komero 21.05.2013 14:14:16 | |
---|
|
Vetehinen 21.05.2013 14:18:50 | |
---|
"When I die, I want you to bury me upside down so that anyone who doesn't like me can kiss my ass!" -Red |
Kuha 21.05.2013 14:36:27 | |
---|
|
Jucciz 21.05.2013 14:38:58 | |
---|
PIM: Meikäläisen uusi motto on: Kun ostaa soittokamaa se on kun siirtäisi vain rahaa tililtä toiselle. Ja niinhän se käytännössä usein onki. Mun yksi tuttava tuumasi, että kun nuori mies ryyppää, sehän on niinku pistäis rahaa viinaan. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Laulava Kylätohtori 21.05.2013 14:49:40 (muokattu 21.05.2013 14:53:11) | |
---|
beliel: Liha on heikko. :D Onnea hienon pedaalin johdosta. (viitaten Anonyymit GASilaiset -ketjuun) Se on se, kun liikaa selaa toria ja mielikuvitus katkoo kahleensa todellisuuteen ja lähtee liitämään omiin sfääreihinsä. Todellisuus hämärtyy nopeasti ja mainospuheet muuttuvat todeksi. Tarve sekoittuu luuloon, uskosta tulee totta, eikä mikään ole enää sitä, miltä näyttää. Sitten olet juuri saavuttamassa sen ja kätesi jo hipaisee sitä, kun kytket piuhat kiinni ja pilvilinnat romahtavat todellisuuden hiipiessä takavasemmalta yllättäen sinut taas housut nilkoissa. Se olikin taas vain yksi od muiden joukossa ja jatkaa matkaansa torille kohti uusia mielikuvituksellisia seikkailuja... ;) Kuha: Kyl kelppa! Jep. Nyt on odotukset kerrankin korkealla... ;) Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
FreshPots 21.05.2013 15:02:21 | |
---|
|
Jucciz 21.05.2013 15:18:13 | |
---|
FreshPots: sen verran laadukasta työtä tekevät Onks Jaska multiploitunut? Viimeks oli yhtenä kappaleena kun näin. ;) Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Gabe 21.05.2013 16:12:44 | |
---|
Laulava Kylätohtori: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=759633 Huh.. onneksi ostit sen pois tuolta. Olisin melko varmasti sortunut vielä tämän päivän aikana. Laitahan sitten mietteitäsi tänne jonnekin kun saat sen testattua? Itsekin tilailen taas jaskalta purkkeja muutaman jossain välissä, tuo Texas Ranger on jonon kärjessä ja reverbkin on jo specksailtu valmiiksi. Mukava mies ja kyhää laadukasta tavaraa.. ja oli yhtenä kappaleena ainakin viimeksi kun oltiin yhteyksissä. |
johanssen 21.05.2013 17:34:28 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tuskinpä täällä kukaan oikeasti näkkäriä on kitaraostosten takia syönyt. Eiköhän se ole vain sanonta... Sanontahan toi mun heitto oli. Raa'alla työllä ja säästämällä on omat kamat aina irronnu. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
Räbbänä 22.05.2013 21:58:43 | |
---|
↑↑↓↓←→←→BA |
komero 23.05.2013 06:41:36 | |
---|
|
ahautanen 23.05.2013 08:47:23 | |
---|
Torilta little green wonder o/ more is more |
Laulava Kylätohtori 23.05.2013 08:53:52 | |
---|
ahautanen: Torilta little green wonder o/ Tätä minäkin olen pitkään suunnitellut (itse asiassa siitä lähtien, kun olen Mnettiin kirjautunut), mutta sitten tuli tuo Texas Rangers. Joka, btw, oli onneksi sillä ladonseinä-kuviolla, eikä valkoisena... ;) Olen tuosta varmaan jo 4-5 ostan pedaalin -viestiä lähettänyt, mutta aina jokin mennyt pieleen tai pedaali on ostettu juuri ennen minua. Onko kyseessä siis divine intervention, älä osta tätä pedaalia, vai onko tämä tarkoitettu sokeriksi pohjalle, kun kaikki muut on kokeiltu... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Jeszse 23.05.2013 09:04:38 | |
---|
Eilen hain matkahuollon hoivista Jacksonin RR3:n. |
Räbbänä 23.05.2013 11:13:16 | |
---|
komero: Hieno kitara. Tuo Bladen logo tosin on aika.. miten sen sanois.. ei niin kaunis ;) Kieltämättä vahvasti tulee mieleen joku lätkämailojen valmistaja, mutta eipä se onneksi soittimen sointia huononna. :D ↑↑↓↓←→←→BA |
Gabe 23.05.2013 11:35:10 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tätä minäkin olen pitkään suunnitellut (itse asiassa siitä lähtien, kun olen Mnettiin kirjautunut), mutta sitten tuli tuo Texas Rangers. Joka, btw, oli onneksi sillä ladonseinä-kuviolla, eikä valkoisena... ;) Olen tuosta varmaan jo 4-5 ostan pedaalin -viestiä lähettänyt, mutta aina jokin mennyt pieleen tai pedaali on ostettu juuri ennen minua. Onko kyseessä siis divine intervention, älä osta tätä pedaalia, vai onko tämä tarkoitettu sokeriksi pohjalle, kun kaikki muut on kokeiltu... Nuo MP:n säröpurkit on jotenkin ärsyttävällä tavalla addiktoivia. :) Tuo LGW on kyllä hyvä purkki. Jos Ranger ei nappaakaan niin nykäisehän hihasta. |
Ihmissyöjä 23.05.2013 13:48:52 | |
---|
En ostanut mitään uutta mutta löysin autotallista rojujen seasta broidin vanhan Boss HM-2-säröpedaalin, joka ei tietenkään toiminut enää. Vein sen samantien paikalliseen soitinliikkeeseen korjattavaksi. Toivottavasti siitä tulisi vielä toimiva kalu vaikken mikään swedudödökitarasoundin ylin ystävä olekaan. |
Space_Ace 23.05.2013 14:23:30 (muokattu 23.05.2013 16:33:12) | |
---|
Sunnuntaina kotiutuu torilta Engl E580, ja Thomannilta lähti tulemaan Thon 5U live räkki, behkun(yäk) räkkiviritin ja Adam Hall räkkijakorasia. Kuka väittää että räkit on out? E: Elämä risaiseksi. Sittenkin 6U Kyllä piuha on aina piuha. |
PapaGomez 23.05.2013 16:27:49 | |
---|
Kotiutin Framuksen Cobra -putkinupin. Aikamoinen tykki. |
Tawsky 23.05.2013 16:43:17 | |
---|
PapaGomez: Kotiutin Framuksen Cobra -putkinupin. Aikamoinen tykki. Mulla on Cobra-kaappi. Näyttää aika sotilaalliselta. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |