kivi 21.04.2010 03:55:12 | |
---|
fox: Moista lausuntoa ei voi oikein järjellisesti perustella, se on vaan yhden ihmisen yksityinen näkökanta. Ehkä valmistaja ei ole tarkoittanut(kaan) kitaroitaan moiselle kohderyhmälle? Toki on todettava, ettei nuo "paremman luokan" PRS-kitarat ole lainkaan persaukisten vehkeitä. Sen sijaan ammattimiesten työkaluiksi ovat hyviä varmaan, jos siitä "PRS-tatsista" pitää. =) Hah, nyt kun osui ketju silmiin, pitää kertoa kuinka eräs soittajakollega laiteltuaan ne kalliit Paul Reed Smithinsä nätisti telineeseen pysähtyi katselemaan näkyä ja sanoi puolittain itsekseen: "Toistasataa tonnia siinäkin sanoo että mä osaan soittaa." Markka-aikaa kyllä elettiin. Aivan erinomainen kitaristi, muuten. Sellainen kitaristien kitaristi, jonka noin vain ohimennen heittelemistä ja hylkäämistä ideoista on tullut kehiteltyä monta hyvää biisiä. |
jniska 21.04.2010 08:48:23 | |
---|
Nyt näyttäis olevan löytynyt toinen lempikitara Ibanez JS:n rinnalle, nimittäin Ibanez PGM 301. Omistin jo yhden PGM 301:sen muutamia vuosia sitten, mutta jostain syystä en siitä silloin innostunut tai arvostanut sitä riittävästi. Nyt sitten uudelleen samanmoinen käsissä ja se tuntuu kyllä hyvältä, vielä kun käyttää sen JaSeSoilla hienosäädössä, niin jo on laite. Laiha Lissu oli paras |
Gib_ber 07.05.2010 10:21:09 | |
---|
Tällä hetkellä oikeastaan löytyy kolme kitaraa josta en suostu ikinä luopumaan. Ensimmäisenä on luonnollisesti se aivan ensimmäinen kitara, joka oli itelläni Williams Stratocaster, kyseisessä soittimessa ei kyllä tällä hetkellä ole mitään muuta orginellia kuin body. :D Kaikki muu on vaihdettu ja säädetty uusiksi. Toisena tulee sitten Epiphone Les Paul Baritone. Tämän sain aikanaan hankittua juuri viime hetkillä ennen kuin näiden valmistus lopetettiin, ja muistaakseni tämä oli viimeisiä kappaleita mitä saksan maalta sai satiini mustalla pinnalla. Luonnollisesti kitara vaati pientä rukkailua heti alkuvaiheessa, kun olin päättänyt vaihtaa kitaraan duncanin 59' ja dimebucker setin paikoilleen. Ja noiden ensimmäisten säätöpäivien jälkeen kitaran on toiminu ykkös soittimena tähän päivään asti, tällä on vedetty kaikki maholliset keikat ja studioreissut, ja kyllähän se alkaa jo pikkuhiljaa näkymään. Kolmantena ja viimeisenä on vuodelta 52 oleva Noso Soittaja A akustinen, jonka löysin jokunen vuosi sitten isovanhempien luota pölyttymästä ja kaula lähes kokonaan irronneena. Aluksi ajattelin, että kyseessä oli vain joku halpa kitara jolla ei varmasti tekisi yhtikäs mitään, mutta päätin kuitenkin viedä kitaran korjaukseen, koska oli tarve saada nopeasti joku akustinen kitara halvalla. Soittimen tarkemmat taustat selvisivät vasta sitten siinä vaiheessa kun korjaaja hieman valaisi asiaa minulle. :D Kyllähän sitä kämppä pikkuhiljaa on täyttymässä erinäisistä kielisoittimista, mutta silti sitä lähes aina tulee näitä kolmea kitaraa käytettyä melkein kaikissa sävellys ja soittohommissa. Paskaa musiikkia, alusta loppun. |
Mr. Speed 07.05.2010 12:00:16 | |
---|
Kovin helpolla en ainakaan omasta 80-luvun Arch Top Soloist Customista luovu. Noita ei kyllä paljon taida maailmassa olla. Telecasterilla soittavissa ihmisissä täytyy olla jotain vikaa. |
Jazkaa 07.05.2010 18:42:06 | |
---|
Eiköhän tuo Razorback pysy matkassa tod. pitkään. Ei niitä kovin montaa ole tuommoisena tehty jos oikein olen Deaniin foorumeilta vakoillut. Useimmilta naisilta saa
kaksi kertaa. Ensin saa
vongata ja sitten saa
jäädä ilman. |
bfoc 08.05.2010 00:11:19 (muokattu 08.05.2010 00:11:40) | |
---|
Ainoa josta voisin luopua on tuo baritoni jos vaihtaisin sen parempaan, mutta tuskin luovun kun siitä ei vaihdossa saisi sellaista summaa joka helpottaisi merkittävästi uuden hankintaa. Kaikkiin muihin on niin paljon tunne- sunmuita siteitä että en luovu, Niin! sutiojrikellA |
Osteri 08.05.2010 00:51:25 | |
---|
Washburn P -sarjalainen joka tuolla omissa kuvissa näkyy. Se oudon näköinen "lespa". Olemme aikanaan massiivisen hakemisen jälkeen löytäneet tosemme ja me vaan olemme yhtä :) Pakkohan siitä on tykätä, kun käteen sopii 100% ja sulosointuja tuottaa......niin v**un hyvä kitara ! Eikä ole muilla..heh.. "She didn't allow me to sign....damn...." |
