Jeszse 16.08.2015 16:09:27 | |
---|
Entropia666: Meikä saa linkkejä kirjotuksiin harvase päivä, vaikka ite ei kyllä kiinnosta lueskella. Hoho, on se hyvä et joku ottaa sun puolesta itteensä ni ei tartte sun vaivata päätä. :D |
Karvamammutti 16.08.2015 16:09:27 | |
---|
Nyt kaasuttais perinnetele. "Jaa, no ei tässä nyt sit varmaan lähetä mihinkää." -Tommi Mäkinen |
Jeszse 16.08.2015 16:09:49 | |
---|
Karvamammutti: Nyt kaasuttais perinnetele. Yks sellanen pitäs ens viikolla ottaa työn alle. |
Ziggy Bubba 16.08.2015 16:12:09 (muokattu 16.08.2015 16:17:41) | |
---|
Onhan dadassa kyllä aika vikakeskeinen ja perusnegatiivinen asenne niihin jotka jotain yrittää ja väsäilee. Mutta, asian kanssa voi elää - ainakin saa jotn palautetta. Ja ihmisiä sielläkin, moneen lähtöön. E: Kaasuista? Sanotaan vaikka Belle Epoch tms. pikkanen dilsa. |
Entropia666 16.08.2015 16:15:14 (muokattu 16.08.2015 16:17:18) | |
---|
Jeszse: Hoho, on se hyvä et joku ottaa sun puolesta itteensä ni ei tartte sun vaivata päätä. :D No lähinnä huumorimielessä naureskellaan miten pienestä voi olla porukalla kiinni kun yks ukko jaksaa puhuttaa kuukausia omilla askareillaan. GASia ei onneksi ole kun on semmonen vahvari mistä oon unelmoinu, semmoset kitarat mistä oon haaveillu ja just ostin molempiin semmoset mikit jotka on tällä hetkellä bestiä. TAi noh, tietty jos ois miljoona massia niin kyllä ostokohteita löytyisi., mutta ei mikään mun soundia tai soittofiilistä juurikaa parantais kamakohtaisesti. |
Jeszse 16.08.2015 16:20:14 | |
---|
Entropia666: No lähinnä huumorimielessä naureskellaan miten pienestä voi olla porukalla kiinni kun yks ukko jaksaa puhuttaa kuukausia omilla askareillaan. GASia ei onneksi ole kun on semmonen vahvari mistä oon unelmoinu, semmoset kitarat mistä oon haaveillu ja just ostin molempiin semmoset mikit jotka on tällä hetkellä bestiä. TAi noh, tietty jos ois miljoona massia niin kyllä ostokohteita löytyisi., mutta ei mikään mun soundia tai soittofiilistä juurikaa parantais kamakohtaisesti. Mitä mikkejä pistit? |
Entropia666 16.08.2015 16:30:10 | |
---|
Jeszse: Mitä mikkejä pistit? Soloistissa on Lundgrenin M6-setti ja Rhoadsiin oottaa vaihtoa M6 tallaan. Kaulaan jää sama wanha hyvä '59. |
Kivijalka 16.08.2015 16:31:54 | |
---|
EVH-lenkkarit kaasuttaa vähäsen. "Every person with screen time knows some form of martial art, and most of them can solo like Van Halen. This is the way the world should be!" |
lavaamo 16.08.2015 16:46:47 | |
---|
Kivijalka: EVH-lenkkarit kaasuttaa vähäsen. Amerikan auto ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Rokkitouhuja |
Räbbänä 16.08.2015 17:11:01 | |
---|
Täällähän on livetty hiukka aiheesta. Tuota joohm. Lepsukkaa ja wahia tekkiis edelleen miäli. Budjetti vain hiukka tiukka, mutta jos tovin kyttäämällä jonkin halpan japanialaisen onnistuis löytämään. ↑↑↓↓←→←→BA |
Seba 16.08.2015 17:31:43 (muokattu 16.08.2015 17:34:13) | |
---|
Entropia666: Neuvoja ihmisiltä jotka elää ihan eri todellisuudessa kuin itse, eihän niillä mitään tee. Ukkoja jotka ei keikkaile, kertoo miten keikat pitäs tehdä, jätkät jotka ei levytä, kertoo miten levyt pitäs tehdä ja jätkät jotka soittaa himassa kertoo miten bändiä kannattaa pyörittää. Siellä on ehkä kolme ukkoo keltä pystyy ottamaan neuvoja vastaan kun tietää että niillä on jonkinverran ehkä kokemusta aiheesta, mutta muuten meni kyllä huru-ukkojen höpinät aika tehokkaasti ohi.
