja tein kaupat siellä. Palvelu oli erinomaista, ystävällistä ja tunsin olevani tervetullut liikkeeseen. Kaupat tehtiin ja tarinoitiin paljon muutakin. On valitettavaa, että ihmisille ei anneta koulutusta asiakaspalveluun. Vittumaisin fiilis vakiasiakkaalle on se että tuntee itsensä ei- tervetulleeksi liikkeeseen. No, onneksi jalat toimivat ja voi tehdä päätöksensä ja vaihtaa paikkaa.
"Tuli väärä talla - tuli väärä kauppa".
koponen
04.03.2006 10:06:31
"Oulun Soittimessa ja Tarvikkeessa" sori mutta R0lF. Tänään, tässä ja nyt ... tänäässä tässässä ja nytässä? Sori oftopik. Väsyttää. -->
Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä..
Super-Jari
04.03.2006 10:15:43
"Oulun Soittimessa ja Tarvikkeessa" sori mutta R0lF. Tänään, tässä ja nyt ... tänäässä tässässä ja nytässä? Sori oftopik. Väsyttää. -->

Mitä yrität sanoa?
Thule
04.03.2006 10:30:11 (muokattu 04.03.2006 10:30:49)
Mitä yrität sanoa?

Oulun soitin ja tarvikkeessa > Oulun soittimessa ja tarvikkeessa,
Pitkäniemessä > Pitkässä niemessä jne.
Only a Gibson is expensive enough.
Johann Onn
04.03.2006 11:22:23 (muokattu 04.03.2006 11:25:44)
...työhaastattelussa Vertikaalissa... "ethän meinaa noita nahkahousuja käyttää työaikana"...

Olisko tohon pitäny vastata: "No, voihan mää ne poiskin jättää ja tulla vaikka ihan kelteisillään, jos se siitä kiinni on ?"

Itte en oo saanu muistaakseni tyhmiä komentteja.

Jaa, mitä ny kerran (pari vuotta sitten), erään toisen paikallisen liikkeen myyjä, teki näin:

Sain ostettua yhden irtokielen, sitten sanottua "niin, voisin ottaa vielä... (lauseen loppu olis menny: ...pari pakettia 010 - 046 setin kieliä)", kun sen kännykkä soi ja se oli mielenkiintoisempi juttu, kuin mun palvelu.

Hetken siinä ihmettelin, kun myyjä häipyi sivummalle puhumaan ja tietenkään, ketään muuta ei kiinnostanu asia, joten kypsyin ja lähdin pois. Ruokatunti kun ei kestä loppumattomiin ja mielummin sen käyttää syömiseen, kuin tiskin takana odotteluun.
Guitar Hero
04.03.2006 14:49:41
ei myyjältä, vaan asiakkaalta. ja ei musaliikkeessä, vaan levykaupassa.'
12-vuotias superihQ gangsteri tuli kysymään, josko löytyisi "sitä beatles and stylesin uutta levyä"

muahahahahahhahahahaahha!!11
"Jumalaut mä oon out"
Super-Jari
04.03.2006 14:55:59
ei myyjältä, vaan asiakkaalta. ja ei musaliikkeessä, vaan levykaupassa.'
12-vuotias superihQ gangsteri tuli kysymään, josko löytyisi "sitä beatles and stylesin uutta levyä"

muahahahahahhahahahaahha!!11

Olipa vitun tyhmä 12-vuotias!!!! Kai hakkasit sen IHAN PASKAKSI!???!!
32788
04.03.2006 15:31:25
Haha! Loistavaa! Pienellä mielikuvittelulla tuosta sai helkkarin hauskan mielikuvan.

Juu, tulee mieleen, että myyjä sanoo helevetin nopeasti, että "JAPITÄISISAADAKINKKUKUUSIJAVAIMOLLELAHJAVAI???!", ja mies pongahtaa tikkusuoraksi silmät suurina ja hypähtää taakse päin säikähtäneenä.
Kirka Saatana!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)