Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5207 208 209 210 211444 445 446 447 448
Haeroe
05.04.2017 07:48:33

Spedut ovat aiemmin liikkuneet nopeasti, mutta nyt pari Wamplerin OD:ta roikkuu ja roikkuu. PlexiDrive taitaa olla saturoinut markkinat jo tehokkaasti, mutta Pinnacle Deluxe V2 hämmästyttää. Köyhää harmittaa, kun ei pääse ostelemaan.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
Laulava Kylätohtori
05.04.2017 10:47:30
ÄrGee: Kaksi käyttäjää ovat merkinneet kitarani myynti-ilmoituksen muistiin, mutta mitään yhteydenottoja ei ole näkynyt... Ostakaa pois tai pidän itselläni :D

Niitä kiinnostaa, mutta niillä ei ole rahaa. Eikö se ole parempikin, ettei silloin ota yhteyttä?
Less is more.
Juzpe
05.04.2017 11:10:31

Ei mee nupit oikein kaupaks. Hintojakin tiputin ja ny ne o melkee ilmasia.
Töissä "Oikeasti muusikot panee vain kaikkein parhaita naisia" - Laulava Kylätohtori
Pinewood
05.04.2017 11:28:23 (muokattu 05.04.2017 11:29:14)
ÄrGee: Kaksi käyttäjää ovat merkinneet kitarani myynti-ilmoituksen muistiin, mutta mitään yhteydenottoja ei ole näkynyt... Ostakaa pois tai pidän itselläni :D

Ainakin itse merkkailen ilmoituksia muistiin hyvinkin erilaisin perustein. Joskun harkitsen tarjouksen tekemistä, joskus taas itsellä on aikomus myydä vastaava tuote (varsinkin pedaalit) ja seuraan menekkiä, joskus vinkkaan ilmoituksesta vastaavaa tuotetta etsineelle kaverilleni, ja varsin usein kyseessä on tuote, joka on sinänsä hemmetin hieno, mutta ei kuitenkaan oma juttuni - ainakaan lyhyellä tähtäimellä.

Jos taas olen tosissani ostamassa, toimin kyllä heti ja laitan viestiä.
Metalkallo
05.04.2017 16:48:33
Siis suurin juttuhan noiden ilmoitusten muistiin pistäminen on juuri se muistiin pistäminen, että ne löytyy sitten heti eikä huomenna, ja jos sitten aikoo ostaa. :)
Vähemmän on nykyään enemmän
iec
05.04.2017 17:14:50

Onkohan putkivahvarien pitkiin myyntiaikoihin syynä nämä ilmeisesti melko hyvältä kuulostavat uuden polven mallintavat vahvarit. Jotenkin vaikuttaa siltä että niitä hypetetään tällä hetkellä todella paljon. Eipä siinä, kyllä pojan Line6 Amplifi 150 kuulostaa sekin jo aika hyvältä vaikka ei taida ihan yltää Axen, Kemperin ja Line6 Helixin tasolle, missä on prossutehoa ja ominaisuuksia vielä enemmän. Olen jopa itsekin miettinyt Kemperin hommaamista ajatuksella, että olisi yksi putkivahvarin ja sitten lisäksi Kemperin tyylinen sveitsinlinkkari, jolla tyydytetään vaihtelunhalu soundien suhteen.
Tieto lisää tuskaa ja turha tieto turhaa tuskaa...Ja niin päin pois...
ÄrGee
05.04.2017 17:19:17
iec: Onkohan putkivahvarien pitkiin myyntiaikoihin syynä nämä ilmeisesti melko hyvältä kuulostavat uuden polven mallintavat vahvarit. Jotenkin vaikuttaa siltä että niitä hypetetään tällä hetkellä todella paljon. Eipä siinä, kyllä pojan Line6 Amplifi 150 kuulostaa sekin jo aika hyvältä vaikka ei taida ihan yltää Axen, Kemperin ja Line6 Helixin tasolle, missä on prossutehoa ja ominaisuuksia vielä enemmän. Olen jopa itsekin miettinyt Kemperin hommaamista ajatuksella, että olisi yksi putkivahvarin ja sitten lisäksi Kemperin tyylinen sveitsinlinkkari, jolla tyydytetään vaihtelunhalu soundien suhteen.

