![]() 24.01.2018 11:20:59 | |
---|---|
Shredator: Mmm siis kitarat käy myös käsittääkseni kaupaksi myös, toki aina riippuu tavarasta. Vahvistimet ja kaapit tuntuu liikkuvan hitaammin. Juu niitä on hankalampi varastoida isoja määriä. Kamaahan on sopivasti, tilaa vaan liian vähän. | |
![]() 24.01.2018 11:29:17 | |
Meikäläisellä on menny justiinsa toisinpäin. Mesan single recto, rolandin cube ja blackstarin ht-1 kaikki meni. Strato pitäs saada vielä kaupaksi. | |
![]() 24.01.2018 19:00:16 | |
R7 lähti aika kivuttomasti. Illalla myyntiin ja aamulla oli jo varattu. Taisi olla toinen kerta, kun kitara lähti torin kautta ulkomaille. | |
![]() 25.01.2018 19:52:25 | |
Myin Gibson LesPaulini nyt sitten ja se kyllä lähti arvoisellaan tavalla. Aikaisemmin en ole noin rajua reaktiota nähnyt ja menin ihan shokkiin enkä valitattavasti osannut toimia tilanteessa kovin tyylikkäästi. Hämmennyin ostotarjousten tulvasta niin pahasti etten tajunnut heittää "varattu" kylttiä ilmoituksen päälle ja piti äsken aika monta pahoittelukirjettä lähetää kun yksi kaveri kitaran sitten kävi hakemassa. Jatkossa olen viisaampi.... jos nyt tämmöistä ostoryntäystä koskaan enää tulee. Ilmoituksen saaman huomion määrä yllätti minut koska olin mielestäni hinnoitellus soittimen ihan oikein (se ei mielestäni ollut mikään sikahalpa, vaikka ihan perusedullinen hinta olikin). Luulen, että poikkeuksellisen siististi tehty lapakorjaus sekä se, että kitara on ollut vain yhdellä omistajalla uudesta saakka, vaikutti tällä kertaa olevan aikamoinen myyntivaltti. Nyt on aika huojentunut fiilis, että se on ohi. Olihan melkoinen adrenaliiniboosti :-). Kiitos ja anteeks kaikille joiden kanssa tämän tiimoilta asioin. Elämä on reiässä rattoisaa...... | |
![]() 25.01.2018 20:20:22 (muokattu 25.01.2018 20:24:44) | |
hallu: Myin Gibson LesPaulini nyt sitten ja se kyllä lähti arvoisellaan tavalla. Aikaisemmin en ole noin rajua reaktiota nähnyt ja menin ihan shokkiin enkä valitattavasti osannut toimia tilanteessa kovin tyylikkäästi. Hämmennyin ostotarjousten tulvasta niin pahasti etten tajunnut heittää "varattu" kylttiä ilmoituksen päälle ja piti äsken aika monta pahoittelukirjettä lähetää kun yksi kaveri kitaran sitten kävi hakemassa. Jatkossa olen viisaampi.... jos nyt tämmöistä ostoryntäystä koskaan enää tulee. Ilmoituksen saaman huomion määrä yllätti minut koska olin mielestäni hinnoitellus soittimen ihan oikein (se ei mielestäni ollut mikään sikahalpa, vaikka ihan perusedullinen hinta olikin). Luulen, että poikkeuksellisen siististi tehty lapakorjaus sekä se, että kitara on ollut vain yhdellä omistajalla uudesta saakka, vaikutti tällä kertaa olevan aikamoinen myyntivaltti. Nyt on aika huojentunut fiilis, että se on ohi. Olihan melkoinen adrenaliiniboosti :-). Kiitos ja anteeks kaikille joiden kanssa tämän tiimoilta asioin. Minkäs Lespan sä nyt olet myynyt? Ja mihin hintaan, jos saa kysyä? Mulla mennyt kokonaan ohi... E. Ja jos tohtii vielä kysyä sellaista asiaa, että meillähän on aika samanlaiset periaatteet kamapolitiikan suhteen. Liika aiheuttaa vain ahdistusta ennemmin kuin onnea. Itsellä tämä pätee kaikessa. Sijoitusasunnot ja kesämökit sekä isot autokokoelmat olisivat meikälle vain suuri ahdistus. En tiedä miksi, mutta turha omaisuus aiheuttaa vain ahdistusta. Liekö sulla samanlaista fiilistä muutenkin kuin kitarakaman suhteen... Olkoon menneeksi | |
