Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5236 237 238 239 240343 344 345 346 347
Laulava Kylätohtori
04.08.2015 16:59:58
klobasa: Ei hitto, löytyi netistä harvinainen ja priimakunnossa oleva unelmien PRS 1,5-2 tonnia halvemmalla kuin mitä niistä normisti pyydetään. Sotii vaan kaikki periaatteita vastaan maksaa yli 2,5k€ kitarasta. Eri asia jos malli olis ns. helposti eteenpäin myytävä... Oma maku on aika usein sellainen ettei vastaavat rojut hotsita ainakaan ketään mnet toria selaavaa. Mahdollinen jälleenmyynti olis "edukkaasta" hinnasta huolimatta tuskaa.

Ei muuta kuin ostohousut jalkaan ja mietit jälleenmyyntiä sitten, kun sen aika koittaa. :)
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
klobasa
04.08.2015 17:21:48
Laulava Kylätohtori: Ei muuta kuin ostohousut jalkaan ja mietit jälleenmyyntiä sitten, kun sen aika koittaa. :)

Et auta kyllä asiaa nyt yhtään, heh. Ei tämä gas ketju taida ollakaan oikea paikka kysellä "onko mitään järkeä maksaa kitarasta 2500€?" ;)
Numb
04.08.2015 18:03:35

klobasa: ..."onko mitään järkeä maksaa kitarasta 2500€?" ;)

Toki on, jos on semmoisen haluaa ja jos on sopiva summa kauppaan irrottaa :)
Sävelet ja sanat, kitara ja laulu: Dunnet Head "Dunnet Headin musa on parhaiten kuvattavissa silleen, että se muistuttaa sitä kuin suomalaiset aikuisrokkarit kirjoittais irlantilaisia juomalauluja." - Arttu
Gabe
04.08.2015 18:24:45
klobasa: Ei hitto, löytyi netistä harvinainen ja priimakunnossa oleva unelmien PRS 1,5-2 tonnia halvemmalla kuin mitä niistä normisti pyydetään. Sotii vaan kaikki periaatteita vastaan maksaa yli 2,5k€ kitarasta. Eri asia jos malli olis ns. helposti eteenpäin myytävä... Oma maku on aika usein sellainen ettei vastaavat rojut hotsita ainakaan ketään mnet toria selaavaa. Mahdollinen jälleenmyynti olis "edukkaasta" hinnasta huolimatta tuskaa.

Mitäs pohtimista tässä edes on? Ei muuta kuin paypall vinkumaan. Millaista PRSää kaasuttelet? Turhaan sitä itselleen mitää periaatteita asettaa. Itsekin kauhistelin jo etukäteen Ruokangasta laittaessa että raaskinko pistää neljää tonnia kitaraan. Yhä tuntuu että siinä neljässä tonnissa on joka ikinen euro ollut ihan helvetin hyvin käytetty. :)

Eli ostohousut jalkaan ennen kun se napataan sun nokan edestä. ;)
Sarko
04.08.2015 20:11:33
Jotenkin sakea ajatus maksaa 2,5k - 4k kitarasta mut each to its own ja niin pois päin.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Gabe
04.08.2015 20:56:06
Sarko: Jotenkin sakea ajatus maksaa 2,5k - 4k kitarasta mut each to its own ja niin pois päin.

Kannattaa kokeilla joskus. Saat hyvän kitaran.
Sarko
04.08.2015 21:23:37
Joskus ehkä, mutta en lähitulevaisuudessa. Niillä mennään mitä on ja mihin on varaa.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Gabe
04.08.2015 21:31:07
Sarko: Joskus ehkä, mutta en lähitulevaisuudessa. Niillä mennään mitä on ja mihin on varaa.

Näinhän me kaikki. :) Itsekin laitoin ESsin gasittelun jäihin ja käytän ne rahat silmälaseriin. Jotenkin tuntuu että tuo Esko & Lessu tiimi toimii niin hyvin että ei välttämättä edes huvita nyt alkaa ostamaan mitään uutta. Rämpyttelen näillä ja kuulostelen rauhassa onko tarvetta enempi ES-malliselle vaiko akustiselle...
Gary Enfield
04.08.2015 21:31:23 (muokattu 04.08.2015 21:31:53)
Nää on näitä kuka tykkää mistä. Ite pistäisin max tonnin skebaan ja loppurahalla reissuun. Jaa, niin oon tainnu tehäkin.
Krice
04.08.2015 21:32:31

Schecter on ollut minusta vähän tylsä kitaravalmistaja, mutta joskus nekin osuvat oikeaan sattumalta. Jos tuota olisi FR:llä niin ostaisin ehkä heti. Potikat on suht hyvin aseteltu ja viimeistely ei ole tyypillinen 5mm muovilakkakerros vaan ilmeisesti melko kevyt maali puun päällä.

http://www.schecterguitars.com/guitars/black-ops-c-1-detail
klobasa
04.08.2015 21:43:30
Gabe: Mitäs pohtimista tässä edes on? Ei muuta kuin paypall vinkumaan. Millaista PRSää kaasuttelet? Turhaan sitä itselleen mitää periaatteita asettaa. Itsekin kauhistelin jo etukäteen Ruokangasta laittaessa että raaskinko pistää neljää tonnia kitaraan. Yhä tuntuu että siinä neljässä tonnissa on joka ikinen euro ollut ihan helvetin hyvin käytetty. :)

Eli ostohousut jalkaan ennen kun se napataan sun nokan edestä. ;)

On toi niin hirveä summa rahaa, ettei kyllä ilman todella rankkaa harkintaa moiseen viitsisi ryhtyä. Ja euron kurssihan olikin niin perseellään, että toi onkin n. 2900€. Silti hinta on tosta Archtop mallista "halpa". Ostakaa joku pois ja myykää mulle halvalla kun kyllästytte: http://www.gumtree.com/p/guitar-ins … l-mint-condition-reduced/1126880108
Gabe
04.08.2015 22:05:02
gary field: Nää on näitä kuka tykkää mistä. Ite pistäisin max tonnin skebaan ja loppurahalla reissuun. Jaa, niin oon tainnu tehäkin.

Itse taas laitan tuhat kertaa mieluummin rahaa kitaraan kuin johonkin matkusteluun. :) Kukin käyttää rahansa tietty miten tykkää. Mulla tai vaimolla ei kummallakaan ole mitään jatkuvaa hinkua ulkomaille, ei polteta eikä juurikaan käydä baareissa. Jää sitten rahaa harrastuksiin. Lisäksi tykkään että ennemmin pari kolme 3-5 tonnin kitaraa kuin kymmenen alle tonnin..
Gary Enfield
04.08.2015 22:19:47 (muokattu 04.08.2015 22:24:06)
Gabe: Itse taas laitan tuhat kertaa mieluummin rahaa kitaraan kuin johonkin matkusteluun. :) Kukin käyttää rahansa tietty miten tykkää. Mulla tai vaimolla ei kummallakaan ole mitään jatkuvaa hinkua ulkomaille, ei polteta eikä juurikaan käydä baareissa. Jää sitten rahaa harrastuksiin. Lisäksi tykkään että ennemmin pari kolme 3-5 tonnin kitaraa kuin kymmenen alle tonnin..

Juuri näin, maun ja tilanteen mukaan. 20 vuotta ja risat perhe-elämää ja niukasti matkustelua, mutta jotain kumminkin. Kitarakamoihin ei liiennyt mitään. Nyt maistuu ulkomaat, ei tosin rantalomat. Viimeselle seitsemälle vuodelle osuu ne uudet musavermehankinnatkin sitten 80-luvun lopun. Aikansa kutakin.

e: no ei, ostin 90-luvun puolivälissä styrkkarin ja soittelin lainakitaralla bändissä pari vuotta.
Gabe
12.08.2015 21:32:19
Mikä siinä on että kun itse tarvitsisi jotain niin sitä ei löydy kertakaikkiaan mistään?

Olisin kipeästi vailla WGS Blackhawkia mutta eihän sitä löydy koko maasta vaikka miten yrittää. Uraltonen saldo näyttää pyöreää nollaa eikä lisää ole tulossa hetkeen, torilla ei ole yhden yhtä vaikka pari kuukautta sitten niitä oli useitakin.
korvaoo
12.08.2015 22:16:54
tässä tovin tai kaks jo kuolannu vahvistimien rakennussarjoja ja alkaa selkiytymään että uraltonen seniori pitäs kait kasata jossain välissä, onneks vaan toistaseks on talous kuralla sen verta ettei tarvi haaskata useampia tunteja sen kasaamiseen :)
kaikki paitsi on turhaa.
kosmonausea
12.08.2015 22:39:02
Gabe: Mikä siinä on että kun itse tarvitsisi jotain niin sitä ei löydy kertakaikkiaan mistään?

Olisin kipeästi vailla WGS Blackhawkia mutta eihän sitä löydy koko maasta vaikka miten yrittää. Uraltonen saldo näyttää pyöreää nollaa eikä lisää ole tulossa hetkeen, torilla ei ole yhden yhtä vaikka pari kuukautta sitten niitä oli useitakin.

http://www.tube-town.net/ttstore/Sp … Black-Hawk-12-50-W-8-Ohm::5352.html

Itelle tuli joskus tuolta ET65 ainakin nopsaan, ja hintakin oli sopiva.
Perkelefantti.
Juzpe
12.08.2015 22:53:30

Itse taas laitan tuhat kertaa mieluummin rahaa kitaraan kuin johonkin matkusteluun.

Mä oon onnistunu yhdistään kitarat ja kotimaan matkailun ihan jees.
Töissä "Nopeampi kaula ei ole makuasia, se on fysiikkaa." musti-peruskoira
Gabe
12.08.2015 23:42:54
kosmonausea: http://www.tube-town.net/ttstore/Sp … Black-Hawk-12-50-W-8-Ohm::5352.html

Itelle tuli joskus tuolta ET65 ainakin nopsaan, ja hintakin oli sopiva.

Tuolta tilailen jos ei torin kautta ala löytymään. Mulla on pari huonoa kokemusta toimituksesta.. ei tube townista johtuvaa vaan kuriirin sähläystä. Ostaisin siksi mieluummin joltain täältä.

Juzpe: Mä oon onnistunu yhdistään kitarat ja kotimaan matkailun ihan jees.

Kotimaan matkailu on ihan ok. Mutta kyllä tuollaiselle lapin mökkireissullekin saa näköjään palamaan rahaa kun ostaa lentoliput neljälle, ruoat jne.
Gary Enfield
13.08.2015 00:58:49 (muokattu 13.08.2015 00:59:37)
Juzpe: Mä oon onnistunu yhdistään kitarat ja kotimaan matkailun ihan jees.

Kirkkaina kuin kristallit väikkyvät muistot mielessäin :)
kojones
13.08.2015 01:09:21
Gabe: Itse taas laitan tuhat kertaa mieluummin rahaa kitaraan kuin johonkin matkusteluun.

Vanhana on sit hyvä muistella niitä kitaroita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)