Aihe: Miten menee kama torilla kaupaksi? Käyttäjäkokemuksia
1 2 3 4 5203 204 205 206 207444 445 446 447 448
pappasfin
24.02.2017 18:22:15 (muokattu 24.02.2017 18:23:19)
Kiitoksia entisten naisystävien ja nykyisen vaimon, että on laadukasta ollut vaikka en olekaan massimies. Se, että saa laatua ei ole merkki massimiehestä ;D

Ja hyvin on laatu säilyny kun olen ollut vuodesta 85 (n. vajaa 32 vuotta) naimisissa saman naisen kanssa. Vaimo-kullalle tästä isot pisteet kun on meikän kanssa jaksanut olla :D

Kyllä se laatu tulee ihan jostain muusta kuin rahasta kun puhutaan elämän kumppanista ja naisista ylipäätään ja toki massimiehelläkin voi sitä laatua elämässään naisten suhteen mutta raha ei ole minkään tae.

Ja anteeksi tämä minun täysin asian vierestä menevä offtopikkini.
PappaSFin
sustain65
24.02.2017 18:27:27
Shredator: Kyllä mun mielestä tällä saralla Fractal ja Strymon vie Eventidea vielä toistaiseksi. Nykyään myös Source Audio.

No sittenhän tässä on hyvä tilanne, kun pöydältä löytyypi Fractalia ja laudasta Strymonia. Vielä kun tulisi hyödynnettyä niitä efektejä.
kekkuliheikki
24.02.2017 18:47:09
Shredator: Kyllä mun mielestä tällä saralla Fractal ja Strymon vie Eventidea vielä toistaiseksi. Nykyään myös Source Audio.

Mulla sitten taas on ollut noi kaikki ja mielestani Eventide on parempi.

Vaikkua korvassa.
En allekirjoita.
Shredator
24.02.2017 19:09:33

kekkuliheikki: Mulla sitten taas on ollut noi kaikki ja mielestani Eventide on parempi

Samoin...Vain Fractal ja Source Audio on jääneet.
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
high_society
24.02.2017 19:57:21
pappasfin: Kiitoksia entisten naisystävien ja nykyisen vaimon, että on laadukasta ollut vaikka en olekaan massimies. Se, että saa laatua ei ole merkki massimiehestä ;D

Ja hyvin on laatu säilyny kun olen ollut vuodesta 85 (n. vajaa 32 vuotta) naimisissa saman naisen kanssa. Vaimo-kullalle tästä isot pisteet kun on meikän kanssa jaksanut olla :D

Kyllä se laatu tulee ihan jostain muusta kuin rahasta kun puhutaan elämän kumppanista ja naisista ylipäätään ja toki massimiehelläkin voi sitä laatua elämässään naisten suhteen mutta raha ei ole minkään tae.

Ja anteeksi tämä minun täysin asian vierestä menevä offtopikkini.

Sellanen pariskunta sieltä, onneksi olkoon !
Oli vaan ihan pakko rahamiähiä ylistää, poikkeus vahvistaa säännön kjehheh.

Kai se rompe siellä torilla menee kaupaksi, jos tajuaa tän hetkisen arvon.
Nyt on suht hablaa. Tekis mieli ostaa jonkun sortin 2204 takas, vaikka kotona tuleekin enää soiteltua.
Ihan sama.
King for a day.
kekkuliheikki
24.02.2017 20:16:32
Mulla tulee vaimon kanssa 20 vuotta tayteen!
En allekirjoita.
jpaa
24.02.2017 21:13:21
Eventidessä on mun mielestä ehdottomasti plussaa helppokäyttöisyys appsin kanssa. Ei tartte kyykistellä kun padilla voi kaikkea vääntää ja säätää. Sitten vaan lataa valmiit soundit purkkiin. Simppeliä. Mullon se max jossa on kaikki muljautukset. Tavaraa on joka lähtöön ja päivityksien myötä tulee lisää. Todella erinomainen laite ja suhteellisen pieni vielä.
"To be is to do" - Socrates "To do is to be" - Jean-Paul Sartre "Do be do be do" - Frank Sinatra
Jukka Häikiö
24.02.2017 22:04:56

Kai tää on sukua lohenkalastukselle, meinaan tää myyminen, käänteisesti sillees, väsyttämällä. Tänään meni yks purkki, Rothwell Love Squeeze, roikkui Torilla ehkä 2 viikkoa, sillä hinnalla ois mennyt muutama vuosi takaperin samana päivänä, niin ne ajat muuttuu...

