kekkuliheikki 14.02.2014 16:05:19 | |
---|
Mulla on viela rokenrollimpi meininki koska otin just lopputilin. Tosin minulla on hieman pankissa rahaa. Alan yrittajaksi. Francois Hollande vie rahat. En allekirjoita. |
Myrkky Nuoli 14.02.2014 20:15:50 | |
---|
Ei apua mää tukehdun tähän GASiin.. Tiiä miten päin tässä olis kun vartin välein oon pistämässä ostoilmoa torille. Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
pappasfin 14.02.2014 21:47:48 (muokattu 14.02.2014 21:48:31) | |
---|
Myrkky Nuoli: Ei apua mää tukehdun tähän GASiin.. Tiiä miten päin tässä olis kun vartin välein oon pistämässä ostoilmoa torille. Tuo lähtee vaan yhdellä tavalla, pyydät että Kekkuliheikki etsii sulle Scofieldin jostain edullisesti siis tälläsen http://www.youtube.com/watch?v=6iXvcSOUTsI ja saman kaverin toinen video http://www.youtube.com/watch?v=5-zt6R0XOn8 Mulla lähti tuollaisella kuume pois, tai siis 335 kuume. Jos tuo Kekkuli sulle tuollaisen jostain löytäis :D PappaSFin |
Gabe 14.02.2014 21:56:06 | |
---|
kekkuliheikki: Mutta ajatteles kun mina olen myynyt sulle Suhr-kaasun rievaamana Terada Customin ja menet sen kanssa treenehein. Sielta parahtaa midrange-punkkiryminaa tajuntaan alkuperaisilla mikeilla ja vanha mahonki vaan haisee. Missä hinnoissa tuollaiset Teradat liikkuu? Upea soitin. Muutama olut ja mnetin tori on näköjään huono yhdistelmä, kitarakassasa alkaa olla jo kohtuullinen summakin. Mutta mitä seuraavaksi.. vahvistin..kitara.. aijai.. muutama oikein herkullinen mahdollisuus olisi kiikarissa eikä kumpikaan niistä ole vielä torilla. |
kekkuliheikki 14.02.2014 21:57:57 | |
---|
Gabe: Missä hinnoissa tuollaiset Teradat liikkuu? Upea soitin. Muutama olut ja mnetin tori on näköjään huono yhdistelmä, kitarakassasa alkaa olla jo kohtuullinen summakin. Mutta mitä seuraavaksi.. vahvistin..kitara.. aijai.. muutama oikein herkullinen mahdollisuus olisi kiikarissa eikä kumpikaan niistä ole vielä torilla. Ma olen jatkuvassa kiirastulessa. Kun ei saatana voi myyda mutta kuitenkin tarvii rahaa. Vittu vois ostaa omilla mutta kun on periaatteet. Tosiasia on se, etta noita Teradoita on maailmassa tasan yksi. Minun. Sen myyminen olisi katastrofi. Lisaa kaljaa....... En allekirjoita. |
pappasfin 14.02.2014 21:58:55 | |
---|
Gabe: Missä hinnoissa tuollaiset Teradat liikkuu? Upea soitin. Muutama olut ja mnetin tori on näköjään huono yhdistelmä, kitarakassasa alkaa olla jo kohtuullinen summakin. Mutta mitä seuraavaksi.. vahvistin..kitara.. aijai.. muutama oikein herkullinen mahdollisuus olisi kiikarissa eikä kumpikaan niistä ole vielä torilla. Muutama olut voi olla paha yhdistelmä, mä olen kuolannu yhtä Ruokangasta ja mietin jo, että pistäiskö oman Scofieldin myyntiin, mutta sitten heräsin ja ajattelin, että mielummin säästän kun luovun Scofieldista tai sitten myyn jonkin muun kitaran, mutta kun mistään ei raaskis luopua ;D PappaSFin |
Myrkky Nuoli 14.02.2014 22:06:26 | |
---|
pappasfin: Tuo lähtee vaan yhdellä tavalla, pyydät että Kekkuliheikki etsii sulle Scofieldin jostain edullisesti siis tälläsen http://www.youtube.com/watch?v=6iXvcSOUTsI ja saman kaverin toinen video http://www.youtube.com/watch?v=5-zt6R0XOn8 Mulla lähti tuollaisella kuume pois, tai siis 335 kuume. Jos tuo Kekkuli sulle tuollaisen jostain löytäis :D En epäile, etteikö lähtis, mutta mulla ei oo mitään asiaa tähän hintaluokkaan :D Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
pappasfin 14.02.2014 22:09:57 | |
---|
Myrkky Nuoli: En epäile, etteikö lähtis, mutta mulla ei oo mitään asiaa tähän hintaluokkaan :D Paljos meinaat maksimissaan laittaa hankintaan jos laitat? PappaSFin |
Laulava Kylätohtori 14.02.2014 22:15:58 | |
---|
Pistin Toksun torille. Sitten pienen ohikiitävän hetken ymmärsin myynnin järjettömyyden. Toksu on loistokeppi, eihän sen myymisessä ole mitään järkeä. Mutta kaiken alleen peittävä gas vaimentaa järjen laukatessaan kuin kiimasta vauhkoontunut korskea orhi päästessään nuuhkimaan kevään ensimmäisiä tamman tuoksuja... Huh, pojat. Tämän ketjun aloittaja pitäisi laittaa vastuuseen teostaan. Rangaistukseksi nyt ainakin bannia ja piiskaa nahkaremmillä ... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Myrkky Nuoli 14.02.2014 22:17:16 | |
---|
pappasfin: Paljos meinaat maksimissaan laittaa hankintaan jos laitat? Saa nähä! Ei mulla just nyt oikein oo kuin tuohon Viikingin hintaluokkaan sijoittaa, mutta kovasti koitan myydä tavaraa ja kerryttää kassaa. Ei oo heleppoo kun valtio ulkoisti duunit Puolaan! :D Paras ois kun sais kaasut kuriin, kun ei tässä mitään tartte. Ehkä koitan sinnitellä siihen asti, että saan Bluetonen himaan niin josko siinä ois taas tutkittavaa joksikin aikaa. Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
kekkuliheikki 14.02.2014 22:21:33 | |
---|
Tasta keskustelusta ei voi sanoa muuta kun... :D :D :D :D :D Oli kytemassa hetken ja taas repeaa. En allekirjoita. |
Muovinen 14.02.2014 22:23:33 | |
---|
Ja taas mopo keulii niin että kipinät vaan iskee takalokarista, kun se viistää asfalttia. Jumalauta pojat! |
Myrkky Nuoli 14.02.2014 22:30:04 | |
---|
Muttaku ei pysty olemaan, HAPPI EI KIERRÄ!! Kun kissat on hiiriä, mummot hyppii pöydillä. |
kosmonausea 14.02.2014 23:24:42 | |
---|
Kysynpä vaan: kuka maksaa? Perkelefantti. |
Gabe 15.02.2014 01:23:02 | |
---|
kekkuliheikki: Ma olen jatkuvassa kiirastulessa. Kun ei saatana voi myyda mutta kuitenkin tarvii rahaa. Vittu vois ostaa omilla mutta kun on periaatteet. Tosiasia on se, etta noita Teradoita on maailmassa tasan yksi. Minun. Sen myyminen olisi katastrofi. Lisaa kaljaa....... Mulla on myös sellainen periaate että säästötiliin ei kajota. :) Näihin hommiin omat rahansa. Mitä hienoa sulla on kiikarissa jos Teradan uhraaminen houkuttaa? :D pappasfin: Muutama olut voi olla paha yhdistelmä, mä olen kuolannu yhtä Ruokangasta ja mietin jo, että pistäiskö oman Scofieldin myyntiin, mutta sitten heräsin