Oli toki noitakin, mutta myös paljon asiaa ihmisiltä jotka oikeastikin jotain tietää ja jotka itse kokemattomana päätit suorilta dumata vailla parempaa tietoa kun mielestäsi tiesit paremmin vaikka neuvoa kysyitkin.
Sitä mä itekki mietin ja tulin siihen lopputuloksee että dadasta tuskin kannattaa ainakaan jatkossa kysyä. Ainakin tyyliä kannattaa hieman muuttaa jos asiallisia vastauksia haluaa jne. Muiden mielipiteet omasta bändistä, sen soittajista ja tavoista toimia on mielipiteitä jotka ei sinänsä ole paskan väärtejä, joten miksi edes kysyä jos on muutenkin selvät visiot mitä toteutetaan omalla tavalla? Se on erittäin jees, ja harva sitä moisella pieteetillä painaa eteenpäin omaa juttuaan, mun mielestä hieno homma ja keskitytte vaan siihen, sen ulkopuolinen lesoilu on vähän noloa ja tarpeetonta sekä aiheuttaa vaan huonon maineen pitkän päälle josta ei ainakaan hyötyä ole. Kiitosta vaan, huomenna levy ulos ja lauantaina alkaa rundi. Ei muuta kun hommia vaan paiskomaan ja eteenpäin. Epäilemättä. Muistuu vaan mieleen aika kun nauhotettiin tota nykystä lättyä kuukausi ja äiä mehusteli sillo että kannattas opetella soittamaan nii selviää viikonlopussa. Tulokset on sitten jokaisen ulottuvilla vertailtavaksi huomenna kun meidän lätty tulee julki jotta kumpi metodi oli parempi. En ole kyllä käsittääkseni koskaan ruotinut kenenkään soittotaitoa tai kehoittanut opettelemaan soittamaan? Muistat nyt hieman värikynän kanssa tätä. Mun soittotaidoilla ei ole varaa ketään arvostella. Olen varmasti painottanut treenaamista jotta ei tarvitse lähteä studiolle treeneihin sekä läpällä kertonut meidän levynteosta, jota ei miksikään hieromiseksi voi kutsua, pari ottoa ja valmis. Tavoitteena ei ole ollutkaan mitään timantteja leipoa, enkä todellakaan ole pitänyt minään esimerkkinä että niin se pitäisi tehdä. Niin me tehdään, enkä ohjeista ketään siihen nyt, enkä aiemminkaan ole niin tehnyt. Jotta pidetään ne faktat tarkempina jos syytellään mehustelusta. Muistan kyllä että monesta suunnasta arvosteltiin soittotaitoja, itse en siihen ole puuttunut, enkä puutu, ja olet nyt yhdistellyt puurot ja vellit. Edittiä: olikin viimeinen lainaus näköjään lavaamolle eikä mulle. mutta vastasin nyt silti vaikkei mulle näköjään ollutkaan :) Basismi:
Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö. |
Entropia666 16.08.2015 17:37:44 (muokattu 16.08.2015 17:46:36) | |
---|
Seba: Edittiä: olikin viimeinen lainaus näköjään lavaamolle eikä mulle. mutta vastasin nyt silti vaikkei mulle näköjään ollutkaan :) Se oli yhteisesti koko dadaa koskien. 90% siitä porukasta on todella kujalla enemmän tai vähemmän kaikesta. Oli toki noitakin, mutta myös paljon asiaa ihmisiltä jotka oikeastikin jotain tietää ja jotka itse kokemattomana päätit suorilta dumata vailla parempaa tietoa kun mielestäsi tiesit paremmin vaikka neuvoa kysyitkin. Silti päästiin maaliin monesti todella hyvillä lopputuloksilla, mistä voi vetää lopputuloksen että omaa intuitiota kannattaa kuunnella, ei muut tiedä sun biisejä tai bändikuvioita paremmin.. Se, että kysyy neuvoa ei tarkota että niitä neuvoja on pakko käyttää. Useasti meikä sparraa omia ajatuksia kattomalla mitä mut niistä kommentoi. Monesti se, että niistä tulee täysin päinvastaisia neuvoja, on merkki siitä että ollaan kuitenkin oikealla tiellä. Tää periaate pätee kaikkeen, esim. valokuvauksessa painin useasti mustavalko vs. väri -valinnan kanssa. Osa saattaa tykätä värillisestä enemmän, mutta loppupeleissä homman ratkaisee nimenomaan mun oma fiilis asiasta taiteilijana. Se on tuntunut unohtuvan jätkiltä. |
Seba 16.08.2015 17:38:43 | |
---|
Ja vähän harmittaa kun mikään ei kaasuta. Olen ilmeisen tyytyväinen omiin peleihin kun en halua mitään uutta. Kitaravahvaimenkin myin pois, eikä uusi edes kaasuta. Pitää varmaan kotitreenikselle hakea sit joku hotonen mikrovahvain että on joku millä voi jamitella. Basismi:
lavaamo 16.08.2015 17:46:35 | |
---|
Entropia666: Se oli yhteisesti koko dadaa koskien. 90% siitä porukasta on todella kujalla enemmän tai vähemmän kaikesta. Ihmettelin itsekkin tätä lainausta, viikonlopussa nyt kukaan ei mitään levyä tee. ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Rokkitouhuja |
Seba 16.08.2015 18:22:50 | |
---|
Entropia666: Se oli yhteisesti koko dadaa koskien. 90% siitä porukasta on todella kujalla enemmän tai vähemmän kaikesta.
