Aihe: Halvemmat "ES-335":et
1 2 3 4 521 22 23 24 2546 47 48 49 50
Laulava Kylätohtori
15.02.2014 10:39:17
kosmonausea: Kysynpä vaan: kuka maksaa?

Niin kysyn minäkin...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
kekkuliheikki
15.02.2014 10:54:23
Voisin lieventaa Suhr-kaasua ostamalla 'karvalakkimallin'.

Pro Series S1 olisi tyrkylla.
En allekirjoita.
Myrkky Nuoli
17.02.2014 21:48:57 (muokattu 17.02.2014 22:20:05)
Huhhuh, olipa lähellä. Melkein lähti Samick torilta, mutta viime hetkellä joku kävikin noutamassa sen pois. Pärjäisköhän sitä nyt tässä kokemusta rikkaampana sinne Bluetonen saapumiseen asti. AAAARRRRGH.

edit: Pirulauta kun rupes tori vetämään. Budjetti lähentelee uhkaavasti Midtown Custom -osastoa, onko näistä kokemuksia?
Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä.
Zeeboo
17.02.2014 22:20:22
Omissa kuvissa on minun "Lumikki", Sheraton II. Jo vähän ajan haalistama ikäneito, joka muutti meille vähän puolivahingossa. Hemmetin komeesti soiva peli. Ihan kunnolla sinuiksi ei olla kuitenkaan päästy, itse kun olen enemmän F-mittojen mukainen soittaja. Tori-ilmoa en ole laittanut, mutta jos joku kovasti innostuu, niin kerron mieluusti soittimen taustoista. Ja hinnastakin haastellaan jos siltä tuntuu.
White men can't Monk
Laulava Kylätohtori
18.02.2014 09:17:53
Myrkky Nuoli: Huhhuh, olipa lähellä. Melkein lähti Samick torilta, mutta viime hetkellä joku kävikin noutamassa sen pois. Pärjäisköhän sitä nyt tässä kokemusta rikkaampana sinne Bluetonen saapumiseen asti. AAAARRRRGH.

edit: Pirulauta kun rupes tori vetämään. Budjetti lähentelee uhkaavasti Midtown Custom -osastoa, onko näistä kokemuksia?

Kolminumeroinen budjetti?

No menköön, saat Toksun 999, mutta älä kerro muille, tämä on 'vain sinulle' hinta...
Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Gabe
18.02.2014 10:02:20
Laulava Kylätohtori: Kolminumeroinen budjetti?

No menköön, saat Toksun 999, mutta älä kerro muille, tämä on 'vain sinulle' hinta...

Tuo sinun Tokai on kyllä kaunis.

Aiheuttanut ikävää kuumotusta täälläkin. Toisaalta se Finlandia Instruments Esquirekin gasittaa enenevissä määrin.
PIM
18.02.2014 10:06:35
Zeeboo: Omissa kuvissa on minun "Lumikki", Sheraton II. Jo vähän ajan haalistama ikäneito, joka muutti meille vähän puolivahingossa. Hemmetin komeesti soiva peli. Ihan kunnolla sinuiksi ei olla kuitenkaan päästy, itse kun olen enemmän F-mittojen mukainen soittaja. Tori-ilmoa en ole laittanut, mutta jos joku kovasti innostuu, niin kerron mieluusti soittimen taustoista. Ja hinnastakin haastellaan jos siltä tuntuu.

Ostin 25 vuotta sitten samanlaisen uutena ja kaveri muutamaa kuukautta myöhemmin omansa ja jostain syystä aina se kaverin kitara vaan tuntui soivan paremmin kuin oma. Asia vitutti lopulta sen verta raskaasti, että myin omani vuoden päästä eteenpäin. Pitäisiköhän ihan nostalgiasyistä ostaa toi sulta pois kuleksimasta...
En tyytynyt tavanomaiseen.
Zeeboo
18.02.2014 11:15:39
PIM: Ostin 25 vuotta sitten samanlaisen uutena ja kaveri muutamaa kuukautta myöhemmin omansa ja jostain syystä aina se kaverin kitara vaan tuntui soivan paremmin kuin oma. Asia vitutti lopulta sen verta raskaasti, että myin omani vuoden päästä eteenpäin. Pitäisiköhän ihan nostalgiasyistä ostaa toi sulta pois kuleksimasta...

Tämä on jonkin verran tuoreempi kuin se, mikä sinulla on ollut. Mutta kylläpä tälläkin on lastentaudit ja teini-iän kiukuttelut jäänut taakse. Sarjanumero antoi tällaiset tiedot:
Your guitar was made at the
Samick Plant, Korea
September 1996
Production Number: 3503

Tarttee funtsata tosiaan, josko vielä yrittäis jatkaa "sisäänajoa" vai pitäisikö pistää kiertoon ja käyttöön. Soitettavaksihan nämä on tarkoitettu, eikä seinäkoristeiksi. Vaikka nättihän tämä blondi on ihan vaan katsellakin ;)
White men can't Monk
Myrkky Nuoli
18.02.2014 13:28:51
Laulava Kylätohtori: Kolminumeroinen budjetti?

Jätkä!! Oon kattellu sun Tokaita kyllä sillä silmällä, mutta naturaalit ei hirveesti puhuttele tässä aihepiirissä, joten joutuu skipata kun muutenkin kipurajan välittömässä yläpäässä ollaan. Hagström Vikingiä ja Punasta Tokaita tarjottu ja molemmat hyvään hintaan. Nyt pitäs vaan arpoa, että onko mulla paukkuja vetää tiliä sileeks tähän vai tyydynkö Hagströmiin.. Ostakaa multa jotain, vaikka venäläisiä iskelmä-kokoelmia LP:llä? 30€ / kipale, kovaa paskaa!
kekkuliheikki
18.02.2014 13:34:16
En allekirjoita.
Gabe
18.02.2014 14:33:48
Tämä ketju on kyllä ihan kamala. :)

Tukahdutettu ES gas nostaa päätään kahta kauheampana. Päräytän ensi palkan tultua Finlandia Instrumetsilta telen itselleni ja tämähän mahdollistaisi tuon MIJ Fenderin myynnin.. joka taas mahdollistaisia ESsin hankinnan. Harmillisesti joudun odottelmaan 4-5 kuukautta ennen kuin voin pistää telen torille. Olisit tohtori pitäytynyt Tokaissa muutaman kuukauden pidempään. :D
WanhaWihtahousu
18.02.2014 15:12:41

kekkuliheikki: Tasta jollekkin hippimalli.

http://www.guitare-village.com/occasion/pawnshop/pawnshop_13.php

Aivan älyttömän siisti! Onneksi ei ole rahaa.
http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w TEASER
Lancelot
18.02.2014 15:33:21

Tuut multa hakeen Ibanezin, vai etkö tykännyt bursteista? Pysyy budjettikin reilusti kolminumeroisena;)
kekkuliheikki
18.02.2014 15:52:14
WanhaWihtahousu: Aivan älyttömän siisti! Onneksi ei ole rahaa.

1200 taman hetkinen hinta. Ei tota kukaan osta. Hurjan nakoinen peli.
En allekirjoita.
kekkuliheikki
18.02.2014 17:08:37
Mulla ei ole koskaan ollut nain riivaamaa GASia kun nykyinen Suhr kaasu. Vaimo sanoo, etta rahaa ei saa kayttaa. Vittu niin. Mitaan ei voi.

Jos joku on kinnostunut Teradasta niin saa pikaviestilla kiinni. Kylatohtori saa sanoa viimeisen sanan koska on aina ensimmaisena jonossa.
En allekirjoita.
Lancelot
18.02.2014 20:05:55
kekkuliheikki: Mulla ei ole koskaan ollut nain riivaamaa GASia kun nykyinen Suhr kaasu. Vaimo sanoo, etta rahaa ei saa kayttaa. Vittu niin. Mitaan ei voi.

Jos joku on kinnostunut Teradasta niin saa pikaviestilla kiinni. Kylatohtori saa sanoa viimeisen sanan koska on aina ensimmaisena jonossa.

Ota vähän happea ja mieti vielä toisen kerran:)
Myrkky Nuoli
18.02.2014 20:11:03 (muokattu 18.02.2014 20:12:03)
Lancelot: Tuut multa hakeen Ibanezin, vai etkö tykännyt bursteista? Pysyy budjettikin reilusti kolminumeroisena;)

Piruvie oon peliäsi katsonut, mutta tuo Tobaccoburst on semmonen missä oon käsittämättömän nirso. Ehkä 95% noista ei oikein miellytä silmää. Tai enemmänkin niin, että eivät herätä tunteita. Mutta tuo sinun punanen peli, voe helevata!!

kekkuliheikki: Mulla ei ole koskaan ollut nain riivaamaa GASia kun nykyinen Suhr kaasu. Vaimo sanoo, etta rahaa ei saa kayttaa. Vittu niin. Mitaan ei voi.

MITÄ?? PIKAVIESTITETY'D
kekkuliheikki
18.02.2014 20:41:03
Lancelot: Ota vähän happea ja mieti vielä toisen kerran:)

Mulla on happipullot selassa kiinni ja ei auta.
En allekirjoita.
Muovinen
18.02.2014 22:04:03

kekkuliheikki: Mulla on happipullot selassa kiinni ja ei auta.

Äijä on ihan sairas.
Myrkky Nuoli
18.02.2014 22:06:53
Mun tarttis saada paperipussi johon hyperventiloida kun näpyttelen refreshiä uusien viestien toivossa ja säätelen diilejä. Nyt on muutamakin hyvä vaihtoehto, mutta tuo Tokai minua eniten kutkuttais. Eijjjumalauta. Elämäni piinaavin GAS tähän mennessä. Tämä on jotenkin metafyysisellä tasolla, koska en edes halua ostaa mokomaa, mutta silti vetää puoleensa ku hunaja kärpästä. Raastaa sielua.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)