![]() 25.01.2018 20:21:29 | |
hallu: Myin Gibson LesPaulini nyt sitten ja se kyllä lähti arvoisellaan tavalla. Aikaisemmin en ole noin rajua reaktiota nähnyt ja menin ihan shokkiin enkä valitattavasti osannut toimia tilanteessa kovin tyylikkäästi. Hämmennyin ostotarjousten tulvasta niin pahasti etten tajunnut heittää "varattu" kylttiä ilmoituksen päälle ja piti äsken aika monta pahoittelukirjettä lähetää kun yksi kaveri kitaran sitten kävi hakemassa. Jatkossa olen viisaampi.... jos nyt tämmöistä ostoryntäystä koskaan enää tulee. Ilmoituksen saaman huomion määrä yllätti minut koska olin mielestäni hinnoitellus soittimen ihan oikein (se ei mielestäni ollut mikään sikahalpa, vaikka ihan perusedullinen hinta olikin). Luulen, että poikkeuksellisen siististi tehty lapakorjaus sekä se, että kitara on ollut vain yhdellä omistajalla uudesta saakka, vaikutti tällä kertaa olevan aikamoinen myyntivaltti. Nyt on aika huojentunut fiilis, että se on ohi. Olihan melkoinen adrenaliiniboosti :-). Kiitos ja anteeks kaikille joiden kanssa tämän tiimoilta asioin. Hyvä Hallu. Rehellinen selvitys on aina paikallaan :D Katkennut kieli ei ehjäksi muutu. | |
![]() 25.01.2018 20:28:21 | |
Hallelujah! Liperaattori mänt kaupaksi rahalla. Ihmeiden aika ei ole ohi. Jos ei nuo spedut kohtaa mene, niin vetelen ne lekalla säleiksi kesken kitarasoolon ja pistän siitä videon juutuupiin. Olkoon menneeksi | |
![]() 25.01.2018 21:14:45 | |
Laulava Kylätohtori: Hallelujah! Liperaattori mänt kaupaksi rahalla. Ihmeiden aika ei ole ohi. Jos ei nuo spedut kohtaa mene, niin vetelen ne lekalla säleiksi kesken kitarasoolon ja pistän siitä videon juutuupiin. xD Hittivideo tulossa!! Katkennut kieli ei ehjäksi muutu. | |
![]() 25.01.2018 21:17:12 | |
Laulava Kylätohtori: Minkäs Lespan sä nyt olet myynyt? Ja mihin hintaan, jos saa kysyä? Mulla mennyt kokonaan ohi... E. Ja jos tohtii vielä kysyä sellaista asiaa, että meillähän on aika samanlaiset periaatteet kamapolitiikan suhteen. Liika aiheuttaa vain ahdistusta ennemmin kuin onnea. Itsellä tämä pätee kaikessa. Sijoitusasunnot ja kesämökit sekä isot autokokoelmat olisivat meikälle vain suuri ahdistus. En tiedä miksi, mutta turha omaisuus aiheuttaa vain ahdistusta. Liekö sulla samanlaista fiilistä muutenkin kuin kitarakaman suhteen... saa kysyä, myin sen yhden ja ainoan G-pajan Lessu vuodelta 1995 jonka ostin uutena. Siitä napsahti lapa poikki uutena ja siihen tehtiin todella asiallinen korjaus (vika siis katosi huomaamattomaksi) ja sen jälkeen soittelin sillä yli kaksyt vuotta. Olin pitänyt kitaraa hyvin eikä siinä iästään huolimatta ollut merkittäviä dingejä ja muutenkin hyvä keppi (mitä nyt säädöt oli vähän pielessä myyntihetkellä, mutta onneksi ostaja oli oikea soittoniekka, joka tajusi tilanteen). Niinpä laitoin pyyntihinnaksi tuhat euroa, joka mielestäni on kohtuullinen ja aika tavanomainen pyyntihinta lapakorjatulle lessulle. Koskapa kitara on näyttävä eikä näytä yhtään korjatulta ja ostaja sai varsin kurantin Lessun, niin se herätti poikkeuksellisen paljon huomiota. Periaatteessa lapakorjattu ei ole varsinaienn jälleenmyyntivaltti, mutta tämän perusteella veikkaan, että ostajan ei ole vaikea sitä myydä eteenpäin jos ei tykkääkään siitä. Juu ja olet huomannut ihan oikein, että myös minulla on taipumus ahdistua liiasta tavarasta. Sanotaanko, että kitaroita ja vahvistimia voi olla useampi, mutta jos jokin jää