kosmonausea 07.11.2018 14:43:55 | |
---|
Sarko: Quilter Pro Block 200 Jaha, tätähän pitää päästä iteki testaamaan :) Minä oon Hautamäjen Anssi. |
Sarko 07.11.2018 15:43:03 | |
---|
kosmonausea: Jaha, tätähän pitää päästä iteki testaamaan :) Ehdottomasti pääset, treeniksellä koeajot sitten änd "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Vainottu 08.11.2018 13:42:20 (muokattu 08.11.2018 13:44:43) | |
---|
Kitarat ovatten kokeneet uudistumista. Jäsen Villen rakentama Jazzcaster tai Telemaster tuli jokunen viikko sitten ja nyt hän sai kaverikseen Edwards E-LS-115LT Les Paul Specialin. Nämä kitarat kyllä täydentää hienosti toisiaan. Vielä joku öykkämöykkäkitara niin sitten olisi kaikki omaan käyttöön tarpeelliset tyylit katettu. Koska kuva ois kiva: https://muusikoiden.net/dyn/users/159329.jpg EDIT: Ja viikonloppuna pääsee molemmat testaamaan oikein keikkaolosuhteissa. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
Sjömanni 08.11.2018 13:54:47 | |
---|
Vainottu: Telemaster Tämä onkin silmää miellyttävä kitara. Hyvä väri tuommoinen lähes ryssänsininen mielestäni. Reverse-lavalla se olisi sitten Maletester? "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
Vainottu 08.11.2018 14:27:46 | |
---|
Sjömanni: Tämä onkin silmää miellyttävä kitara. Hyvä väri tuommoinen lähes ryssänsininen mielestäni. Reverse-lavalla se olisi sitten Maletester? Juurikin näin. :) Onhan se nyt kaunis!! Tämä on kyllä muutenkin yksi parhaita kitarahankintoja. Todella pätevä harrastelijarakentaja kyseessä ja mun mielestä kestää helposti vertailun esimerkiksi perus jenkkifendereihin. Ja sellaisen tämä kitara tavallaan syrjäytti. :) Ei varmasti ole samaa tasoa kuin Suomen kärkitekijöiden kitarat mutta eipä ollut hintakaan. Se kun oli ehkä lähempänä käytettyä Meksikon Fenderiä. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
Töynävä 08.11.2018 16:35:39 | |
---|
PRS Dweezil Zappa Limited Run Private Stock. Ugh. Viiden vuoden jahti tuli päätökseensä ja kuten projektin loppuessa kuuluukin olla, niin takki on tyhjä - ainakin siihen asti, kunnes kitara on otteessa. Sujuvaa kauppaa: slx900, tiluttaja-pro, albero, DZN, JMT, tipi tuovinen, avantz, mattipar, Rakoni... |
Shredator 09.11.2018 07:51:58 | |
---|
Cioks Adam -virtalähde. Ihan kelpo virtasia nämä, joskin kaapeleiden rimpulamaisuus epäilyttää. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Snapo 09.11.2018 10:13:35 | |
---|
Töynävä: PRS Dweezil Zappa Limited Run Private Stock. Ugh. Viiden vuoden jahti tuli päätökseensä ja kuten projektin loppuessa kuuluukin olla, niin takki on tyhjä - ainakin siihen asti, kunnes kitara on otteessa. Onnittelut, mahtaa olla arvokas peli! "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
korvaoo 09.11.2018 15:38:06 | |
---|
Jahas, taloon tuli ensimmäinen kaulallinen Fenderi ikuna, eli Fender Startocaster XII ja samaisena iltana hain alataajuuksille paremmin soveltuvan Ibanez SR-300 basson. Nyt tilattu sitten myös projektiin schallerin rullatalla kun halvalla sai :) kaikki paitsi on turhaa. |
Töynävä 09.11.2018 22:46:14 | |
---|
Snapo: Onnittelut, mahtaa olla arvokas peli! "Arvo omistajalleen mittaamaton". Jos olisi vaimolle tarvinnut kehittää myyntipuhe, niin se lienee tuossa. Mutta onhan tässä käynyt 2010-luvulla omalla kohdalla niin, että keskihinnat kepeillä ovat nousseet. Muistan, kun käytössä oli PRS Santana Brazilian männä vuosina. Tunne vahvistui sen suhteen hissuksiin, että kitara on omaan käyttöön aivan liian fiini ja tyyris (no, oli 21-24 nauhavälitkin hieman ahtaat). Onnesta kävi niin, että sille löytyi juuri sopiva koti, jossa se edelleen on hyvässä hoidossa. Parhaillaan elämysten haun kohteena on Unicorn Artisan, tuo Zappa ja oli viittä vaille, että olisi Gustavssonin Futuremaster tullut, eli Santanaan verrattuna on hinnoissa hypätty jonkin verran. Mutta nyt on Keijolla vahva fiilis, että katto on saavutettu. Putiikkikamoissa on kyllä puut ja viimeistelyt kohdillaan, sitä en kiistä - enemmin sitä hankkii tietyn mielikuvan tai tunteen sen soittimen mukana ja kyllähän personointi maksaa (tämä ei yleistys, vaan oma mielipide). Sillä on sinänsä iso arvo, että instrumentti inspiroi opettelemaan uusia juttuja ja/tai soittamaan tietyllä tyylillä -> itsellä ihan eri meininki painaa Cannonball shuffle'a Redplatella ja Artisanilla, kuin EVH 5150 III:n kautta Jemillä (kokeiltu on jälkimmäisellä kombolla, ei natsannut - pätevät sepät vetävät silläkin pisteet himaan). Musa on kuitenkin omassa elämässä kokonaisvaltaisesti niin tärkeä juttu ja hedonistiselta kantilta katsoen pelkästään positiivinen, että omaa hyvinvointia ajatellessa on vaikea keksiä parempaa investoinnin kohdetta - korkoa korolle efekti mitä loisteliaimmassa asussa! Sujuvaa kauppaa: slx900, tiluttaja-pro, albero, DZN, JMT, tipi tuovinen, avantz, mattipar, Rakoni... |
JuSu 10.11.2018 12:48:12 (muokattu 10.11.2018 22:51:17) | |
---|
Bogner Shiva Dual Ported 1x12" -kaappi tuli hankittua. Mulla oli tällainen joku vuosi takaperin, ja muistelin mainioksi. Hieman mixed feelings, ei ehkä toimi kuitenkaan nykyisessä setissä parhaalla tavalla. Ei niin, että kaappi olisi huono, kaikkea muuta. JuSu "I have more faith in my plumber than I do in the eternal being. Plumbers do a good job. They keep the shit flowing."
