Muovinen 15.08.2015 23:04:42 | |
---|
Ei Gasia, ei virhettä. Eipähän tartte täälläkään pyöriä. Ilma on käynyt aika paksuksi. |
Laulava Kylätohtori 16.08.2015 10:25:31 | |
---|
Gabe: Joko dadassa pöyristellään joukolla? Heh, ainakin joskus dada tuntui olevan se suurin selkääntaputtelukerho, jossa sai rauhassa itkeä samanmielisten kanssa sitä, kun tuli meisseliä pyllyyn muissa ketjuissa. "Sial taas siin ja siin ketjus on vähä tyhmii tyyppei, vai mitä kaverit. Sanokaa ny tekin, et ne on niin tosi tyhmii, hei." "No niin on, ihan kakkanaamoi, ku sillai sano, miättikää ny." *tap tap* *pusi pusi* En tarkoita nyt ketään tässä ketjussa, tuli vaan Mieleen. Toivottavasti meininki on muuttunut niistä ajoista. Ja asiasta sen verran, että Essi taas kaasuttelee. Gibsonin ES-359 olisi kyllä ulkoisesti se hienoin, mutta pitäisi päästä testaamaan, miten tuo koko vaikuttaa soundiin... Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
antnis 16.08.2015 10:51:08 | |
---|
Oon aina miettiny et mikä tää kitaradada on? :) |
Entropia666 16.08.2015 10:58:44 (muokattu 16.08.2015 11:00:14) | |
---|
Laulava Kylätohtori: En tarkoita nyt ketään tässä ketjussa, tuli vaan Mieleen. Toivottavasti meininki on muuttunut niistä ajoista. Voin kertoo että ei oo. Ite lopetin ko. porukassa jerryn heittämisen pari kuukautta sitten ku ei enää jaksanu yltiönegatiivista lähestymistä elämään ja muiden tekemisiin. En ole ilmeisesti myöskään ainoa kuka kyllästy meininkeihin. Raportteja on myös bassodadan puolelta että sinne kirjoittelevat kitaradadalaiset on muuttunu todella ankeiks kirjottelijoiks. antnis: Oon aina miettiny et mikä tää kitaradada on? :) http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=142584 ja http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=1400 |
Karvamammutti 16.08.2015 12:50:50 | |
---|
yhyy
"Jaa, no ei tässä nyt sit varmaan lähetä mihinkää." -Tommi Mäkinen |
Laulava Kylätohtori 16.08.2015 12:53:44 | |
---|
Karvamammutti: yhyy
Dada on se itkupaikka, sinne vaan kulkematta lähtöruudun kautta. :) Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Karvamammutti 16.08.2015 12:55:57 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Dada on se itkupaikka, sinne vaan kulkematta lähtöruudun kautta. :) okei
"Jaa, no ei tässä nyt sit varmaan lähetä mihinkää." -Tommi Mäkinen |
lavaamo 16.08.2015 13:07:46 | |
---|
Entropia666: Siellähä ei ikinä porukalla lytätä mitää. :----------DDDD Ei oo taittu koskaan lytätä jollei oo itte tilannu. Muut ei vissiin oo tilannu edes yhteensä niin paljoa kuin sinä? Ja taisit säkin saada aika korvaamatonta apua levys kans sieltä, paljoko olistkaan saanu erilaisella asenteella? ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Rokkitouhuja |
Entropia666 16.08.2015 14:20:43 (muokattu 16.08.2015 14:32:33) | |
---|
