Dinorocker 30.08.2015 19:06:52 | |
---|
Turbo!!! |
Teme.H 30.08.2015 19:21:27 | |
---|
Uto: Tiedä sitten onko näissä miten paljon tinkivaraa, mutta yläkanttiin tuntuvat olevan hintapyynnöt vähän kaikissa mitä tuolla nimimerkillä on kaupan. Ilmankos ovatkin roikkuneet pitkään torilla. Aika usein niissä on mainittu, että hinnoissa ei oo tinkivaraa. No mikäs siinä jos viittii kuukaudesta toiseen roikottaa myynnissä. Ite ei viittis, yleensä jos jotain pitäs myydä tai vaihtaa niin se pitäs tapahtua mahdollisimman nopeesti. |
JaaGeRMaisTeR 30.08.2015 21:22:56 | |
---|
Dinorocker: En sitten tiedä...Zeleznyn tekemä Epiphone Les Paul. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1039013 Nono!! Nyt hypitään pro userin varpaille. onhan tuo tyyris hintapyyntö epistä, muttei mitään käsitystä näiden tsekkisigujen hinnoista. En siis kommentoi tuon yksilön hintaa mitenkään. Kappale on kuin tulkitsijansa. Yleensä vähän vajaa. |
Kiksaus 01.09.2015 11:14:41 | |
---|
Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.facebook.com/endallelegance |
Gary the pine 02.09.2015 21:21:56 (muokattu 02.09.2015 21:22:46) | |
---|
Tulin, näin, paskoin housuun. |
Funkånaut 02.09.2015 21:26:19 | |
---|
Kiksaus: Tässä on yksi parhaista pitkään aikaan. Ibanez sz1220 prestige. Hinta vaivaiset 2500€. Tonnin enemmän ku uutena ja noita on saanu käytettynä 800-1300€ hintaan. Oli mnetin facebookissa. https://marketsrepublic.com/product/ibanez-prestige-sz1220/ Hinta tullut vaatimattomasti tonnin alaspäin. Kakkosta suosittelisin tutustuvalle koska se varmasti aukeaa helposti ja on minullekin ehkäpä se suosikki. - aksiom |
hallu 02.09.2015 21:48:13 | |
---|
Gary the pine: Sanoisin että suht synkeätä on koittaa myydä F30-nuppia Mk4-nupin hinnalla... Oman F30-nupin myin muistaakseni about 500e. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1040310 Kivan näköinen pinohan tuo on kyllä. Mulla on monta kertaa ollut Mesa mielessä, mutta aina se on tuntunut vähänliian modernilta mun makuun ja toisaalta samalla rahalla saa jo aidon Marshallinkin, niin se on jäänyt ja niin kyllä se Marsukin jotka juuri nyt ovat vähän hinnan kiroissa. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
Gary the pine 02.09.2015 22:31:27 | |
---|
hallu: Mulla on monta kertaa ollut Mesa mielessä, mutta aina se on tuntunut vähänliian modernilta mun makuun ja toisaalta samalla rahalla saa jo aidon Marshallinkin, niin se on jäänyt ja niin kyllä se Marsukin jotka juuri nyt ovat vähän hinnan kiroissa. Sanotaanko nyt näin, että vaikka toi F30 on sieltä halvimmasta päästä, niin en todellakaan suosittele sitä ensimmäiseksi Mesaksi, saattaa nimittäin jäädä viimeiseksi samalla. On se oikeesti pikkasen surullinen laitos. Tulin, näin, paskoin housuun. |
mpekkanen 03.09.2015 00:12:29 | |
---|
Kyllähän Mesan vahvareita näkyy nykyään käytettynä varsinkin paljon halvemmalla kuin muutamia kymmeniä vuosia sitten. Suhteessa tietenkin muihin vehkeisiin. Voi olla, että höpötän omiani, mutta minusta muutamia malleja on joskus näkynyt melko edullisestikkin. |
hallu 03.09.2015 00:18:00 | |
---|