ja ajattelin, että mielummin säästän kun luovun Scofieldista tai sitten myyn jonkin muun kitaran, mutta kun mistään ei raaskis luopua ;D Älä muuta sano. :D Tämä ikuinen pulma.. Laulava Kylätohtori: Pistin Toksun torille. Sitten pienen ohikiitävän hetken ymmärsin myynnin järjettömyyden. Toksu on loistokeppi, eihän sen myymisessä ole mitään järkeä. Mutta kaiken alleen peittävä gas vaimentaa järjen laukatessaan kuin kiimasta vauhkoontunut korskea orhi päästessään nuuhkimaan kevään ensimmäisiä tamman tuoksuja... Ohhoh. :O Enpä olisi uskonut että pistät ESsin menemään. Mikäs näin suurta gasia tekee? |
kekkuliheikki 15.02.2014 01:29:25 | |
---|
No kun Suhr Modern Custom kookospuukaulalla olis saatava. Pistan muuta romua myyntiin. Terada pysyy. Vaimo huutaa. En allekirjoita. |
kekkuliheikki 15.02.2014 01:31:01 | |
---|
Gabe: Ohhoh. :O Enpä olisi uskonut että pistät ESsin menemään. Mikäs näin suurta gasia tekee? Kaiki mahdollinen. Ma vaijyn taalta hyvan halvalla. Maltti mukana. Nyt happea paperpussista ja kaikki nukkumaan. En allekirjoita. |
Gabe 15.02.2014 01:42:20 | |
---|
kekkuliheikki: No kun Suhr Modern Custom kookospuukaulalla olis saatava. Pistan muuta romua myyntiin. Terada pysyy. Vaimo huutaa. Okei... pystyn ymmärtämään. :D Kuolasin taannoin hirveästi Suhr Modern Satin keppiä. Olisi tarkoitus itsekin pistää joku tosi hyvä kitara vielä pisteeksi iin päälle. |
kekkuliheikki 15.02.2014 09:29:34 | |
---|
Gabe: Okei... pystyn ymmärtämään. :D Kuolasin taannoin hirveästi Suhr Modern Satin keppiä. Olisi tarkoitus itsekin pistää joku tosi hyvä kitara vielä pisteeksi iin päälle. Hirvittaa vaan pamauttaa kolme tonnia kitaraan. Ja Suhrin myynti eteenpain olis tuskin helppoa jos tulisi katumapaalle. Nyt just katselen ja kuolaan taas. En allekirjoita. |
Laulava Kylätohtori 15.02.2014 10:38:03 (muokattu 15.02.2014 10:46:15) | |
---|
Gabe: Ohhoh. :O Enpä olisi uskonut että pistät ESsin menemään. Mikäs näin suurta gasia tekee? En minäkään. Mutta siellä se nyt on. Tilalle uusi Essi. Ajattelin, että olkoon siellä nyt hetken. Jos menee, niin kekkuliheikki hakee uuden mojokkaan pelin ja jos ei, niin soittelen mojokkaalla Toksulla. Win-win tilanne, joten ihan sama meneekö. Eikä tarvitse lähteä hintaakaan polkemaan... Suurempi gas on Express, mutta sen rahoitan 5E3:lla. Jostain pitäisi tosin taikoa vielä välirahat, mutta enköhän minä jotain keksi... Gabe: Mulla on myös sellainen periaate että säästötiliin ei kajota. :) Näihin hommiin omat rahansa. Mitä hienoa sulla on kiikarissa jos Teradan uhraaminen houkuttaa? :D Joo, ei ruokarahoja kitarakamoihin. Tosin itsellä on jotain omituisia intuitiivisia sääntöjä myös kitarakamabudjetin sisällä. Esim. jos myyn Essin, niin niillä rahoilla voi ostaa uuden Essin, mutta ei muuta. Tai voi olla, ettei ole rahaa ostaa 150 pedaalia, mutta sitten ostaakin tonnin vahvistimen.... Gyl sunkka maar oikke met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |