Aihe: M.netin tori ja huijaukset
1 2 3 4 5218 219 220 221 222347 348 349 350 351
Loimutin
04.10.2021 11:11:27
"Jätä kitara rappusille tms. Kun tulen, tiputan rahat vaikka kirjekuoressacpostiluukusta tai laitan sitte mobilepaylla"

Ja vastauksena

Olen paikassa a tääl saan rauhas olla miksei Matkahuolto se on vie nopeempi noh joskus jotkut ei käsitä sitä et se on varmin keino jää NS kuitti.

Nyt menee yli ymmärryksen
fox
04.10.2021 11:19:20

Loimutin:

Sain tämän vastauksena kun kerroin asuvani myös Isojoella ja voisin tulla hakemaan.

:D

Meillä oli myös kauppakehitelmä, mutta samansuuntaista toimitustapaa piti parhaana. Kyselin näet missä päin Euraa kitara olisi noudettavissa, kun ei oo pitkä matka ja samalla reissulla voisin käydä sukuloimassa. Ei tullut koordinaatteja (eikä kauppoja).
Kitara oli kyllä hieno, ja näillä leveysasteilla perin harvinainen. Mieluusti olisin kaupat tehny. :(
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Metalrock
04.10.2021 11:19:44
JuSu: Päästäisiinköhän näistä eroon, jos olisi se parin viikon torikarenssi uusilla käyttäjillä? Riittäisikö piripäällä pitkäjänteisyyttä tuottaa nimimerkkejä varastoon?

En tiiä.

vois toimia,,ja ilmoitusten tarkistus uusille jäsenille myös :)
JuSu
04.10.2021 11:22:44
Metalrock: vois toimia,,ja ilmoitusten tarkistus uusille jäsenille myös :)

Ja pitäiskö sille laittaa linkki tähän keskusteluun...? =)
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
Loimutin
04.10.2021 11:24:41
JuSu: Ja pitäiskö sille laittaa linkki tähän keskusteluun...? =)

Ilman muuta, saadan vähän äksöniä tähänkin keskusteluun
marke-
04.10.2021 11:39:33
JuSu: Päästäisiinköhän näistä eroon, jos olisi se parin viikon torikarenssi uusilla käyttäjillä? Riittäisikö piripäällä pitkäjänteisyyttä tuottaa nimimerkkejä varastoon?

En tiiä.

Vois ihan hyvin olla pidempikin aika uusilla käyttäjillä, ja joku viestimääräminimi. Taipuukohan softa?
The Jack
04.10.2021 11:49:41
Piepe: Ja seuraava https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1683637 .

Ehkä trollaus ei tosiaan ole mahdoton ajatus.

Olisiko taustalla vanha kunnon Zombie uusilla kujeilla? Nyt on ainakin saanut kaipaamaansa huomiota. Nämä alkaa olla jo liian huonoja huijausyrityksiksi. Kyseinen kauppias tekee kaikki mahdolliset virheet ilmoituksissaan, ja ihan näin sekaisin ei voi olla edes nisti.
janis
04.10.2021 11:52:54

Auttaako jos noita ilmoituksia ilmiantaa sitämukaa kun niitä huomaa?
Ku itte tekee, saa sellasta mitä tulee!
kid ego
04.10.2021 11:57:01 (muokattu 04.10.2021 11:57:31)
janis: Auttaako jos noita ilmoituksia ilmiantaa sitämukaa kun niitä huomaa?

Kyllä kai. En tiedä, tuleeko niistä vinkki modeille vaiko vain ylläpidolle. Siinä mielessä tämä ketju on hyvä, että tänne voi myös jättää perustelut, miksi ilmoitus pitäisi poistaa. Kaikki huijaukset eivät mun harjaantumattomaan silmääni aina näytä huijaukselta.

Kannattaa ainakin linkittää tänne ja painaa varoitusta omalle viestilleen. Silloin se huomataan varmasti.

-— Moderaattori —-

"Ehkä se on ihan hyvä ettet juo sitä viinaa. Ihan kaikki lähtee aina lapasesta." - Karvamammutti
Loimutin
04.10.2021 12:16:58
The Jack: Olisiko taustalla vanha kunnon Zombie uusilla kujeilla? Nyt on ainakin saanut kaipaamaansa huomiota. Nämä alkaa olla jo liian huonoja huijausyrityksiksi. Kyseinen kauppias tekee kaikki mahdolliset virheet ilmoituksissaan, ja ihan näin sekaisin ei voi olla edes nisti.

No en kyllä tiedä, "ostin" yhden kitaroista ja antoi kyllä tilinumerot jne että taitaa ihan nistikusettaja olla
Gary the pine
04.10.2021 12:18:38
The Jack: ...ja ihan näin sekaisin ei voi olla edes nisti.

