Mr. Speed 07.04.2015 11:48:45 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Yhtä epäystävällistä on pitää tuollaista jatkuvaa valitusta asiasta, joka olisi helppoa ja halpaa korjata - tai oikeastaan ilmaista. Miksi et itse vaihda sitä volumen paikkaa? Tai hanki jäykempää potikkaa? Tai pistä jotain kumirinkulaa sinne hatun alle tuomaan kitkaa? Tai hanki kitaraa, jossa tuota ongelmaa ei ole? Tai tee jotain muuta tuolle ongelmalle? Sehän on kuitenkin helposti ratkaistavissa? Koska ajatus kulkee kaiken se testosteronin ja syvällisyyden keskellä niin huonosti :D |
Krice 07.04.2015 13:59:55 (muokattu 07.04.2015 14:01:05) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Miksi et itse vaihda sitä volumen paikkaa? Tai hanki jäykempää potikkaa? Tai pistä jotain kumirinkulaa sinne hatun alle tuomaan kitkaa? Tai hanki kitaraa, jossa tuota ongelmaa ei ole? Onko tullut sellainen ajatus mieleen, että en halua tehdä mitään yllämainituista? Olisiko sellainen ajatuskin voinut tulla mieleen, jos olisi yrittänyt vähän ajatella? Mitä tulee tuohon kitaran hankkimiseen, niin strato-mallisissa se volumenappi vaan tuppaa olemaan lähellä mikkiä/kieliä, sille ei voi oikein mitään. Välillä näkee sellaisia malleja, joissa se ei ole lähellä, mutta kitara ei muuten kiinnosta. Tai se on liian kallis, esim. artistimalleissa tuota näkee enemmän kuin perusmalleissa. |
Mr. Speed 07.04.2015 14:04:26 | |
---|
Krice: Onko tullut sellainen ajatus mieleen, että en halua tehdä mitään yllämainituista? Olisiko sellainen ajatuskin voinut tulla mieleen, jos olisi yrittänyt vähän ajatella? Mitä tulee tuohon kitaran hankkimiseen, niin strato-mallisissa se volumenappi vaan tuppaa olemaan lähellä mikkiä/kieliä, sille ei voi oikein mitään. Välillä näkee sellaisia malleja, joissa se ei ole lähellä, mutta kitara ei muuten kiinnosta. Tai se on liian kallis, esim. artistimalleissa tuota näkee enemmän kuin perusmalleissa. Sulle on osoitettu useita vaihtoehtoja stratomalliselle kitaralle, jotka menee sun mainitsemaan budjettiin ja joissa volapotikka ei ole yhtä lähellä.Jos et ole valmis tai halukas tekemään mainittuja asioita, tai et ole valmis tekemään kompromissia kitaran suhteen sarjatuotantomalleissa, niin lopeta nyt se vinkuminen. Sun ongelmaasi on sekä kitaroiden että seksin osalta on hyvin yksinkertainen ratkaisu: raha. |
Laulava Kylätohtori 07.04.2015 14:04:34 | |
---|
Krice: Onko tullut sellainen ajatus mieleen, että en halua tehdä mitään yllämainituista? Olisiko sellainen ajatuskin voinut tulla mieleen, jos olisi yrittänyt vähän ajatella? Mitä tulee tuohon kitaran hankkimiseen, niin strato-mallisissa se volumenappi vaan tuppaa olemaan lähellä mikkiä/kieliä, sille ei voi oikein mitään. Välillä näkee sellaisia malleja, joissa se ei ole lähellä, mutta kitara ei muuten kiinnosta. Tai se on liian kallis, esim. artistimalleissa tuota näkee enemmän kuin perusmalleissa. Jep. Olen ymmärtänyt varsin hyvin, ettet halua tehdä sille mitään. Kysyinkin nyt, että miksi et halua tehdä sille mitään, jos se kerran haittaa niin paljon, että asiasta pitää varsin usein valittaa. Valita pois, mutta kerro nyt ihmeessä, että miksi et halua tuota korjata, koska se korjaus itsessään on helppoa ja parhaimmillaan jopa ilmaista? Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Snapo 07.04.2015 15:35:56 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Jep. Olen ymmärtänyt varsin hyvin, ettet halua tehdä sille mitään. Kysyinkin nyt, että miksi et halua tehdä sille mitään, jos se kerran haittaa niin paljon, että asiasta pitää varsin usein valittaa. Valita pois, mutta kerro nyt ihmeessä, että miksi et halua tuota korjata, koska se korjaus itsessään on helppoa ja parhaimmillaan jopa ilmaista? Tuollahan se on edellisellä sivulla. "Säätäminen on jotenkin tyhmää. Miksi samantien vaikka rakentaisi kokonaan kitaran?" "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
tommium 07.04.2015 15:41:10 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Jep. Olen ymmärtänyt varsin hyvin, ettet halua tehdä sille mitään. Kysyinkin nyt, että miksi et halua tehdä sille mitään, jos se kerran haittaa niin paljon, että asiasta pitää varsin usein valittaa. Valita pois, mutta kerro nyt ihmeessä, että miksi et halua tuota korjata, koska se korjaus itsessään on helppoa ja parhaimmillaan jopa ilmaista? Mä en kanssa sitten millään voi ymmärtää tuon yhden vesselin jatkuvaa kitisemistä samasta asiasta. Volumepotikan siirto on aivan yhtä helppoa (5 minuuttia) ja halpaa (ilmaista) kuin naisen/seksin hankkiminen baarista. Jälkimmäisen asian kun hoitaa kuntoon niin on lähestulkoon aivan sama jonkin aikaa missä se volumepotikka siinä kitarassa on. Jokainen tietysti saa hoitaa asioittensa tärkeysjärjestyksen miten haluaa mutta kaikesta ei välttämättä tarvitse aina itkeä ja valittaa, varsinkaan jos asioille ei mitään halua itse tehdä. "...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay!" |
Gabe 08.04.2015 14:59:10 | |
---|
UK Made Vintage 30 tai Reaper HP olis ostettava. Niitä on aina yleensä torilla mutta ei tietenkään taaskaan kun minä olisin ostamassa. |
Sarko 08.04.2015 15:19:41 | |
---|
Gabe: UK Made Vintage 30 tai Reaper HP olis ostettava. Niitä on aina yleensä torilla mutta ei tietenkään taaskaan kun minä olisin ostamassa. Laitetaanko kans Xoticin AC Comp? ;) "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Gabe 08.04.2015 17:18:47 | |
---|
Sarko: Laitetaanko kans Xoticin AC Comp? ;) Tuolla se näkyy olevan merkittynä muistiin. :) Nyt alkaa olla taas vaihteeksi tili finaalissa, vähän riippuu löydänkö kaiuttimen käytettynä. |
Sarko 08.04.2015 17:22:06 | |
---|
Gabe: Tuolla se näkyy olevan merkittynä muistiin. :) Nyt alkaa olla taas vaihteeksi tili finaalissa, vähän riippuu löydänkö kaiuttimen käytettynä. Jos kiinnostaa niin heitä pikaviestiä, voidaan rukata hintaa vielä. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Gabe 08.04.2015 17:35:06 | |
---|
Sarko: Jos kiinnostaa niin heitä pikaviestiä, voidaan rukata hintaa vielä. Joo pitää paiskata, olen loppukuun lapissa ja suunnitelin vähän käyväni pikkuveljen luona Oulussa. |
Sarko 08.04.2015 17:36:47 | |
---|
Gabe: Joo pitää paiskata, olen loppukuun lapissa ja suunnitelin vähän käyväni pikkuveljen luona Oulussa. No mikäpä ettei, olehan yhteydessä. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Attew 17.04.2015 08:51:16 | |
---|
Nyt on paha gasi jotain pienempää kaappia kohtaan, esim. Recto 2x12. Pienempikin kiinnostaisi, mutta kärsiiköhän saundi turhan paljon? Osaiskohan joku kertoa kokemuksiaan pienemmistä kaapeista metallihommissa tyyliin Pantera/Lamb of god? 6505+ nupilla soitan, ja pohdin kompaktimpaa keikkailukaappia... Päähän kohdistuva isku on opintojen äiti. |
Gabe 17.04.2015 09:11:49 | |
---|
Attew: Nyt on paha gasi jotain pienempää kaappia kohtaan, esim. Recto 2x12. Pienempikin kiinnostaisi, mutta kärsiiköhän saundi turhan paljon? Osaiskohan joku kertoa kokemuksiaan pienemmistä kaapeista metallihommissa tyyliin Pantera/Lamb of god? 6505+ nupilla soitan, ja pohdin kompaktimpaa keikkailukaappia... Mulla on Bluetonen massiivimännystä valmistettu 2x2. Kevyt, kestävä ja näppärän kokoinen. Soundit on kuitenkin isot.ot, senhän saa millä elementeillä vain haluaa. |
antnis 17.04.2015 09:41:07 | |
---|
Mitkähän muuten olis laadukkaaat ja epäherkät elementit G12V-70 tilalle? Noi o vissii jotai 99dB luokkaa. Pahus kun WGS ei listaa herkkyyksiä sivuillaan. |
Sarko 17.04.2015 10:21:20 (muokattu 17.04.2015 12:48:11) | |
---|
antnis: Mitkähän muuten olis laadukkaaat ja epäherkät elementit G12V-70 tilalle? Noi o vissii jotai 99dB luokkaa. Pahus kun WGS ei listaa herkkyyksiä sivuillaan. Kyllä listaa, herkkyys ilmoitetaan sivuillaan seuraavanlaisesti: Sound Pressure Level (spl) E: Sensitivity eli herkkyys näkyy täällä myös: https://wgs4.com/sites/default/files/WGS-2015-01-tonechart.pdf "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
antnis 17.04.2015 18:32:52 | |
---|
|
Muovinen 17.04.2015 20:05:45 | |
---|
Strymon Flint ja Xotic EP Booster kuumottelee. Mitään isompaa ei passaa nyt ees miettiä ja turhaa se oliskin. Hienosäätövaiheessa. |
johanssen 18.04.2015 10:03:10 | |
---|
Muovinen: Strymon Flint ja Xotic EP Booster kuumottelee. Mitään isompaa ei passaa nyt ees miettiä ja turhaa se oliskin. Hienosäätövaiheessa. Ei mee noissa riihikuivat hukkaan. Molemmat löytyy molemmista laudoista ja pysyy. Toria jos kyttäät, niin saa olla tarkkana, sillä ainakin Flintit menee heti, jos niitä sattuu sinne joskus eksymään. Ite taisin ostaa omat Customsoundsilta, kun kyllästyin torin vahtaamiseen. asialliset hommat hoietaan, muuten ollaan ku ellun kanat... |
thunderrocks 18.04.2015 20:00:27 | |
---|
Fenderin Blues Junior Tweed kuumottais. Baja kaipaa seuralaista. Onko kellään? Siis Tweed!! |