Gary the pine: Sanotaanko nyt näin, että vaikka toi F30 on sieltä halvimmasta päästä, niin en todellakaan suosittele sitä ensimmäiseksi Mesaksi, saattaa nimittäin jäädä viimeiseksi samalla. On se oikeesti pikkasen surullinen laitos. Mua on eniten kiinnostanut Mesoista Stiletto ja Lonestar, mutta mark sarjalaiset myös joskin ne alkaa olla jo vähän turhan haitekkiä ja soundipoliittisesti tuntuvat jakavan mielipiteitä. Lonestaria on yksipuolisesti ylistetty ja Stiletto on sitten kai vähän harvinaisempi. No kalliita räkkylöitä ovat pitää vaan kahtella, ehkä sitten joskus. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka |
Gary the pine 03.09.2015 00:37:35 | |
---|
hallu: Mua on eniten kiinnostanut Mesoista Stiletto ja Lonestar, mutta mark sarjalaiset myös joskin ne alkaa olla jo vähän turhan haitekkiä ja soundipoliittisesti tuntuvat jakavan mielipiteitä. Lonestaria on yksipuolisesti ylistetty ja Stiletto on sitten kai vähän harvinaisempi. No kalliita räkkylöitä ovat pitää vaan kahtella, ehkä sitten joskus. No tota Lonestarin hypetystä en just tajua, joo, siinä on hyvä puhdas ja siinä se sit on. Kävin testailemassa tollasta nuppia toissa vuonna, kun olin saanu tartunnan siitä hypetyksestä. Oli kurjimpia kapineita hands-down mitä olen koskaan soittanut, heti ton F30 jälkeen. Tulin, näin, paskoin housuun. |
naavanka_ 03.09.2015 12:20:53 | |
---|
Gary the pine: No tota Lonestarin hypetystä en just tajua, joo, siinä on hyvä puhdas ja siinä se sit on. Kävin testailemassa tollasta nuppia toissa vuonna, kun olin saanu tartunnan siitä hypetyksestä. Oli kurjimpia kapineita hands-down mitä olen koskaan soittanut, heti ton F30 jälkeen. Sanoo mies jolla on Marsun räkkikamat :,D |
RamoQ 03.09.2015 13:55:09 | |
---|
Nobody boogies like the boogieman |
Seba 03.09.2015 14:32:31 | |
---|
|
delarco 03.09.2015 14:40:35 | |
---|
Tjaa, tuota... En tiedä olenko itse ostanut / myynyt pilkkahintaan, mutta oli oikeasti vaikeaa saada F-30:stä kelpaamaan kenellekään edes n. 500€:n hintaan. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1040310 Ja mitä noita on harvakseltaan näkynyt, niin tuossa viiden-/kuudensadan kieppeissä nuo on pyörineet. Mutta 1200€? |
Laulava Kylätohtori 03.09.2015 14:46:51 | |
---|
delarco: Tjaa, tuota... En tiedä olenko itse ostanut / myynyt pilkkahintaan, mutta oli oikeasti vaikeaa saada F-30:stä kelpaamaan kenellekään edes n. 500€:n hintaan. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1040310 Ja mitä noita on harvakseltaan näkynyt, niin tuossa viiden-/kuudensadan kieppeissä nuo on pyörineet. Mutta 1200€? Ehkä Kuloniemi on keskittynyt enemmän soittoon kuin kamarunkkaukseen, niin osaa vaan soittaa, muttei hinnoitella. ;) Believe what you want, it doesn't mean you're right... |
Gary the pine 03.09.2015 15:14:35 | |
---|
naavanka_: Sanoo mies jolla on Marsun räkkikamat :,D Nii-i ja kaikkee muutakin :-) Tulin, näin, paskoin housuun. |
Uto 03.09.2015 18:13:59 | |
---|
Gary the pine: Sanotaanko nyt näin, että vaikka toi F30 on sieltä halvimmasta päästä, niin en todellakaan suosittele sitä ensimmäiseksi Mesaksi, saattaa nimittäin jäädä viimeiseksi samalla. On se oikeesti pikkasen surullinen laitos. Mikä noiden F-sarjalaisten ajatus on ja mikä siinä meni pieleen? I learn tapping so that I need never use it. |
Gabe 09.09.2015 17:48:05 | |
---|
|
Seba 10.09.2015 13:49:28 | |
---|
|