-Charles Bukowski |
crow77 10.11.2018 17:28:32 | |
---|
Klikkasin Soitinaseman sivulta tarjouksen houkuttamana Blackstar ht studio 20h:n. Nyt meinaa pukata pientä ostajan katumusta, kun pari päivää testailtuna ei oikein vakuuta.. No, kaikkea voi aina ajan kanssa koittaa parannella. |
mopar 10.11.2018 17:39:15 | |
---|
Kitarapajalta Fulltone 70s fuzz. Saa nähdä miten tämän kanssa käy... |
mhelin 10.11.2018 21:43:30 | |
---|
Alle yhden spedun hintalla Joyo DC-15 vahvistin verkkiksen poistomyynnistä. |
Laulava Kylätohtori 10.11.2018 23:42:53 (muokattu 10.11.2018 23:43:08) | |
---|
mopar: Kitarapajalta Fulltone 70s fuzz. Saa nähdä miten tämän kanssa käy... Eikö Hot Silicon napannut? Itse tykkäsin siitä enemmän kuin 70s fuzzista. Pistähän johonkin mietteitä, olisi mielenkiintoista kuulla, miten käy.. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
mopar 11.11.2018 11:51:44 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Eikö Hot Silicon napannut? Itse tykkäsin siitä enemmän kuin 70s fuzzista. Pistähän johonkin mietteitä, olisi mielenkiintoista kuulla, miten käy.. Itse asiassa Hot Silicon on kyllä oikein hyvä, mutta pedaalilauta on vähän ahdas ja foxrox:n fyysinen koko ei ole ihan optimaalinen. Saa ny kattoo, jompi kumpi jää ja toinen saa sit lähteä... |
LaMotta 11.11.2018 12:01:43 | |
---|
crow77: Klikkasin Soitinaseman sivulta tarjouksen houkuttamana Blackstar ht studio 20h:n. Nyt meinaa pukata pientä ostajan katumusta, kun pari päivää testailtuna ei oikein vakuuta.. No, kaikkea voi aina ajan kanssa koittaa parannella. Jännä juttu kun itse pidän tuota hyvänä. Tosin laitoin siihen v30 elementin. Särökanavaa en käytä. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Sjömanni 11.11.2018 14:23:06 | |
---|
crow77: Klikkasin Soitinaseman sivulta tarjouksen houkuttamana Blackstar ht studio 20h:n. Nyt meinaa pukata pientä ostajan katumusta, kun pari päivää testailtuna ei oikein vakuuta.. No, kaikkea voi aina ajan kanssa koittaa parannella. Mahtaako tuollainen HT40 olla jo liian stydi laite kotio? Naapureista ei ole häiriötä, mutta pystyykö pienessä huoneessa olemaan samaan aikaan vai pitääkö mennä toiseen huoneeseen soittamaan? "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
crow77 11.11.2018 16:53:15 | |
---|
LaMotta: Jännä juttu kun itse pidän tuota hyvänä. Tosin laitoin siihen v30 elementin. Särökanavaa en käytä. Särökanavan muhjuisuus on juurikin se latistaja, tuntuu että semmosta selkeää perus"rähinää" ei irtoa mitenkään päin. Puhdasta puolta kokeilin myös polkusimella potkia, mutta sekään ei tuntunut vastaavan yhtä kiitollisesti kuin esim. pienessä ht-1:ssä. No, tälle on kaveriksi tekeillä reilun kokoinen 1x12 kaappi, jahka se valmistuu niin elementti- ja putkirumbaa.. Kansa testaa ja taistelee. |
Metalkallo 11.11.2018 17:13:38 (muokattu 11.11.2018 17:15:49) | |
---|
Sjömanni: Mahtaako tuollainen HT40 olla jo liian stydi laite kotio? Naapureista ei ole häiriötä, mutta pystyykö pienessä huoneessa olemaan samaan aikaan vai pitääkö mennä toiseen huoneeseen soittamaan? Mun mielestä ei ole liian tehokas koska omaa hyvät master volume säädöt joilla soittaa helposti kotonakin. Tietty mikä on kenellekin liian kova ääni kotona ja kuinka ohuet seinät? Mulla oli HT50 nuppi (joka on HT40 vain nuppina) 4x12 kaapin kaa kotona ja helposti pysty soittaan kotona hiljaisemmallakin. V30 toimii Blackstarin kaa hyvin, G12T75 taas ei niin hyvin. Greenbackit toimii myös. Noista mulla kokemusta kotona. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |