msalama 30.11.2021 08:32:01 | |
---|
Joo. Nahkahuilulla siinä vaiheessa, kun rahaa ei muuten saa emmeisiin enää mistään. Just another 70's kid @ https://freesound.org/people/msalama123/ |
Funkånaut 30.11.2021 08:43:34 | |
---|
Tympee Huttunen: Siinä on voittoa tarjolla, kun rahat tulee tilille väärällä nimellä ja viestillä. Sen jälkeen lähettää huijarille pökäleen Smartpostilla. Saa rahat ja voi pitää puhelimen. Huijari jää ilman kännykkää ja joutuu korvaamaan massit toiselle myyjälle ja bonuksena saa paketin täynnä paskaa. Öheisss miksi höhöttelin tälle aivan liikaa? +++ "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Twinkle 01.12.2021 10:46:00 | |
---|
Henri Henri Olavi: No en tiedä kyllä nerokkaasta. Jos viitsii vähääkään katsoa, että tiedot täsmää, niin eipä tuohon mene. Ja jos eivät täsmää ja selitys on joku "eiku toi on mun isän tili", niin kaupanteko saa jäädä siihen. Tässä kannattaa huomioida että pankki yksilöi tilisiirrot vain käyttäen asiakkaan tilinumeroa ja viitettä, että nimeksi voi periaatteessa kirjoittaa tai pyytää ihan mitä vaan eikä se vaikuta sen maksun liikkumiseen millään tavalla. Jotkut pankit toki palauttaa tilinhaltijan nimen omasta tietokannastaan mutta ei aina, jotkut pankit antaa vielä määrittää "lopullisen maksajan nimen" mikä tarkoittaa että oikeasta nimestä tietoisesti poiketaan. |
Henri Henri Olavi 01.12.2021 10:49:19 | |
---|
Twinkle: Tässä kannattaa huomioida että pankki yksilöi tilisiirrot vain käyttäen asiakkaan tilinumeroa ja viitettä, että nimeksi voi periaatteessa kirjoittaa tai pyytää ihan mitä vaan eikä se vaikuta sen maksun liikkumiseen millään tavalla. Jotkut pankit toki palauttaa tilinhaltijan nimen omasta tietokannastaan mutta ei aina, jotkut pankit antaa vielä määrittää "lopullisen maksajan nimen" mikä tarkoittaa että oikeasta nimestä tietoisesti poiketaan. Toki. Itsekin olen laittanut joskus nimen väärin ja joskus tarkoituksella. Mutta niissä on ollut kyse tuttujen kanssa tehdyistä siirroista. Je suis 190221 |
Spirocore 01.12.2021 15:24:57 | |
---|
In your valley, beneath your sky |
lashii 01.12.2021 15:26:13 | |
---|
|
milgromsegal 01.12.2021 15:31:26 | |
---|
"... joku vahvistin ja särö, mut kyl nyt akkarillakin voi vetää." |
noon 01.12.2021 15:42:35 | |
---|
|
Spirocore 01.12.2021 15:43:13 (muokattu 01.12.2021 15:44:47) | |
---|
lashii: Just olin kirjoittamassa samasta! Oli kaveri ainakin tarinaa koittanut keksiä xD Tony Montana Les Paul olisikin aika kova - "Say hello to my little friend!" noon: Missäs siinä se "kymmenen vuotta" mainitaan? Se on tuolla hänen tänään luodussa profiilissa. milgromsegal: Pekka on ollut niin nopea liikkeissään, että vähän tuota aikadilaatiota tullut lokasuojiin :D Aikadilaatiota mahtaa olla myös se, että ei ole tainnut Tom Murphy vielä 89 tehnyt noita VOS-viimeistelyjä kitaroihin... In your valley, beneath your sky |
Goslow 03.12.2021 10:17:13 | |
---|
|
samiko 03.12.2021 11:21:45 (muokattu 03.12.2021 11:22:50) | |
---|
Goslow: Miltä tämä näyttää? https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1697886 - kallis soitin - kuvat netistä - uusi käyttäjä - ei yhteystietoja Jäsen: https://muusikoiden.net/jasenet/223866 Kuvauksen mukaan ei tarvitse olla huolissaan: "Olen yksityinen henkilö ja hyvä mies" No näyttää miltä näyttää, mikään noista ei ole "sääntöjen" vastaista. Ite kierrän kaukaa, oli asiallinen tai ei, jos on niin laiska ettei saa soittimestaan kuvaa/kuvia otettua. Niitä näkyy paljon. En silti lähtisi sössöttämään toisen myynti-ilmoitukseen. Varsinkaan mutupohjalta. |