Moni on pelkästään kotisoittelija, sekä vahvistimia ei vaihdella niin usein kuin kitaroita, pedaaleja sun muuta kamaa. Aina niitä jotkut vahvistinmaakarit jaksavat pyöritellä useampia, mutta noin yleisesti ottaen.
TO THE STARS!!!
Gary the pine
20.04.2017 16:50:36
Harvinaista herkkua; rehellinen ja silottelematon ilmoitus :-)

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1252774

"Clean-kanava on ihan hyvä, sillä tekeekin jotain, mutta Drive-kanava on aivan kaamea. Särö on hirveää suttua eikä siitä saa järkevän kuuloista vaikka mitä yrittäisi."
Tulin, näin, paskoin housuun.
Laulava Kylätohtori
20.04.2017 16:52:35
Gary the pine: Harvinaista herkkua; rehellinen ja silottelematon ilmoitus :-)

https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1252774

"Clean-kanava on ihan hyvä, sillä tekeekin jotain, mutta Drive-kanava on aivan kaamea. Särö on hirveää suttua eikä siitä saa järkevän kuuloista vaikka mitä yrittäisi."

Just kommentoin tuonne toiseen ketjuun tätä. On kyllä kerrankin rehellinen ilmoitus. :D

"Budda tunnetaan erittäin laadukkaista vahvistimista, mutta Superdrive V20 ei kuulu tähän joukkoon."
More is less.
hallu
20.04.2017 17:44:24
iec: Onkohan putkivahvarien pitkiin myyntiaikoihin syynä nämä ilmeisesti melko hyvältä kuulostavat uuden polven mallintavat vahvarit. Jotenkin vaikuttaa siltä että niitä hypetetään tällä hetkellä todella paljon. Eipä siinä, kyllä pojan Line6 Amplifi 150 kuulostaa sekin jo aika hyvältä vaikka ei taida ihan yltää Axen, Kemperin ja Line6 Helixin tasolle, missä on prossutehoa ja ominaisuuksia vielä enemmän. Olen jopa itsekin miettinyt Kemperin hommaamista ajatuksella, että olisi yksi putkivahvarin ja sitten lisäksi Kemperin tyylinen sveitsinlinkkari, jolla tyydytetään vaihtelunhalu soundien suhteen.

No juu olen ihmetellyt samaa ja joissakin näyttää myyntiajat venyvän, vaikka hintakin vaikuttaa maltilliselta. Samalla olen siunaillut onneani, että olen saanut kamani aika kivuttomasti menemään ja vaikka olenkin joutunut myymään halvemmalla kuin olisin halunnut (ja kaikki olen myynyt halvemmalla kuin mitä olen itse maksanut, kuten oikein onkin), niin varsinaiseen polkumyyntiin ei ole tarvinnut ryhtyä.

Mutta joo, olen miettinyt samaa kuin sinäkin, että porukat on varmaan innostunut noista digikamppeista mikä selittää analogisten vahvistinten nihkeän kysynnän. Itse olen päättänyt pysytellä analogisten laitteiden parissa vielä ainakin lähivuodet joten nautin kun tarjolla on todella huippulaatuista kamaa ihan naurettavan halvalla samalla kun Kemperit ja Axet käytettynäkin (sikäli kun niitä harvakseltaan on tarjolla) on ihan tolkuttoman kalliita. Näyttää vielä siltä, että Line6 Helixinkin kanssa jää altavastaajaksi kun porukat menee Eppu Normaalin perässä Kemperleiriin :-D .
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
sustain65
20.04.2017 17:50:21
hallu: Näyttää vielä siltä, että Line6 Helixinkin kanssa jää altavastaajaksi kun porukat menee Eppu Normaalin perässä Kemperleiriin :-D .

Häh, oletko tosissasi, seuraako joku nykyisin Eppu Normaalia, noin niinkuin missään mielessä?
hallu
20.04.2017 18:58:23
sustain65: Häh, oletko tosissasi, seuraako joku nykyisin Eppu Normaalia, noin niinkuin missään mielessä?

Noh, koitin hymiöllä osoittaa että tarkoitin tuon rinnastukseksi sille, että kitarismin megatrendi näyttää välillä olevan me keski-ikäiset miehet joiden mielen ja lompakoiden liikkeet paljolti vaikuttaa siihen mitä alalla tapahtuu. Me keski-ikäiset olemme viettäneet nuoruuttamme -80 luvulla niin siinäpä tuo Eppu Normaalianalogia lyhykäisyydessään.

