elon arska 08.10.2018 08:21:26 | |
---|
Ibanezin originaali Tubeking tuli testiin. Alkuvaikutelma: vitummoinen. no vähä rypäis ja paka shousii. -haitaripartio |
paskiaispaska 09.10.2018 22:22:08 | |
---|
Lindy Fralin 9k/8k standard PAF mikkisetti tuli hommattua. Ilmeisesti myydään nykyisin nimellä Modern PAF. Kitara on vielä Ruokankaalla uuden pleksin valmistuksessa, mutta eiköhän nämä saane jo viikonloppuna ruuvata kiinni :) |
Jucciz 09.10.2018 22:46:13 | |
---|
elon arska: Ibanezin originaali Tubeking tuli testiin. Alkuvaikutelma: vitummoinen. Se on hiton hyvä säröpedaali! |
LaMotta 09.10.2018 23:33:50 | |
---|
Jucciz: Se on hiton hyvä säröpedaali! Ettei vaan olisi sitä hypeä? (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
hallu 10.10.2018 00:05:34 | |
---|
elon arska: Ibanezin originaali Tubeking tuli testiin. Alkuvaikutelma: vitummoinen. Videon perusteella muistuttaa hätkähdyttävän paljon EHX EnglishMuffia joten joo on kyllä hyvä pedaali. "voisikohan kamarasta ja minusta tulla ystäviä ?" |
Guitarfreak 10.10.2018 07:20:15 (muokattu 10.10.2018 07:21:48) | |
---|
Mesan 1x12 widebody closed back kaappi tuli taloon. Tää on eka kaappi missä toimii C90 mun korvaan ja kokoluokka on sopivan pieni. Hämmästyttävän tukeva soundi tulitikkuaskiksi. E: taitaa olla aika jälleen kerran sanoa että mun soundit ei irtoa open back komeroista. Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck |
Shredator 10.10.2018 08:13:40 | |
---|
Mesaa tännekin, tosin ykkösten ja nollien muodossa; Mesan viralliset impulssit Two Notesille. Viimeinkin kunnollinen 4x12 Traditional -kaapin impulssi, eipä tarvii enää muita käyttääkkään :) Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
paskiaispaska 10.10.2018 08:46:45 | |
---|
Shredator: Mesaa tännekin, tosin ykkösten ja nollien muodossa; Mesan viralliset impulssit Two Notesille. Viimeinkin kunnollinen 4x12 Traditional -kaapin impulssi, eipä tarvii enää muita käyttääkkään :) Mistäs moiset saa hommattua? |
Shredator 10.10.2018 09:06:58 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
paskiaispaska 10.10.2018 09:11:51 | |
---|
|
Stone 10.10.2018 12:28:51 | |
---|
"If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
BulletFace 10.10.2018 13:45:25 | |
---|
Get the best and fuck the rest. |
Humanoid 10.10.2018 14:54:12 | |
---|
|
BulletFace 10.10.2018 20:59:31 | |
---|
Humanoid: Saarnikansi tuollaisella viimeistelyllä hellii kyllä silmää. Komea keppi. Thänks. Tuli ensin hommattua tuo mahonkisella kannella ja nyt sitten tämä. Oivia keppejä molemmat. Get the best and fuck the rest. |
Kime86 10.10.2018 21:24:06 | |
---|
Tokain SG43 mustalla viimeistelyllä tuli hankittua. Plussana voidaan mainita, että, äkkiseltään todella hyvin resonoiva ja nätisti soiva peli on kyseessä. Viimeistelykin on yllättävän hyvällä tasolla. Otelauta tässä on jotakin karbonisoitua jatobaa. Ei ihan niin kaunista kuin eeben, mutta tuntumaltaan varsin hyvä. Miinuksena todettakoon ,että rautapuoli on ehkä hieman pehmeää tavaraa ja muovinen satula menee vaihtoon. Mutta erittäin hyvältä rokkikepin aihiolta tämä vaikuttaa. Mikit vaihtunee Teslan Opus 4-settiin. Metallica up your ass! |
