Hynkel 27.04.2013 06:41:33 | |
---|
hallu: Tuntuu hyvältä, mutta näyttää pahalta...vai? ;-) Nyt repesin kyllä totaalisesti! Samaa mieltä SG:stä, ei ne kauniita ole, mutta hyviä kitaroita. Siksi tänään meneekin vaihtoon oma... Suuri päivä... Olin Fender-mies, kunnes kokeilin Gibsonia. |
Vilpur1 27.04.2013 07:24:26 | |
---|
Muovinen: SG on muuten meikäläisen silmään yksi niitä harvoja kitaroita, jotka näyttää hyvältä jopa valkoisena ;) Pääosin kaikki Gibsonin mallit on hienoja valkoisena. SG, Firebird, Les Paul, ES... I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline |
Smoked 27.04.2013 10:32:12 | |
---|
hallu: Tuntuu hyvältä, mutta näyttää pahalta...vai? ;-) Itse olin pitkään SG:n ulkonäköä vastaan, mutta erehdyin testaamaan yhtä ja nyt on sitten jo kaksikin noita tullut omistettua. Loistava kitara ja kyllähän se nykyään loistavalta myöskin näyttää ;) "Musiikkini on oikeasti parempaa, kuin miltä se kuulostaa!" |
Vilpur1 27.04.2013 11:01:18 | |
---|
Smoked: Itse olin pitkään SG:n ulkonäköä vastaan, mutta erehdyin testaamaan yhtä ja nyt on sitten jo kaksikin noita tullut omistettua. Loistava kitara ja kyllähän se nykyään loistavalta myöskin näyttää ;) Samat kokemukset ja tuntemukset täällä. Nyt kun tulisi joku "erikoinen" SG torille niin vois vaikka tehdä sijoituksen. I got myself a Cadillac
But I can't afford the gasoline |
asa 27.04.2013 20:08:07 | |
---|
UP THE IRONS! |
Estranged 27.04.2013 20:21:23 | |
---|
✡ "Vittu sinä oot huono ihminen ollaksesi kuitenkin niin paska jätkä." -Painajaismainen | "Vielä ku Esso ois kaunis. Ja nainen. Kun nyt se on komea. Ja mies. Junou. Melkeen sama mutta enempi munaa suussa." -Kitaravirtuaali |
Ziggy Bubba 27.04.2013 20:29:16 (muokattu 27.04.2013 22:06:48) | |
---|
Jaa että SG:istä puhe? Sisältää japsi-SG -asiaa :) Mulle tuli viikolla Grecon SS 63-70, joka on tosi passelin oloinen kitara soinnin ja tatsin puolesta. Keppi on vuodelta 1991 ja kaulamalli on kaiketi 50's ja pleksi mallia pieni. Hyvä että myin Gibson SG Standardin pois, on tämä vaan ihan eri laatuluokan kitara. Varsinkin sustain ja soundin kirkkaus tekevät isoa eroa. Tatsi on kyllä näissä aika pitkälti sama, eli todella hyvä. Mikä onkaan seisaaltaan mukavampi soittaa kuin höyhenenkevyt ja ohkanen SG? Enpä tiiä. E: Mun mielestä SG on varsin tyylikäs kitaramalli. Pleksin kaaret istuvat nätisti bodyyn ja terävät sarvet tuovat vähän särmää. Esim. Les Paulhan on periaatteessa vain klassinen akustisten pyöreä kitaramuoto soololovella. |
vvaltsu 28.04.2013 11:24:06 | |
---|
Naisen seksuaalisuus lähtee alistumisen tarpeesta. - Krice |
kormatap 28.04.2013 11:48:19 | |
---|
Eilen tarttui Yamaha THR10 mukaan.. |
moikki 29.04.2013 19:41:05 | |
---|
Uraltonelta tilasin Cioks virtalähteen efektilautaan ja heräteostoksena Palmer overdrive joka osoittautui loistavaksi vempaimeksi, varsinkin kun ottaa hinnan vielä huomioon. Croowed - Savo Rock n roll |
jyrkalt 29.04.2013 19:57:46 | |
---|
Ziggy Bubba: Jaa että SG:istä puhe? Sisältää japsi-SG -asiaa :) Mulle tuli viikolla Grecon SS 63-70, joka on tosi passelin oloinen kitara soinnin ja tatsin puolesta. Keppi on vuodelta 1991 ja kaulamalli on kaiketi 50's ja pleksi mallia pieni. Hyvä että myin Gibson SG Standardin pois, on tämä vaan ihan eri laatuluokan kitara. Varsinkin sustain ja soundin kirkkaus tekevät isoa eroa. Tatsi on kyllä näissä aika pitkälti sama, eli todella hyvä. Mikä onkaan seisaaltaan mukavampi soittaa kuin höyhenenkevyt ja ohkanen SG? Enpä tiiä. E: Mun mielestä SG on varsin tyylikäs kitaramalli. Pleksin kaaret istuvat nätisti bodyyn ja terävät sarvet tuovat vähän särmää. Esim. Les Paulhan on periaatteessa vain klassinen akustisten pyöreä kitaramuoto soololovella. Sä et tiedä kuinka kauan mä kuolasin tuota torilla! En taaskaan tajua miksi en saanut itsestä irti tuota hommata. Onnea uudesta! :) When im dead, i want to be buried face down. So anybody who doesn't like me can kiss my ass. |
Ziggy Bubba 29.04.2013 20:05:21 | |
---|