trih 08.05.2010 02:44:00 (muokattu 08.05.2010 02:58:01) | |
---|
Osteri: Washburn P -sarjalainen joka tuolla omissa kuvissa näkyy. Se oudon näköinen "lespa". Olemme aikanaan massiivisen hakemisen jälkeen löytäneet tosemme ja me vaan olemme yhtä :) Pakkohan siitä on tykätä, kun käteen sopii 100% ja sulosointuja tuottaa......niin v**un hyvä kitara ! Eikä ole muilla..heh.. Nuno Bettencourtin, Washburnin ja jonkun suunnittelijan yhteistyötä tuo Princess-sarja. Sellasen jenkki P4:n kun joskus sais vaaleansinisenä ni vois soida. http://farm4.static.flickr.com/3404/3190867653_661363132b.jpg No, kukaan ei niitä halunnu silloin ku ne tuli joskus '94 mut kyllä nyt kelpaa :D. Sulla korean P2-sarjalainen, varmaan Samickin tehtaalta. Nätti keppi. Niissä Jenkki-Nunoissa on kyynel-otelautamerkit. Toiset tykkää ja toiset ei. Mä tykkään :) Ai niin ja topikkiin liittyen, mulla tuskin tulee olemaan keppiä jota en myis jos siltä tuntuu. Ei näillä liksoilla :D. Ja vaihtelu virkistää! Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
min 08.05.2010 08:23:54 | |
---|
Michael Kelly Patriot Custom STB |
Andy Six 08.05.2010 09:56:16 | |
---|
Kun oliskin niin paljon järkeä,ettei hukkailis kitaroita joita myöhemmin sitten kaipaa.... Ride until you fail...... |
Metalrock 08.05.2010 10:25:43 | |
---|
CeeCeeÄr: Kun oliskin niin paljon järkeä,ettei hukkailis kitaroita joita myöhemmin sitten kaipaa.... Olis joskus kiva tietä minne kaikki myydyt kitarat on mennytPitäisi olla joku seuranta koodi! |
Osteri 08.05.2010 10:51:53 | |
---|
trih: Sellasen jenkki P4:n kun joskus sais vaaleansinisenä :) Jenkki Washburn P4 taitaa olla tosiaan vaikeaa löytää. Eipä ole Suomessa näkynyt, eikä Saksankaan markkinoilla jota myös seurailen. P2 soi loistavasti kun vaihtaa ne orkkismikit esim. Duncaneihin, joihin itse olen tyytyväinen. 5,5 cm mahonkibodyä antaa hyvän sointipohjan. Talvella näin Seinäjoella Markun Musiikissa yhden tällaisen....että jos joku haluaa pienin muutoksin itselleen hyvän skeban. "She didn't allow me to sign....damn...." |
RamoQ 08.05.2010 11:04:32 | |
---|
Jostain syystä rakastuin Fenderin Palo Escrito -teleen aivan suunnattomasti, vaikkei se periaatteessa hirvittävän erikoinen (ehkä ainoa erikoisuus on limited edition leima ja ruusupuinen kansi) ole millään tavalla. "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
xPertsi 08.05.2010 18:12:59 | |
---|
Confidentum: Jaa mistäkö en luovu...kyllä se on tämä PRS Standard, joka täytyy pitää, kun vaikka kuinka yritän sitä myydä, niin kukaan ei suostu sitä ostamaan ;) Näinkin voi joo käydä, kertyy kamaa, jolla on pienempi kohderyhmä, vaikkei näin tarttis olla. Moni voisi olla positiivisesti yllättynyt kokeiltuaan Standardiasi. |
xPertsi 08.05.2010 18:14:24 | |
---|
Veijo Budda: Olis joskus kiva tietä minne kaikki myydyt kitarat on mennytPitäisi olla joku seuranta koodi! Komppaan :-D |
Morri 08.05.2010 21:42:56 | |
---|
Jotenkin tuntuu, että toi 50s Road Worn Stratocaster pysyy, kerran oli jo myynnissä, mutta tulin katumapäälle, nyt huomaan soittelevan sillä kaikkein eniten, on vain niin hyvä käteen. "Tai mistä minä mitään tiedän, kysykää Jarmo Kekäläiseltä. Mitä hän ei sitä tiedä sitä ei pidä tietää. -Tuomas Kyrö-" |
M4ss3 m/ 09.05.2010 15:35:51 | |
---|
Veijo Budda: Olis joskus kiva tietä minne kaikki myydyt kitarat on mennytPitäisi olla joku seuranta koodi! Kannatan, voisi täten ostaa takaisin jos on katunut jonkin kitaran myyntiä. |
Echelon-IV 10.05.2010 13:15:22 | |
---|
Hankala sanoa mistä ei luovu kun on aina luopunut vaikka on sanonut ettei niin tekisi. Noh... Caparison Horus snowcloud, paras mitä oon soittanu. =) Tämä jäänee ainakin pitkäksi aikaa. In Caparison we t(h)rust. |
Räbbänä 10.05.2010 14:27:33 | |
---|
Tuo orkkis sarjan ESP on varmaan semmoinen peli. Joskin enemmänkin siitä syystä, että kuka nyt noin epämääräistä laitosta haluaisi edes ostaa. :-D "50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin." |
MikaHekkanen 10.05.2010 23:51:07 | |
---|
Ostin itselleni 16-vuotissyntymäpäivälahjaksi Squier Stratocasterin. Harmi, se ei ole JV vaikka aikakausi täsmääkin. 26 vuotta minulla on tuo jo ollut eikä sitä tule koskaan kukaan minulta viemään. |