Ze Kink 11.01.2008 18:11:45 | |
---|
Vaikuttaa kyllä äkkiseltään todella maukkaalta peliltä. Mites tuo tottelee overdrive-pedaaleja? Tuolla hinnalla voisi vakavasti harkita moisen hankintaa kotisoitteluun. Apina vielä kaveriksi niin luulisi irtoavan kaikki tarpeellinen meikäläiselle. Meikääkin alkoi kaasuttaa tuo. Voisi olla juurikin himasoitteluun ja äänittämiseen ässä, eikä maksa läheskään niin paljoa kuin Tiny Terror. "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Sik 11.01.2008 18:26:05 (muokattu 11.01.2008 18:27:53) | |
---|
Kävin kiusaamassa postin tätejä taas kerran netistä tulostetuilla saapumisilmoituksilla ja sain kuin sainkin viikonlopuksi pakettini Tompalta. Paketin sisältö: Harley Benton GA5 putkari, Danelectro Fish&Chips EQ -pedaali ja läjä piuhoja ym. pikkusälää. Olen nyt ennen hehkuttamista ehtinyt testata n. tuntia kokoonpanoa ja yllätyin, kuinka positiivisen monipuolisesti GA5:n soundiin voi tuolla halpis-EQ:lla vaikuttaa. Enpä usko, että meni rahat hukkaan. e. Millähän säröpedaalilla tota GA5:ttä kannattaisi kutitella? Bad Monkey? "Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa." |
Joees 11.01.2008 18:34:04 | |
---|
Kävin kiusaamassa postin tätejä taas kerran netistä tulostetuilla saapumisilmoituksilla ja sain kuin sainkin viikonlopuksi pakettini Tompalta. Miten niin sait kuin saitkin? Mä oon aina saanut ihan iisisti kaikki vaikka ei olis postiluukkuun vielä tullutkaan saapumisilmotusta. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Sik 11.01.2008 18:41:20 | |
---|
Miten niin sait kuin saitkin? Mä oon aina saanut ihan iisisti kaikki vaikka ei olis postiluukkuun vielä tullutkaan saapumisilmotusta. Kyllä kyllä, tiedän tiedän. Mutta kun se ei aina ole ollut kovin helppoa... Paikallispostini on R-kioskin yhteydessä oleva asiamiesposti, enkä voi kehua sen työntekijöiden ammattitaitoa kovin korkealle. Aikaisemmilla kerroilla Thomannin paketteja postiennakolla noudettaessa tädeiltä on milloin mikäkin koodi ollut hukassa ja on soiteltu pitkin ja poikin, en edes halua tietää minne kaikkialle, olen vain halunnut pakettini. Tällä kertaa homma oli kivuton, koska saapumisilmoitukset eivät olleet ehtineet lähteä vielä postin logistiikkakeskukseen lajittelua varten... Huoh. Offari riittäköön. "Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa." |
elbowski 11.01.2008 18:43:05 (muokattu 11.01.2008 18:43:40) | |
---|
Vinkki teille kaikille Crate Blackheartia kuolaaville: yksi on Soundatan Albertinkadun liikkeessä testattavana. Ja tuo videon jätkä oli varmasti Patton Oswalt. |
arppah8 11.01.2008 20:32:20 | |
---|
Tänään hain paikallisesta Kent Armstrongin CoolRailsin projektiin kaulamikiksi. Kaikki osat ovat nyt sitten valmiina, kurssi starttaa sunnuntaina. Jeejee. I rather be a jerk than being hip like you. |
Billsner 11.01.2008 20:34:04 | |
---|
Wrapped in plastic |
Kivijalka 11.01.2008 20:35:39 | |
---|
Nyt muuten iski armoton GAS. Ei se väärin ole, pienet putkinupit ovat mahtavia. Näin Tiny Terrorin tuoreena omistajana totean. :D If you want clean, buy a vacuum cleaner. |
Billsner 11.01.2008 20:40:25 | |
---|
Ei se väärin ole, pienet putkinupit ovat mahtavia. Vaikea sanoa kun ei ole kokemusta (vielä :) Kävin torstaina testailemassa Epin valve junioria, mutta siinä mua häiritsi EQ:n puute. Tuo voisi olla mulle just passeli vehje. Craten vehkeistä muutenkin pidän. Wrapped in plastic |
rippet 11.01.2008 23:08:02 | |
---|
|
Ze Kink 11.01.2008 23:37:17 | |
---|
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
M Hossa 12.01.2008 00:09:33 | |
---|
Scumback speakers. Nyt ei enään v*tuta, ennen kyllä. |
Kivijalka 12.01.2008 01:44:41 | |
---|
If you want clean, buy a vacuum cleaner. |
LosJormas 12.01.2008 02:29:47 | |
---|
No nyt se päivä vihdoin koitti ku sain sen kullan kotiin. Puoltoist kuukautta odotin jackson rr24/wh et tulis jenkeist, ja eilen pakettin odotti himassa. En oo ikinä näin tyytyväinen ollu omaan kitaraan kun nyt, ei vois parempaa toivoa. Suosittelen jo nyt muutaman päivän koeajolla kenelle vaan kyseisestä kitarasta kiinotuneelle, et varmasti kadu ostosta. |
FensonGibder 12.01.2008 09:24:56 (muokattu 12.01.2008 09:51:28) | |
---|
ostin nettikepin ja nyt oon ihan pulassa mitä sen kanssa tekisin.maksoin näköjään vielä enemmän kuin olisi maksanut Levytukussa. piti saada teräspintainen JEM 7777WBXL piparibindauksella, mutta paketissa tulikin 19-nauhainen (massakaulainen) skitta melodymaker-runkolla.onhan tuossa kuitenkin sahattuna se kahva,että kannattaakohan palauttaa loppupeleissä.. väri on kyllä siistin magee: matta violetti josta kuultaa vaneri siististi läpi.noi maalipintaan jääneet pari karvaa vähän on kornit,mutta onneks ne on selkäpuolella. ensitesti on vielä tekemättä,kun toi B-kieli katkeaa aina ennenkuin ehtii vireeseen,mut laitan heti tänne postauksia kun saan pelittämään. Tällaiset kommentit jostain syystä puuttuu täältä kokonaan ;) (EDIT: lisäsin typot) Saatanan tunarit! |
Kivijalka 12.01.2008 09:32:58 | |
---|
Ostin nettikepin ja nyt oon ihan pulassa mitä sen kanssa tekisin. Maksoin näköjään vielä enemmän kuin olisi maksanut Levytukussa. Piti saada teräspintainen JEM 7777WBXL piparibindauksella, mutta paketissa tulikin 19-nauhainen (massakaulainen) skitta melodymaker-runkolla. Onhan tuossa kuitenkin sahattuna se kahva, että kannattaakohan palauttaa loppupeleissä.. Väri on kyllä siistin magee: matta violetti josta kuultaa vaneri siististi läpi. Noi maalipintaan jääneet pari karvaa vähän on kornit, mutta onneks ne on selkäpuolella. Ensitesti on vielä tekemättä, kun toi B-kieli katkeaa aina ennenkuin ehtii vireeseen, mut laitan heti tänne postauksia kun saan pelittämään. Tällaiset kommentit jostain syystä puuttuu täältä kokonaan ;) Hmm, miten tuollainen tapaus pääsi siis oikein edes käymään? Myyjä lähetti ihan jotain muuta mitä myi? If you want clean, buy a vacuum cleaner. |
Jebe- 12.01.2008 09:42:59 | |
---|
Hmm, miten tuollainen tapaus pääsi siis oikein edes käymään? Myyjä lähetti ihan jotain muuta mitä myi? Tuo juttu taisi olla pieni huumori-pläjäys. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Kivijalka 12.01.2008 09:55:57 (muokattu 12.01.2008 10:04:00) | |
---|
Tuo juttu taisi olla pieni huumori-pläjäys. Ahsoo, luin tuon uudestaan mutta en kyllä vieläkään saanut siitä mitään huumoria irti. Jos te niin sanotte niin kai se on sit uskottava. Niin monta vastaavanlaista tositapausta nähneenä en tainnut enää olla kaikkein altteimmillani huumorin kukalle. :) If you want clean, buy a vacuum cleaner. |
FensonGibder 12.01.2008 11:00:43 | |
---|
Ahsoo, luin tuon uudestaan mutta en kyllä vieläkään saanut siitä mitään huumoria irti. Jos te niin sanotte niin kai se on sit uskottava. Niin monta vastaavanlaista tositapausta nähneenä en tainnut enää olla kaikkein altteimmillani huumorin kukalle. :) Mäkin hukkasin jo sen alkuperäisen pointtini (muistaakseni sellainen oli). Bzzz Saatanan tunarit! |
Lenoldinho 12.01.2008 13:35:08 | |
---|
Hei, ostin Tokain! Mallia en juuri nyt muista, mutta sen osaan kertoa, että on mahonkirunko ja tummansininen loimuvaahterakansi, Straton muotoinen, Wilkinsonin talla, 24 nauhaa ja kaksi humbuckeria. Hintaa oli Musamaailmassa 1079€. Tosin oli jonkun verran kolhuja ja saimme jonnin verran alennusta. Paino on voimaa, ja ylipaino ylivoimaa. |