jyrkalt: Sä et tiedä kuinka kauan mä kuolasin tuota torilla! En taaskaan tajua miksi en saanut itsestä irti tuota hommata. Onnea uudesta! :) Aika kauanhan se siellä oli.. Ei taida Grecot olla niitä tunnetuimpia merkkejä :) Pitkään itekin venttailin ennen kun lähdin keppiä katsastamaan, onneksi lähdin. Seuraavaksi taitaa kitaraan tulee laitettua Dimarzion EJ Custom -mikki kaulaan, sit voi miettiä mitä tallaan keksii, jos mitään. Aika passelithan nuo orkkiksetkin ovat. Itellä on vaan paha tapa aina hakea uutta kulmaa soundiin mikkien vaihtelulla :) |
jyrkalt 29.04.2013 20:47:40 | |
---|
Ziggy Bubba: Aika kauanhan se siellä oli.. Ei taida Grecot olla niitä tunnetuimpia merkkejä :) Pitkään itekin venttailin ennen kun lähdin keppiä katsastamaan, onneksi lähdin. Seuraavaksi taitaa kitaraan tulee laitettua Dimarzion EJ Custom -mikki kaulaan, sit voi miettiä mitä tallaan keksii, jos mitään. Aika passelithan nuo orkkiksetkin ovat. Itellä on vaan paha tapa aina hakea uutta kulmaa soundiin mikkien vaihtelulla :) Mä juttelin tuosta jopa ns Japanilaisten kitaroiden "asiantunioiden" kanssa ja he pelotteli mua että tuo ysikytluku ei olis kovin sitä hoteinta Grecojen kulta-aikaa. Olishan se pitänyt arvata että uunoa uunotettiin taas ja läpinät oli höpön löpöä. Sitku tuohon kyllästyt niin tuun ehdottomasti katsastamaan tuon. Olihan se kitara oikein paksulla kaulalla olihan? When im dead, i want to be buried face down. So anybody who doesn't like me can kiss my ass. |
Ziggy Bubba 29.04.2013 20:56:24 | |
---|
jyrkalt: Mä juttelin tuosta jopa ns Japanilaisten kitaroiden "asiantunioiden" kanssa ja he pelotteli mua että tuo ysikytluku ei olis kovin sitä hoteinta Grecojen kulta-aikaa. Olishan se pitänyt arvata että uunoa uunotettiin taas ja läpinät oli höpön löpöä. Sitku tuohon kyllästyt niin tuun ehdottomasti katsastamaan tuon. Olihan se kitara oikein paksulla kaulalla olihan? Kyllä toi kaula on musta aika lähellä Gibsonin SG Stankun 50's kaulaa. Ehkä nyt tarkemmin mietittynä tossa on aika vähän "hartioita" kaulassa, että ehkä toi vois olla jonkun näkemys slim taperista myös... Paha sanoa tarkemmin, mutta oikein hyvin kyllä natsaa omaan käteen. Vanhan ajan Fenderin C ja Gibsonien fiftarit ovat mieleen ja aika linjassa on musta tämä niiden kanssa. Jos jostain syystä haksahdan tätä kauppaamaan, niin voin toki ottaa yhteyttä. Noin soivaa ja mukavaa keppiä kyllä harvoin tulee kaupattua, mutta mistä näitä tietää :) |
jyrkalt 29.04.2013 21:08:18 | |
---|
Ziggy Bubba: Jos jostain syystä haksahdan tätä kauppaamaan, niin voin toki ottaa yhteyttä. Noin soivaa ja mukavaa keppiä kyllä harvoin tulee kaupattua, mutta mistä näitä tietää :) No mä en vielä ala pidättämään hengitystä :) When im dead, i want to be buried face down. So anybody who doesn't like me can kiss my ass. |
Gabe 29.04.2013 22:23:15 | |
---|
Mad Professor Fire Red Fuzz (HW) tuli hommattua. Kyllä nuo koko perheen ostosreissut voi parhaimmillaan käydä kukkarolle, ensin poika lelukauppaan, sitten vaimo kenkäkauppaan ja lopuksi isi soitinliikkeeseen. |
JaaGeRMaisTeR 29.04.2013 22:36:48 | |
---|
Gabe: Mad Professor Fire Red Fuzz (HW) tuli hommattua. Kyllä nuo koko perheen ostosreissut voi parhaimmillaan käydä kukkarolle, ensin poika lelukauppaan, sitten vaimo kenkäkauppaan ja lopuksi isi soitinliikkeeseen. Joko kävit f-musiikissa? V |
Vladi 29.04.2013 23:11:44 | |
---|
Gabe: Mad Professor Fire Red Fuzz (HW) tuli hommattua. Kyllä nuo koko perheen ostosreissut voi parhaimmillaan käydä kukkarolle, ensin poika lelukauppaan, sitten vaimo kenkäkauppaan ja lopuksi isi soitinliikkeeseen. Mutta tärkeintähän tässä on se, että kaikki on tyytyväisiä. Pitää olla balanssia ja silleen... Harashoo, tovarish, harashoo! |
Gabe 30.04.2013 00:15:47 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Joko kävit f-musiikissa? En ehtiny vielä niin lähelle. :) Vladi: Mutta tärkeintähän tässä on se, että kaikki on tyytyväisiä. Pitää olla balanssia ja silleen... Näinpä juuri, on se mielen virkistyskin tärkeää. :) |
JaaGeRMaisTeR 30.04.2013 00:36:43 | |
---|
Gabe: En ehtiny vielä niin lähelle. :) Pitää vissiin ottaa sut mukaan ensi kerralla kun siellä käynyt :D V |