Silti päästiin maaliin monesti todella hyvillä lopputuloksilla, mistä voi vetää lopputuloksen että omaa intuitiota kannattaa kuunnella, ei muut tiedä sun biisejä tai bändikuvioita paremmin.. Se, että kysyy neuvoa ei tarkota että niitä neuvoja on pakko käyttää. Useasti meikä sparraa omia ajatuksia kattomalla mitä mut niistä kommentoi. Monesti se, että niistä tulee täysin päinvastaisia neuvoja, on merkki siitä että ollaan kuitenkin oikealla tiellä. Tää periaate pätee kaikkeen, esim. valokuvauksessa painin useasti mustavalko vs. väri -valinnan kanssa. Osa saattaa tykätä värillisestä enemmän, mutta loppupeleissä homman ratkaisee nimenomaan mun oma fiilis asiasta taiteilijana. Se on tuntunut unohtuvan jätkiltä. Toki oma intuitio ja omat ideat on se juttu, ja jos ne on jo valmiina, ja "sparraat" ajatuksiasi kyselemällä neuvoja tietäen että et aio niitä edes miettiä, on pelkkää veren kaivamista nenästä ja tahallisen turhan häslingin aiheuttamista, mutta ilmeisesti noudatat vaan markkinointisuunnitemasi "huonoa julkisuutta ei ole" -kohtaa. Basismi:
Seba 16.08.2015 18:24:28 | |
---|
lavaamo: Ihmettelin itsekkin tätä lainausta, viikonlopussa nyt kukaan ei mitään levyä tee. Ai niin. Ei kai sit. Basismi:
Entropia666 16.08.2015 18:59:37 | |
---|
Seba: Toki oma intuitio ja omat ideat on se juttu, ja jos ne on jo valmiina, ja "sparraat" ajatuksiasi kyselemällä neuvoja tietäen että et aio niitä edes miettiä, on pelkkää veren kaivamista nenästä ja tahallisen turhan häslingin aiheuttamista, mutta ilmeisesti noudatat vaan markkinointisuunnitemasi "huonoa julkisuutta ei ole" -kohtaa. Sparraus on tärkeä toimenpide jota ei tule vähätellä. Vaikka dada haluaakin ajatella itsestään Mnetin keskiönä ja ylimpänä tuomitsijaelimenä, ei sitä kuitenkaan todellisuudessa voida pitään kovin näkyvyyttä saavana tahona. Keskimäärin omien linkkien avausten määrästä arvioin siellä olevan n. 30 vakinaamaa ja toinen mokoma stalkkaajia, eli käytännössä ei juuri ketään. Jos se olisi joku ison näkyvyyden julkinen foorumi, niin tuo taktiikka olisi onnistunut kun meikäläisen touhuja puidaan useassa eri ketjussa ja huoneessa ympäri mnettiä. |
lavaamo 16.08.2015 19:00:07 | |
---|
Seba: Ai niin. Ei kai sit. Ihan väärin tehty jne. ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Rokkitouhuja |
Shredator 16.08.2015 19:02:19 | |
---|
Eventide H9. Tekis mieli pistää kaikki efektipedaalit lihoiksi ja hommata se. Muuten GAS on ollutta ja mennyttä... If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking. |
Gary Enfield 16.08.2015 20:09:03 | |
---|
Warmothin telekauloja oon kattellu ja rakennellu heidän sivustollaan. Puu runkoa varten löytyy omasta takaa. Jos talvella rakentelisi jahka saan työpisteen tehtyä. Oikeasti pitäis kyllä rempata ikkunanpokia, mutta menishän siinä yksi telekin harjoitustyönä. |