DownWithTheSickness 03.12.2021 13:54:01 | |
---|
samiko: No näyttää miltä näyttää, mikään noista ei ole "sääntöjen" vastaista. Ite kierrän kaukaa, oli asiallinen tai ei, jos on niin laiska ettei saa soittimestaan kuvaa/kuvia otettua. Niitä näkyy paljon. En silti lähtisi sössöttämään toisen myynti-ilmoitukseen. Varsinkaan mutupohjalta. Sä oletkin alfa. |
samiko 03.12.2021 14:02:17 | |
---|
DownWithTheSickness: Sä oletkin alfa. No nyt. Meikä on jauhotettu ja poistun häpeillen takavasemmalle :D . |
DownWithTheSickness 03.12.2021 14:23:52 | |
---|
samiko: No nyt. Meikä on jauhotettu ja poistun häpeillen takavasemmalle :D . Haha :D (Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!) |
echo66 06.12.2021 10:21:25 | |
---|
Krice: Danske ja Nordea on molemmat ihan kauheita roistopankkeja. päivän paras. Olisi mielenkiintoista kuulla perustelut? Mutu-pohjan tietoa? Itse ollut Nordean asiakas vuodesta 2003 ja palvelu toiminut todella hyvin. Eritoten sijoituspalvelut. Salkku komiasti plussalla surfnpsycho ja beat goes on! |
nightbird 06.12.2021 12:58:55 (muokattu 06.12.2021 13:00:40) | |
---|
echo66: päivän paras. Olisi mielenkiintoista kuulla perustelut? Mutu-pohjan tietoa? Itse ollut Nordean asiakas vuodesta 2003 ja palvelu toiminut todella hyvin. Eritoten sijoituspalvelut. Salkku komiasti plussalla Ollut samoissa pankeissa KOP:n ajoilta lähtien, tyytyväinen olen ollut. Asiointi johonkin OP:n ja varsinkin S-pankkiin verrattuna paljon helpompaa. Eiköhän jokainen pankki ole jonkinasteinen roskapankki, kaikilla on niitä laman epäonnisia asiakkainaan joiden lainat päätyi tuonne roskien joukkoon. Nordea on myös aina ollut joustava rahoituksensa puolella kun on joutunut sopimaan maksuista jollakin tavalla. |
Henri Henri Olavi 06.12.2021 13:08:01 | |
---|
Itse olen ollut OP:n asiakas syntymästäni saakka. Toiminut aina täydellisesti. Jos ei olisi, olisin vaihtanut pankkia. Je suis 190221 |
Laulava Kylätohtori 06.12.2021 18:47:35 | |
---|
nightbird: Ollut samoissa pankeissa KOP:n ajoilta lähtien, tyytyväinen olen ollut. Asiointi johonkin OP:n ja varsinkin S-pankkiin verrattuna paljon helpompaa. Eiköhän jokainen pankki ole jonkinasteinen roskapankki, kaikilla on niitä laman epäonnisia asiakkainaan joiden lainat päätyi tuonne roskien joukkoon. Nordea on myös aina ollut joustava rahoituksensa puolella kun on joutunut sopimaan maksuista jollakin tavalla. S-pankki on kuraa, mutta miten asiointi on ollut OP:ssä vaikeampaa? Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
nightbird 06.12.2021 18:52:52 | |
---|
Laulava Kylätohtori: S-pankki on kuraa, mutta miten asiointi on ollut OP:ssä vaikeampaa? Kommentoin vain sivustaseuraajana avokin pankkiasiointia. Nordeassa näyttäisi olevan helpompaa verkkopankin käyttö, mobiiliahan tuo yleensä käyttää. Siis vain minun arvio. Nordea 1 ja OP 2. |
Laulava Kylätohtori 06.12.2021 18:58:18 | |
---|
nightbird: Kommentoin vain sivustaseuraajana avokin pankkiasiointia. Nordeassa näyttäisi olevan helpompaa verkkopankin käyttö, mobiiliahan tuo yleensä käyttää. Siis vain minun arvio. Nordea 1 ja OP 2. Ok, itse olen paikallisen OP:n jäsen ja pankkiasiat sujuvat "tunnettuna miehenä" niin uskomattomalla helppoudella, että olisi mielenkiintoista tietää, mikä esim. Nordeassa on niin paljon helpompaa. Toki nämä ovat varmaan paljon myös konttorikohtaisia juttuja. Täälläpäin esim. Nordean asiakkaana olisi todella hankalaa, kun ei ole minkäänlaisia palveluja lähimaillakaan. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |