Aihe: Anonyymit GASiläiset pt.2
1 2 3 4 5231 232 233 234 235343 344 345 346 347
kekkuliheikki
26.06.2015 13:17:23 (muokattu 26.06.2015 13:17:57)
Aivan mieleton gas paalla! Ei mitaan kohdetta. Jotain on vaan nyt saatava.
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
26.06.2015 13:23:05
kekkuliheikki: Aivan mieleton gas paalla! Ei mitaan kohdetta. Jotain on vaan nyt saatava.

Sano vaan summa, ni mä kasaan sulle yllätyspaketin valmiiksi ja pistän postiin...
Believe what you want, it doesn't mean you're right...
kekkuliheikki
26.06.2015 13:59:21
Laulava Kylätohtori: Sano vaan summa, ni mä kasaan sulle yllätyspaketin valmiiksi ja pistän postiin...

Joku od-purkki menis. Fulltone ei kolahtanut.
En allekirjoita.
Gabe
26.06.2015 14:07:29
Laulava Kylätohtori: Sano vaan summa, ni mä kasaan sulle yllätyspaketin valmiiksi ja pistän postiin...

Sika säkissä, hinnat alkaen 500e
antnis
26.06.2015 14:17:17
Mä voisin myydän ton mun Gristle Kingin ja vaan fuzzeilla puhtaan kanavan päälle, kehittäkääs joku siihen kaasut.
Dunga
26.06.2015 14:31:09
kekkuliheikki: Aivan mieleton gas paalla! Ei mitaan kohdetta. Jotain on vaan nyt saatava.

Vähä sama fiilis, mut kun on vähän ronkeli niin ei se käykään niin helposti :)
War... war never changes.
Laulava Kylätohtori
26.06.2015 14:40:10 (muokattu 26.06.2015 14:41:31)
kekkuliheikki: Joku od-purkki menis. Fulltone ei kolahtanut.

Kyllä mä sulle od-purkin myyn. Osta Lemon Aid, se on monipuolinen boosteri, jolla saa kurmootettua etusen kunnolla kuralle. Todella selkeä ja hyvä soundi...

Tai Diamondin Cornerstone. Laatupeli, ehdottomasti. Tosin sitä pitäisi vielä testata, että myynkö sittenkään. Mutta tarttis myydä. Kaikki purkit vaan pois...
kekkuliheikki
26.06.2015 15:01:03
Vaihturia. Mulla olis maxon sd9.
En allekirjoita.
Gabe
26.06.2015 15:22:13
Bassmangassshhh... :(
Myrkky Nuoli
26.06.2015 15:26:22
Gabe: Bassmangassshhh... :(

Just hommasin '69 drip edgen, josta modattiin best of both worlds-versio Jaskalla. A!864 pääte, AB165 etuaste, Silverface-tyyliin phase inverteriä ajetaan vähän hiljempaa, jotta headroom kasvaa ja sitten vielä middle-potikka persiiseen ground switchin tilalle. Nyt on tiukka, spanky ja mehevä. Saa blackfacesaundit (ei tosin sägää ja kyykkää enää) ja tarvittaessa jopa Marshallit kun vääntää middlet kaakkoon. Nää on kyllä aivan upeita vahvistimia.
More Nintendo, less Marshall.
Laulava Kylätohtori
26.06.2015 15:58:08
kekkuliheikki: Vaihturia. Mulla olis maxon sd9.

Yritän pitää järjen äänen ylimpänä ja kieltäytyä vaihtureista. Tollanen klooni mulla joskus olikin, mutta taisi tuutata pikkuisen liian lujaa, enkä välttämättä laskisi sitä isoa alakertaakaan ehdottomaksi plussaksi...
Gabe
26.06.2015 16:09:56
Myrkky Nuoli: Just hommasin '69 drip edgen, josta modattiin best of both worlds-versio Jaskalla. A!864 pääte, AB165 etuaste, Silverface-tyyliin phase inverteriä ajetaan vähän hiljempaa, jotta headroom kasvaa ja sitten vielä middle-potikka persiiseen ground switchin tilalle. Nyt on tiukka, spanky ja mehevä. Saa blackfacesaundit (ei tosin sägää ja kyykkää enää) ja tarvittaessa jopa Marshallit kun vääntää middlet kaakkoon. Nää on kyllä aivan upeita vahvistimia.

Kiitti vaan. :(
Laulava Kylätohtori
26.06.2015 16:31:35 (muokattu 26.06.2015 16:32:31)
Gabe: Kiitti vaan. :(

Ja väittävät vielä, että muusikot ovat reiluja toisiaan kohtaan. :D

'62 tai joku muu maukas strato kuumottelisi. Torillahan niitä olisi, kuten tuhat muutakin stratoa. Ollut iso rivi stratoja seurannassa jo pitkään, eikä yksikään ole mennyt. Eipä taida olla hyvä aika myydä stratoa...

Mutta toisaalta. Olen yrittänyt ajatella järjellä. Jos nyt ostan tuohon uuden rakkineen, niin sama fiilis sen kanssa olisi kuin nyt näillä. Kuitenkin kohta sekin pitäisi myydä ja ostaa joku vieläkin "parempi". Ehkä annan vaan olla. Ei se vika kitaraa vaihtamalla parane, koska ei se vika kitarassa ole...

e. Niin ja tietysti Essi, josta jo olikin puhetta. Jucciczen 355 on kyllä todella hieno. Ei se myynnissä sattumalta olisi. ;)

Tokaikin voisi mennä, mutta haluaisin lapaan split diamondin ja palikat otelautaan, niin ei taida onnistua.

Jos jollain on kokemuksia iso- ja pienikoppaisen soundieroista, niin ei muuta kuin jakamaan kokemuksia...
kekkuliheikki
26.06.2015 20:21:51
Laulava Kylätohtori: Ja väittävät vielä, että muusikot ovat reiluja toisiaan kohtaan. :D

'62 tai joku muu maukas strato kuumottelisi. Torillahan niitä olisi, kuten tuhat muutakin stratoa. Ollut iso rivi stratoja seurannassa jo pitkään, eikä yksikään ole mennyt. Eipä taida olla hyvä aika myydä stratoa...

Mutta toisaalta. Olen yrittänyt ajatella järjellä. Jos nyt ostan tuohon uuden rakkineen, niin sama fiilis sen kanssa olisi kuin nyt näillä. Kuitenkin kohta sekin pitäisi myydä ja ostaa joku vieläkin "parempi". Ehkä annan vaan olla. Ei se vika kitaraa vaihtamalla parane, koska ei se vika kitarassa ole...

e. Niin ja tietysti Essi, josta jo olikin puhetta. Jucciczen 355 on kyllä todella hieno. Ei se myynnissä sattumalta olisi. ;)

Tokaikin voisi mennä, mutta haluaisin lapaan split diamondin ja palikat otelautaan, niin ei taida onnistua.

Jos jollain on kokemuksia iso- ja pienikoppaisen soundieroista, niin ei muuta kuin jakamaan kokemuksia...

Ostat multa ton vanzandtin mastetbuiltin pilkkahintaan ja ma paasen metsastamaan modernimpaa stratoa!
En allekirjoita.
Laulava Kylätohtori
26.06.2015 20:25:25
kekkuliheikki: Ostat multa ton vanzandtin mastetbuiltin pilkkahintaan ja ma paasen metsastamaan modernimpaa stratoa!

Älä (saatana) saata veljeäsi kiusaukseen, vaan päästä hänet pahasta...

Ei helvetti, mulla on kolme stratoa, mitä mä tolla teen? Jotain pitäis sitä myydä kait..

Mitä sä siitä pyydät ja olikos siinä nyt Bluesit vai True Vintaget?
kekkuliheikki
26.06.2015 20:58:06
Laulava Kylätohtori: Älä (saatana) saata veljeäsi kiusaukseen, vaan päästä hänet pahasta...

Ei helvetti, mulla on kolme stratoa, mitä mä tolla teen? Jotain pitäis sitä myydä kait..

Mitä sä siitä pyydät ja olikos siinä nyt Bluesit vai True Vintaget?

True vintaget. Koppa on yhta palaa saarnia. Otelauta brasilian ruusupuuta ja hieno ohut nitrolakka. Soi hienosti. Mulle liian vintage. Tahtoon modernimman straton. Ostin itse 1200 eurolla ja saat samaan hintaan. Ne pyorii uutena 3000 dollarin kieppeissa. Jee jee.
En allekirjoita.
Gabe
26.06.2015 21:00:18
kekkuliheikki: True vintaget. Koppa on yhta palaa saarnia. Otelauta brasilian ruusupuuta ja hieno ohut nitrolakka. Soi hienosti. Mulle liian vintage. Tahtoon modernimman straton. Ostin itse 1200 eurolla ja saat samaan hintaan. Ne pyorii uutena 3000 dollarin kieppeissa. Jee jee.

Minä vuonna tuo on valmistettu?
kekkuliheikki
26.06.2015 21:03:10
Gabe: Minä vuonna tuo on valmistettu?

Taitaapa olla 2004.

Tuolla on joku Ishibashin latka mista voin katsoa. On japaniksi mutta kai siella numeroita on.
En allekirjoita.
Gabe
26.06.2015 21:08:42
kekkuliheikki: Taitaapa olla 2004.

Tuolla on joku Ishibashin latka mista voin katsoa. On japaniksi mutta kai siella numeroita on.

Onko sulla tuosta brassilaudasta Citesin luvat ja laput?
kekkuliheikki
26.06.2015 21:18:45
Gabe: Onko sulla tuosta brassilaudasta Citesin luvat ja laput?

Ma tongin sen laukun huomenna. Nyt lojun uima-altaassa ja juon kaljaa. 37 lamminta tanaan.
En allekirjoita.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)