lavaamo: Ei oo taittu koskaan lytätä jollei oo itte tilannu. Muut ei vissiin oo tilannu edes yhteensä niin paljoa kuin sinä? Kyllähän siellä lähtökohtaisesti kaikki on paskaa ennen kuin toisin todistetaan ja virheitä etitään kissojen ja koirien kanssa asioista. Ja taisit säkin saada aika korvaamatonta apua levys kans sieltä, paljoko olistkaan saanu erilaisella asenteella? Joo, yheltä sälliltä. Loput lähinnä vittuili, vähätteli, jumitti omissa tuotannollisissa dogmissaan tai muuten vaan heitteli kommentteja asiasta juurikaan ymmärtämättä. Millo oli markkinointi tehty päin vittua (vaikka kellään siellä ei oo asiasta juurikaan mitään kokemusta), millon oli liikaa säröä kitarasoundissa, liian uudet vahvistemet, liian kalliit kitarat, liian halvat kitarat, väärän malliset kitarat, ei saa reampata, pitäs nauhottaa analogina, pitäs olla paremmat etuset studiossa tai sitten reeniksellä nauhottamalla markan kamoilla saa paremman. Lista on loputon. Parhaiten mielen oon jäänyt kun yksi sälli kirjoitteli melkoisen rokkipoliisilistan siitä miks levy on aivan paska. Kun kysyin että millä perusteella, eihän tuo oo vielä ollu ees linjoilla niin kauaa että olisit kerennyt kuuntelemaan, vastaus oli "Noh, kuuntelin skippailemalla noi biisit että missä on sooloja ja sillee". Juuh, tuliko hirveenä yllätyksenä ettei kovin vakavasti ehkä tule otettua tän tason kommentointia yhtään mistään. Meikäläisen oma "asenneongelma" oli se että seisoin 100% oman tekemisen takana ja jahdattiin bändillä omaa visiota juurikaan välittämästä muitten mielipiteistä. Sillä tiellä ollaan vieläkin, mun mielestä jokaisen itseään kunnioittavan bändin pitäs lähtee tästä ajatuksesta. Dadassa tää osoittautui kuitenkin ilmeisesti aika monelle tiukaksi paikaksi sulattaa että ne pyytämättä tarjotut "neuvot" ohitettiin täysin ja tein suvereenisti ratkaisuja mitkä tyydytti mua muusikkona. Oma lukunsa on sitten kun jengi alkaa vääntämään siellä ja lataat vastapalloon omat argumentit, niin "taisit mennä provoon". Sitten kun meikä vähän lataa johonkin topikkiin huumorimielessä niin jengi pui sitä vähintään kahdessa topikissa ja tod.näk myös watsappidadassa. Kaiken kruunaa se että jengillä veti meikäläisen hommat niin pahasti huuruun että luukutettiin suoraan luuriin tekstarilla sitä kun tuli paha mieli. :D
Todennäköisesti tätä kirjoitusta puidaan kohta dadassa ja huoneessa melkoisesti. Muualla elämä jatkuu normaalisti.
P.S. Jos me saatiin jotain ohjeita levyntekoon, niin ois ehkä teidänkin pumpun kannattanu lukee ne ton teidän uusimman kiekon perusteella. :-----D
Edit. juuri saamani tiedon mukaan dadahuoneessa on jo kitinää. Siinä ei kauaa nokka tuhissu. |
WanhaWihtahousu 16.08.2015 14:29:24 | |
---|
noh, noh! Eipä tapella Internetissä. Miten se sananlasku menikään... Nyt loppuu tuo homostelu. Sotaveteraanit eivät taistelleet että voisitte miehissä hoonata toistenne peräaukkoja. Rintamalla ei homosteltu, kunnioittakaa veteraaneja kiitos 1939-1945. -Quru |
Entropia666 16.08.2015 14:30:26 | |
---|
WanhaWihtahousu: noh, noh! Eipä tapella Internetissä. Miten se sananlasku menikään... Sitte oot kyllä väärällä foorumilla, eihän täällä mitään muuta tehäkkään. |
Seba 16.08.2015 14:39:40 | |
---|
Entropia666: Meikäläisen oma "asenneongelma" oli se että seisoin 100% oman tekemisen takana ja jahdattiin bändillä omaa visiota juurikaan välittämästä muitten mielipiteistä. No mie ny en jaksa aiheeseen muuten puuttua, mutta koin sun "asenneongelman" lähinnä niin, että kysyit lähes kaikkeen mahdolliseen neuvoja, sitten kun niitä sait useita, varsin asiallisiakin aina, niin mikään ei kelvannut ja aloit vittuilemaan että muut ei tajua mitään ja kuinka itse tiedät paremmin kuin muut, ym palot persvaossa oli aina, lähes poikkeuksetta. Sillä asenteella en ihmettele yhtään rillausta, ja 99% niistä olisi ollut vältettävissä jos et olisi itse lähtenyt provoamaan jokaista "väärin neuvojaa" Jos tietää kaiken ja on paras kaikessa, niin miksi kysellä sitten tyhmiltä ensinnäkään? Hyvää loppukesää. Basismi:
Itseaiheutettu persoonallisuushäiriö. |
lavaamo 16.08.2015 15:24:34 | |
---|
Seba: No mie ny en jaksa aiheeseen muuten puuttua, mutta koin sun "asenneongelman" lähinnä niin, että kysyit lähes kaikkeen mahdolliseen neuvoja, sitten kun niitä sait useita, varsin asiallisiakin aina, niin mikään ei kelvannut ja aloit vittuilemaan että muut ei tajua mitään ja kuinka itse tiedät paremmin kuin muut, ym palot persvaossa oli aina, lähes poikkeuksetta. Sillä asenteella en ihmettele yhtään rillausta, ja 99% niistä olisi ollut vältettävissä jos et olisi itse lähtenyt provoamaan jokaista "väärin neuvojaa" Jos tietää kaiken ja on paras kaikessa, niin miksi kysellä sitten tyhmiltä ensinnäkään? Hyvää loppukesää. Tätä paremmin en osaisi asiaa tiivistää. ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Rokkitouhuja |
lavaamo 16.08.2015 15:34:06 | |
---|
Entropia666: Kyllähän siellä lähtökohtaisesti kaikki on paskaa ennen kuin toisin todistetaan ja virheitä etitään kissojen ja koirien kanssa asioista.
Joo, yheltä sälliltä. Loput lähinnä vittuili, vähätteli, jumitti omissa tuotannollisissa dogmissaan tai muuten vaan heitteli kommentteja asiasta juurikaan ymmärtämättä. Millo oli markkinointi tehty päin vittua (vaikka kellään siellä ei oo asiasta juurikaan mitään kokemusta), millon oli liikaa säröä kitarasoundissa, liian uudet vahvistemet, liian kalliit kitarat, liian halvat kitarat, väärän malliset kitarat, ei saa reampata, pitäs nauhottaa analogina, pitäs olla paremmat etuset studiossa tai sitten reeniksellä nauhottamalla markan kamoilla saa paremman. Lista on loputon. Parhaiten mielen oon jäänyt kun yksi sälli kirjoitteli melkoisen rokkipoliisilistan siitä miks levy on aivan paska. Kun kysyin että millä perusteella, eihän tuo oo vielä ollu ees linjoilla niin kauaa että olisit kerennyt kuuntelemaan, vastaus oli "Noh, kuuntelin skippailemalla noi biisit että missä on sooloja ja sillee". Juuh, tuliko hirveenä yllätyksenä ettei kovin vakavasti ehkä tule otettua tän tason kommentointia yhtään mistään. Meikäläisen oma "asenneongelma" oli se että seisoin 100% oman tekemisen takana ja jahdattiin bändillä omaa visiota juurikaan välittämästä muitten mielipiteistä. Sillä tiellä ollaan vieläkin, mun mielestä jokaisen itseään kunnioittavan bändin pitäs lähtee tästä ajatuksesta. Dadassa tää osoittautui kuitenkin ilmeisesti aika monelle tiukaksi paikaksi sulattaa että ne pyytämättä tarjotut "neuvot" ohitettiin täysin ja tein suvereenisti ratkaisuja mitkä tyydytti mua muusikkona. Oma lukunsa on sitten kun jengi alkaa vääntämään siellä ja lataat vastapalloon omat argumentit, niin "taisit mennä provoon". Sitten kun meikä vähän lataa johonkin topikkiin huumorimielessä niin jengi pui sitä vähintään kahdessa topikissa ja tod.näk myös watsappidadassa. Kaiken kruunaa se että jengillä veti meikäläisen hommat niin pahasti huuruun että luukutettiin suoraan luuriin tekstarilla sitä kun tuli paha mieli. :D
Todennäköisesti tätä kirjoitusta puidaan kohta dadassa ja huoneessa melkoisesti. Muualla elämä jatkuu normaalisti.
P.S. Jos me saatiin jotain ohjeita levyntekoon, niin ois ehkä teidänkin pumpun kannattanu lukee ne ton teidän uusimman kiekon perusteella. :-----D
Edit. juuri saamani tiedon mukaan dadahuoneessa on jo kitinää. Siinä ei kauaa nokka tuhissu.
Narulle pantiin just se mikä sinne oli tarkoituskin laittaa. ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 ✡ ✡ ✡ ✡ ✡ Rokkitouhuja |
Entropia666 16.08.2015 15:59:12 | |
---|
Seba: No mie ny en jaksa aiheeseen muuten puuttua, mutta koin sun "asenneongelman" lähinnä niin, että kysyit lähes kaikkeen mahdolliseen neuvoja, sitten kun niitä sait useita, varsin asiallisiakin aina, niin mikään ei kelvannut ja aloit vittuilemaan että muut ei tajua mitään ja kuinka itse tiedät paremmin kuin muut, ym palot persvaossa oli aina, lähes poikkeuksetta. Sillä asenteella en ihmettele yhtään rillausta, ja 99% niistä olisi ollut vältettävissä jos et olisi itse lähtenyt provoamaan jokaista "väärin neuvojaa" Neuvoja ihmisiltä jotka elää ihan eri todellisuudessa kuin itse, eihän niillä mitään tee. Ukkoja jotka ei keikkaile, kertoo miten keikat pitäs tehdä, jätkät jotka ei levytä, kertoo miten levyt pitäs tehdä ja jätkät jotka soittaa himassa kertoo miten bändiä kannattaa pyörittää. Siellä on ehkä kolme ukkoo keltä pystyy ottamaan neuvoja vastaan kun tietää että niillä on jonkinverran ehkä kokemusta aiheesta, mutta muuten meni kyllä huru-ukkojen höpinät aika tehokkaasti ohi. Jos tietää kaiken ja on paras kaikessa, niin miksi kysellä sitten tyhmiltä ensinnäkään? Sitä mä itekki mietin ja tulin siihen lopputuloksee että dadasta tuskin kannattaa ainakaan jatkossa kysyä. Hyvää loppukesää. Kiitosta vaan, huomenna levy ulos ja lauantaina alkaa rundi. lavaamo: Narulle pantiin just se mikä sinne oli tarkoituskin laittaa. Epäilemättä. Muistuu vaan mieleen aika kun nauhotettiin tota nykystä lättyä kuukausi ja äiä mehusteli sillo että kannattas opetella soittamaan nii selviää viikonlopussa. Tulokset on sitten jokaisen ulottuvilla vertailtavaksi huomenna kun meidän lätty tulee julki jotta kumpi metodi oli parempi. |
Jeszse 16.08.2015 16:02:58 | |
---|
Tunteisiiin, sisinpääni matkustan |
Entropia666 16.08.2015 16:05:36 | |
---|
Jeszse: Tunteisiiin, sisinpääni matkustan Joo, sitä on siellä päädyssä ollu ku joka toinen päivä äiät kulma muistelee meikää dadassa ja huoneessa vaikken oo kirjotellu useempaa kuukautee. :---D |
Jeszse 16.08.2015 16:06:18 | |
---|
Entropia666: Joo, sitä on siellä päädyssä ollu ku joka toinen päivä äiät kulma muistelee meikää dadassa ja huoneessa vaikken oo kirjotellu useempaa kuukautee. :---D Mjaa, enpä jaksa itsekään seurata ees joka päivä. |
Jeszse 16.08.2015 16:07:10 | |
---|
Mutta seba kyllä munki mielestä tiivisti aika hyvin. |
Entropia666 16.08.2015 16:07:56 | |
---|
Jeszse: Mjaa, enpä jaksa itsekään seurata ees joka päivä. Meikä saa linkkejä kirjotuksiin harvase päivä, vaikka ite ei kyllä kiinnosta lueskella. |