Metalkallo 10.10.2018 21:32:29 | |
---|
Kime86: Tokain SG43 mustalla viimeistelyllä tuli hankittua. Plussana voidaan mainita, että, äkkiseltään todella hyvin resonoiva ja nätisti soiva peli on kyseessä. Viimeistelykin on yllättävän hyvällä tasolla. Otelauta tässä on jotakin karbonisoitua jatobaa. Ei ihan niin kaunista kuin eeben, mutta tuntumaltaan varsin hyvä. Miinuksena todettakoon ,että rautapuoli on ehkä hieman pehmeää tavaraa ja muovinen satula menee vaihtoon. Mutta erittäin hyvältä rokkikepin aihiolta tämä vaikuttaa. Mikit vaihtunee Teslan Opus 4-settiin. Mulla on samanlainen musta SG-43 ollut jo tovin, tosin lisäsin itse siihen valkoiset pallot. On kyllä minunkin mielestäni erittäin asiallinen peli kiinassa tehdyksi. Tuo rautapuoli tuntuu olevan näissä Tokain kitaroissa se heikoin puoli varmaan kaikissa malleissa. Vähemmän on enemmän ja enemmän on vähemmän. |
Laulava Kylätohtori 10.10.2018 21:57:27 | |
---|
Metalkallo: Mulla on samanlainen musta SG-43 ollut jo tovin, tosin lisäsin itse siihen valkoiset pallot. On kyllä minunkin mielestäni erittäin asiallinen peli kiinassa tehdyksi. Tuo rautapuoli tuntuu olevan näissä Tokain kitaroissa se heikoin puoli varmaan kaikissa malleissa. Ei kaikissa, ei ainakaan vanhemmissa japanilaisissa. Esim. omassa 2001 ostamassani AST-50:ssä on (vintage) nauhat hiottu kerran ja täydessä soittokunnossa edelleen. Ja tällä skeballa on soitettu tuhansia tunteja kovalla tatsilla. Itseänikin vähän hämmästyttää näiden kestävyys.. Kuuntelen mielelläni monipuolisesti kaikenlaista musiikkia, mutta lempimusiikkiani on köyhien ulina. |
Barska 10.10.2018 22:14:29 (muokattu 10.10.2018 22:14:48) | |
---|
Taas käveli kasari-Mesa vastaan, tai no, siis kannettiin vastaan. Studio preamp siis. En muistanutkaan miten hyväsoundinen laite tuo oli. Ja pitihän se sitten ostaa. Kaikkihan tietää, että tuon särö on mainio. Mutta, itseä tuossa ihastuttaa puhtaat. Niin ja se särö taittuu paljon muuhunkin, kuin Master of Puppetsiin, mitä kaikissa YouTube videoissa tuosta kaivetaan esiin. All I wanna do is drink as much as I can. That's why I'm a member of a Heavy Metal band. |
BugBadWolf 10.10.2018 22:21:19 | |
---|
Guitarfreak:...taitaa olla aika jälleen kerran sanoa että mun soundit ei irtoa open back komeroista. Irtoaa, kun soitat kovempaa. Tietyn melutason jälkeen se suljetun hiljaisella antama bottom menettää etunsa. Valitettavasti sen tason äänenpaine saa bunkkerit sortumaan ja tsunamit rannoille. ;D En usko että minun juttujani kannattaa ottaa aina ihan tosissaan. Minä en ainakaan ota ;D |
Boltsa 10.10.2018 22:50:50 | |
---|
Shredator: Mesaa tännekin, tosin ykkösten ja nollien muodossa; Mesan viralliset impulssit Two Notesille. Viimeinkin kunnollinen 4x12 Traditional -kaapin impulssi, eipä tarvii enää muita käyttääkkään :) Sama homma, joskin oon enempi OS-kaapin ystävä. Tämä on selkeästi parempi kuin Torpedon Stock "California"-kaappi. Boltsa |