Jokin muukin täytyy olla, kuin vain "huono aika". Ehkä nää perinteisten soitinten markkinat vaan alkaa olla täynnä, kun sieltä vuosituhannen vaihteesta (noin suurinpiirtein) alkanut soitinkamojen saatavuuden helppous, on tehnyt tehtävänsä (vrt aika ennen nettiaikaa). Toinen mikä on, ei nuoremmat heput enää vaan ala soittamaan rokettirollia, niillä on ihan muut kujeet. Onneksi on se marginaalisempi osa junnuista, joille juurimusa on vielä löytö.

Mutta kuitenkin:https://www.youtube.com/watch?v=0O1v_7T6p8U
Pelimanni pizzerian nurkasta päivää...
tuskiz
24.02.2017 23:17:53
Jo on kumma kun ei Duncanin laatumikki kiinnosta, jo peräti viikon roikkunut torilla.

Maksettu mainos.
Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
KNAC
25.02.2017 10:22:10
Kamat tuntuu liikkuvan, myyntiaika vaan vähän vaihtelee.

Greco Zemaitis meni muutamassa tunnissa kaupaksi ja siihen vaihdossa tullut lespa vielä nopeammin. Heatley taisi roikkua torilla vuoden, mutta kärsivällisyys palkittiin viimeinkin.
hallu
25.02.2017 10:40:18
kekkuliheikki: Mulla sitten taas on ollut noi kaikki ja mielestani Eventide on parempi.

Vaikkua korvassa.

Shredator: Samoin...Vain Fractal ja Source Audio on jääneet.

Ei teillä ole kummallakaan vaikkua korvissa, vaan te operoitte niin huippulaadukkaiden kamojen kassa ettei niissä ole oikeasti merkittäviä eroja, te puhutte mieltymyksistä ja ne syyt jotka pakottavat tiettyjen vehkeiden pariin ovat syvemmällä. Kyse ei ole laitteiden eroista vaan te itse olette erilaisia.
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka
Kefiiri
25.02.2017 11:02:56
Kontiak: Miksi ei pudoteta hintaa, jos ei myytävä mene kaupaksi? Tinkiminen on noloa.

Pakko tähän on tarttua... mun mielestä on noloa maksaa mukisematta hinta, johon myyjä selvästi on lisännyt asiahinnan päälle tinkivaran. Sitten taas jos on halpa hinta jo valmiiksi, on minustakin noloa tingata.
En ole musiikin asiantuntija.
Tympee Huttunen
25.02.2017 11:40:46
Mulla on viime ajat ollut ostohousut jalassa. Kun sain kitara- ja bassokamoihin upotettua tarpeeksi rahaa, alkoi kiinnostamaan bändin äänittäminen ja sinnekin saa kyllä hyvin rahaa upotettua: se on 100-300e per mikki bändiäänityksiä varten.
Metalkallo
25.02.2017 14:23:37
tuskiz: Jo on kumma kun ei Duncanin laatumikki kiinnosta, jo peräti viikon roikkunut torilla.

Ihan hyvä mikkihän tuo SH-1B (59) on. Onkohan tuo vanhempi versio siitä kun tuo tarralappu on erilainen kuin noissa uudemmissa? Uudemmissa (nykyisissä) Duncanin mikeissä muistaakseni lukee aina se SH- siinä edessä ja sitten numeroa sun muuta.
Vähemmän on nykyään enemmän
tuskiz
25.02.2017 17:30:48
Metalkallo: Ihan hyvä mikkihän tuo SH-1B (59) on. Onkohan tuo vanhempi versio siitä kun tuo tarralappu on erilainen kuin noissa uudemmissa? Uudemmissa (nykyisissä) Duncanin mikeissä muistaakseni lukee aina se SH- siinä edessä ja sitten numeroa sun muuta.

On, n. 2000-luvun alkupuolelta. laatu on sama kuin aina. Tossa lukee myös Made in America eikä USA kuten nykyjään.
Huom! Obs! Ylläoleva kirjoitus saattaa sisältää mielipiteen.
Navdi
26.02.2017 08:43:40
Vaikuttaisi että ainakin purkkien myyminen on tosi vaikeaa. Ilmeiseti pitäisi olla melkein ilmaisia että liikkuisivat.
"I don't do regrets. Regrets are pointless. It's too late for regrets. You've already done it, haven't you. You've lived your life. No point wishing you could change it." - Lemmy Kilmister
Haeroe
26.02.2017 09:05:30

Mitä kollegat ovat mieltä seuraavasta? Laitetaan jonkun neverheard-purkin myynti-ilmoitukseen hakusanatärpiksi tunnettujen vermeiden nimiä. Edistääkö myyntiä vai aiheuttaako vain oikean asian etsijälle v-käyrän nousua?

Mua toi sylettää, vaikka ei noita vielä ole riesaksi asti ollut. Jos jokainen laittaa Joyo:n dilsan kanssa hakutäkyiksi Strymon, Eventide etc, hakutoiminnosta tulee käyttökelvoton. Jos nevöhööd on jonkun hineen purkin klooni, sen saa tietysti mainita.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
Lifelover
26.02.2017 09:19:36
Haeroe: Mitä kollegat ovat mieltä seuraavasta? Laitetaan jonkun neverheard-purkin myynti-ilmoitukseen hakusanatärpiksi tunnettujen vermeiden nimiä. Edistääkö myyntiä vai aiheuttaako vain oikean asian etsijälle v-käyrän nousua?

Mua toi sylettää, vaikka ei noita vielä ole riesaksi asti ollut. Jos jokainen laittaa Joyo:n dilsan kanssa hakutäkyiksi Strymon, Eventide etc, hakutoiminnosta tulee käyttökelvoton. Jos nevöhööd on jonkun hineen purkin klooni, sen saa tietysti mainita.

No niin no. Onhan toi torin säännöissä kiellettykin:

7. Älä lisää ilmoitukseesi siihen kuulumattomia avainsanoja.

Onhan siellä kohta "asiaton ilmoitus?" josta kai voi ilmoittaa ylläpidolle jos niitä alkaa tosiaan riesaksi asti olemaan.
Ei
Dr. Muff
26.02.2017 09:27:00
Ochmo: Kyllä mä väittäisin päinvastaista. Mitä omiin kokemuksiin perustan niin yleisesti rahamiehet tinkaavat useammin. Taitavat ymmärtää paremmin rahan arvon kuin mainitsemasi köyhät. Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa.

On kyllä itselläkin tullut niin edullisia kamppeita täälläkin vastaan, että niistä tinkaaminen olisi ollut jo röyhkeää. Pelisilmää kannattaa käyttää.

Tinkiminen on ihan ok. Siinä se hinta asettuu kohdilleen. Itse en aina suostu tiputtamaan hintaa jos tiedän että hinta on vähintäänkin reilu. Ja kuten sanoit, on röyhkeä tinkiä jos hinta on lähtökohtaisesti ok.

Sitten on tää toinen porukka joka kysyy viimeistä hintaa. Olettaa että myyjä vähän niinku tinkii itsensä kanssa. Miten toi toimii? Olisko tässä tilanteessa esim kolme pään sisällä käytyä tarjouskierrosta riittävä josta sitten lopputulos arvon renkaanpotkijalle? Kun en tiedä, yleensä en jaksa edes vastata näihin ja kokemus on osoittanut ettei edes maksa vaivaa, ei näitten kanssa tule kauppoja.
I swallow my words to keep from lying
Haeroe
26.02.2017 09:29:27

Lifelover: No niin no. Onhan toi torin säännöissä kiellettykin:

7. Älä lisää ilmoitukseesi siihen kuulumattomia avainsanoja.

Onhan siellä kohta "asiaton ilmoitus?" josta kai voi ilmoittaa ylläpidolle jos niitä alkaa tosiaan riesaksi asti olemaan.

Enpä ollut tuota huomannut. Kiitos tästä. Pitäisi varmaan tutustua sääntöihin tarkemmin.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)