Kyllä voi.
Tulin, näin, paskoin housuun.
p130
04.10.2021 12:19:30

Kiitos *tusti ylläpidolle kauppojen pilaamisesta, Stratocaster Plus (ehkä, kuvia oli myös reissuesta, sekin ois kelvannut) jäi saamatta.

Reilu, mutta kiireinen kaveri ois ilmeisesti maksanut matkahuollon jos pistän rahat etukäteen. Vähän ihmetytti, miksi ei voi hakea kun samalla paikkakunnalla liikutaan, mutta työkiireet selittää.

Nyt on nimimerkki hävinnyt ja kaupat jäi kesken. Vakuuttti moneen kertaan olevansa rehellinen, ei kai ole syytä epäillä?
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
hevi-ipa
04.10.2021 12:31:24 (muokattu 04.10.2021 12:31:57)
"Moi
Mikä tuo valkoisen Jacksonin sarjanumero on mikä sulla on noissa omissa kuvissa? Multa varastettiin tuollainen Musahotellilta pari viikkoo sitten, kun sinne murtauduttiin. Joo, tiedän että saatat loukkaantua kysymyksestä, mutta mä hyvitän sen sinulle.
Tuu maanantaina 1.3. klo 18:00 Musahotelllille, niin mä näytän sulle mun tissit siitä hyvästä, jos kysymykseni loukkaa sinua.
Ehkä tajuutkin, että yritän vain epätoivoisesti löytää mun skitan.
Kiitti ja terkuin Anna Louhelainen
040 XXXXX tai sitten toinen kapula 046 XXXX"

tuollaisen sain alkuvuodesta että kaikkea ne koittaakin
-Hullun hommaa, ei tätä muuten tekisi -HELLYEAH!!!
Baraka
04.10.2021 12:34:31
hevi-ipa: "Moi
Mikä tuo valkoisen Jacksonin sarjanumero on mikä sulla on noissa omissa kuvissa? Multa varastettiin tuollainen Musahotellilta pari viikkoo sitten, kun sinne murtauduttiin. Joo, tiedän että saatat loukkaantua kysymyksestä, mutta mä hyvitän sen sinulle.
Tuu maanantaina 1.3. klo 18:00 Musahotelllille, niin mä näytän sulle mun tissit siitä hyvästä, jos kysymykseni loukkaa sinua.

No menitkö kattomaan tissejä?
munkero
04.10.2021 12:35:58
Baraka: No menitkö kattomaan tissejä?

Tyhmä jätkä, oisit päässt päässy panwee!

Tä?
Itekki joskus soitellu.
p130
04.10.2021 12:36:34

hevi-ipa: "Moi

Flaksiketjuun kuuluis.
kid ego
04.10.2021 12:45:47
p130: Kiitos *tusti ylläpidolle kauppojen pilaamisesta, Stratocaster Plus (ehkä, kuvia oli myös reissuesta, sekin ois kelvannut) jäi saamatta.

Reilu, mutta kiireinen kaveri ois ilmeisesti maksanut matkahuollon jos pistän rahat etukäteen. Vähän ihmetytti, miksi ei voi hakea kun samalla paikkakunnalla liikutaan, mutta työkiireet selittää.

Nyt on nimimerkki hävinnyt ja kaupat jäi kesken. Vakuuttti moneen kertaan olevansa rehellinen, ei kai ole syytä epäillä?

Oho, mikäs näistä olikin ihan aito asia, joka meni pesuveden mukana?

p130: Flaksiketjuun kuuluis.

Joo, flaksiketjuun nämä.
"Ehkä se on ihan hyvä ettet juo sitä viinaa. Ihan kaikki lähtee aina lapasesta." - Karvamammutti
hevi-ipa
04.10.2021 12:45:58
Baraka: No menitkö kattomaan tissejä?

valitettavasti en mennyt valitettavasti työkiireet päällä oli
-Hullun hommaa, ei tätä muuten tekisi -HELLYEAH!!!
munkero
04.10.2021 12:47:44
kid ego: Oho, mikäs näistä olikin ihan aito asia, joka meni pesuveden mukana?

Ei mikään, Hannulla on taas korkki auki.
Itekki joskus soitellu.
p130
04.10.2021 13:04:22

kid ego: Oho, mikäs näistä olikin ihan aito asia, joka meni pesuveden mukana?

Sarkasmiksi oli tarkoitettu, rehellinen sälli ja matkahuollot vaikka samalla kylällä...

Pahoittelen. Olisi ollut kiva silti röllätä vähän enemmän ja odotella uhkailuja ;/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)