Toisaalta maailman huonoin vitsi on sellainen jonka joutuu selittämään joten pahoittelen sitäkin nyt tässä samalla :-). Niin ja Eppuja en sinällään pidä vitsinä kuten en ketään muusikontien kivistä polkua tavaltanutta, mutta tässä yhteydessä siis.... näin.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
sustain65
20.04.2017 19:03:18
hallu: Noh, koitin hymiöllä osoittaa että tarkoitin tuon rinnastukseksi sille, että kitarismin megatrendi näyttää välillä olevan me keski-ikäiset miehet joiden mielen ja lompakoiden liikkeet paljolti vaikuttaa siihen mitä alalla tapahtuu. Me keski-ikäiset olemme viettäneet nuoruuttamme -80 luvulla niin siinäpä tuo Eppu Normaalianalogia lyhykäisyydessään.

Toisaalta maailman huonoin vitsi on sellainen jonka joutuu selittämään joten pahoittelen sitäkin nyt tässä samalla :-). Niin ja Eppuja en sinällään pidä vitsinä kuten en ketään muusikontien kivistä polkua tavaltanutta, mutta tässä yhteydessä siis.... näin.

No niin, aukesi vitsi tälläiselle tyhmemmällekin, kiitos. :)
Eppuja kuuntelin minäkin lukiolaisena.
Jukka Häikiö
20.04.2017 21:27:09

Onneksi ei tarvii miettiä otsikon teemaa....ei oo mitään myytävää, aika heikosti taitaa mikään mennä kaupaksi, edelleen...
Pelimanni pizzerian nurkasta päivää...
Laulava Kylätohtori
20.04.2017 21:48:00
Jukka Häikiö: Onneksi ei tarvii miettiä otsikon teemaa....ei oo mitään myytävää, aika heikosti taitaa mikään mennä kaupaksi, edelleen...

Häikiön poika vei taas sanat suusta. Tänään lähti viimeinen myytävä spedu matkaan.

Tänään ostin pitkästä aikaa kitarakamaa, Skreddy Screw Driver kloonin, kun halvalla sai. Muuten olen pitänyt pintani ja jättänyt romut ostamatta...

Mutta jotenkin hassu fiilis, kun ei odota, että pikaviestivalo välkkyisi kiinnostuneen ostajan viesteistä...
More is less.
MannihilatoR
20.04.2017 22:08:33

kokemukseni mukaan ihan mikä tahansa pedaali menee kaupaksi, jos on hinta kohdallaan.
Basisti ja rumpali hakusessa jotta saataisiin Ancientic-projektistä jääneitä biisejä purkkiin. Tyyli Heavy Metal . . .
Laulava Kylätohtori
20.04.2017 22:46:32
MannihilatoR: kokemukseni mukaan ihan mikä tahansa pedaali menee kaupaksi, jos on hinta kohdallaan.

Kyllähän sitä peeringeritkin menee, kun antaa tarpeeksi rahaa mukana... ;)
More is less.
pappasfin
21.04.2017 08:57:23
Laulava Kylätohtori: Kyllähän sitä peeringeritkin menee, kun antaa tarpeeksi rahaa mukana... ;)

Mulla oli yksi Behkun Flanger pedaali ja se oli yksi parhaimmista pedaaleista soundillisesti ja toiminnallisestikin, aivan loistava pedaali ja ainoa miinus puoli oli siinä ns. varmaan se monenkin mielestä muovikuorinen runko.

Tuostakin aika jätti kun myin koko pedaal-lautani kaikkine herkkuineen pois muutamia vuosia sitten (jätin vain Nova Driven itselleni, jonka senkin myin pois sukulaispojalle).

Kun ei noita pedaaleja enää tarvii muuta kuin parit Expression pedaalit tuon Axen kanssa ;D
PappaSFin
JaaGeRMaisTeR
22.04.2017 09:13:54
Mitä ihmettä Torille on tapahtunut?? Kaikki kysymykset ja vaihtoehdotuksetkin kadonut. Tai sitten tavara ei vain muusinetin virallisella hyväksyntälistalla.
Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa.
Dr.Vomit
22.04.2017 10:16:14
Kitarapedaalit mulla teki suht nopeasti kauppansa, halvemmat 3 kpl meni vissiin samana päivänä kun laitoin myyntiin, Strymon big sky noin viikossa ja viimesin meni n. 2 viikossa. Tiedä sitten miten kallimpien kamojen kanssa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)