seisomaan käyttämättömänä, niin se alkaa aika pian vaivaamaan minua. Vahvistimia minulla on kaksi joka on perusteltua koska toinen on treeniksellä ja toinen himassa. Sähkökitaroita minulla oli neljä, mutta nyt niitä on enää kolme ja ajattelin kokeilla pärjätä niillä (vaikka pieni Gibsonittomuus vähän vaivaakin :-D ). siinä se, kaikki muu tilpehöri on yhteydessä signaaliketjun muihin osiin. Kamaa ei siis ole enää tolkuttomasti, mutta se on hyvää.... tai juuri sellaista mitä itse haluan eikä sellaista perus "ihan okei" kamaa ole ollut enää aikoihin, vaan kaikki kuuluu kategoriaan "wow" :-D Elämä on reiässä rattoisaa...... | |
![]() 26.01.2018 11:25:09 | |
Ei tunnu kitara menevän kaupaksi, johtuu varmaan siitä ettei ole merkkikitara? Hintaa ei kyllä kärsi ruveta laskemaan, täytyy pitää itsellä jos ei saa järkevästi kaupaksi. Yksi vaihtoehdotus tullut ja ilmoitus on kyllä useita kertoja laitettu muistiin. Olen kyllä huomioinut että omat muistiin merkkaamani ovat myös kohtuu heikosti liikkuneet vaikka eivät ole aivan kalleimasta päästä olevia, että ehkä kauppa ei käy ihan parhaalla mahdollisella tavalla just nyt, tiedä häntä. | |
![]() 26.01.2018 11:50:37 | |
Dr.Vomit: Ei tunnu kitara menevän kaupaksi, johtuu varmaan siitä ettei ole merkkikitara? Hintaa ei kyllä kärsi ruveta laskemaan, täytyy pitää itsellä jos ei saa järkevästi kaupaksi. Yksi vaihtoehdotus tullut ja ilmoitus on kyllä useita kertoja laitettu muistiin. Olen kyllä huomioinut että omat muistiin merkkaamani ovat myös kohtuu heikosti liikkuneet vaikka eivät ole aivan kalleimasta päästä olevia, että ehkä kauppa ei käy ihan parhaalla mahdollisella tavalla just nyt, tiedä häntä. Juu, merkki vaikuttaa tosi paljon haluttavuuteen. Elämä on reiässä rattoisaa...... | |
![]() 26.01.2018 14:04:15 | |
Yritin taannoin myydä Steinbergerin GP-2R:ää, harvinaisempi luuttu, enkä mielestäni pyytänyt liikoja. No ei tullut edes kyselyjä, yksi ehdotti vaihtoa. Pudotin hintaa ja sama juttu mutta yksi kaveri Italiasta oli jotenkin bongannut mun ilmoni ja sinne lähti kitara pyydetyllä hinnalla ja maksoi vielä toimituskulutkin (ihan tiedoksi n. 10kg paketti Italiaan postin kautta 58€). | |
![]() 26.01.2018 16:01:49 (muokattu 26.01.2018 16:02:34) | |
charvette: Yritin taannoin myydä Steinbergerin GP-2R:ää, harvinaisempi luuttu, enkä mielestäni pyytänyt liikoja. No ei tullut edes kyselyjä, yksi ehdotti vaihtoa. Pudotin hintaa ja sama juttu mutta yksi kaveri Italiasta oli jotenkin bongannut mun ilmoni ja sinne lähti kitara pyydetyllä hinnalla ja maksoi vielä toimituskulutkin (ihan tiedoksi n. 10kg paketti Italiaan postin kautta 58€). Oliko tää se punanen TransTremilla ja gigbagilla? Mä kyttäsin sitä ja olin jo ostamassa kun oli Ilmo jo kadonnut. Harmitti, olis ollut hyvä matkakitara. Ylläolevan kirjoituksen sisällöstä vastuu on aina lukijalla. | |
![]() 26.01.2018 16:28:06 | |
Hallu: No ei ihme jos meni nopeasti kun 95 vuoden Gibson ja 1000e. :) Vähemmän on nykyään enemmän | |
![]() 26.01.2018 18:12:45 | |
tuskiz: Oliko tää se punanen TransTremilla ja gigbagilla? Mä kyttäsin sitä ja olin jo ostamassa kun oli Ilmo jo kadonnut. Harmitti, olis ollut hyvä matkakitara. Sepä se ja ihan hyvä luuttu olikin. | |
![]() 26.01.2018 23:18:32 | |
Ja taas meni Fender Lite Ash Strato samana päivänä. Ei torille uskalla mitään enää laittaa edes leikillään... =D Raskasta rokkia: Heroes Don't Ask Why | |
![]() 26.01.2018 23:33:53 | |
Metalkallo: Hallu: No ei ihme jos meni nopeasti kun 95 vuoden Gibson ja 1000e. :) Huomioi, että lapa korjattu :-) . Mutta joo tämä oli kyllä hyvä kitara ja palveli minua pitkään. Tiedostan kyllä että ysäriGibbonit on hyvässä maineessa, mutta mielestäni hinta oli silti ihan kohdallaan. Enemmän veikkaan, että kun se oli niin hemmetin nätti (todella näyttävä loumukansi) ja lapa korjaus tehty viimeisen päälle hyvin ja ihan huomaamattomaksi (piti ihan näyttää ostajalle, että mistä se oli mennyt kun ei vielä paikan päälläkään suostunut uskomaan, että lapa on korjattu, en olisi uskonut minäkään mutta kun kakskyt vuotta sitten sen lavan näin rikkoutuvan, niin tiedän ihan sata varmasti, että se on korjattu kun itse sen korjautin). No toivon, että uusi omistaja on yhtä tyytyväinen kitaraan kuin minäkin olin. Mielestäni se oli oikeasti hyvä kitara ja olisi siitä voinut yrittää saada vielä pari saturaista enemmän, mutta omassa ostomaniassani halusin sen saada nopeasti kaupaksi ja toisaalta ajattelin, että tonni on realistisempi hinta. Enpä usko, että itselleni enää tuollaista tuolla hinnalla löydän (tai enhän mä löytänyt tuotakaan, vaan maksoin siitä aikanaan ihan täyden hinnan). Toisaalta olen tuumaillut, että LesPaulin kanssa tuli taitettua niin pitkä matka, että jos vielä Gibsonin laitan niin seuraava on sitten Firebird..... tai ehkä ESxxx (ES355 vuodelta -72 ruskeana, olisi lopullinen maali johon voisin vaihtaa kaikki nykyiset kitarani :-D ), mutta nyt ei pidä alkaa keräämään uutta kaasua. On tullut tehtyä omaan makuun aika rajusti kauppaa viimeaikoina :-D . Käykää joku ostamassa tuo mun ylimääräinen mesa poikkeen ja PS. se EHX voisi toimia hyvin myös bassolle se on varsin botnekas ja ääripäässään fuzzahtava vehje. Elämä on reiässä rattoisaa...... | |
![]() 30.01.2018 08:03:41 | |
Pitäisi vissiin omakin myydä tonnilla. Jos jonkinlaista renkaanpotkijaa on saanu kuunnella. Eräskin halusi välttämättä tiedustella nauhojen kuntoa puhelimitse... Nyt on kahden kyselijän kanssa tilanne se että jos seuraava kysymys ei koske tilinumeroani niin kitara palautuu sänkyni alle ja ilmoitus poistuu. Taidan olla vähän hankala myyjä... :) Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. | |
![]() 30.01.2018 08:28:27 | |
munkero: Pitäisi vissiin omakin myydä tonnilla. Jos jonkinlaista renkaanpotkijaa on saanu kuunnella. Eräskin halusi välttämättä tiedustella nauhojen kuntoa puhelimitse... Nyt on kahden kyselijän kanssa tilanne se että jos seuraava kysymys ei koske tilinumeroani niin kitara palautuu sänkyni alle ja ilmoitus poistuu. Taidan olla vähän hankala myyjä... :) Tuskin auttaa kertoa, että jos olisin Lessu miehiä, niin ostaisin tämän. Kansi no sen verran nätti. Ibanezin uudet mallit sotki edes harkitsemasta muita kitaroita, vaikka raha polttaa taskussa. -Ibanez freak- Torilla tavataan! | |
![]() 30.01.2018 09:22:49 | |
Savu: Tuskin auttaa kertoa, että jos olisin Lessu miehiä, niin ostaisin tämän. Kansi no sen verran nätti. Ibanezin uudet mallit sotki edes harkitsemasta muita kitaroita, vaikka raha polttaa taskussa. No sikäli että varmasti osaat lukea speksit siitä linkistä, kyselemättä niitä multa? :D Marko Fobba Forss: Aleksi: saako sulta ottaa mallia niihin viiksiin? Yngwie Malmsteen: My whole life philosophy is that more is more. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)